قیمت پنجره شفر

پنجره ها معمولا 15 تا 20 درصد از سطح دیوارها را اشغال می کنند. پنجره ها نه تنها بر روی ظاهر خانه و ساختمان تاثیر گذار هستند و اغلب جنبه بسیار مهمی در خانه دارند، بلکه جز بسیار مهمی از هزینه های گرمایش و سرمایش خانه هستند. پنجره های ضعیف در زمستان گرمای بیشتری را به ازای هر متر مربع مساحت از دست می دهند و در تابستان گرمای بیشتری نسبت به هر سطح دیگری در خانه به دست می آورند. پس انتخاب یک پنجره مناسب و استاندار برای خانه می تواند بسیار مهم و حیاتی باشد. البته ناگفته نماد که به عنوان مثل قیمت پنجره شفر از قیمت پنجره دوجداره هافمن ارزان می باشد ولی اگر استاندارد ساخته شود پروفیل شفر هم عایق قوی و استانداردی خواهد داشت.

پنجره ها در فریم های مختلفی ارائه می شوند اما یکی از پرطرفدارترین پنجره های موجود در بازار پنجره یو پی وی است. پنجره های یو پی وی سی نیز با برندهای مختلفی به بازار عرضه می شود اما یکی از این برندهای معتبر درب و پنجره های یو پی وی سی برند شفر است.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با قیمت پنجره شفر و مزایای این پنجره استاندار و با کیفیت آشنا کنیم تا شما عزیزان بتوانید در هنگام انتخاب درب و پنجره برای خانه خود بهترین تصمیم را بگیرید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت پنجره شفر

پنجره  شفر

مجموعه شفر یکی از بزرگ ترین تولید کننده های پروفیل های یو پی وی سی درب و پنجره در ایران است. که در زمینی به مساحت 3 هکتار و ظرفیت تولید سالانه بالغ بر 4000 تن احداث گردیده است. شرکت آرتا پروفیل از سال 1380 در زمینه تولید UPVC با دارا بودن امکانات و تجهیزات مدرن، آزمایشگاه مجهز به دستگاه های کنترل کیفیت، مهندسان و پرسنل متخصص در راستای خود کفایی توانسته پیشرو باشد. این شرکت دارنده استاندارد اجباری گرید A و استانداردهای ISO9001 , ISO14001 , ISO10004 برای محصولات خود می باشد. قیمت پنجره شفر همانند قیمت پنجره فربد نیز با توجه به سطح کیفیت و استاندارهایی که دارد بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است و شما مشتریان عزیز می توانید با خیالی آسوده این پنجره را سفارش دهید و از مزایای آن بهره مند شوید.

قیمت پنجره دوجداره شفر سال 1401

مزایای پنجره دوجداره شفر

پنجره های یو پی وی سی شفر دارای مزایایی هستند که ما شما را با آن مزایا آشنا می کنیم.

پنجره های upvc ضد صدا شفر برای یک زندگی آرام

با سیستم پنجره شفر از نویزهای ناخواسته جلوگیری کنید. آن ها به طور ویژه برای کاهش میزان صدای ورودی یا خروجی از خانه شما طراحی شده اند.این پنجره ها برای سبک زندگی پرمشغله کنونی ایده آل هستند و شما می توانید از یک زندگی آرام لذت ببرید!

در و پنجره  شفر برای کاهش انتقال صدا طراحی شده‌اند. پروفیل های چند محفظه، اتصالات جوشی فیوژن، مکانیسم قفل چند نقطه ای و واشرهای فشرده سازی دوگانه تضمین می کنند که هیچ نفوذ صدا وجود ندارد. هنگامی که با شیشه و سخت افزار توصیه شده ترکیب می شود، سیستم های پنجره  شفر می توانند فضای داخلی شما را از صداهای ناخواسته تا 40 دسی بل عایق کنند. مهم تر از همه این که قیمت پنجره شفر همانند قیمت پنجره هامر بسیار مناسب بوده و شما می توانید به راحتی و با قیمت خوب این پنجره ها را برای منزل خود خریداری کنید.

پروفیل شفر

مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش
قاب پنجره‌ها و درب‌های UPVC شفر به‌طور خاص برای مقاومت در برابر تشعشعات شدید UV خورشید طراحی شده‌اند. اشعه ماوراء بنفش می تواند به قاب ها آسیب برساند. قاب پنجره ها و درب های یو پی وی سی شفر حاوی پلی اورتان است، این پنجره ها هنگام قرار گرفتن در معرض نور خورشید محو نمی شوند و ترک نمی خورند. برای محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش نیازی به پولیش یا رنگ آمیزی آن ها ندارید. قیمت پنجره شفر و کیفیت مناسب و استاندارد این پنجره باعث شده مشتریان استقبال خوبی از این درب و پنجره داشته باشند.

عایق باد

سیستم های درب و پنجره یو پی وی سی به دلیل خواص مواد عالی، برای نصب در ساختمان هایی که به طور دائم در معرض باد شدید، باران شدید و هوای شور هستند، ایده آل هستند. پنجره های یو پی وی سی شفر می توانند در سرعت طوفان 245 کیلومتر در ساعت بایستند. یکی از عوامل مهم بر روی قیمت پنجره شفر پروفیل آن است که این پنجره با پروفیل با کیفیت و استاندارد تولید شده و جای هیچ نگرانی را برای شما باقی نخواهد گذاشت.

کنترل آب و هوا

پنجره‌ها و درب‌های یو پی وی سی شفر به شما کمک می‌کنند خانه در زمستان گرم‌تر و در تابستان خنک‌تر شود و هزینه‌های گرمایش و تهویه مطبوع را کاهش دهند. ما از بهترین مهندسین و نوآورانه ترین پیشرفت های جدید در علم برای ایجاد راه حلی مبتکرانه برای کمک به کاهش اثرات تغییرات آب و هوایی استفاده می کنیم! پس شما در هر کجایی کشور با هر آب و هوایی باشید می توانید این پنجره ها را با خیالی آسوده نصب کنید و نگران قیمت پنجره شفر همانند قیمت پنجره وایزروین نباشید زیرا این پنجره ها با نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت به بازار عرضه می شوند تا شما مردم عزیز کشور بتوانید آن را سفارش دهید.

پنجره شفر

ضدآب

پنجره‌ دوجداره شفر با بالاترین دقت ساخته شده‌اند تا در هنگام باران، طوفان از آب جلوگیری کنند. پروفیل یو پی وی سی شفر واشرهایی با ماندگاری بالا و با کیفیت بالا ارائه می‌کند که کشیده نمی‌شوند یا از تغییر رنگ رنج نمی‌برند، که باعث می‌شود پنجره‌ها در شرایط شدید باد و باران مقاومت کنند. قیمت پنجره شفر همانند قیمت پنجره بوتیا با توجه به مزایایی که ارائه می دهد بسیار مناسب است.

مهر زمستانی

تا 40 درصد گرما یا سرما، بسته به فصل، می تواند از طریق پنجره های عایق بد از خانه شما خارج شود. اگر پنجره‌ها و درهای شما دارای امتیاز ارزشی ناکافی باشد، ممکن است تلاش‌های شما برای خنک کردن/گرمایش خانه‌تان بیهوده باشد. U-value اندازه گیری می کند که یک محصول تا چه حد از خروج گرما جلوگیری می کند. هرچه مقدار U کمتر باشد، مقاومت پنجره در برابر جریان گرما بیشتر است و ارزش عایق آن بهتر است. شما می توانید به کیفیت پروفیل و قیمت پنجره شفر اعتماد کنید و بهترین ها را برای خانه خود تجربه کنید.

امنیت تقویت شده

بدون شک، امنیت ملک شما ممکن است یک نگرانی بزرگ باشد، و به درستی هم همین طور است، به همین دلیل ضروری است که نصب پنجره درست را انجام دهید. قاب های پنجره یو پی وی سی شفر بسیار مقاوم و بادوام هستند و می توانند امنیت ملک شما را تضمین کنند. با جایگزین کردن پنجره های یو پی وی سی در ملک یا مکان رویایی خود، نیازی به نگرانی در مورد نفوذ سارقان یا مزاحمان نخواهید داشت. با این حال، اگر همچنان به دنبال امنیت بیشتر هستید، می توانید پنجره های یو پی وی سی شفر را با شیشه دوجداره نیز شفارس دهید و از هر جهت خیال خود را آسوده کنید. قیمت پنجره شفر بسیار مقرون به صرفه و مناسب است شما می توانید این پنجره ها را با 10 سال ضمانت بیمه ایران و 20 سال ضمانت از سوی کارخانه خریداری کنید.

بازدارنده آتش

حوادثی مانند آتش سوزی ممکن است در هر زمانی اتفاق بیفتد، به همین دلیل است که باید برای آن آماده باشید. برای ایمنی در برابر آتش یو پی وی سی مناسب ترین گزینه است. آزمایشات آتش نشان داده است که UPVC مطمئناً مقاوم در برابر شعله است و باعث گسترش آتش، پشتیبانی یا افزایش آن نمی شود. اگر پنجره‌های UPVC را در ملک خود مانند محل کار و خانه نصب کنید، مطمئن خواهید بود که این سازه‌ها باعث تسریع در گسترش آتش نمی‌شوند.

کیفیت پروفیل شفر می تواند تضمین کننده خانه شما باشد تا شما در کنار خانواده خود بتوانید بهترین ها را تجربه کنید. برای اطلاع از قیمت پنجره شفر و همینطور قیمت پنجره سیندژ می توانید با کارشناسان ما در پنجره سازان تماس بگیرید تا آن ها شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع