قیمت پنجره همارشتن

قیمت پنجره همارشتن

وقتی نوبت به انتخاب پنجره برای خانه می رسد، متریال های مختلفی برای انتخاب وجود دارد. پنجره های یو پی وی سی یک انتخاب محبوب برای بسیاری از صاحبان خانه هستند. پنجره های یو پی وی سی بادوام، کم تعمیر و نگهداری و کارآمد هستند. آن ها همچنین می توانند مطابق با نیازهای خاص شما سفارشی شوند. اگر به دنبال پنجره‌هایی هستید که برای سال‌های آینده دوام بیاورند، پنجره یو پی وی سی یک گزینه عالی است. اما حساسیت در انتخاب نوع برند شرکت تولید کننده ی پروفیل یو پی وی سی بسیار بالا می باشد. ما در این مقاله قصد داریم شما را با شرکت پنجره و پروفیل همارشتن از برندهای معتبر و نام آشنای فعال در زمینه تولید پروفیل های یو پی وی سی و همچنین قیمت پنجره همارشتن آشنا کنیم زیرا شما همیشه لایق بهترین ها هستند. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت پنجره همارشتن

معرفی شرکت در و پنجره یو پی وی سی همارشتن

گروه صنعتی همارشتن سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را در زمینه ی تولید انواع محصولات پلیمری آغاز کرد. ماشین الات و تجیهزات مورد نیاز متخصصان این شرکت از تولید کنندگان مطرح دنیا از جمله krauss Maffei کشور المان و Greiner کشور اتریش خریداری و نصب شد.در حال حاضر ظرفیت تولید سالانه ی شرکت پنجره و پروفیل همارشتن ۵۰۰۰ تن در سال در فضایی به وسعت ۵۰،۰۰۰ متر مربع می باشد. قیمت پنجره همارشتن نسبت به قیمت پنجره دوجداره ویستابست کمی بالاتر می باشد.

با توجه به پیش بینی های انجام شده و احتمال بروز بحران های پیش روی کشورمان شرکت پنجره و پروفیل همارشتن از همان ابتدای شروع فعالیت، رسالت خود را استفاده بهینه از منابع ملی و استاندارد سازی صنایع مربوط به ساختمان سازی قرار داده است. پودر مورد استفاده در تولید پروفیل های گروه صنعتی همارشتن از پتروشیمی بندر امام و یا پتروشیمی غدیر تهیه می شود. این پودر با افزودنی های تهیه شده از شرکت chemson اتریش ترکیب شده و محصولی با کیفیت بالا را به وجود می آورند. با توجه به این که پروفیل و پنجره همارشتن در کشور عزیزمان ایران تولید می شود و از مواد اولیه موجود در کشور تامین می شود قیمت پنجره همارشتن بسیار مناسب بوده و از کیفیت مطلوبی نیز بهره مند است.

پنجره همارشتن

گروه صنعتی همارشتن از تدوین کنندگان استاندارد پروفیل های یو پی وی سی در کمیته تدوین می باشد که یکی از مزیت های مهمی است که در معرفی شرکت پنجره و پروفیل همارشتن می توانیم به آن اشاره کنیم. این مزیت سبب شد تا با پایبندی گروه صنعتی همارشتن به اصول و استاندارد تولید انواع پروفیل UPVC، گروه صنعتی همارشتن اولین دریافت کننده ی گواهی نامه فنی مرکز تحقیات مسکن و ساختمان در زمینه تولید انواع درب و پنجره یو پی وی سی مناسب شرایط آب و هوایی حاد باشد. پس با هر شرایط آب و هوایی در ایران می توانید پنجره همارشتن را با قیمت مناسب و کیفیت استاندارد خریداری کنید.

تجهیزات کامل موجود در آزمایشگاه گروه صنعتی همارشتن از نکات مهم برای معرفی شرکت پنجره و پروفیل همارشتن است. ازمایشگاه این شرکت توانایی ارائه مدرن ترین خدمات آزمایشگاهی اکرودیته در زمینه تخصصی تولید پروفیل یو پی وی سی را دارد. این توانایی دریافت گواهی نامه “صلاحیت ازمایشگاه همکار” توسط موسسه استاندارد ایران را به همراه داشته است. با توجه به مزایای گفته شده قیمت پنجره همارشتن مقرون به صرفه می باشد و شما می توانید این پنجره را با خیالی آسوده از مراکز و نمایندگی های معتبر خریداری کنید.

قیمت پنجره دوجداره همارشتن

عوامل موثر در قیمت پنجره همارشتن

ابعاد و سبک پنجره همارشتن

همان طور که می دانید اندازه و سبک پنجره شما می تواند در قیمت پنجره همارشتن تاثیر گذار باشد. قطعا سبک های ساده تر هزینه کمتری دارند. این که یک پنجره چقدر ساده است هم به نحوه عملکرد مکانیزم باز کردن آن ها و هم به فرآیند تولید بستگی دارد. بدیهی است که سبک هایی که ساخت آن ها آسان تر است هزینه کمتری دارند.

با این حال اندازه و ابعاد پنجره ها نیز نقش زیادی در قیمت پنجره همارشتن ایفا می کنند. هر چقدر پنجره انتخابی شما ابعاد بزرگ تری داشته باشد قیمت پنجره همارشتن بیشتر می شود. این به دلیل مواد اضافی است که برای ساخت پنجره بزرگتر استفاده می شود.

همچنین یک پنجره بزرگتر به شیشه های بزرگتر نیاز دارد. علاوه بر این یک پنجره بزرگ تر و در نتیجه سنگین تر نیاز به کار بیشتری برای نصب دارد. هزینه هایی جا به جایی نیز از عواملی است که به قیمت پنجره همارشتن و همچنین قیمت پنجره دوجداره بوتیا می افزاید.

قیمت پنجره همارشتن یو پی وی سی
نوع بازشو پنجره همارشتن

یکی دیگر از عواملی که بر قیمت پنجره همارشتن و همچنین قیمت پنجره دوجداره وین تک تاثیر می گذارد این است که آیا پنجره ای انتخابی شما ثابت است یا باز شونده. پانل های ثابت معمولا ارزان تر از پانل های بازشونده با همان اندازه است. تفاوت قیمت پنجره همارشتن در نوع بازشو ها به دلیل مراحل ساخت و نصب است. پنجره های ثابت می توانند در هر طرف دارای قاب یکنواخت و بدون لولا یا بازکن باشند. آن ها همچنین نیازی به دستگیره ندارند. نصب این پنجره ها به سادگی انجام می شود تنها کافی است به درستی آب بندی شوند.

از سوی دیگر پنجره ها با بازشوهای مختلف به دستگیره، لولا یا یراق آلات متفاوتی نیاز دارند. آن ها همچنین نیاز به نصب تخصصی دارند. آن ها باید به درستی مهر و موم شوند. علاوه بر این مکانیزم باز کردن آن ها باید از کیفیت کافی برخوردار باشد تا از طریق چندین بار باز و بسته شدن به راحتی کار کند و عملکرد خوبی داشته باشد. پنجره همارشتن از یراق آلات آلمانی با 5 سال ضمانت تعویض استفاده می کند که این عامل در قیمت پنجره همارشتن بسیار موثر است و می تواند کیفیت پنجره شما را تضمین کند.

پنجره دوجداره همارشتن
نوع شیشه پنجره همارشتن

نوع شیشه ای که برای پنجره های خود نیاز دارید می تواند بر قیمت پنجره همارشتن شما تاثیر بگذارد. حالا ممکن است فکر کنید شیشه، شیشه است. با این حال انواع مختلفی شیشه در بازار وجود دارد. شما می توانید آن چه را که می خواهید بر اساس خواص مورد نیاز خود انتخاب کنید. برخی از شیشه ها مانند شیشه های دوجداره به شما کمک می کنند تا خانه خود را گرم نگهدارید و از ورود سر و صدا به خانه جلوگیری کنید.

شیشه های دوجداره کار شده در پنجره همارشتن 4 و 6 میلی متری می باشند که به همراه گاز آرگون و اسپیسر با بندیگ و نم گیر آلمانی پوشش داده شده است. این شیشه ها دارای 5 سال ضمانت بخارگرفتکی بین دو جدار شیشه می باشد. بنابراین قیمت پنجره دوجداره همارشتن همانند قیمت پنجره دوجداره هافمن  را می تواند عوامل مختلفی از جمله جنس و کیفیت شیشه نیز تعیین کند.

قیمت پنجره Upvc همارشتن
راندمان حرارتی پنجره همارشتن

اگر فکر می کنید که نور، تهویه و نماها تنها عملکرد یک پنجره هستند، ممکن است مجبور شوید دوباره فکر کنید. یکی از مهمترین وظایف پنجره گرم نگه داشتن خانه شما است. مطالعات نشان داده است که پنجره ها می توانند تا 20 درصد از گرمای خانه را که از دست می دهید خارج کنند. فقط فکر کنید… 20 درصد از قبض های گرمایشی شما به خاطر پنجره هایی است که گرما را به خوبی حفظ نمی کنند. به همین دلیل است که پنجره‌های گرمایشی بسیار مهم هستند. می‌توانید پنجره‌هایی را با رتبه‌بندی انرژی پنجره بالاتر انتخاب کنید تا عملکرد حرارتی بهتری داشته باشید.با این حال، رتبه بالاتر به معنای قیمت بالاتر پنجره های یو پی وی سی است.

ساخت فریم ها، مهر و موم روی واحد دو جداره و نوع شیشه استفاده شده باعث افزایش هزینه می شود. پروفیل 60 میلی متر همارشتن تحت لیسانس آلمان و اتریش با ضمانت نامه کتبی 25 سال گارانتی پروفیل می باشد و خیال شما را از هر جهت آسوده می کند. قیمت پنجره دوجداره همارشتن همانند قیمت پنجره دوجداره سیندژ با توجه به کیفیت و طول عمری که دارد بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است.

پنجره همارشتن
رنگ پنجره همارشتن

اکثر مردم به ظاهر خانه خود افتخار می کنند. آن ها می خواهند که تجهیزات خانه آن ها منعکس کننده شخصیت و همچنین سلیقه آن ها باشد. به همین دلیل است که همه ممکن است خواهان پنجره های سفید ساده نباشند. آن ها ممکن است رنگی بخواهند که برجسته یا مکمل دکوراسیون آن ها باشد.با این حال، رنگ های خاص اغلب باید سفارشی شوند و همین مورد می تواند بر روی قیمت پنجره همارشتن همانند قیمت پنجره دوجداره فربد انتخابی شما تاثیر گذار باشد. در واقع، رنگ های خاص می توانند تا 10 درصد به قیمت پنجره همارشتن اضافه کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع