شرکت های سازنده درب و پنجره آلومینیومی

شرکت های سازنده درب و پنجره آلومینیومی

شرکت های سازنده درب و پنجره آلومینیومی ساخت در و پنجره آلومینیومی را به عنوان راهکاری نوین در صنعت در و پنجره سازی می دانند. از دیرباز استفاده از آلومینیوم در صنایع ساختمانی رواج داشته است. امروزه با گسترش تکنولوژی و همچنین وجود دستگاه‌های پیشرفته باعث شده است تا تنوع محصولات تولید شده از آلومینیوم بیش از پیش گردد.

در میان انواع درب و پنجره های فلزی، آلومینیوم همواره محبوبیت خود را حفظ کرده است. ویژگی اساسی در ساخت درب آلومینیومی سبکی، دوام، زیبایی، امکان ارائه ی طیف گسترده ایی از رنگ ها، استفاده از انواع پوشش های طرح چوب و پوشش‌ طراح های مدرن سنگ و بتون، تنوع طراحی، امکان استفاده از شیشه های دوجداره است. انتخاب یک شرکت معتبر و نام آشنا در حوزه انتخاب درب و پنجره آلومینیومی بسیار حائز اهمیت می باشد. ما در این مقاله قصد داریم شما را بهترین شرکت های سازنده درب و پنجره آلومینیومی آشنا کنیم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را برای خانه خود داشته باشید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

شرکت های سازنده درب و پنجره آلومینیومی

بهترین شرکت های سازنده درب و پنجره آلومینیومی

در بیشتر ساختمان های مدرن و امروزی، درب و پنجره آلومینیوم مورد استفاده قرار می گیرد و ما شاهد استفاده گسترده ای از این محصول بوده ایم. باید در نظر داشته باشید که پروفیل آلومینیوم به عنوان ماده اولیه ای شناخته می شود که در ساخت انواع محصولات با آلومینیوم مورد استفاده قرار گرفته و کیفیت آن دارای تاثیر مستقیم بر کیفیت پنجره های تولیدی دارد. در نظر داشته باشید که شرکت های بسیاری در بازار ایران نسبت به تولید پروفیل آلومینیوم اقدام می کنند اما این که کدام یک از آن ها با کیفیت است مسئله مهمی است که باید به آن پرداخته شود.

هر پنجره آلومینیومی داستان خاص خودش را دارد که از مرحله تولید آلومینیوم، تولید پروفیل آلومینیوم و سپس تولید پنجره تشکیل می شود. هر محصول ویژگی های خاص خود را دارد و بر اساس این ویژگی ها شناخته می شود. باید در نظر داشته باشید که یک محصول با بالاترین کیفیت می تواند انتخاب خوبی برای ساختمان ها باشد و این امر مستلزم آن است که شرکت های سازنده درب و پنجره آلومینیوم، نهایت دقت خود را در ساخت قطعه به کار برده باشند.

جهت مطالعه مقاله ” تفاوت قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی با Upvc ” کلیک کنید.

شرکت های سازنده پنجره آلومینیومی

شرکت سازنده درب و پنجره آلومینیومی آکپا

آکپا به عنوان یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید پنجره آلومینیوم ترمال بریک و نرمال می باشد که کار خود را در سال 1387 شروع کرده است و محصولات خود را تحت لیسانس شرکت آکپا ترکیه تولید می کند. این شرکت انواع محصولات خود را در نمونه های کشویی و لولایی در بازار عرضه می کند و می توان گفت که تولید پنجره آلومینیوم توسط این شرکت باعث شده است تا سطح استاندارد موجود در بازار کشور بهبود پیدا کرده و با توجه به تنوع رنگ و مقاومت بسیار بالا، محصولاتی بسیار با کیفیت را در بازار عرضه نماید.

پنجره آلومینیوم در مدل های کشویی و لولایی و مدل های فرعی با تنوع بسیار بالایی در بازار عرضه می شود و شما می توانید از میان انواع محصولات عرضه شده انتخاب و خریداری محصولات را داشته باشید. در صورتی که سوالی در خصوص انتخاب یک پنجره با کیفیت داشته باشید نیز می توانید با کارشناسان ما در این حوزه در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید.

عرض فریم برای این محصول در نمونه لولایی برابر با 55 میلی متر و عرض لنگه ای برابر با 64 میلی متر دارد و همچنین در نمونه کشویی عرض فریم به 143 میلی متر رسیده و عرض لنگه برابر با 62 میلی متر می باشد. بنابر این توضیحات شرکت آکپا را می توانیم از برترین شرکت های سازنده درب و پنجره آلومینیومی دانست و با خیالی آسوده از محصولات این شرکت بهره مند شد. قیمت پنجره دوجداره آکپا نسبت به الباقی برندهای تولید کننده پروفیل آلومینیوم کمی بالاتر می باشد.

شرکت های سازنده درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک

شرکت سازنده درب و پنجره آلومینیومی آساش

آساش را می توان یکی دیگر از شرکت های سازنده درب و پنجره آلومینیومی دانست که امروزه در بازار ایران یافت می شود و شما می توانید انواع پنجره آلومینیوم را از این شرکت خریداری کنید. محصولات این شرکت با ریخته گری بیلت تولید می شوند و همچنین خط تولید اکستروژن در نظر گرفته شده برای این محصول باعث شده است تا کاربران بتوانند استفاده گسترده تری را از آن داشته باشند. توجه داشته باشید که قیمت پنجره ترمال بریک نسبت به آلومینیوم نرمال کمی بالاتر می باشد.

آساش یک برند ترکیه ای است که امروزه در بازار ایران نیز عرضه شده و کاربران می توانند در مدل های مختلف از این محصول استفاده داشته باشند. دقت بسیار بالای CNC های این شرکت ترکیه ای همواره باعث شده است تا آب بندی مناسب از مهم ترین ویژگی های محصولات آن به شمار رود.

کنترل اتوماتیک در کنار سیلندر اولتراسونیک را می توان از دیگر امکاناتی دانست که این شرکت در تولیدات خود به کار می برد و در نهایت می توان گفت که کاربران در صورتی که مشکلی از لحاظ بودجه برای خرید پروفیل پنجره آلومینیوم ندارند، می توانند محصولات شرکت آساش را نیز انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهند.

 محصولات شرکت با عرض فریم 55 میلی متر، عرض بازشو 65 میلی متر، ضخامت دیواره 1 تا 8.2 میلی متر و همچنین ماکزیمم سایز شیشه برابر با 36 میلی متر در بازار عرضه می شود که البته این اعداد برای پنجره آلومینیوم کشویی می باشد. عرض فریم در این محصول برای محصولات لولایی برابر با 60 میلی متر بوده و همچنین ضخامت دیواره تا 1.4 میلی متر در نظر گرفته می شود و با سایز شیشه 32 میلی متری می تواند عملکرد بسیار کاملی را از خود نشان دهد.

شرکت سازنده درب و پنجره آلومینیوم

شرکت سازنده درب و پنجره آلومینیومی لورنزو

سیستم های مختلف طراحی شده توسط شرکت لورنزو را می توان دیگر ویژگی دانست که بسیاری از کاربران را به خود جذب می کند و شما می توانید آن را خریداری و استفاده کنید. کاربری بصری این محصول به شما کمک می کند تا بتوانید ساختمان را تزئین کنید و به طور کلی برای طراحی نمای ساختمان، پنجره لورنزو می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما به شمار رود.

طراحی خاص و مدل های بازشو از لحاظ کشویی و لولایی باعث می شود تا کاربران بتوانند از آن استفاده بسیار گسترده ای داشته باشند. پنجره آلومینیوم لورنزو برای آن دسته از افرادی توصیه می شود که می خواهند از محصولات ترمال بریک یا نرمال در مدل های بسیار زیبا استفاده داشته باشند.

جهت مطالعه مقاله ” تفاوت پنجره آلومینیوم با Upvc ” کلیک کنید.

باید در نظر داشته باشید که پنجره آلومینیوم لورنزو در مدل های مختلف با ظرافت ظاهری تولید می شوند و همچنین کاربران می توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند. تولید پروفیل آلومینیوم به صورت با کیفیت را می توان از مهم ترین ویژگی های این محصول دانست. در صورتی که سوالی در خصوص شرکت های سازنده درب و پنجره آلومینیومی داشته باشید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا آن ها شما را در این حوزه راهنمایی کنند. سطح مقطعی که از سوی شرکت سازنده برای این محصول در نظر گرفته می شود برابر با 60 میلی متر می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع