قیمت پنجره واکا

از آن جایی که خانه شما احتمالاً بزرگترین سرمایه گذاری شما است و بخش مهمی از زندگی شما است، اگر می خواهید ارزش خانه خود را افزایش دهید، تعویض پنجره های قدیمی باید در بالای لیست پروژه های شما باشد. این سرمایه گذاری عاقلانه، خانواده و دارایی شما را ایمن نگه می دارد، هزینه های انرژی شما را کاهش می دهد، به شما امکان می دهد از زیبایی چشم انداز اطراف خانه خود لذت ببرید و سلامت و شادی خود را تا حد زیادی بهبود می بخشید.قیمت پنجره واکا یا همان قیمت پنجره دوجداره واکاکرویتز نسبت به کیفیتی که دارا می باشد بسیار مناسب می باشد.

هنگامی که بخواهید برای خرید و سفارش پنجره UPVC  اقدام کنید ممکن است با گزینه های زیادی رو به رو شوید اما باید بدانید یک پنجره خوب باید بتواند تمامی نیاز های شما را برطرف کند و از طرفی عملکردی خوب و طول عمر مناسبی داشته باشد. شما باید قبل از هر چیز درباره نوع پروفیلی که می خواهید پنجره خود را با آن بسازید تحقیق کنید سپس اقدام به خرید کنید یکی از پروفیل های خوب و با کیفیتی که ما در این مقاله به آن می خواهیم بپردازیم پروفیل واکا کرویتز است زیرا علاوه بر کیفیت خوبی که دارد قیمت پنجره دوجداره واکا کرویتز نیز نسبت به سایر پنجره ها مناسب است.

قیمت پنجره واکا

قیمت پنجره دوجداره واکا

گروه صنعتی واکا کرویتز، به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو و پیشکسوت در صنعت تولید پروفیل UPVC، با توان تولید پروفیل انواع در و پنجره عایق با شیشه دو و سه جداره، یکی از کامل‌ترین واحدهای تولید کننده پروفیل UPVC در ایران با تنوع تولید بیش از ۶۰ مدل پروفیل است. ویژگی این گروه تولید کلاس خانواده پروفیل UPVC با یک برند و همگی در سطح کیفی کلاس A در طراحی‌های متفاوت برای سلایق و بودجه‌های مختلف است. قیمت پنجره واکا نسبت به دیگر رقبای این برند از مناسب تر می باشد.

این شرکت در طراحی قالب های پروفیل و نوآوری با دیگر تولیدگان مشابه در این صنعت تفاوت زیادی دارد. زیرا این مجموعه اولین تولید کننده پروفیل خانواده 52 میلی متر با سه حفره در ایران است واکا کرویتز با طراحی خاص و نوآوری حرفه ای به عرضه نوع جدیدی از خانواده پروفیل پرداخته است.

البته این شرکت هم اکنون از پیشروها و پیشکسوتان صنعت پروفیل یو پی وی سی است که از پروفیل های تولیدی این شرکت می توان به دو خانواده پروفیل های 60 میلی متر با نام های 60 دکوراتیور و 60 میلینیوم با سه حفره و پروفیل رویال 70 با پنج حفره اشاره کرد. شرکت واکا کرویتز با تولید بیش از 60 مدل پروفیل، یکی از کامل ترین تولیدکننده های این محصول در ایران می باشد.

قیمت پنجره واکا

پروفیل واکا

در حال حاضر پنج خانواده پروفیل UPVC توسط واکا کرویتز تولید می‌شوند. تمامی محصولات واکا کرویتز برای تولید پنجره‌های دکوراتیو یا ساده کاربرد دارند. هر آنچه که برای نصب یک پنجره در ساختمان‌ها و مکان‌های مختلف نیاز است را واکا طراحی و تولید می‌کند.شرکت واکا کرویتز علاوه بر تولید پروفیل اولین گروه صنعتی و تنها تولیدکننده پروفیل نمای شیشه ای یا همان کرتین وال در خاورمیانه می باشد.

پروفیل کرتین وال با طراحی منحصر به فرد و ویژه ای به بازار عرضه می شود که این پروفیل را از پروفیل های دیگر متمایز می کند از این پروفیل ها می توان در اجرای نمای تمام شیشه استفاده می شود.در حال حاضر واکا کرویتز تنها تولیدکننده پروفیل‌های نمای ساختمان تمام شیشه در خاورمیانه شناخته می‌شود که پیش از آن در انحصار آلومینیوم و آهن بوده است. قیمت کرتین وال برخلاف نمونه مشابه آلومینیوم آن ، ۵۰ درصد ارزان‌تر و ۳۰ تا ۴۰ درصد وزن‌ کمتری دارد. توجه داشته باشید که قیمت پنجره ترمال بریک نسبت به پنجره واکا کمی بالاتر می باشد.

عوامل تعیین کننده قیمت پنجره دوجداره واکا کرویتز

پنجره های یو پی وی سی را می توان با استفاده از پروفیل های مختلف یو پی وی سی ساخت که بر قیمت کل پنجره های یو پی وی سی تاثیر می گذارد. عوامل اصلی تعیین کننده قیمت پنجره واکا می توان به قیمت مواد مورد استفاده، عرض پروفیل، ساختار داخلی پروفیل اشاره کرد. پروفیل واکا جز اصلی اجزا پنجره دوجداره می باشد و در قیمت گذاری تاثیر بالایی دارا می باشد.

قیمت واکاکرویتز

انواع پروفایل UPVC واکا کرویتز

پروفیل یو پی وی سی از قاب پنجره و ارسی یو پی وی سی تشکیل شده است که واحد لعاب را نگه می دارد. آن ها بر اساس عرض، ساختار داخلی، روکش، کشور تولید کننده در میان عوامل مختلف دیگر طبقه بندی می شوند. هرچه عریض‌تر و محکم‌تر باشند و محفظه‌های داخلی بیشتری داشته باشند، در مقایسه با پروفیل‌های باریک UPVC که عایق صوتی و حرارتی متوسطی را ارائه می‌کنند، قیمت بالاتری خواهد داشت. قیمت پنجره ویستابست نسبت به واکا کمی بالاتر می باشد ولی این پروفیل وزن آن نسبت به واکا بالاتر می باشد.

محفظه های پروفایل UPVC واکا کروتیز

پروفیل های UPVC همیشه شامل یک ساختار چند محفظه است. این بدان معنی است که یک پروفیل توخالی UPVC به بخش هایی تقسیم می شود. بخش های بیشتر به معنای گرما، عایق صدا و افزایش پایداری پروفیل یو پی وی سی است. تعداد اتاق ها را می توان با نگاه کردن به یک مدل تعیین کرد. تعداد بخش های نمایه UPVC را به صورت عمودی بشمارید. پس می توان گفت یکی از عوامل تعیین کننده قیمت پنجره واکا محفظه های پروفیل باشد.

تقویت پروفیل یو پی وی سی

پروفیل های یو پی وی سی به راحتی حمل و نصب می شوند. اما در صورت انتخاب لعاب بزرگتر، ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد. پروفیل UPVC ممکن است نتواند وزن را حفظ کند. برای غلبه بر این مشکل، پروفیل های UPVC با قرار دادن یک ساختار خاص در یکی از محفظه ها تقویت می شوند. پروفیل واکا کروتیز یک پروفیل با کیفیت است که جای هیچ نگرانی را برای شما نمی گذارد. با پروفیل واکا می توان پنجره سه جداره نیز ساخت که از نظر عایق صوتی و حرارتی نسبت به پنجره دوجداره بالاتر می باشد.

درزگیر پنجره یو پی وی سی

مهر و موم پنجره یو پی وی سی یا واشر پنجره یک نوار لاستیکی باریک است که عمدتاً بین قاب و ارسی ثابت می شود. مهر و موم پنجره UPVC با محصور کردن پنجره فشرده می شود. که منجر به عدم وجود شکاف در اطراف محیط می شود (همه شکاف های ممکن توسط واشرها عایق بندی می شوند)، سرما، باران یا باد نمی تواند وارد اتاق شود. قیمت پنجره دوجداره واکا کروتیز یک قیمت به صرفه و مناسب است که با کیفیت ترین مواد و متریال به مشتریان عرضه می شود. قیمت پنجره واکا کمی بالاتر از قیمت پنجره فربد می باشد.

به طور کلی از عوامل موثر در قیمت پنجره پنجره واکا عبارتند از:

  • کیفیت متریال
  • نوع طرح و حالات بازشو
  • سفید یا رنگی بودن
  • نوع شیشه دوجداره
  • قالب ترمال بریک در پنجره های دوجداره
  • انواع یراق آلات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع