یراق آلات کاله کیلیت

یراق آلات کاله کیلیت

پنجره ها و درها یک سرمایه گذاری مهم در هر ساختمانی هستند. آن ها می توانند هزینه های انرژی را کاهش دهند، جذابیت را افزایش دهند، تهویه را بهبود بخشند و فضای داخلی را راحت تر کنند. پیدا کردن درب و پنجره مناسب برای خانه شما مهم است، اما انتخاب یراق آلات مناسب درب و پنجره نیز مهم است. ممکن است متوجه آن نباشید، اما برای مثال دستگیره در علاوه بر این که عنصری از امنیت را به شما می دهد، ظاهر کلی درب شما را تکمیل می کند. یراق آلات کاله کیلیت جز بهترین یراق آلات پنجره دوجداره می باشد که در این مقاله به طور کامل این یراق را بررسی کرده ایم.

یراق آلات ممکن است هنگام انتخاب پنجره یا درب مناسب برای یک پروژه مورد توجه قرار نگیرد، اما بخش مهمی از دستیابی به ظاهر مناسب و اطمینان از داشتن پنجره ها و درهایی است که به نرمی کار می کنند و در برابر سال ها استفاده مقاوم هستند. از سنتی تا معاصر، یراق آلات در انواع سبک‌ها و پرداخت‌های معماری ارائه می‌شود تا نیازهای زیبایی‌شناختی و اهداف طراحی شما را برآورده کند. برای عملیات آسان، ایمنی و امنیت طراحی شده است.

یراق آلات کاله کیلیت

معرفی شرکت یراق آلات کاله کیلیت

یکی از شرکت های معتبری که در این حوزه فعالیت دارد یراق آلات کاله کیلیت است. یراق آلات کاله کیلیت ترکیه بی شک یکی از بزرگ ترین و مطرح ترین شرکت های فعال در صنعت قفل و کلید و یراق آلات در و پنجره دنیاست که از سال های دور محصولات این شرکت در بازار داخلی ایران توزیع می شود.

امروزه ممکن نیست تولیدکنندهای ایرانی نام معتبر یراق آلات کاله کیلیت را نشنیده باشند و با آن آشنا نباشند. همچنین در جهان نیز نام یراق آلات کاله کیلیت به نامی پر آوازه تبدیل شده است. شرکت یراق کاله کیلیت با بیش از شش دهه سابقه فعالیت در زمینه تولید قفل و یراق‌آلات در و پنجره، با راه‌اندازی کارخانه جدیدی در ترکیه به‌عنوان بزرگترین کارخانه اروپا، سهم قابل‌توجهی از بازار جهان را در اختیار گرفته است. این کارخانه معظم که در استانبول واقع شده است دارای بخش‌های مختلفی است که تمامی محصولات کاله را با جدیدترین تکنولوژی، ماشین‌آلات و دستگاه‌های مدرن تولید و به اقصی نقاط دنیا صادر می‌کند. قیمت یراق آلات کاله کیلیت نسبت به قیمت یراق آلات آکادو بالاتر می باشد.

قیمت یراق آلات کاله کیلیت

سوابق درخشان شرکت یراق آلات کاله کیلیت

شرکت یراق آلات کاله کیلیت برندی با سابقه 65 ساله است که محصولات تولیدی آن بیش از60 سال است که در ایران توزیع می‌شود و با استقبال مصرف‌کنندگان ایرانی روبه‌رو بوده است. مردم ایران و ترکیه همواره روابط بسیار نیکو و مستحکمی با یکدیگر داشته‌اند و این موضوع باعث شده محصولات کاله تصویر خوبی در ذهن مردم ایران داشته باشد و بازار ایران نیز نسبت به این محصولات استقبال مناسبی نشان دهد. یراق آلات کاله کیلیت همانند بعضی از یراق آلات جی یو ساخته کشور ترکیه می باشد.

شرکت یراق آلات کاله کیلیت همواره سعی داشته است محصولات خود را در عالی ترین سطح کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد. یراق آلات کاله کیلیت یک نشان تجاری شناخته شده و موجه در اروپا، کشورهای حوزه آسیای میانه، شمال آفریقا، خاورمیانه و کشورهای همسایه بوده و نام آن همواره مترادف با اطمینان و امنیت بوده است. سهم کاله از مجموع درآمدهای حاصل از صادرات یراق‌آلات ترکیه، 50 درصد است که از فروش در بیش از 100 کشور دنیا به دست آمده است. این سهم که تنها با به‌کارگیری 50 درصد ظرفیت تولید کارخانه جدید میسر شده کاله را در رتبه اول شرکت‌های صادرکننده یراق‌آلات ترکیه قرار داده است.

جهت مشاهده مقاله عوامل موثر بر قیمت پنجره دوجداره کلیک کنید.

یراق کاله کلیت

یراق آلات کاله کیلیت بزرگ ترین تولید کننده یراق آلات اروپا

افزایش تقاضای بازار به دلیل کیفیت بالای محصولات کاله باعث شد تا مجموعه کاله به فکر افزایش ظرفیت تولید بیفتد. این موضوع در کنار عواملی نظیر حفظ کیفیت طراحی و ساخت محصولات جدید، ارتقاء سطح تکنولوژی تولید و لزوم حضور در سطح اول رقابت با رقبای هم‌تراز بین‌المللی سبب شد که برنامه عملیاتی ساخت کارخانه جدید کاله در فضایی به وسعت 320 هزار مترمربع طراحی و با تصمیم هیات ‌مدیره به‌سرعت وارد فاز اجرایی شود. احداث این پروژه عظیم با سرمایه‌گذاری چند میلیون دلاری در سال 2014 آغاز و در ژانویه 2018 با استقرار کلیه ماشین‌آلات و پس از انجام آزمایش‌ها و کالیبراسیون دستگاه‌ها به پایان می‌رسد. توجه داشته باشید که قیمت یراق آلات کاله کیلیت نسبت به قیمت یراق آلات روتو آلمان کمی پایین تر می باشد.

با ساخت این مجموعه عظیم، ظرفیت تولید محصولات کاله 5 برابر افزایش‌ یافته، علاوه بر آن امکان تولید محصولات جدید نیز فراهم شده که به‌زودی در نمایشگاه‌های جدید این گروه در ایران از این محصولات رونمایی خواهد شد.

قیمت یراق کاله

هنگام خرید یراق آلات کاله کیلیت به موارد زیر دقت کنید

همان طور که می دانید امروزه متاسفانه شاهد وجود کالاهای تقلبی و غیر اصلی در بازار هستیم پس بهتر است هنگام خرید یراق آلات کاله کیلیت نیز مراقب باشیم و به موارد گفته شده دقت کنیم تا بتوانیم یراق آلات کاله کیلیت را به صورت اصل بخریم. یراق آلات کاله کیلیت همانند یراق آلات ورنه دارای نسخه تقلبی می باشد که باید هنگام خرید به نکات زیر توجه داشته باشید.

1. حک علامت KALE بر روی محصولات

همان طور که می دانید بهتر است قبل از خرید یراق آلات کیلیت به نشان تجاری حک شده بر روی محصول دقت کنید تا بتوانید کالای اصل را تهیه کنید.

2. کارت گارانتی با بارکد معتبر

یکی دیگر از روش های تشخیص اصالت یراق آلات کاله کیلیت است وجود کارت ضمانت قرمز رنگ کوچکی است که شماره بارکد آن متغیر است و ضمانت 5 ساله دارد در صورتی که بارکد کارت ضمانت دارای نمونه های مشابهی باشد این موضوع نشان دهنده تقلبی بودن قفل می باشد.

3. هلوگرام بر روی یراق آلات کاله کیلیت

معمولا روی بدنه یراق آلات کاله کیلیت اصل یک هلوگرام مستطیل شکل چسبانده شده است. دقت که حتما محصولاتی که خریداری می کنید از کارخانه اصلی این شرکت تهیه شده باشد.

4. خرید از فروشندگان معتبر

به طور کلی جهت اطمینان از اعتبر و اصالت کالا لازم است که خرید کالا از فروشندگان معتبر صورت پذیرد و محصول خریداری شده داری فاکتور معتبر باشد که در صورت وجود مشکل امکان پیگیری جهت تعویض یا تعمیر کالا وجود داشته باشد. جهت اسعتلام قیمت یراق کاله کیلیت و انواع یراق آلات دیگر نظیر یراق آلات ویناک با ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع