قیمت پنجره وایزروین

قیمت پنجره وایزروین

هافمن به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پروفیل یو پی وی سی مخصوص در و پنجره سال‌هاست که انواع پروفیل‌های مرغوب و باکیفیتی را روانه بازار می‌کند. پروفیل‌هایی که هر کدام برای نوع خاصی از در و پنجره‌ها مناسب هستند و کارایی دارند. شرکت هافمن همچنین در راستای تامین نیاز پروفیل کشور و با توجه به تورم بسیار زیاد صنعت ساختمان و نیاز بازار، بر آن شد که پروفیل اقتصادی خود را با برند وایزروین روانه بازار نماید.شایان ذکر است این پروفیل در و پنجره هافمن توانسته است تمام استانداردهای موجود در ایران را اخذ و با 10 سال گارانتی این محصول را عرضه نماید. توجه داشته باشید قیمت پنجره وایزروین نسبت به قیمت پنجره هافمن اقتصادی تر می باشد.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با پنجره دوجداره وایزروین و مزایای آن آشنا کنیم تا شما عزیزان بتوانید هنگام سفارش پنجره دوجداره بهترین تصمیم را بگیرید پس تا انتهای این مقاله با ما همرا باشید.

قیمت پنجره وایزروین

پنجره دوجداره وایزروین

پنجره های دوجداره وایزروین در دو سری لولایی و کشویی به بازار عرضه شده اند و شما می توانید با توجه به نیاز خود این پنجره را سفارش دهید. نکته مهم این است که قیمت پمجره وایزروین نسبت به قیمت پنجره ویستابست بسیار پایین تر می باشد.

پنجره دوجداره وایزروین

1. پنجره دوجداره وایزروین لولایی

پروفیل پنجره دوجداره وایزروین لولایی از نظر شکل ظاهری شبیه به پروفیل سری 60 لولایی هافمن است. با این تفاوت که به جای 4 کاناله، 3 کاناله است و این امر باعث کاهش وزن محصول گردیده و قیمت اقتصادی تر هم خواهد داشت. پهنای این پروفیل ها در پنجره دوجداره وایزروین همانند سری لولایی هافمن 60 میلی متر است. در ضمن لازم به توضیح است که جهت کمتر بود قطر شیشه دوجداره و اقتصادی بودن هر چه بیشتر پنجره ساخته شده زهواره شیشه در پنجره دوجداره وایزروین از نوع 20 میل است یعنی پشت تا پشت شیشه دوجداره تولیدی 20 میل است. لذا به طبع آن پانل مصرفی هم 20 میلی متر است. بنابراین شما می توانید پنجره دوجداره وایزروین را با قیمت مناسب و کیفیت استاندارد خریداری کرده و از مزایای پنجره دوجداره بهره مند شوید. قیمت پنجره وایزروین از قیمت پنجره وین تک هم پایین تر است.

قیمت پنجره دوجداره وایزروین

2. پنجره دوجداره وایزروین کشویی

پروفیل کشویی پنجره دوجداره وایزروین فقط تک ریل است و کلیه پروفیل های آن به جز فریم با پروفیل های سری کشویی هافمن مشابه است. تفاوت این فریم با فریم تک ریل 60 در وزن و در دیزاین آن است. در فریم تک ریل پنجره دوجداره وایزروین قسمت شیشه خور فریم پایین تر از قسمت ریل خور آن است در حالی که در تک ریل هافمن هر دو قسمت تقریبا مماس است. قیمت پنجره وایزروین کشویی نسبت به قیمت پنجره کشویی با برند های دیگر قیمت مناسبی دارا است.

پنجره وایزروین

مزایای پنجره دوجداره وایزروین

1. بهره وری انرژی

پنجره‌ دوجداره وایزروین در بحث صرفه‌جویی در مصرف انرژی، کاملاً از دیگر پنجره ها متمایز است. شکاف هوا یا گاز مهر و موم شده بین شیشه های پنجره دوجداره وایزروین در سیستم IGU به عنوان عایق حرارتی عمل می کند. آن ها در تابستان هوای خنک کولر گازی شما را قفل می کنند و گرمای ناخواسته را در خارج از خانه باقی می گذارند.

در زمستان، آن ها از خروج گرما از خانه شما جلوگیری می کنند. قفل کردن اثر کنترل دما، به این معنی است که می توانید کمتر از بخاری و کولر خود استفاده کنید. اگر صبح هنگام رفتن به محل کار، دمای خانه راحت بود، وقتی عصر برمی گردید تقریباً همین طور خواهد بود.مهم نیست که روز چقدر گرم یا سرد بوده است فضای خانه شما همیشه مطبوع است.این باعث صرفه جویی زیادی در مصرف انرژی می شود.

بدون هیچ راه حل بلند مدتی برای قیمت برق، مصرف کنندگان باید به دنبال راه هایی برای جبران هزینه های انرژی خانگی باشند. یکی از راه های انجام این کار نصب پنجره دوجداره وایزروین است. این به معنای کاهش چشمگیر قبض برق است. با توجه به قیمت اقتصادی پنجره دوجداره وایزروین شما می توانید از هزینه های خود در مصرف انرژی به صورت چشمگیری صرفه جویی کنید.

2. از تشکیل کپک در داخل خانه جلوگیری کنید

در حالی که رطوبت در برخی از شهرهای ایران مانند شهرهای شمالی بخشی از جذابیت آن است، اما می تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد. مانند کپک خطرناک که می تواند باعث حملات آسم شود و حتی در موارد جدی ریه ها را آلوده کند. شیشه دوجداره پنجره دوجداره وایزروین تراکم را کاهش می دهد بنابراین از ایجاد کپک در خانه شما جلوگیری می کند.

3. کاهش نویز

مزیت چشمگیر پنجره دوجداره وایزروین این است که سر و صدا را دور نگه می دارد. صدای ترافیک شلوغ در شهری مانند تهران روی خواب شما با پنجره‌های دو جداره تأثیری نخواهد گذاشت. پس اگر در شهرهای شلوغ و پر رفت و آمد یا نزدیک فرودگاه و راه آهن زندگی می کنید پیشنهاد ما به شما برای آرامش هر چه بیشتر نصب پنجره دوجداره وایزروین است.

4. ایمنی و امنیت

پنجره دوجداره وایزروین هم ایمنی و هم امنیت را بهبود می بخشد. شکستن آن ها سخت تر از پنجره های معمولی است. این بدان معناست که اگر بچه‌های کوچک دارید، این پنجره ها می تواند برای شما ایمن‌تر باشد و همچنین ورود و شکستن را برای سارقین م مزاحمان بسیار سخت‌تر می‌کند. بنابراین شما می توانید برای امنیت و ایمنی هر چه بیشتر خانواده خود پنجره دوجداره وایزروین را نصب کنید تا در کنار خانواده زندگی آرامی را تجربه کنید.

5. قیمت مناسب

همان طور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم پنجره دوجداره وایزروین قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد شرکت هافمن سعی بر این داشته است که تمامی خانواده ها با داشتن هر سطح اقتصادی بتوانند از مزایای پنجره دوجداره Upvc بهره مند شوند.

6. ضمانت نامه معتبر

در خرید و سفارش پنجره دوجداره انتخاب یک شرکت معتبر بسیار مهم و حائز اهمیت است پس سعی کنید شرکتی را برگزینید که علاوه بر کیفیت مناسب گارانتی خوبی نیز برای محصول خود در نظر بگیرند. شرکت هافمن برای پنجره دوجداره وایزروین 10 سال ضمانت و خدمات پس از فروش در نظر گرفته است. بنابراین شما می توانید با خیالی آسوده این محصولات را سفارش دهید و تا سالیان سال از مزایای آن بهره مند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع