یراق آلات UPVC ایرانی

یراق آلات UPVC ایرانی

پنجره و یراق آلاتی که در آن استفاده می شود نقش مهمی در عملکرد و کارایی آن دارد. یک خانه، دفتر یا هر فضای دیگری بدون یراق آلات مناسب درب و پنجره ناقص است. در این دوران مدرن، احتمالاً یراق آلات UPVC ایرانی مختلفی را در بازار پیدا خواهید کرد. این محصولات دارای طرح های برتر هستند و از بهترین مواد با کیفیت ساخته شده اند. نصب این محصولات تضمین می کند که خانه شما متحول شده و امنیت بهتری ارائه می دهد.

UPVC آخرین نوآوری در قاب درب و پنجره است. با نصب محصولات UPVC در خانه های خود، می توانید ترکیبی عالی از سبک و ایمنی ایجاد کنید. برخلاف آهن یا آلومینیوم، این محصولات بادوام، مستحکم و همه کاره هستند. علاوه بر این، آن ها همچنین سازگار با محیط زیست، قابل بازیافت هستند و در دراز مدت به نگهداری بسیار کمتری نیاز دارند.

 امروزه مشتریان گزینه های مختلفی برای انتخاب دارند. آن ها می توانند انواع سبک های متنوع درب و پنجره های یو پی وی سی را با بهترین یراق آلات UPVC ایرانی انتخاب کنند و با خیالی آسوده از آن بهره مند شوند.

ترکیب قاب‌های UPVC با پنجره‌های شیشه‌ای دوجداره برای فضای شما می‌تواند مزایای بیشتری مانند صرفه‌جویی در صورت‌حساب‌های انرژی، محافظت در برابر اشعه‌های مضر UV، محافظت از شما در برابر سارقان و مزاحمان، کاهش خطر صدمات و در نتیجه حفظ امنیت خانواده شما را به ارمغان آورد. قیمت یراق آلات پنجره دوجداره نسبت کیفیتی که دارا هستند متفاوت می باشد.

ما در این مقاله قصد داریم درباره این محصول صحبت کنیم تا شما بیشتر با این یراق آلات آشنا شوید و بتوانید با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت این یراق آلات UPVC ایرانی را برای درب و پنجره خود انتخاب کنید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

یراق آلات UPVC ایرانی

یراق آلات یو پی وی سی ایرانی

به طور کلی به مکانیزم هایی که باعث باز و بسته شدن یک درب و یا چرخش بخش متحرک درب و پنجره ها حول یک محور شود با عنوان یراق یا یراق آلات شناخته می شوند. این نوع از یراق آلات عموما قطعاتی فلزی، پلاستیکی و یا تلفیقی از پلاستیک و فلز هستند که در کنار هم به سهولت در باز و بسته شدن آن کمک می کنند. ساده ترین مکانیزم یراق، لولاها و دستگیره ها هستند که به شکل های گوناگون و متنوعی در زندگی ما وجود دارند. در درب و پنجره های یو پی وی سی نیز یراق آلات به شکل بسیار کامل و مستحکمی وجود دارد.

همان طور که می دانیم یکی از مهم ترین ویژگی های پنجره های دوجداره یو پی وی سی عایق بندی مناسب آن ها است که یکی از عوامل تاثیر گذار در میزان عایق بندی و امنیت این نوع از پنجره ها استفاده از یراق پیشرفته و خاص آن ها است. توجه داشته باشید که اگر بهترین برند یراق Upvc را نیز تهیه نمایید ولی پنجره شما به صورت استاندارد ساخته نشده باشد باز هم عایق قوی نخواهید داشت.

امروزه یراق آلات مختلفی از کشورهای مختلف مانند آلمان، ترکیه و چین وارد کشور می شوند اما یراق آلات UPVC ایرانی نیز با توجه به پیشرفت در این صنعت از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار هستند و حتی می توان گفت با برخی از نمونه های خارجی می توانند در عملکرد و کیفیت برابری داشته باشند.

انواع یراق آلات ایرانی یو پی وی سی

یراق آلات ایرانی

یراق آلات UPVC ایرانی تک حالته

ابتدایی ترین و ساده ترین یراق UPVC ایرانی قابل مونتاژ به روی پنجره های یو پی وی سی دوجداره، یراق آلات تک حالته یا یراق TURN می باشد. کلمه TURN به معنای چرخش یا حرکت محوری بوده که با توجه به این که این نوع یراق صرفاً به روی یک محور عمودی و یا بعضا افقی (با توجه به طرح پنجره) قابل چرخش است، نامگذاری شده است. در یراق آلات  تک حالته پنجره های یو پی وی سی، بخش متحرک پنجره یا همان لنگه پنجره روی یک محور که لولا نام دارد قابلیت چرخش دارد.

اجزا و قطعات ساده تر در این نوع از یراق آلات UPVC ایرانی سبب شده که یراق پنجره یو پی وی سی تک حالته به عنوان ارزان ترین و یا اقتصادی ترین نوع یراق در پنجره های دوجداره یو پی وی سی شناخته شود به طوری که مطابق بررسی های بعمل آمده بیشتر از 80 درصد پنجره های دوجداره یو پی وی سی ساخته شده با سیستم لولایی در کشور ما از نوع یراق آلات تک حالته می باشد. شما می توانید پنجره های تک حالته خود را با اطمینان خاطر با یراق آلات UPVC ایرانی مانند یراق آلات ویناک که یکی از برترین یراق آلات UPVC ایرانی است سفارش دهید و تا سالیان سال از آن بهره مند شوید. یراق آلات ویناک با بهترین یراق ترک پنجره دوجداره در حال رقابت می باشد.

یراق آلات ایرانی UPVC

یراق آلات UPVC ایرانی دو حالته

یراق آلات UPVC ایرانی پنجره دوحالته که در اصطلاح فنی به نام TILT & TURN نیز نامیده می شود. این یراق بدلیل این که دارای دو محور چرخش می باشد به نام یراق دو حالته شناخته می شود. به دلیل طراحی خاص و مکانیزم های در نظر گرفته بیش از 70 الی 80 درصد محیط پیرامونی لنگه پنجره دارای اسپانیولت می باشد و با توجه به تعداد بیشتر پیم های در نظر گرفته شده، یراق آلات UPVC ایرانی دوحالته نسبت به یک یراق تک حالته از ضریب عایق و امنیتی بیشتری برخوردار است.

همچنین نوع لولاهای بکار رفته در مکانیزم های دوحالته پنجره به نحوی است که قابلیت رگلاژ داشته و در صورت نیاز پنجره دوجداره به رگلاژ ، قابلیت تنظیم یا رگلاژ تا حدود 3 الی 4 میلی متر را دارد. زیبایی به دلیل استفاده از درپوش های پلاستیکی لولا متناسب با رنگ پروفیل، تبادیل هوایی با حالت بازشو 15 درجه از سمت فوقانی لنگه، سهولت در باز شدن هنگام نیاز به گردش هوای محیط بدون جابه جایی پرده، قابلیت تحمل وزن بیشتر از سایر ویژگی های این محصول دو حالته می باشد.

تمام جذابیت های یراق آلات دو حالته چه در تنوع بازشو و چه قابلیت رگلاژ پذیری آن و چه سایر موارد مشروحه بالا سبب شده که این یراق از طرفداران بیشتری نسبت به یراق آلات UPVC ایرانی تک حالته برخوردار باشد. توجه داشته باشید که بهترین برند یراق آلات پنجره دوجداره نیز اگر مونتاژ استانداردی نداشته باشد باز هم تاثیر کافی نخواهد داشت.

یراق UPVC ایرانی

ویژگی های یراق آلات UPVC ایرانی

1. تحمل وزن لنگه باز شو

اولین و مهم ترین خصوصیتی که یک محصول یراق خوب باید داشته باشد، تحمل وزن است. یک یراق خوب ایرانی باید توانایی تحمل وزن زیادی را داشته باشد. چرا که پنجره‌ها در ابعاد گوناگون تولید می‌شوند و اندازه باز شدن هر پنجره هم در مقایسه با پنجره‌های دیگر فرق می‌کند. به همین دلیل داشتن قابلیت و توانایی باز شدن هر دو لنگه از جمله خصوصیت مهم و اصلی یراق آلات UPVC ایرانی است.

2. استاندارد بودن یراق تولید شده

یراق تولید شده باید استاندارد باشد. اگر یراق آلات UPVC ایرانی استاندارد نباشد. در این صورت نمی‌توان به عنوان یک عایق خوب عمل نماید. در نتیجه گرد و خاک و غیره به داخل ساختمان نفوذ می‌کنند. چرا که غیر استاندارد بودن یراق پنجره یو پی وی سی موجب می‌شود که عملیات فیتینگ میان لاستیک آب بندی و پروفیل درست عمل نکند. بنابراین پنجره تولید شده از کارآیی لازم و کیفیت خوب برخوردار نخواهد شد.

3. مقاوم بودن در برابر تغییرات جوی

یراق آلات UPVC ایرانی خوب باید دارای درجه مقاومت بالا در برابر پوسیدگی و غیره باشد. چرا که از پنجره‌های یو پی وی سی در مکان‌های و محیط‌های آب و هوایی مختلف استفاده می‌شود. بنابراین باید یراق‌های به کار رفته در آن از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در برابر سرما، گرما و رطوبت و بارندگی مقاوم باشد. در غیر این صورت یراق دچار آسیب و خوردگی شده و از بین می‌رود.

4. روان بودن

دیگر ویژگی و خصوصیت مهمی که باید یراق آلات ایرانی یو پی وی سی خوب و استاندارد داشته باشد، روان بودن و کاربرد آسان آن است. یراق آلات UPVC ایرانی به کار رفته در تولید پنجره یو پی وی سی باید در عمل باز و بسته شدن پنجره بسیار روان و راحت کار کرده و فشار کمی به دستگیره‌ها وارد نماید.

یراق آلات یو پی وی سی ایرانی

معرفی یکی از برترین یراق آلات UPVC ایرانی

یکی از این شرکت های معتبر یراق آلات UPVC ایرانی که در کشور عزیزمان فعالیت می کند یراق آلات ویناک است. این شرکت طراح و تولید کننده مجموعه یراق آلات درب و پنجره می باشد. یراق آلات ویناک همواره در تلاش است که یراق آلات در و پنجره UPVC را با کیفیت منطبق بر استانداردهای جهانی و با قیمت رقابتی برای تولید کنند گان در و پنجره داخلی و منطقه ای تولید کند.

این شرکت یراق آلات UPVC ایرانی همچنین خدمات پس از فروش بسیار خوبی را نیز ارائه می دهد از جمله آن ها می توان به گارانتی 10 ساله کلیه اسپانیولت ها، خدمات پس از فروش برای کلیه محصولات ویناک، رسیدگی به خدمات پس از فروش در کمتر از 24 ساعت در استان های دارای نمایندگی، ضمانت و پشتیبانی محصولات در برابر تغییر رنگ،تغییرحالت،زنگ زدگی و پوسیدگی یراق آلات اشاره کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع