قیمت پنجره سیندژ

پنجره ها از گذشته تا به امروز مرکز ارتباط ما با دنیای بیرون بوده اند. تصویر خانه یا محلی بدون پنجره همیشه سخت است. در واقع می توان گفت پنجره ها جزیی جدا ناپذیر از خانه یا محل کار ما هستند و یکی از مهم ترین اجزای ساختمان محسوب می شود. پس انتخاب یک پنجره با کیفیت می تواند تاثیر بسزایی در عملکرد پنجره شما داشته باشد. انتخاب مناسب همیشه ملزم به کسب اطلاعات درباره چیزی است که قرار است شما آن را برگزینید. قیمت پنجره سیندژ نسبت به کیفیت و وزن بالای این نوع پروفیل هم رده با قیمت پنجره ویستابست می باشد . پس در این مقاله با ما همراه باشید ما همیشه در کنار شما خواهیم بود تا بتوانید بهترین ها را انتخاب کنید.

پس اگر در حال ساخت و ساز و یا بازسازی خانه و محل کار خود هستند حتما یکی از چیزهای که ذهن شما را به خود مشغول می کند انتخاب یک پنجره خوب و با کیفیت است. ما به شما پنجره سنیدژ را پیشنهاد می کنیم یک پنجره با کیفیت که با خیالی آسوده می توانید آن را انتخاب کنید. گروه صنعتی سیندژ در سال 1383 با هدف بهینه سازی مصرف انرژی و کاهش آسیب رسانی به محیط زیست کار خود را آغاز کرد. باور این گروه بر حفظ منابع انرژی برای آیندگان است.

شاید برای شما هم جالب باشد که نام سیندژ از کجا برگرفته شده است باید بگوییم ریشه برند سیندژ به سنندج که شهری کهن است باز می گردد، این شهر در بین جغرافیدانان عرب بین قرن ۷ تا ۱۰ پس از میلاد با نام سیسار و پس از قرن ۱۰ میلادی با نام سنا شناخته می‌شد. سنا یا سنه در زبان کردی به معنای خورشید و دژ در زبان فارسی به معنای قلعه است.

قیمت پنجره سیندژ

پنجره سیندژ

دفتر صنعتی این شرکت در شهر تهران و واحد تولیدی آن در شهرستان سنندج واقع شده است. تمام ماشین آلات گروه صنعتی سیندژ از شرکت های تراز اول صاحب نام بین‌المللی مانند تکنوپلاست و سینسیناتی اتریش و کاتر‌پیلار، خریداری و نصب شده‌اند. این شرکت یکی از شرکت های مطرح و پیشرو در زمینه پروفیل‌های UPVC با ظرفیت اسمی ۹۰۰۰ تن در سال است. گستره وسیع توزیع، نظارت محیطی و پیشرو بودن در نوآوری محصولات برخی از دستاوردهای مهم این شرکت است. قیمت پنجره سیندژ با توجه به مزایایی که دارد بسیار مناسب است و شما می توانید با اطمینان کامل از این پنجره ها استفاده کنید.

این که بگوییم پنجره سیندژ اشتباه کرده ایم . سیندژ در واق یکی از اجزای پنجره می باشد . خیلی هم مهم است .

یک پنجره دوجداره یو پی وی سی از 5 قسمت تشکیل شده است .  پروفیل به شدت زیاد مهمترین قسمت پنجره می باشد . بعد از پروفیل یراق آلات مهم می باشد . شیشه هم مشخصه که چقدذ مهم و حیاتی می باشد.نوع مونتاژ پروفیل با شیشه و یراق آلات بسیار بسیار مهم است . حتما با مجموعه ای کار کنید که برای کسب سود بیشتر از شما بقول معروف از کارش نزنه. پروفیل در برند های زیادی داخل بازار ایران موجود است . مثلا اکونومی که ارزان ترین است مثل قیمت پنجره هارمونی. سیندژ جز سنگین ها حساب می شود . پروفیل بسیار خوبی است. اما باید زیاد هزینه کنید و اگر میخواهید هزینه کنید و پول برایتان مهم نباشد سیندژ انتخاب خوبی می باشد. در کنار آن به ویستابست در ننطر داشته باشد.

مزایای پنجره سنیدژ

قبل از این که بخواهیم درباره قیمت پنجره سیندژ صحبت کنیم باید بدانید که دلایل مختلفی وجود دارد که یک فرد ترجیح می دهد از پنجره های UPVC به جای پنجره های قدیمی خود استفاده کند و یکی از چیزهایی که ممکن است علاوه بر موارد دیگر در نگاه اول برای شما مهم باشد قیمت پروفبل سیندژ است پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

1. از نظر زیبایی شناسی

یکی از دلایل انتخاب پنجره سیندژ می تواند زیبایی این پنجره ها باشد. پنجره های یو پی وی سی سیندژ به فضاهای شما ظاهری شیک و عالی می بخشد. شما می توانید به سلیقه خود پنجره های سیندژ را در اشکال و سبک های مختلف سفارش دهید. قیمت پنجره سیندژ بر اساس سلیقه و سفارش مشتری می تواند انتخاب شود.

پروفیل سیندژ
2. پروفیل های سیندژ

یکی مهم ترین اجزای پنجره پروفیل آن می باشد. پروفیل های سیندژ دارای تاییدیه استاندارد و مرکز تحقیقات مسکن و شهر‌سازی بوده که مورد اعتماد‌ سازندگان در‌ و پنجره و بالطبع مصرف کننده نهایی است. پروفیل های سیندژ نسبت به دیگر پروفیل ها هم از استحکام خوبی برخوردار است هم دارای رنگ سفید و شفاف است و همچنین قیمت مناسبی نیز دارد کیفیت و قیمت پنجره سیندژ باعث محبوبیت این برند در بین برندهای دیگر شده است. قیمت پنجره دوجداره سیندژ نسبت به قیمت پنجره هافمن کمی بالاتر می باشد.

3. شیشه دوجداره

شیشه دوجداره یکی از مسائل مهمی است که باید به آن توجه داشت زیرا یک شیشه دوجداره با کیفیت و خوب می تواند تا حد بسیار زیادی در مصرف انرژی صرفه جویی کند. شیشه دوجداره تولید شده در این پنجره ها به صورت وکیوم در کارخانه تولید شده و گازی بی اثر در آن ها تزریق می شود و پس از تولید تحت تست قرار می گیرد. پنجره های دوجداره تولید شده به مدت 5 سال در برابر بخار زدگی توسط شرکت گارانتی می شود. پنجره سیندژ یکی از بهترین برند های پنجره دوجداره  می باشد که امروزه در بازار مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر قیمت پنجره سیندژ توجه به شیشه دوجداره نیز بسیار حائز اهمیت می باشد.

4. شرایط آب و هوایی

مهم است پنجره های شما در برابر تمامی شرایط آب و هوایی به خصوص آب و هوای ایران مقاوم باشد. شرکت سیندژ پنجره های خود را مناسب با شرایط آب و هوایی کشور عزیزمان ایران تولید می کنند. شما با انتخاب پنجره سیندژ علاوه بر این که می توانید از قیمت پنجره سیندژ که مناسب است بهره مند شوید می توانید پنجره ای با کیفیت داشته باشید.

5.ضمانت نامه

یک شرکت معتبر شرکتی است که با توجه به اطمینانی که به محصولات خود دارد ضمانت نامه معتبری را نیز ارائه دهد. یکی از دلایل انتخاب پنجره سیندژ می تواند ارائه همین ضمانت نامه باشد. شرکت سیندژ برای محصولات خود 10 سال بیمه نامه در نظر گرفته است. قیمت پنجره سیندژ با توجه به ماندگاری و عمر این نوع از پنجره ها بسیار مناسب باشد.

پروفیل سیندژ

قیمت پنجره سیندژ

برای تولید و برآورد قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی سیندژ بر اساس درخواست مشتری می توان از انواع مرغوب پروفیل های پنجره سیندژ از جمله پروفیل UPVC سیندژ ، همچنین یراق آلات و شیشه استفاده شده برای تولید و برآورد قیمت پروفیل سیندژ براساس سلیقه و سفارش مشتری می تواند انتخاب شود.شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت پنجره سیندژ می توانید با مشاوران و متخصصان ما در پنجره سازان تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع