قیمت پنجره آورتا

یکی از سخت ترین سوالاتی که باید پاسخ داد این است که نصب پنجره دوجداره چقدر هزینه دارد. قیمت ها بسته به کیفیت، نوع و آن چه که شما انتخاب می کنید بسیار متفاوت است پس پاسخ به این سوال به صورت کلی هرگز ساده نیست. علاوه بر این، شرکت‌های مختلف پیشنهادات و فروش‌های متفاوتی خواهند داشت که باعث می‌شود این اختلاف قیمت بین شرکت ها تفاوت زیادی در قیمت پنجره دوجداره ایجاد کند. قیمت پنجره آورتا همانند قیمت پنجره وایزروین مناسب و اقتصادی می باشد.

اگر به دنبال تعویض پنجره برای خانه خود هستید، عاقلانه است که قبل از انتخاب یک شرکت، دریافت قیمت و خرید از آن ها خوب تحقیق کنید. شما باید همه متغیرهایی که باعث نوسان قیمت می شوند، بدانید تا بتوانید بهترین گزینه را با قیمت مناسب پیدا کنید.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از شرکت های معتبر پنجره دوجداره یو پی وی سی به نام آورتا و قیمت پنجره آورتا آشنا کنیم تا شما بتوانید بهترین تجربه را در خرید پنجره دوجداره با قیمت مناسب داشته باشید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت پنجره آورتا

معرفی شرکت پنجره دوجداره یو پی وی سی آورتا

آورتا در سال ۱۳۸۵ با مطالعات فراوان در زمینه تولید پروفیل یو پی وی سی و نیاز بازار در ایران بر اساس واردات انبوه پروفیل از کشورهای اروپایی بر این امر اهتمام ورزید که با تولید این محصول در داخل علاوه بر صرفه جویی ارزی و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه ملی به خارج از کشور، باعث رفع نیاز مونتاژ کاران نیز گردد. با این کار قیمت پنجره دوجداره آورتا همانند قیمت پنجره فربد که با بهترین پروفیل ساخته شده است به صورت بسیار اقتصادی به دست هموطنان می رسید.

آورتا با احداث گروه صنعتی خود، توسط پرسنل مجرب و آموزش دیده و با بهرگیری از بهترین و مدرن ترین تجهیزات اندازه گیری مواد اولیه و با استفاده از دقیق ترین ماشین آلات میکسینگ و قالب های مدرن اروپایی مواد اولیه پلیمری را مخلوط و آماده تولید می نماید. آورتا در ابتدا با ۵ خط اکسترودر و یک خط میکسر شروع به کار نموده و با گذشت زمان و پی بردن مصرف کنندگان عزیز به کیفیت متمایز پروفیل آورتا ماشین آلات خود را به ۱۱ خط اکسترودر و ۳ خط میکسر افزایش داده است.

دریافت گواهینامه کیفیت ، نشان‌دهنده کیفیت و استحکام پروفیل‌های تولیدی بر اساس استاندارد ۷۱۶/۱RAL GZ است. یکی از عوامل مهم در قیمت پنجره دوجداره آورتا کیفیت و استحکام است که شما با خرید این پنجره می توانید پنجره ای با کیفیت و مقرون به صرفه داشته باشید.

پنجره دوجداره آورتا

عوامل موثر در قیمت پنجره دوجداره آورتا

1. کیفیت پنجره دوجداره

این عامل شاید یکی از واضح ترین عوامل موثر در قیمت پنجره دوجداره آورتا باشد. همه ما می دانیم که هر چه کیفیت محصولی که خریداری می کنیم بهتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر است. سطوح مختلف کیفیت باعث می شود که قیمت بیش از هر عامل دیگری متفاوت باشد. بنابراین اگر پنجره ای بهتر و بادوام تر ساخته شود، هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود. پس پیشنهاد ما به شما این است که قیمت را فدای کیفیت نکنید تا بتوانید خریدی مطمئن داشته باشید.

آورتا پروفیل های یو پی وی سی تولیدی خود را در آزمایشگاه مورد دقیق ترین بررسی ها قرار داده و این تولیدات را پس از اطمینان از کیفیت محصول و انجام تست و کنترل دقیق مواد اولیه، تست ابعاد و وزن، تست کیفیت رنگ، تست مقاومت ضربه، تست مقاومت جوش، آزمایش مقاومت در برابر سرما و گرما و تست انحراف از خط راست را انجام داده و سپس آن ها را در اختیار شما قرار می دهد. این شرکت همواره در تلاش است که کیفیت را سرلوح کار خود قرار دهد زیرا رضایت مصرف کنندگان همیشه در اولویت است. قیمت پنجره آورتا همانند قیمت پنجره سی فور در مقایسه با کیفیت عالی که دارد بسیار اقتصادی و مناسب است و خیال شما را می تواند از هر جهت آسوده سازد.

پنجره آورتا

2. متریال پنجره دوجداره

به طور معمول هنگام انتخاب متریال برای قاب پنجره دوجداره دو گزینه دارید: آلومینیوم و یو پی وی سی. با فرض این که فریمی که انتخاب می کنید با کیفیت است، وقتی دو گزینه را با هم مقایسه می کنید، کیفیت آلومینیوم با یو پی وی سی تقریبا برابر است. با این حال تفاوت زمانی ایجاد می شود که قیمت برای شما مهم باشد.
انتخاب پنجره دوجداره یو پی وی سی بی شک مقرون به صرفه ترین گزینه خواهد بود، چه در حال و چه در دراز مدت البته با فرض این که بخواهید پنجره های دوجداره یو پی وی سی درجه یک را انتخاب کنید.

پنجره های دوجداره یو پی وی سی درجه یک آورتا به صرفه جویی در انرژی در خانه شما کمک می کند و باعث کاهش هزینه های شما می شود، همچنین نیاز به مراقب و نگهداری کمی دارند و قیمت مواد اولیه و تهیه آن ها نسبت به آلومینیوم پایین تر است. در مجموع قیمت پنجره آورتا همانند قیمت پنجره شفر نسبت به پنجره آلومینیوم کمتر است شما با انتخاب پنجره یو پی وی سی آورتا می توانید خریدی مقرون به صرفه و با کیفیت بالایی داشته باشید.

3. شیشه پنجره دوجداره

فاکتور بعدی که باید در قیمت پنجره دوجداره آورتا در نظر بگیرید شیشه ای است که در پنجره شما استفاده می شود. این مورد می تواند به طور عمده بر هزینه کلی تاثیر گذار باشد. در شیشه پنجره دوجداره آورتا از گاز آرگون استفاده می شود. این گاز خنثی خانه شما را عایق می کند تا در ماه های گرم تر آن را خنک و در ماه های سردتر آن را گرم نگه دارد. بنابراین بسیار بعید است که در پنجره هایی با قیمت بسیار پایین از این گاز استفاده شود. این پنجره ها ممکن است در ابتدا برای شما هزینه بیشتری داشته باشند، اما می توانند تا 75 درصد بازدهی سرمایه گذاری را برای شما به ارمغان آورند و سالانه هزاران تومان قبض انرژی شما را کاهش دهند.

قیمت آورتا

4. یراق آلات پنجره دوجداره

مورد دیگری که بر قیمت پنجره آورتا همانند قیمت پنجره واناوین و هر پنجره دوجداره دیگری مهم و حیاتی است یراق آلات به کار رفته در پنجره است. یراق آلات عاملی مهم در طول عمر پنجره دوجداره است. یراق آلات با کیفیت های مختلفی در بازار وجود دارد که شرکت آورتا سعی بر این داشته در پنجره های دوجداره خود از یراق آلات با کیفت و مرغوب استفاده کند تا مشتریان بتوانند پنجره ای با کیفیت و طول عمر بالا داشته باشند.

5. نوع بازشوی پنجره دوجداره

شما می توانید پنجره دوجداره آورتا را در انواع مختلف بازشو و رنگ های متنوع خریداری کنید. یکی از موارد موثر در قیمت پنجره دوجداره آورتا نوع بازشو و ابعاد آن است. شما مطابق با سلیقه و طراحی دکوراسیون داخلی منزل می توانید پنجره دوجداره آورتا را سفارش دهید و با خیالی آسوده تا سالیان سال از آن بهره مند شوید.

قیمت پنجره دوجداره آورتا

6. ضمانت قیمت و کیفیت پنجره دوجداره

آورتا علاوه بر توجه به استانداردهای دریافتی، این پروفیل های پنجره دوجداره را همواره مورد آزمایش قرار داده تا خود مستقیما از سطح کیفی آن ها مطمئن گردد و پس از اخذ نتایج مثبت از سلامت آن ها اقدام به ارائه ضمانت نامه پانزده ساله این تولیدات در برابر تغییر رنگ و تغییر حالت نموده است. علاوه بر این اصلی ترین موضوع در بحث مشتری مداری ضمانت قیمت پنجره دوجداره آورتا است.

شما می توانید پنجره دوجداره آورتا را با نازل ترین قیمت و کیفیت از گروه صنعتی پنجره سازان خریداری کنید نهایتا قیمت پنجره دوجداره آورتا را با کیفیت آن بسنجید. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت پنجره دوجداره آورتا می توانید با کارشناسان ما در پنجره سازان تماس بگیرید تا آن ها شما را در این حوزه راهنمایی کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع