قیمت تراس شیشه ای

قیمت تراس شیشه ای

تراس بدون شک محبوب ترین مکان در خانه است. چقدر عالی است که آن جا روی یک مبل دنج بنشینید و از مناظر زیبای باغ یا منطقه اطراف لذت ببرید! اگر می خواهید مناظر عالی را در هر فصلی از سال با خیال آسوده تماشا کنید نرده های شیشه ای گسترده و پانل های شیشه ای از کف تا سقف بهترین راه حل است. نرده شیشه ای در اصل نرده های شیشه ای هستند که در گالری ها، ایوان ها ، نیم طبقه ها و تراس ها و غیر نصب می شوند. اگر بخواهید مدت زمان طولانی از تراس خود استفاده کنید ممکن است به چیزی بیشتر از یک نرده ساده نیاز داشته باشید. یک ایده بهتر نصب شیشه های بالکن ثابت و جمع شونده است که امروزه طرفداران زیادی دارد. قیمت تراس شیشه ای یا همان بالکن شیشه ای مناسب بوده .

تراس ها فضای زیبا و دلپذیری را ارائه می دهند. آن ها گزینه خوبی برای پاکسازی هوای داخل خانه هستند. تراس ها همچنین فضای مناسبی برای رهایی از استرس هستند. بعد از یک روز طولانی و خسته کننده، می توانید از تراس برای نشستن و استراحت استفاده کنید، شاید یک فنجان چای یا قهوه بنوشید و انرژی خود را تجدید کنید. برای داشتن یک فضای مدرن و لوکس قطعا تراس شیشه ای بهترین گزینه است.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با قیمت تراس شیشه ای و مزایای آن آشنا کنیم تا شما بتوانید بهترین تصمیم را برای خانه یا محل کار خود بگیرید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت تراس شیشه ای

انواع تراس شیشه ای

تراس های شیشه دارای انواع مختلفی هستند که شما می توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود یکی از انواع آن را انتخاب کنید در واقع می توان گفت یکی از عوامل موثر در قیمت تراس شیشه ای شیشه به کار رفته در آن و انواع مدل بازشوی آن است که ما در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

1. تراس شیشه ای بدون فریم (فریم لس)

در این نوع از تراس شیشه‌ای از هیچ نوع اتصالی استفاده نمی‌شود. شیشه بالکن فریم لس، دید بسیار زیادی نسبت به سایر انواع تراس شیشه‌ای دارد. یکی از عوامل مهم در قیمت تراس شیشه ای فریم لس نوع شیشه انتخابی شما در این مدل است زیرا شیشه ها با توجه به سطح کیفیت و مزایای که ارائه می دهند دارای قیمت های متفاوتی می باشند. قیمت تراس شیشه ای یا همان قیمت جام بالکن به موارد متعددی بستگی دارد.

2. تراس شیشه ای فریم دار

در این نوع از تراس شیشه‌ای از فریم‌های آلومینیومی استفاده می‌شود. لازم است بدانید این نوع از بالکن نسبت به نمونه قبلی دارای دید کمتری می‌باشد ولی نسبت به نمونه قبل از درجه استحکام بیشتری برخوردار است و زمانی که متراژ زیاد باشد تراس شیشه‌ای فریم دار مناسب‌تر می‌باشد.

3. تراس شیشه ای آکاردئونی

تراس شیشه ای تاشو یا شیشه آکاردئونی نمونه دیگر تراس شیشه‌ای می‌باشد، که دارای طرفداران بسیار زیادی است. در این مدل از یک شیشه ثابت و چندین پنل شیشه‌ای متحرک، همراه با چرخ دنده‌هایی که قادر به حرکت و قرارگیری بر روی پنل شیشه‌ای ثابت هستند استفاده می‌شود. در ساخت شیشه تراس آکاردئونی از شیشه‌های ۸ و ۱۰ میل در کنار بهترین یراق آلات روز دنیا بهره می‌گیرند که نوع انتخاب یراق آلات با توجه به میزان هزینه متقاضی بالکن شیشه ای آکاردئونی می‌باشد.

قیمت تراس شیشه ای چگونه محاسبه می شود.

4. تراس شیشه ای ریلی

یکی از انواع تراس شیشه ای، تراس ریلی می‌باشد، که دارای استفاده زیادی می‌باشد. برای ساخت این نوع تراس ابتدا از دو ریل آلومینیومی در پایین و بالا تراس استفاده می‌شود. به عبارت دیگر یک ریل در بالا و یک ریل در پایین پنل‌های شیشه‌ای قرار می‌گیرد، سپس در قسمت انتهایی پنل‌های شیشه‌ای از چرخ دنده‌هایی استفاده می‌کنند که وظیفه‌ی این چرخ‌ها نیز حرکت دادن تراس شیشه ای به داخل ریل می‌باشد. نوع یراق آلات استفاده شده در این سیستم نیز مانند سیستم قبل می تواند بر روی قیمت تراس شیشه ای و عملکرد آن تاثیر گذار باشد پس هنگام انتخاب این نوع تراس به کیفیت یراق آلات به کار رفته در آن توجه داشته باشید.

چرا تراس شیشه ای را برای خانه خود انتخاب کنیم؟

جدا از این که خانه شما را با زیبایی شناسی خیره کننده تزئین می کند، پانل های شیشه ای تراس عملکردهای دیگری نیز دارند که در زیر ذکر شده است.

از تراس محافظت می کند

تراس شیشه ای بدون فریم از عناصر محیطی ناخواسته مانند گرد و غبار، آلودگی، پرندگان، پشه‌ها و باران جلوگیری می‌کنند. این سطوح شیشه ای به طور قابل ملاحظه ای زمان صرف شده برای تعمیر و نگهداری تراس را کاهش می دهد.

این محفظه های شیشه ای تراس همچنین عایق صوتی عالی را ارائه می دهند. اگر خانه شما در یک خیابان شلوغ باشد، این ویژگی برای شما می تواند مفید باشد. هنگامی که این پانل ها با نوع مناسب لعاب شیشه ای ترکیب شوند، می توانند صدای بیرون را حداقل تا 50 درصد کاهش دهند. این مزیت تضمین می کند که هرگز با بوق زدن و صدای آژیرها از خواب بیدار نشوید. قیمت تراس شیشه ای با توجه به موارد مختلف از جمله نوع شیشه و کیفیت آن تعیین می شود.

اگر خانه شما در طبقه پایینی است، این محفظه ها ایمنی کلی خانه شما را نیز افزایش می دهند. یک تراس باز در سطح پایین تر را می توان راحت تر از آن بالا رفت. حتی اگر بین ورودی بالکن و خانه شما یک در امن وجود داشته باشد، نفوذ غیرقانونی به فضا بسیار راحت است.

فضای استراحت در فضای باز را اضافه می کند

اکثر صاحب خانه ها تراس را جدا از سایر قسمت های خانه خود می دانند. نتیجه این تفکیک، چنین فضای بیرونی ممتازی را بدون استفاده می‌گذارد. شیشه تراس قابلیت استفاده اساسی این منطقه را بهبود می بخشد. علاوه بر این، اگر تراس شما به اندازه کافی بزرگ است، می توانید چند صندلی استراحت بیندازید یا یک آلاچیق کوچک نصب کنید و آن را به مکانی فوق العاده برای پذیرایی از مهمانان تبدیل کنید. متراژ و فضای تراس شما می تواند در قیمت تراس شیشه ای اثر گذار باشد.
تراس شیشه ای فضا را به یک اتاق اضافی تبدیل می کند و مناظر پانوراما و امکانات بی پایانی را ارائه می دهد. چه به دنبال خلوت باشید و چه در حال برگزاری جلسه باشید، می توانید همه این کارها را بدون ترک آسایش خانه خود انجام دهید.

ایمنی را افزایش می دهد

شما ممکن است تراس بزرگی داشته باشید اما به دلیل نگرانی‌های ایمنی هنوز نمی‌توانید به کودکان اجازه بازی در آن جا را بدهید. پانل های شیشه ای تراس می توانند به شما کمک کنند تا از شر چنین ترس هایی خلاص شوید. تراس بسته برای حرکت کودکان بدون نزدیک شدن به لبه امن است زیرا اساساً هیچ لبه ای پس از نصب پانل وجود ندارد.

اگر از دوستداران حیوانات هستید، می توانید اجازه دهید حیوانات خانگی خود بدون نگرانی در مورد ایمنی آن ها در بالکن پرسه بزنند. این سازه‌ها همچنین به گربه‌سانان و سگ‌های شما این حس را می‌دهند که بیش از حد معمول در فضای باز باشند.

تراس شیشه ای

قیمت تراس شیشه ای به چه عواملی بستگی دارد؟

همان طور که اشاره کردیم قیمت تراس شیشه ای با توجه به نوع شیشه، یراق آلات، مواد و … که در ساخت آن ها به کار می رود و کیفیت محصولات قیمت های مختلفی دارد. عوامل دیگری نیز روی قیمت تراس شیشه ای تاثیرگذارند که عبارتند از :

  • اندازه و متراژ و ابعاد محل موردنظر قیمت پروفیل جام بالکن در این زمینه موثر می باشد.
  • مدل بازشو شیشه ها (کشویی، لولایی، تاشو)
  • فریم لس یا فریم دار بودن آن ها
  • رنگ و میزان ضخامت و کیفیت محصولات و یراق آلات
  • جنس شیشه اعم از معمولی، سکوریت یا لمینت
  • حمل و نقل و نصب و اجرای آن

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع