قیمت پنجره دوجداره ضد صدا

قیمت پنجره دوجداره ضد صدا

صدا یا به اصطلاح مدرن آلودگی صوتی امروزه برای بسیار از مردم واقعا نا امید کننده است. چه در خانه باشد و چه در محل کار، باعث ایجاد طیفی از مشکلات از جمله کم خوابی و اضطرات می شود، خوشبختانه شما مجبور نیستید آن را تحمل کنید. ما در این مقاله قصد داریم درباره مهم ترین عامل یعنی پنجره ها که می توانند باعث ورود صداها به داخل خانه یا محل کار شما شوند صحبت کنیم. در واقع می خواهیم شما را با پنجره دوجداره Upvc  و قیمت پنجره دوجداره ضد صدا آشنا کنیم تا شما بتوانید بهترین تصمیم را برای زندگی خود بگیرید.

قیمت پنجره دوجداره ضد صدا

مشکلات آلودگی صوتی

در ابتدا به مشکلاتی که ممکن است آلودگی صوتی به وجود بیاورد می پردازیم تا بهتر بتوانید این مشکل درک کنید. ممکن است برای کسانی که آن را تجربه نکرده اند، بی اهمیت به نظر برسد، آلودگی صوتی می تواند یک مشکل جدی با عواقب واقعی باشد. حداقل، می‌تواند به‌عنوان یک مزاحمت در خانه عمل کند و تمرکز شما را دشوار کند، چه در حال تماشای تلویزیون، چه در حال خواندن کتاب یا فقط تلاش برای داشتن یک خواب خوب شبانه. توجه داشته باشید که با پرداخت مناسب قیمت پنجره دوجداره می توانید از آلودگی صوتی در امان باشید.

این امر می‌تواند حتی در خارج از خانه شما مشکل‌سازتر شود و بر محیط آرام کلاس‌های درس، مکان‌های کار از جمله محیط اداری و اتاق‌های هیئت مدیره تأثیر بگذارد. کارکردن بیرون از خانه در حال افزایش است، و در جامعه امروزی بسیاری از افراد شاغل هستند. در این امر پنجره ها می توانند نقش بسزایی داشته باشند و قیمت پنجره دوجداره ضد صدا می تواند در این جا برای شما اهمیت بسیاری پیدا کند پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

نشان داده شده است که قرار گرفتن در معرض طولانی مدت یا بیش از حد “آلودگی صوتی” باعث ایجاد طیفی از مشکلات سلامتی از جمله تمرکز ضعیف، استرس، کاهش بهره وری در محل کار، مشکلات ارتباطی و خستگی ناشی از کمبود خواب می شود. این می تواند منجر به مشکلات جدی تری مانند بیماری های قلبی عروقی، اختلالات شناختی، وزوز گوش و کاهش شنوایی شود. شما می توانید با اهمیت دادن به پنجره خانه خود از به وجود آمدن تمامی این مشکلات جلوگیری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت پنجره دوجداره ضد صدا ما در کنار شما خواهیم بود تا بتوانید با نازل ترین قیمت آن را خریداری کنید.

پنجره دوجداره ضد صدا

در سال 2011، سازمان بهداشت جهانی WHO گزارشی با عنوان “بار بیماری ناشی از سر و صدای محیطی” منتشر کرد. این مطالعه داده‌هایی را از مطالعات اپیدمیولوژیک مختلف در مقیاس بزرگ درباره سر و صدای محیطی در اروپای غربی جمع‌آوری کرد که در یک دوره 10 ساله جمع‌آوری شده بود.

این مطالعات صداهای محیطی ناشی از حالت‌های حمل‌ونقل مانند هواپیما، قطار و وسایل نقلیه موتوری و همچنین سایر منابع معمول صدای شهری را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند. همچنین پیوندهایی با شرایط سلامتی مانند اختلال خواب، بیماری های قلبی عروقی، وزوز گوش، اختلال شناختی در کودکان و مهمتر از همه آزاردهنده را بررسی کرد.

سازمان جهانی بهداشت دریافته است که سالانه حداقل یک میلیون سال زندگی سالم تنها در اروپا به دلیل آلودگی صوتی از بین می رود که رقم بسیار نگران کننده ای است. نویسندگان این گزارش به این نتیجه رسیدند که “شواهد بسیار زیادی وجود دارد که قرار گرفتن در معرض سر و صدای محیطی اثرات نامطلوبی بر سلامت جمعیت دارد.” آن ها سر و صدای ترافیک را بعد از آلودگی هوا در رتبه دوم در میان تهدیدات محیطی برای سلامت عمومی قرار دادند. میتوان گفت یکی از برترین مزایای پنجره Upvc همین دوری از آلودگی صوتی می باشد. برای آگاهی از قیمت پنجره دوجداره ضد صدا و خرید آن می توانید روی ما حساب کنید.

قیمت پنجره دوجداره Upvc ضد صدا

علل آلودگی صوتی

  • منابع رایج صداهای مزاحم در خانه یا محل کار
  • حمل و نقل از جمله ترافیک جاده ای، هواپیما و قطار
  • حیوانات خانگی
  • همسایه ها
  • رهگذران در مسیرهای پیاده رو عمومی
  • رستوران ها، کافه ها
  • سر و صدای عمومی شهر
  • محل های صنعتی، مانند کارخانه ها یا ایستگاه های اتوبوس
  • تعمیر و نگهداری و ساخت و ساز (مانند کارهای جاده ای یا پروژه های ساختمانی)
قیمت پنجره ضد صدا

پنجره چگونه صدا را وارد خانه می کند؟

گاهی اوقات صدا می تواند حتی از کوچک ترین شکاف ها نیز عبور کند و کنترل صداهای ورودی به خانه را دشوار کند.یک خانه معمولی حتماً دارای چندین شکاف است که صداهای بیرونی می توانند از طریق آن ها راه خود را پیدا کنند. این شکاف ها شامل پنجره ها، درها، دودکش ها، کانال های تهویه، شکاف ها از طریق سقف، کف و موارد دیگر است. با این حال، پنجره ها یکی از رایج ترین قسمت هایی هستند که صداها از طریق آن وارد خانه ها می شود. پس انتخاب یک پنجره مناسب و استاندارد می تواند بسیار حائز اهمیت باشد. برای خرید و قیمت پنجره دوجداره ضد صدا می توانید با کارشناسان ما در پنجره سازان تماس بگیرید.

همان طور که گفتیم برخلاف دیگر شکاف‌ها، پنجره‌ها سطح بسیار بزرگ‌تری را پوشش می‌دهند و سه نقطه ضعف اصلی دارند که به نشت صدا به خانه شما کمک می‌کند.

شیشه پنجره بزرگترین قسمت پنجره است که بسته به نوع شیشه پنجره می تواند به راحتی صدا را منتقل کند. علاوه بر این، قاب پنجره ای که شیشه را در جای خود نگه می دارد، می تواند چندین دریچه یا شکاف در اطراف شیشه داشته باشد. در نهایت، نصب تفاوت زیادی در ظاهر کلی پنجره و قابلیت کاهش نویز آن ایجاد می کند.

پنجره های دوجداره ضد صدا و نصب مناسب آن ها می تواند به شما در دستیابی به بهترین کاهش نویز در خانه کمک کند. قیمت پنجره دوجداره ضد صدا در مقایسه با مزایایی که ارائه می دهد بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

قیمت پنجره upvc ضد صدا

لعاب یا شیشه پنجره چیست؟

لعاب پنجره به تعداد شیشه ها یا لایه های روی پنجره ها اشاره دارد. شیشه‌های پنجره می‌تواند یک، دو یا سه جداره باشد (که به آن‌ها تک، دوجداره یا سه جداره نیز گفته می‌شود). هرچه تعداد شیشه‌های پنجره‌ای که در خانه خود استفاده می‌کنید بیشتر باشد، می‌توانید از عایق بالاتر در برابر صدا لذت ببرید. در بین تمامی گزینه ها قیمت پنجره دوجداره ضد صدا مناسب تر بوده و می تواند مزایای بسیار را در کنار قیمت خوب ارائه دهد.

مقایسه پنجره دوجداره و سه جداره

پنجره دوجداره دارای دو شیشه است که با گاز یا هوا از هم جدا شده اند. این شکاف پر از گاز عایق خوبی در برابر صدای زیاد است و از اتلاف حرارت نیز جلوگیری می کند. پنجره سه جداره البته دارای سه لایه شیشه است که توسط گاز از هم جدا شده اند. در نتیجه کاهش نویز و مقاومت در برابر اتلاف حرارت را افزایش می دهد. تفاوت پنجره دوجداره با سه جداره بسیار ساده می باشد و از نظر قیمت تفاوت چندانی ندارند.

این که پنجره سه جداره می تواند ضخامت صوتی بهتری را فراهم کند بدیهی است اما پنجره دوجداره نیز عملکرد خوبی در کاهش نشتی صدا به خانه شما دارد در حالی که قیمت پنجره دوجداره ضد صدا پایین تر از پنجره سه جداره است.

پنجره دوجداره ضد صدا

انتخاب شیشه پنجره و عوامل موثر در قیمت پنجره دوجداره ضد صدا

انتخاب یک پنجره استاندارد و مناسب برای خانه بسیار مهم و حیاتی است. پنجره ای با عایق صوتی ایده آل باید بتواند صداهای مختلف با فرکانس های متفاوت را متوقف کند و آرامش را به شما و خانوادتان هدیه دهد. پس در هنگام انتخاب شیشه برای پنجره نکات زیر را در نظر بگیرید زیرا قیمت پنجره دوجداره ضد صدا به این عوامل بستگی دارد.

ضخامت شیشه

پنجره هایی با شیشه دوجداره مقدار خوبی از صدا محافظت می کنند. اما باید در هنگام انتخاب ضخامت شیشه را نیز در نظر بگیرید زیرا می تواند در جلوگیری از ورود صدا تاثیر گذار باشد. شما باید شیشه های با ضخامت متفاوت داشته باشید که یکی از آن ها کمی از دیگری ضخیم تر باشد تا بهترین محافظت صوتی را داشته باشید. این نکته می تواند در قیمت پنجره دوجداره ضد صدا موثر باشد و قیمت نهایی را افزایش دهد.

قاب های عایق

انتخاب یک قاب مناسب و عایق نیز می تواند بر روی عملکرد پنجره دوجداره شما موثر باشد. انواع قاب ها برای پنجره دوجداره وجود دارد که می توانیم به دو نوع یو پی وی سی و آلومینیوم اشاره کنیم. اما قاب های عایق شده یو پی وی سی می توانند محافظت بهتری از صدا را ارائه دهد. زیرا این فریم ها دارای حفره های هستند که از ورود صدا به خانه شما جلوگیری می کند. قیمت پنجره دوجداره ضد صدا با قاب یو پی وی سی بسیار مناسب تر و اقتصادی تر از پنجره های آلومینیوم است. تفاوت پنجره Upvc با آلومینیوم نسبت به عایق صدا بودن ، برتری را می توان با Upvc دانست.

حفره های هوا یا حفره های گاز بی اثر

بیشتر پنجره های دوجداره دارای یک حفره گاز یا هوا در بین شیشه ها هستند که باعث افزایش دیوار صوتی می شود. این حفره به مسدود کردن صدا کمک می کند. برای عملکرد مناسب تر بهتر است از گاز آرگون استفاده شود. برای خرید پنجره دوجداره حتما به این نکته نیز توجه کنید زیرا این امر نیز در قیمت پنجره دوجداره ضد صدا ممکن است اثر گذار باشد.

آب بندی

درزگیرهای عایق شده پنجره ها باعث کاهش سر و صدا به داخل خانه شما می شود. پس از شرکت های معتبر و مطمئن خرید خود را انجام دهید تا از متریال مناسب و نصب درست و استاندارد آن ها اطمینان حاصل کنید. استفاده از یراق آلات خوب و با کیفیت نیز می تواند یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت پنجره دوجداره ضد صدا باشد پس به تمامی موارد با دقت توجه کنید تا پنجره استاندارد و مناسبی را خریداری کنید و از مزایای آن در کنار خانواده لذت ببرید.

2 دیدگاه

    • سلام
      وقت شما بخیر
      لطف کنید برای کسب اطلاعات بیشتر از روش های ارتباطی موجود با مشاورین گروه صنعتی وین سازان در تماس باشید و به طور رایگان از مشاوره رایگان استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع