یراق آلات ورنه

یراق آلات پنجره مجموعه ای از قطعات است که عملکردهای خاصی را انجام می دهد. تصور هیچ یک از پنجره ها بدون اتصالات غیرممکن است، این یراق آلات نقش مهمی را در پنجره ایفا می کنند. پارامترهایی مانند عمر سرویس و عملکرد بستگی به نوع یراق آلات مورد استفاده برای این ساختار خاص دارد. ترکیب یراق آلات شامل عناصری مانند قفل، دستگیره، درب، لولا و غیره می باشد.امروزه در بازار طیف گسترده ای از یراق آلات ارائه می شود. برای داشتن یک پنجره خوب و با کیفیت توصیه می کنیم قبل از خرید به یراق آلات به کار رفته در آن ها توجه داشته باشید زیرا این یراق آلات تا حد زیادی می توانند باعث طولانی شدن عمر پنجره و عملکرد بهتر آن ها شوند. یراق آلات ورنه همانند یراق آلات جی یو یکی از برترین و با کفیت ترین یراق آلات سطح کشور می باشد.

در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از این یراق آلات معتبر که امروزه در بازار عرضه می شوند آشنا کنیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

یراق آلات ورنه

یراق ورنه

یکی از یراق آلات معتبر که امروز در پنجره های دوجداره به کار می رود یراق آلات ورنه می باشد. این شرکت فعالیت خود را از سال 1985 به نام ایلری کالیپ از یک کارگاه کوچک شروع کرد و در سال 2002 در ضمینه سیستم های درب و پنجره با برند ورنه وارد این عرصه شد. شرکت یراق آلات ورنه در یک کارخانه که شامل 50 هزار مترمربع فضای باز و 36 هزار متر مربع فضای مسقف بود شروع به تولید محصولات خود کرد.

شرکت یراق آلات ورنه دارای تنوع محصولی بالایی است و در ضمینه تولید یراق آلات دوحالته،تک حالته،تک حالته فرانسوی ،دو حالته فرانسوی،کشویی،سیستم های بیرون بازشو ،آکاردیونی و همچنین تولید اسپانیولت های مختلف و انواع قفل های سوییچی فعالیت دارد.

خدمات به مشتری و کیفیت محصول برای شرکت یراق آلات ورنه همیشه در اولویت قرار دارد . شرکت یراق آلات ورنه در سال 2007 جایزه بهترین صادر کننده و همچنین جوایز ملی و بین المللی و جوایز دیگری را توسط مقامات دولتی دریافت کرده است. که این می تواند نشان از کیفیت و عملکرد خوب این شرکت در این سال ها باشد.

باید گفت شرکت یراق آلات ورنه همچنین سهم زیادی در توسعه بازار درب و پنجره ی UPVC در ترکیه را دارد.این با سرمایه گذاری ، راه حل های نو آورانه ، نصب ساده و راحت ، دارای گواهی کیفیت ISO 14001-2004 و ISO 9001-2008 مدیریت محیط زیست و BS OHSAS 18001-2007 ، ISO 14001-2004 و ISO 9001-2008 مدیریت محیط زیست و BS OHSAS 18001-2007 ایمنی و بهداشت شغلی شد.

طراحی های شرکت یراق آلات ورنه ، فرآیندهای تولید و تحویل ، قدرت فناوری و پویایی و توسعه مداوم کارکنان همه وهمه باعث تبدیل شدن ورنه به برندی مشهور در سر تا سر دنیا شد. علاوه بر یراق ورنه یراق آلات روتو نیز بسیار با کیفیت می باشد.

قیمت یراق آلات ورنه

محصولات و یراق آلات ورنه

اکنون که تا حدودی با این شرکت معتبر آشنا شدید قصد داریم در ادامه شما را با تعدادی از یراق آلات پر کاربرد ورنه آشنا کنیم.

1. سیستم تک حالته یا اسپانیولت های تک حالته برند ورنه

سیستم تک حالته برند ورنه دو دسته زیر تقسیم می شود:

1. اکونومی متال
2. استاندارد متال
3. ایمنی ضد سرقت متال

ساختار دو مدل اکونومی متال و استاندارد متال به یک صورت می باشد با این تفاوت که اکونومی تسمه کوتاه و استاندارد تسمه بلند است.قابل به ذکر است که در این میان طرفداران استاندارد نسبت به اکونومی بیشتر است.و اسپانیولت ایمنی ضد سرقت متال نیز همانند اکونومی و استاندارد می باشد و تفاوت آن در کپسولی های ضد سرقت آن است.

عملکرد هر سه یراق با باز شدن بر روی محور به صورت افقی می باشد و با نام پنجره دوجداره لولایی نیز معرفی می شوند. این دسته از اسپانیولت هابه دلیل تک حالته بازشدن از لحاظ قیمت ارزان تر بوده و هزینه کمتری برای مشتریان دارند.شایان ذکر است که یراق آلات دومین نقش مهم را بعد از پروفیل برای کیفیت درب و پنجره UPVC دارند، کیفیت خوب یراق آلات درب و پنجره دو جداره و همچنین رگلاژ مناسب آن باعث طول عمر درب و پنجره و همچنین روان بودن آن در هنگام باز و بسته شدن یراق تک حالته درب و پنجره دو جداره می شود. از مزایای مهم یراق آلات ورنه می توان به کیفیت بالای آبکاری آن اشاره کرد.

یراق ورنه

2. سیستم دوحالته یا اسپانیولت های دوحالته

یکی دیگر از محصولات شرکت یراق آلات ورنه سیستم دو حالته یا اسپانیولت های دو حالته می باشد که این یراق به صورت افقی و عمودی باز و بسته می شود به همین علت به آت سیستم دو حالت گفته می شود. سیستم دو حالته به پنج دسته تقسیم می شود که عبارت است از :

  1.  قفل پشتی (OKA)
  2.  ارتفاع
  3.  قیچی
  4. ست استاندارد
  5. ایمنی
از مزایای استفاده از این نوع یراق می توان به موارد زیر اشاره کرد :

برای تبادل هوا نیازی به بازکردن کامل لنگه نمی باشد با باز کردن قسمت بالای پنجره هوا به سه جهت حرکت کرده که این امر باعث می شود لنگه پنجره با پرده و اجسام جلوی پنجره برخوردی نداشته باشد.یراق دوحالته 80% دور لنگه را در بر می گیرد که باعث می شود در هنگام بستن دستگیره تمام لنگه درون فریم فشرده شده و عایق بسیار خوبی به پنجره بدهد. این نوع یراق آلات پنجره دوجداره را بر خلاف یراق تک حالته می توان تا عرض های 95 سانتی متر اجرا کرد .

3. ست رگلاژی قابل تنظیم

یکی دیگر از محصولات شرکت یراق آلات ورنهست رگلاژی قابل تنظیم می باشد که برای اسپانیولت های تک حالته استفاده می شود به عبارتی این ست جایگزین لولا می باشد که جهت بالا رفتن مقاومت آن است.
این ست دارای شش قسمت که به شرح زیر است می باشد :

  1.  لولا تک حالته قابل تنظیم
  2. لولای بالای لنگه
  3.  لولای بالای قاب با پین
  4.  لولای پایین سش
  5. . لولای پایین قاب
  6. کاور پلاستیکی

4. ست میانی ثابت

ست میانی ثابت نیز از محصولات شرکت یراق آلات ورنه می باشد که این برای اسپانیولت های تک حالته کاربرد دارد.
ست میانی ثابت دارای چهار بخش است که به شرح زیر است :

  1. لولای میانی ثابت
  2.  لولای بالای لنگه
  3. لولای بالا قاب
  4. نیمست کاور پلاستیکی

 

قیمت یراق ورنه

5. سیستم دو حالته عرض

از محصولات دیگر این برند که زیر مجموعه سیستم دوحالته ورنه است عرض یا قیچی (بازویی) می باشد که از مکمل های یراق آلات دوحالته می باشد و مشتریان با توجه به بقیه یراق آلات کار خود ، یراق عرض را نیز می توانند از یراق آلات ورنه خریداری کنند.

یراق عرض یا قیچی دارای چهار سایز متفاوت زیر است :

  1.  350-600
  2.  400-650
  3. 600-850
  4.  850-1100

6. قفل پشتی OKA یا عصایی

قفل پشتی OKA یا عصایی یکی دیگر از یراق آلات ورنه می باشد که برای سیستم دوحالته طراحی شده ، یراق عصایی برحسب سایز ارتفاع ارائه می شود . قفل پشتی دارای سه سایز زیر است :
1. 800-1200
2. 1200-1700
3. 1700-2200

در سیستم یراق دوحالته ورنه تمامیه اقلام مکمل هم هستند یعنی وقتی یراق قفل پشتی خریداری شده برای تکمیل سیستم دوحالته باید ارتفاع و عرض ست استاندارد نیز خریداری شود.

یراق آلات vorne

7. سیستم کشویی ورنه

شرکت یراق آلات ورنه همچینین در زمینه تولید سیستم های کشویی در بازار نیز فعالیت می کند این شرکت سیستم یراق آلات آکاردئونی ، سیستم لیفت اند اسلاید، سیستم فولکس واگنی و سیستم کشویی ساده را نیز تولید می کند. شما با توجه به طراحی پنجره خود می توانید هر یراق آلاتی را از این شرکت خریداری کرده و با اطمینانی خاطر از آن ها استفاده کنید.

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع