محاسبه آنلاین قیمت پنجره چگونه محاسبه می شود؟

محاسبه آنلاین قیمت پنجره

در این مقاله قصد محاسبه آنلاین قیمت پنجره را بررسی کنیم و به عوامل مهم آن  بپردازیم. پنجره ها بخش مهمی از خانه شما هستند، هم از نظر زیبایی و هم از نظر عملکرد. یک پنجره با کیفیت خوب تضمین می کند که خانه شما در هوای گرم به خوبی تهویه می شود و جذابیت محدود را افزایش می دهد. پنجره های با کیفیت خوب از نظر زیبایی شناسی، سبک، ایمن، آلودگی صوتی کمتری دارند و از فشار بیرونی جلوگیری می کنند. قاب های پنجره را می توان آلومینیوم یا یو پی وی سی ساخت. که هر کدام از این متریال ها با توجه به نوع بازشو و یراق آلات استفاده شده در آن ها قیمت متفاوتی دارند.

فرقی نمی کند که شما برای خانه خود چه سبک و متریالی در نظر گرفته باشید قبل از هر چیز باید پنجره ای انتخاب کنید که از همه نظر کیفیت های لازم را داشته باشند در بازار امروز برندهای مختلفی در حوزه درب و پنجره چه متریال UPVC و چه آلومینیوم کار می کنند که هر کدام از آن ها با توجه به کیفیت ساختی که دارند قیمت متفاوتی را ارائه می دهند.

خرید از یک برند نام آشنا و معتبر می تواند خیال شما را از هر نظر آسود کند زیرا شما می توانید با گرفتن تصمیم درست در این زمینه پنجره ای با کیفیت داشته باشید و تا سالیان سال بدون تعویض از آن استفاده کنید ما در این مقاله قصد داریم شما را با پنجره دوجداره و انواع برنده های مختلف آشنا کنیم زیرا هر پنجره با توجه به کیفیت ساخت قیمت متفاوتی دارد پس برای آشنایی با پنجره دوجداره و محاسبه آنلاین قیمت پنجره تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

محاسبه آنلاین قیمت پنجره

برندهای پروفیل

اولین عامل مهم در محاسبه آنلاین قیمت پنجره نوع پروفیل می باشد.در ابتدا می خواهیم درباره یکی از مهم ترین و تاثیر گذارترین چیز در پنجره صحبت کنیم و آن هم برند انتخابی شما در هنگام سفارش پنجره است. همان طور که گفته شد برندهای زیادی در حال فعالیت در این عرصه هستند اما ما میخواهیم در این مقاله برترین برندهای پروفیل درب و پنجره چه در حوزه یو پی و ی سی چه آلومینیوم به شما معرفی کنیم.همچنین اگر میخواهید تفاوت پنجره آلومینیوم با یو پی وی سی را مطالعه کنید کلیک کنید.

پروفیل UPVC ویستابست

یکی از برترین برندهای پروفیل در حوزه UPVC که حتما نام آن را شنیده اید پروفیل ویستابست است. این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان پروفیل یو پی وی سی در ایران با هدف ارائه محصولات با کیفیت از سال 1382 فعالیت خود را با به کارگیری تکنولوژی آلمان و اتریش آغاز کرده است.این برند از بهترین ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا برای ساخت پروفیل های خود استفاده می کند و از مواد اولیه با کیفیت متناسب با شرایط سخت آب و هوایی استفاده می کند تا بتواند بهترین ها را به مشتریان خود ارائه دهد.قیمت ویستابست نسبت به باقی پروفیل ها کمی بالاتر می باشد و این به دلیل سنگ بودن این پروفیل و کیفیت بالای آن می باشد.

علاوه بر این ویستابست عضو موسسه RAL آلمان و اولین دارنده گواهینامه RAL و SKZآلمان می باشد. شرکت های دارنده این گواهینامه ها موظف هستند کلیه الزامات و انطباق های لازم جهت پنجره های یو پی وی سی را طبق استاندارهای تدوین شده در موسسه GKFP رعایت کنند. همین امر نشان می دهد این شرکت یکی از بهترین برندهای پنجره یوی پی وی سی در ایران است.این شرکت پروفیل های رنگی با تکنولوژی لمینت با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه اروپایی را ارائه می دهد پس شما می توانید با توجه به دکوراسیون منزل خود پروفیل رنگ دلخواهتان را با پروفیل ویستابست سفارش دهید.

دیگر عوامل موثر بر قیمت پنجره دوجداره : ویستابست

شرکت ویستابست همچنین به شما بیمه نامه ای ارائه می دهد و محصول خود را از نظر دفرمگی و تغییر رنگ پروفیل تا 10 سال پس از نصب ضمانت می کند و باعث اطمینان خاطر مصرف کننده می شود.با توجه به ویژگی های شرکت ویستا بست پروفیل این شرکت از نظر قیمت بالاتر از سایر پروفیل ها می باشد کیفیت پروفیل می تواند نقش مهمی در عملکرد و طول عمر پنجره داشته باشد پس می توان گفت از سرمایه گذاری روی این پروفیل پشیمان نخواهید شد. محاسبه آنلاین قیمت پنجره ویستابست واقعا کار مشکلی می باشد و حتما باید با نرم افزار انجام شود.

پنجره ویستابست

پروفیل UPVC وین تک

یکی دیگر از پروفیل های پروفیل های UPVC در ایران است این شرکت پروفیل های خود را طبق شرایط آب و هوایی و جغرافیایی ایران تولید می کند. مصرف پروفیل های UPVC تولید شده در کارخانه ایران جهت پروژه های ساختمانی موجود در این کشور بهینه تر بوده و طول عمر و دوام کیفیت بیشتری خواهد داشت.این برند نیز از بهترین برندهای پنجره یو پی وی سی در ایران می باشد پس می تواند یک انتخاب خوب برای شما باشد.

همچنین باید گفت وین تک یکی از دوستداران محیط زیست بود زیرا در کارخانه وین تک تمامی درزبندی که عمدتا بر روی پروفیل های یو پی وی سی وین تک عرضه می شوند مطابق با قوانین محیط زیست اتحادیه اروپا تهیه شده و هیچ ضرری برای محیط زیست ندارد. آینده زمین یک مسئله بسیار مهم و حیاتی است زیرا باید به فکر نسل های آینده و فرزندانمان باشیم پس با انتخاب پروفیل وین تک علاوه بر داشتن یک پنجره با کیفیت می توانیم به محیط زیست نیز کمک کنیم و زندگی بهتری داشته باشیم از نظر قیمت باید گفت قیمت وین تک نسبت به ویستابست کمی پایین تری می باشد و از نظر قیمتی در درجه دوم پروفیل های گفته شده قرار می گیرد.

پنجره وین تک

پروفیل UPVC هافمن

تیم هافمن به عنوان اولین تولیدکننده پروفیل لاستیک‌دار و سری 70 در ایران، با به کار گیری مدرن‌ترین دستگاه‌ها و ماشین‌آلات صنعتی، مصمم است در خدمت آرامش و امنیت خانه‌های ایران مدرن باشد.هر مرحله از تولیدات هافمن توسط واحد کنترل کیفی در آزمایشگاه این شرکت مورد آزمایش قرار می‌گیرد. پروفیل UPVC هافمن مقاومت فوق العاده‌ای در مقابل تغییرات دمایی، آلودگی، تابش مستقیم خورشید و رطوبت دارد و همین خاصیت باعث ایجاد امکان استفاده از این محصول در موقعیت‌های جغرافیایی مختلف می‌شود. همچنین دارای 25 سال گارانتی، قابلیت نصب شیشه 24 میلیمتری و کنترل و مهار وزن شیشه‌های سنگین موجود در ساختار پنجره دوجداره و سه جداره است.

بعد از پروفیل وین تک  قیمت هافمن پایین ترمی باشد که شما می توانید با انتخاب پروفیل هافمن بر قیمت مناسب نسبت به دیگر پروفیل های گفته شده یک پنجره با کیفیت و طول عمر مناسب داشته باشید. گستردگی انواع مختلف پروفیل هافمن باعث شده محاسبه آنلاین قیمت پنجره هافمن کار مشکل و پیچیده ای باشد.

محاسبه قیمت پنجره دوجداره هافمن

پروفیل آلومینیوم آکپا

بعد از معرفی برترین پروفیل های UPVC حال به سراغ برترین پروفیل های آلومینیوم می رویم یکی از این پروفیل های با کیفیت پروفیل شرکت آکپا ایران می باشد این شرکت تولید کننده انواع پروفیل های اختصاصی آلومینیوم (نرمال و ترمال بریک) و رنگ کاری فلزات به روش های الکترواستاتیک (پودری)، دکورال و آنادایزینگ است.

می توان گفت شرکت آکپا ایران را می توان یکی از موفق ترین تولید کنندگان پروفیل آلومینیومی در ایران دانست توانسته در کوتاه ترین مدت با استفاده از گنجینه علمی و تجربی مدیران خود و اتکا بر سیاست مشتری مداری و ارتقا کیفیت بیشترین حجم تولید پروفیل های اختصاصی آلومینیوم را به خود اختصاص دهد. قیمت آکپا نسبت به باقی پنجره آلومینیوم ترمال بریک بالا ترین می باشد و واقعا این پروفیل باکیفیت می باشد. آکپا تولیدات پروفیل فراوانی دارد به همین دلیل محاسبه آنلاین قیمت پنجره آکپا تنها با نرم افزار امکان پذیر است.

علاوه بر این این شرکت با توجه به کیفیت محصولات خود توانسته موفق به اخذ گواهینامه استاندارد ملی ایران، گواهینامه فنی در زمینه تولید پروفیل های آلومینیومی حرارت شکن از مرکز تحقیقات وزارت راه، مسکن و شهرسازی از سال 1391 الی 1400 و گواهینامه های سیستم مدیریت کیفیت را کسب کند. پس اگر به دنبال یک شرکت با سابقه و با کیفیت پروفیل آلومینیوم ترمال بریک برای پنجره خود هستید این شرکت می تواند برای شما بهترین گزینه باشد.

پنجره آکپا

پروفیل آلومینیوم آکرول

یکی دیگر از این شرکت های معتبر و نام آشنا که در حوزه آلومینیوم فعالیت می کند شرکت صنایع آلومرول نوین است. این شرکت نیز جزء بزرگترین تولید کننده انواع محصولات آلومینیومی کشور ایران می باشد.این هولدینگ صنعتی، متشکل از ۸ شرکت تولیدی و یک شرکت بازرگانی است،سالانه بیش از ۱۰۰ هزار تن انواع شمش و بیلت آلیاژی و پروفیل های آلومینیومی با کاربری ساختمانی و صنعتی تولید و عرضه می نماید، خدمات آنودایزینگ و رنگ پودری نیز همراه با دیگر فعالیت ها انجام می شود . قیمت پنجره آکرول نسبت به آکپا کمی پایین تر است.

این شرکت با استفاده از جدیدترین و مدرن‌ترین ماشین‌آلات و خطوط تولیدی روز دنیا، درقالب طرح توسعه صنایع آلومرول نوین ایجاد شد. شرکت صنایع آلومرول نوین پروفیل های در و پنجره خود را با برند آکرول AKROLL به بازار ارائه نموده است. و شما می توانید درب و پنجره های آلومینیومی خود را با برند آکرول تهیه کنید و از یک پنجره مرغوب و با کیفیت بهره مند شوید.

در آخر باید بگوییم ما مفتخریم که در طول این سال ها با این شرکت های گفته شده و نام آشنا همکاری داشته باشیم پس برای خرید تمامی پروفیل های با کیفیت در زمینه یو پی وی سی و آلومینیوم می توانید روی گروه صنعتی پنجره سازان حساب کنید و خرید خود را از طریق این شرکت انجام دهید.

پنجره آکرول

انواع شیشه

یکی دیگر از عواملی که می تواند در قیمت پنجره تاثیر گذار باشد شیشه استفاده شده در پنجره است پنجره های یو پی وی سی و آلومینیوم را می توان با شیشه تک جداره، دوجداره و سه جداره تولید کرد شما باید با توجه به محیط زندگی خود شیشه مورد نظرتان را سفارش دهید باید توجه داشته باشید قیمت هر شیشه متناسب با کارایی و عملکردی که دارد متفاوت است و هر چه جداره شیشه بیشتر باشد قیمت نهایی پنجره 10 درصد افزایش خواهد داشت.

متداول ترین شیشه مورد استفاده در پنجره شیشه دوجداره است زیرا هم قیمت مناسبی دارد و هم عملکرد خوبی را می تواند به شما ارائه دهد پنجره های دوجداره می توانند عایق صوتی و حرارتی خوبی برای شما باشند و به طور چشمگیری در هزینه های قبوض شما صرفه جویی کنند. در صورتی که میخواهید تفاوت پنجره دوجداره با سه جداره را دقیق تر بررسی کنید کلیک کنید. شیشه یکی از مهمترین قیمت ها و اجزا پنجره می باشد و دلیل وجود پرتی نمی توان محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره بروی آن انجام داد.

اما اگر در یک مکان شلوغ و پر سر و صدا مانند کنار مدرسه ، راه آهن یا فرودگاه زندگی می کنید بهترین انتخاب برای شما می تواند شیشه سه جداره باشد زیرا این شیشه عملکرد بهتری نسبت به شیشه دوجداره ارائه می دهند. شما با نصب شیشه سه جداره می توانید آسایش و آرامش را به خانواده خود هدیه دهید.

محاسبه آنلاین قیمت پنجره Upvc

یراق آلات انواع بازشو

از جمله عوامل مهم دیگر در محاسبه آنلاین قیمت پنجره یراق آلات و نوع بازشو پنجره می باشد.هر پنجره با توجه به نوع بازشو از یراق آلات مختلفی استفاده می کند پس یکی دیگر از مواردی که در قیمت پنجره شما تاثیر دارد یراق آلات انواع بازشو پنجره است در ادامه درباره یراق آلات به کاربرده شده در انواع پنجره مانند پنجره تک حالته، دوحالته و … صحبت می کنیم.

یراق پنجره تک حالته یا لولایی

پنجره لولایی از رایج ترین انواع پنجره اند، که یکی از انواع آن ها هم پنجره دوجداره با بازشو لولایی تک حالته است.یراق آلات موجود در این نوع بازشو ، باز و بسته کردن لنگه را بر روی یک محور عمودی ممکن می سازد ، که یکی از کلاسیک ترین و رایج ترین انواع بازشوها برای پنجره است.معمولا برای هر لنگه از دو لولا استفاده می شود که البته با توجه به ابعاد پنجره ممکن است بیشتر هم باشد.

یراق پنجره دوحالته

پنجره دوحالته در مواردی کاربرد دارند که باز شدن پنجره بر روی دو محور عمودی و افقی انجام می شود.بنابراین نوع پیشرفته تری از یراق در این پنجره استفاده می شود که قابلیت این را دارد که لنگه هم در محور عمودی و هم در جهت محور افقی ، البته با زاویه ای محدود بتواند باز و بسته شود.پنجره های دوجداره با بازشو دوحالته در برابر صوت و رطوبت ، عایق بندی خوبی دارند.

یراق پنجره کلنگی

یکی دیگر از انواع پنجره های لولایی ، پنجره دوجداره کلنگی یا سایبانی است.این نوع یراق در پنجره طوری نصب می شوند که نقطه دید را از روبرو مسدود سازد.یعنی لولا امکان باز و بسته شدن در جهت محور افقی را ممکن می سازد.

یراق پنجره کشویی

پنجره کشویی نیازی مانند پنجره های قبلی به یراق لولایی ندارند، چرا که بر روی یک ریل سوار هستند و حرکت می کنند.بنابراین ، به جای یراق آلات لولایی ، پنجره دارای غلتک است که این غلتک روی ریل حرکت را ممکن می سازد.استفاده از این یراق آلات، برای زمانی است که می خواهیم از پنجره های دوجداره کشویی استفاده کنیم.این پنجره ها معمولا برای فضاهایی که محدود هستند و جایی برای لنگه بازشو نیست استفاده می شوند. پنجره کشویی به دلیل وجود آب و نوع بازشو طرفین قابلیت محاسبه آنلاین قیمت پنجره را دارا نمی باشد.

یراق پنجره تاشو یا آکاردئونی

پنجره آکاردئونی دارای لنگه هایی با بازشو تاشو هستند.لولاهایی مخصوص نیز برای پنجره هایی که باز و بسته شدن آن ها، به صورت تاشو انجام می شود وجود دارند.لولا ها بین دو لنگه قرار گرفته و لنگه ها را به یکدیگر متصل می کنند، و از کناره نیز لولا هم به لنگه و هم به قاب پنجره متصل شده است.

مونتاژ و نصب پنجره

از جمله عوامل مهم دیگر در محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره مونتاژ و نصب می یباشد.در پابیان باید گفت مونتاژ و نصب پنجره دوجداره یکی از دیگر عوامل تعیین قیمت در پنجره است زیرا چگونگی اندازه گیری و نصب پنجره های دوجداره تاثیر مستقیم و حیاتی بر کیفیت عملکرد و دوام آن دارد، به عبارت دیگر همه ظرافت های به کار رفته در تولید با اندازه گیری و نصب مناسب دارای اثر بخشی لازم خواهد بود به همین منظور لازم است عملیات اندازه گیری و نصب را نه به چشم عملیات غیر تخصصی و غیر حرفه ای بلکه به عنوان یک کار تخصصی و علمی انجام گیرد. بنابراین نصب درب و پنجره دوجداره، یک کار تخصصی و فنی است که نیاز به مهارت و دانش دارد. پس هزینه بر است. این هزینه می تواند با توجه به تعداد و نوع پنجره دوجداره متفاوت باشد.

محاسبه آنلاین قیمت پنجره upvc

ویژگی های پنجره دوجداره که باید هنگام محاسبه آنلاین قیمت پنجره بدانید

همان طور که گفتیم انتخاب پنجره دوجداره مزایای زیادی دارد. اما موارد مهمی وجود دارند که این را به یک امر ضروری در خانه تبدیل می کنند. از صرفه جویی در انرژی گرفته تا خانه ای راحت تر، در این جا بهترین جنبه های داشتن یک نوع پنجره دوجداره که در محاسبه آنلاین قیمت پنجره می تواند تاثیر گذار باشد آورده شده است:

عایق بهتر

یکی از دلایل اولیه اجرای شیشه دوجداره عایق کاری بود. این بدان معنی است که برای اطمینان از گرم و دنج بودن خانه شما در شرایط سخت آب و هوایی ایجاد شده است. شیشه دوجداره به عنوان مانعی بین پنجره و خانه شما عمل می کند و بنابراین انتقال حرارت به محیط بیرون را کاهش می دهد. به این ترتیب خانه شما گرمای بیشتری را حفظ می کند و می توانید زمستانی گرم و همچنین تابستانی خنک داشته باشید. علاوه بر مواردی که بیان کردیم باید در هنگام محاسبه از سایت مورد نظر از کیفیت و عایق بودن شیشه های پنجره اطمینان حاصل کنید و با کارشناسان در ارتباط باشید.

بهره وری انرژی

یک پنجره دوجداره نسبت به پنجره تک جداره در بحث انرژی کارایی بیشتری را ارائه می دهد. هر درب یا پنجره معمولی اتلاف گرما را به روشی که یک شیشه دوجداره محدود می کند، محدود نمی کند. انواع مصرف انرژی نیز کاهش می‌یابد و خانه شما را به مکانی بهینه برای سکونت تبدیل می‌کند. این هزینه کردن برای پنجره دوجداره می توانید به صرفه جویی در مصرف انرژی در درازمدت کمک کند. شما می توانید بعد از اطلاع از محاسبه آنلاین قیمت پنجره با کاشناسان ما در پنجره سازان تماس بگیرید تا آن ها شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

عایق صدا

این پنجره های ضخیم زمینه بسیار خوبی برای عایق صوتی بهتر فراهم می کند. این بدان معنی است که هر گونه صدایی که وارد خانه شما می شود به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و خانه شما یک منطقه آرام برای زندگی خواهد بود. این امر به ویژه برای افرادی که در مناطق تجاری و نزدیک فرودگاه زندگی می کنند یا افرادی که شانس تاسف داشتن همسایگان پر سر و صدا دارند مفید است. مهم نیست در چه شهر شلوغی هستید، پنجره دوجداره زندگی شما را تا حد زیادی بهبود می بخشد. علاوه بر محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره بهتر است به تمامی جنبه ها و مزایای پنجره دوجداره نیز دقت کنید تا متوجه ضرورت و ارزش آن ها شوید.

قیمت پنجره دوجداره upvc
جلوگیری از آسیب UV

همه دوست دارند نور خورشید در تعطیلات آخر هفته از پنجره ها عبور کند تا کل خانه آرام و نو به نظر برسد. اما نور خورشید باید کنترل شود در غیر این صورت می تواند آسیب زیادی به مبلمان و پوست شما وارد کند. پنجره دوجداره ورود اشعه ماوراء بنفش مضر را محدود می کند و اثاثیه شما را از آسیب محافظت می کند. برای محاسبه آنلاین قیمت پنجره می توانید روی تیم حرفه ای پنجره سازان حساب کنید و نگران هیچ چیزی نباشید.

به حداقل رساندن تراکم

اگر پنجره های شما مه آلود شود و تراکم زیادی روی شیشه مشاهده کنید، ممکن است با مشکلات زیادی مواجه شوید. از کپک زدن گرفته تا خرابی پنجره، خانه شما بخشی از یک خطر برای سلامتی خواهد بود. پنجره دوجداره یک راه عالی برای از بین بردن این رطوبت اضافی و خشک و تازه ماندن خانه شما است.

ارزش زیبایی شناختی

وقتی صحبت از ظاهر به میان می آید، پنجره های دوجداره همیشه بهتر از پنجره های معمولی و تک جداره به نظر می رسند. آن ها ظاهری یکنواخت می دهند و متقارن و دلپذیر هستند. این به آن ها اجازه می دهد تا با هر نوع مبلمانی که دارید انعطاف پذیر باشند و فضای کلی خانه شما را تکمیل کنند. برای محاسبه باید همه موارد از جمله سلیقه خود را در نظر بگیرید برای مثال اگر پنجره دوجداره با لمینت رنگ چوب را برای خانه خود بخواهید اضافه شدن این آیتم می تواند در محاسبه آنلاین قیمت پنجره تاثیر گذار باشد و باعث افزایش آن شود.

قیمت پنجره
ارزش ملک بیشتر

بازسازی یا تعویض پنجره‌های قدیمی‌تر، ملک شما را ارزشمندتر می‌کند. این بدان معناست که وقتی شما این سرمایه گذاری طولانی مدت را انجام می دهید، اگر به فروش مجدد فکر می کنید ارزشمند خواهد بود. این امر مخصوصاً اگر خانه ای مدرن دارید و می خواهید ظاهر آن را خوشایند کنید، صادق است. هنگامی که در نهایت تصمیم به فروش مجدد گرفتید، به دلیل پنجره دوجداره، قیمت بسیار خوبی دریافت خواهید کرد. پس پیشنهاد ما به شما محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره و تصمیم گیری نهایی برای خرید آن است تا بتوانید سود بیشتری از معامله خانه خود ببرید.

امنیت و ایمنی خانه

هنگامی که پنجره های خود را دوجداره می کنید، به ایمنی و امنیت خانه خود می افزایید. این به این دلیل است که نفوذ به آن ها دشوار است و اگر کسی بخواهد از خانه شما دزدی کند باعث سر و صداهای زیادی می شود. دو لایه در شیشه پنجره وجود دارد که می تواند از تصادفات در مورد کودکان خردسال و همچنین ایمنی وسایل شما جلوگیری کند. امنیت و ایمنی خانه شما از هر چیزی ارزشمندتر است پس بنابراین بعد از محاسبه آنلاین قیمت پنجره به جز امنیت خود و خانواده تان به هیچ چیز دیگر فکر نکنید.

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع