قیمت پنجره ویتانوا

قیمت پنجره ویتانوا

پنجره ها بخش مهمی از طراحی خانه هستند، صرف نظر از این که ساختمان شما جدید یا قدیمی باشد. مزایای عملکردی پنجره ها به خوبی شناخته شده است. آن ها به نور طبیعی اجازه ورود به خانه را می دهند، فضاها را کمتر محدود می کنند، مناظر شگفت انگیزی از بیرون ارائه می دهند و خانه را تهویه می کنند. جدای از این، آن ها در تعریف ارزش زیبایی شناسی خانه نیز مهم هستند. پنجره‌های قدیمی و ترک‌ خورده و پنجره‌های شیک، مدرن و با طراحی خوب می‌توانند تفاوت بین یک ساختار متروکه و یک خانه خوب نگه‌داشته‌شده باشند، و همچنین آن ها در درازمدت بر ارزش ملک تأثیر می‌گذارند. قیمت پنجره ویتانوا بسیار مناسب می باشد.

بسیار مهم است که در انتخاب نوع مناسب پنجره ها فکر کنید تا نه تنها اطمینان حاصل کنید که آن ها مکمل سایر ویژگی های معماری خانه شما هستند، بلکه مزایای زیادی نیز ارائه می دهند. به همین دلیل است که نصب پنجره های یو پی وی سی امروزه به یک انتخاب محبوب در بین صاحبان خانه تبدیل شده است. پنجره‌های یو پی وی سی در طیف گسترده‌ای از سبک‌ها، طرح‌ها، رنگ‌ها در دسترس هستند تا از انعطاف‌پذیری کامل طراحی اطمینان حاصل کنند و به مردم کمک کنند تا بهترین گزینه را برای خانه‌های خود پیدا کنند.

در کنار همه این مواردی که گفته شد انتخاب شرکت سازنده پنجره یو پی وی سی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است تا شما بتوانید پنجره ای با کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید. ما در این مقاله قصد داریم شما را با شرکت معتبر پنجره دوجداره یو پی وی سی ویتانوا آشنا کنیم زیرا قیمت پنجره ویتانوا نسبت به کیفیت خوبی که به مشتریان ارائه می دهد مناسب بوده و شما می توانید با خیالی آسوده این پنجره را خریداری کنید.

قیمت پنجره ویتانوا

آشنایی با شرکت پنجره ویتانوا

استقبال خریداران از پنجره های یو پی وی سی خارجی و البته محدودیت واردات آن ها، تولیدکنندگان و مهندسین کشورمان را بر آن داشت که با استفاده از جدیدترین دستگاه ها و ماشین آلات دنیا، محصولاتی مطابق با استانداردهای جهانی را تولید و روانه بازار نمایند. به طوری که قابل رقابت با نمونه های خارجی باشند.

بر این اساس برند ویتانوا توسط شرکت طلا پروفیل ارس به عنوان یکی از تولیدکننده های معتبر پنجره های دوجداره UPVC در سال 1393 معرفی شد که در حال حاضر دارای سهم عمده ای در تامین پروفیل های یو پی وی سی و گالوانیزه، یراق آلات و سایر اجزای مربوطه آن در بازار داخلی می باشد. قیمت پنجره ویتانوا با توجه به سطح کیفیتی که به بازار ارائه می دهد بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد تا خانواده های عزیز ایرانی بتوانند با آسودگی خاطر این پنجره ها را خریداری و از مزایای آن بهره مند شوند.

آن چه موجب تمایز و محبوبیت پنجره دوجداره یو پی وی سی ویتانوا در بین خریداران و مشتریان شده، کیفیت بالای تولیدات، بهره‌گیری از تجهیزات روز ساخت کشور آلمان و مهم تر از آن دانش متخصصین و تکنیسین های تولید این محصولات است. پنجره ویتانوا جز بهترین مارک پنجره دوجداره می باشد.

قیمت ویتانوا

قیمت پنجره ویتانوا با توجه به مزایای که ارائه می دهد؟

همان طور که گفتیم قیمت پنجره وینانوا بسیار مناسب بوده و در کنار این قیمت اقتصادی مزایای بسیاری را نیز به خریداران ارائه می کند تا خانواده ها بتوانند با توان مالی مختلف از این پنجره ها بهره مند شوند و در کنار خانواده خود تجربه ای خاطره انگیز داشته باشند.

برخورداری از مزایایی که در ادامه به بیان آن ها خواهیم پرداخت از دیگر دلایل تمایز و محبوبیت پنجره های ویتانوا نسبت به سایر نمونه های موجود در بازار شده است. این مزایا که در قیمت پنجره ویتانوا موثراند عبارتند از:

1. ایمنی و امنیت

پنجره های UPVC ویتانوا در بالاترین سطح کیفی و همچنین بر اساس بالاترین استانداردهای امنیتی ساخته می شوند. آن ها اموال شما را با امنیت عالی در برابر هرگونه مزاحم احتمالی و همچنین در برابر آب و هوای شدید فراهم می کنند.این پنجره ها دارای یک سیستم قفل چندگانه هستند که شکستن آن ها را در هنگام بسته شدن و قفل شدن بسیار دشوار می کند.

علاوه بر این، پروفیل پنجره UPVC ویتانوا دارای گالوانیزه فولادی و همچنین لولاهای تقویت‌شده هستند که تمام مشکلات احتمالی را که ممکن است با آن مواجه شوید به حداقل می‌رساند و همچنین استحکام و دوام آن ها را افزایش می‌دهد. قیمت پنجره ویتانوا با توجه به کیفیت مرغوب و استاندارد برای شما بسیار مناسب بوده و می تواند در کنار این قیمت مقرون به صرفه امنیت را برای شما و خانوادتان فراهم کند. امنیت در پنجره Upvc بسیار مهم می باشد که در پنجره ویتانوا به بهترین شکل انجام می شود.

پنجره ویتانوا

2. انرژی کارآمد

پنجره‌های UPVC ویتانوا بهترین راه‌حل برای شما هستند، زیرا مسلماً یکی از کارآمدترین انواع پنجره‌های موجود در بازار امروزی از نظر حرارتی هستند. ویژگی ها و خواص عایق عالی آن ها به خنک نگه داشتن فضای داخلی خانه شما در تابستان کمک می کند و برعکس، در زمستان به حفظ گرما کمک می کند. بهینه سازی مصرف سوخت یکی از اصلی ترین مزایای پنجره Upvc می باشد.

این پنجره ها از طریق هوا نفوذ ناپذیر هستند، به این معنی که وقتی بسته می شوند، تمام هوای گرم داخل ملک را حفظ می کنند و طبیعتاً در تابستان گرم،باعث ورود هوای گرم به خانه شما نمی شوند. در پایان، همه این ها به این معنی است که با پنجره های یو پی وی سی ویتانوا صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی خواهید داشت. علاوه بر قیمت پنجره ویتانوا که به دلیل اقتصادی بودن می تواند به کاهش هزینه های شما در خرید پنجره یو پی وی سی کمک کند می تواند باعث صرفه جویی در هزینه های قبوض انرژی شما نیز باشد.

قیمت پنجره دوجداره ویتانوا

3. نویز خارجی را کاهش دهید

پنجره‌های UPVC ویتانوا دارای لعاب صوتی هستند. این بدان معناست که این پنجره ها دارای شیشه‌های دوجداره هستند که به جلوگیری از ورود صدا به داخل خانه شما نسبت به برخی گزینه‌های استاندارد پنجره کمک می‌کند. یکی از عوامل موثر در قیمت پنجره ویتانوا نوع شیشه استفاده شده در این پنجره است.

بنابراین، اگر در یک منطقه شلوغ و پر سر و صدا در مرکز شهر زندگی می کنید، پنجره های دوجداره یو پی وی سی ویتانوا می تواند یک راه حل ایده آل برای شما باشد. این پنجره همه آن صداها و نویزها را بسیار کارآمد مسدود می کند و شما دیگر حتی متوجه نخواهید شد که در یک منطقه پر سر و صدا زندگی می کنید. توجه داشته باشید که با بهترین قیمت پنجره دوجداره ضد صدا را از ما دریافت نمایید.

لیست قیمت پنجره ویتانوا

4. کم تعمیر و نگهداری

پنجره‌های یو ‌پی ‌وی‌ سی ویتانوا در برابر اشعه‌های خورشید مقاوم هستند، یعنی نور خورشید به مرور زمان باعث ساییدگی آن‌ها نمی‌شود، نیازی به سمباده‌زنی، رنگ‌آمیزی یا لاک زدن آن‌ها نخواهد بود. برخلاف قاب های آهنی پنجره ها هرگز پوسیده یا تاب نخواهند خورد و در اثر آب و هوا آسیب نمی بینند و خیالتان راحت است که بدانید پنجره های شما اساساً می توانند از خودشان مراقبت کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که هر چند وقت یکبار آن ها را تمیز کنید تا گرد و غبار یا کثیفی که انباشته شده را پاک کنید، درست مانند کارهایی که با بقیه خانه انجام می دهید.

انواع قیمت پنجره ویتانوا

5. محکم و بادوام

پنجره های UPVC ویتانوا به گونه ای ساخته شده اند که عمر طولانی دارند. مواد UPVC یک ماده بسیار بادوام و بسیار مستحکم و سفت است، به این معنی که نمی تواند به راحتی تحت تأثیر آب و هوا یا هر شرایط دیگری قرار گیرد. آن ها با فولاد گالوانیزه در پنجره دوجداره تمام قاب ها تقویت شده اند. علاوه بر این، آن ها در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند، به این معنی که تحت تأثیر نور خورشید محو نمی شوند یا به دلیل آب و هوای سخت و دمای شدید فرسوده نمی شوند. از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت پنجره ویتانوا می توانید به وجود گالوانیزه و کیفیت و دوام پروفیل آن اشاره کنیم.

پنجره دوجداره ویتانوا

6. مقرون به صرفه

تعویض پنجره های قدیمی خود با پنجره های UPVCویتانوا با کارایی بالا نه تنها باعث افزایش بهره وری انرژی و سطح راحتی در داخل خانه شما می شود، بلکه در دراز مدت یک تصمیم مقرون به صرفه نیز خواهد بود. همان طور که قبلا ذکر شد، آن ها صرفه جویی در صورتحساب های ماهانه انرژی شما را افزایش می دهند، اما ارزش کلی خانه شما را نیز افزایش می دهند.

نصب پنجره دوجداره کم مصرف ویتانوا یکی از بهترین پروژه های بهبود خانه برای افزایش ارزش فروش مجدد خانه شما است. به این ترتیب، اگر در آینده قصد فروش خانه خود را داشته باشید، خانه شما بسیار مطلوب خواهد بود و می توانید قیمت درخواستی خود را افزایش دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت پنجره ویتانوا می توانید با ما تماس بگیرید.

7. قابل بازیافت

پنجره های UPVC ویتانوا همچنین یکی از بهترین راه حل های پنجره در مورد محیط زیست نیز هستند. این پنجره ها یک راه حل سازگار با محیط زیست هستند زیرا می توان آن ها را بازیافت کرد. این بدان معناست که زمانی که آن ها به پایان عمر خود می رسند، به سادگی در محل دفن زباله پرتاب نمی شوند، بلکه بازیافت و مورد استفاده مجدد قرار می گیرند.یک پنجره UPVC را می توان تا 10 بار بازیافت کرد. این بدان معنی است که پنجره های شما به محیط زیست آسیب نمی رسانند، آلودگی بیشتری ایجاد نمی کنند و حتی اتلاف انرژی در خانه شما را نیز کاهش می دهند.

قیمت پنجره یو پی وی سی ویتانوا

قیمت پنجره ویتانوا

قیمت پنجره ویتانوا متناسب با عواملی نظیر پروفیل مصرفی، نوع شیشه، ابعاد، ضخامت و نوع بازشوی آن متفاوت می باشد. بنابراین درصورتی که خواهان اطلاع از قیمت پنجره ویتانوا هستید بایستی ابتدا ابعاد پنجره و تعداد بازشوهای مدنظرتان را به همراه نوع یراق آلات انتخابی را در اختیار کارشناسان مربوطه قرار داده تا آن ها براساس این اطلاعات، قیمت پنجره ویتانوا را محاسبه و به شما اعلام نمایند. جهت محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره با هر برند آلومینیوم و یو پی وی سی با ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع