امنیت در پنجره UPVC

امنیت در پنجره UPVC

ناگفته نماند که از آن جایی که درها و پنجره ها وسیله ورود به هر ساختمانی هستند، باید به نحو احسن ساخته شده و امنیت کافی را ایجاد کنند. درب ‌ها و پنجره‌ ها به خانه ‌ها ثبات ساختاری و ایمنی می‌دهند. آیا تصور اتاق های بدون پنجره با دهانه بدون درهای شیک دشوار نیست؟ پنجره ها انبوهی از نور طبیعی را وارد می کنند، در حالی که درها به عنوان نقطه اصلی ورود به خانه عمل می کنند. در حال حاضر، ساخت و ساز و نوع مواد استفاده شده برای ساخت این درب ها و پنجره ها در مورد امنیت آن ها اهمیت دارد. در این سناریو، یو پی وی سی به عنوان یک ماده به دلیل مزایای عملکردی آن در همه جا ترجیح داده می شود. یکی از معایبی که درب و پنجره دوجداره Upvc می گیرند بحث امنیت در پنجره Upvc می باشد.

ما در این مقاله قصد داریم درباره امنیت در پنجره UPVC صحبت کنیم تا شما بتوانید هنگام خرید پنجره UPVC بهترین انتخاب را داشته باشید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

امنیت در پنجره UPVC

استحکام و امنیت پروفیل های یو پی وی سی

برای افراد ناآشنا، UPVC مخفف پلی وینیل کلرید پلاستیک نشده است، یک پلیمر صنعتی بسیار محبوب که در صنایع معماری و ساخت و ساز کاربرد دارد. این ماده برای ساخت قاب و پروفیل در و پنجره استفاده می شود و مزایای زیادی دارد و تا حد زیادی نیز می تواند امنیت در پنجره UPVC برای خانه شما فراهم کند.

نصب و تعمیر پنجره یو پی وی سی آسان است و به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارد. از آن جایی که یو پی وی سی در هر شرایط آب و هوایی مقاوم است، در اثر باران، گرد و غبار، باد و سایر اثرات آب و هوایی آسیب نمی بیند. همچنین بر خلاف چوب در اثر رطوبت و موریانه آسیب نمی بیند. بر خلاف آلومینیوم و فریم های فلزی مختلف، یو پی وی سی خورده نمی شود و دچار سوراخ شدن نمی شود. این بدان معناست که از نظر ساختاری، پنجره‌ها و درب‌های UPVC در طول سال‌ها ثابت و بادوام باقی می‌مانند.

بهترین پنجره ‌های یو پی وی سی در کشور عزیزمان ایران برای افزایش استحکام دارای ساختار جوش‌کاری شده‌اند و همچنین دارای تقویت‌کننده‌های فولادی گالوانیزه بسیار ایمن هستند. همچنین می توان سیستم های قفل تک یا چند نقطه ای را برای سطح بیشتری از مقاومت در برابر نفوذ انتخاب کرد بنابراین انتخاب یک  پروفیل Upvc استاندارد بسیار حائز اهمیت است زیرا امنیت در پنجره UPVC شما را می تواند فراهم کند.

امنیت در پنجره

شیشه سکوریت و شیشه مقاوم در برابر سرقت

یکی دیگر از راه‌های امنیت در پنجره‌ UPVC، نصب شیشه‌های ضد ضربه و ضد سرقت در بین قاب‌ها برای بهترین نتیجه است. دو راه حل شیشه ای امنیتی برای پنجره های یو پی وی سی وجود دارد: اول استفاده از شیشه دوجداره در پنجره های یو پی وی سی است که می تواند بسیار تاثیر گذار باشد دوم استفاده از شیشه سکوریت که این شیشه به بهترین نحو می تواند خانه شما را ایمن نگهدارد.

شیشه سکوریت با عیار بالا از فرآیند حرارت دادن ساخته شده است. این به شیشه استحکامی می دهد که چندین برابر بیشتر از شیشه آنیل شده معمولی است. یکی از خواص ضروری شیشه سکوریت این است که به قطعات ریز و بی ضرر مانند سنگریزه تبدیل می شود و در صورت خرد شدن بُرَنده نمی شود. این از هر گونه آسیب به افراد حاضر در حین ضربه جلوگیری می کند.

پنجره UPVCچگونه امنیت را بهبود می بخشد؟

UPVC یک پلیمر بسیار انعطاف پذیر است که قادر به تحمل دماهای شدید است، به نگهداری کمی نیاز دارد، در رنگ بندی پنجره Upvc انواع مختلف موجود است و دوام بی نظیری دارد. سازه های ساخته شده از UPVC نیز از نظر انرژی کارآمد هستند. علاوه بر تمام مزایای ذکر شده در بالا، یو پی وی سی امنیت بی نظیری را نیز ارائه می دهد و خانه شما را از نفوذهای غیرقانونی دور نگه می دارد. اجازه دهید بفهمیم که دقیقاً چه چیزی باعث می‌شود پنجره‌های UPVC از بسیاری از مواد دیگر ایمن‌تر باشد و امنیت در پنجره UPVC چگونه فراهم می شود.

امنیت در پنجره دوجداره UPVC

مکانیسم قفل چند نقطه

صاحبان خانه های مدرن به راحتی می توانند پنجره های یو پی وی سی را با مکانیسم های قفل متعدد نصب کنند. این ویژگی امنیت در پنجره UPVC را افزایش می دهد زیرا انتخاب قفل مناسب برای پنجره می تواند از نفوذ افراد مزاحم به داخل خانه شما جلوگیری کند و خیال شما از ورود این افراد به خانه آسوده کند.اگر محله شما اخیراً چندین مورد نفوذ غیرقانونی را تجربه کرده است، ممکن است انتخاب یک قاب UPVC با سیستم قفل چند نقطه ای همراه با شیشه های دو جداره ایده آل باشد.

به یاد داشته باشید که قاب پنجره های یو پی وی سی نشکن هستند و سریع نصب می شوند پس جای هیچ نگرانی وجود ندارد شما می توانید بدون تخریب پنجره های یو پی وی سی را نصب کرده و امنیت در پنجره UPVC را در کنار خانواده خود تجربه کنید. استفاده از یراق آلات پنجره دوجداره مناسب بسیار تاثیر گذار است.

مقاوم در برابر آتش

در صورت وقوع حادثه آتش سوزی، نصب خانه شما با پنجره یو پی وی سی ایمن تر می شود. ایده خوبی است که قبل از نصب قاب ها، از متخصص در مورد ویژگی های ایمنی آتش سوزی یو پی وی سی سؤال کنید.شما می توانید خانه خود را با پنجره ها و درب های UPVC مقاوم سازی کنید، زیرا آن ها بیشتر به صورت پیش ساخته هستند. همان طور که می دانید، قاب های ساده یو پی وی سی می تواند تفاوت بین مرگ و زندگی شما و اعضای خانواده شما باشد پس حتما از یک شرکت معتبر در این زمینه کمک بگیرید تا امنیت در پنجره UPVC شما به صورت درست و استاندارد انجام شود.

امنیت در پنجره دوجداره

یراق آلات در پنجره UPVC

در و پنجره‌های دوجداره یو پی وی سی باید طوری طراحی شود که زهوارهای آن رو به بیرون قرار نگیرد چرا که سارقان به راحتی می‌توانند با در آوردن زهوار وارد محیط داخلی شوند. در واقع یراق آلات نباید از بیرون در دسترس باشد. حتی برای درهایی که به بیرون باز می‌شود نیز طراحی باید به گونه‌ای صورت گیرد که زهوار در داخل محیط قرار گیرد.پین‌های قارچی در یراق آلات ضدسرقت و قفل‌های چند نقطه‌ای مانع ورود سارقان به محیط داخلی می‌شود. بنابراین یکی از راه های امنیت در پنجره UPVC می تواند استفاده از یراق آلات مناسب باشد که هنگام خرید باید حتما به آن توجه ویژه ای داشته باشید. یراق آلات روتو و یراق آلات جی یو از جمله یراق آلات ساخت کشور آلمان می باشند و بسیار با کیفیت می باشند.

بادوام، محکم و ماندگار

دوام فوق العاده، به طور کلی، نشانه ای از افزایش امنیت در پنجره UPVCاست. UPVC یک ماده مقاوم و بادوام است که کاملاً قادر به مقاومت در برابر عناصر خشن است. بنابراین قاب‌های UPVC در برابر خوردگی مقاوم بوده و سال به سال کارایی خود را حفظ می‌کنند.اگر در کنار دریا یا در شرایط مرطوب طولانی زندگی می کنید، پنجره ها و درب های یو پی وی سی گزینه های مناسبی برای شما هستند. این قاب ها با روکش مخصوصی عرضه می شوند که از آن ها در برابر اشعه های مضر ماوراء بنفش (UV) و مادون قرمز (IR) محافظت می کند بدون این که رنگ و پوشش این پنجره ها و درب ها محو شود.

امنیت در پنجره دوجداره یو پی وی سی

مقاوم در برابر عناصر

در مورد حوادثی که در آن رعد و برق شیشه های پنجره را می شکند و قاب ها را ترک می زند یا می شکند، غیر معمول نیست. علاوه بر این، هوازدگی یکی دیگر از مشکلات رایجی است که اغلب سازه های خارجی به طور مرتب با آن مواجه می شوند و در نتیجه امنیت در پنجره را کاهش می دهد. اما نه درب و پنجره یو پی وی سی!

ما نمی گوییم که قاب های UPVC شکست ناپذیر هستند، اما فاصله زیادی با آن ندارند. این ماده در برابر سخت ترین شرایط آب و هوایی و باد مقاومت می کند و هنوز هم رشد می کند. یو پی وی سی می تواند همه این کارها را بدون نیاز به تعمیر و نگهداری منظم انجام دهد. شما می توانید تنها با یک پارچه مرطوب پنجره یو پی وی سی خود را تمیز کنید و مانند روز اول از وجود آن لذت ببرید. امنیت در پنجره UPVC در کنار همه مزایایی که دارد می توانید یک گزینه بسیار مناسب و ایده آل برای خانه شما باشد پس آن را دست کم نگیرید.

ما در پنجره سازان در کنار شما خواهیم بود تا بتوانید امنیت در پنجره UPVC را به خوبی تجربه کنید. برای خرید پنجره های دوجداره UPVC و همچنین محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره تنها کافی است با کارشناسان ما در پنجره سازان تماس بگیرید تا آن ها شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع