قیمت پنجره بوتیا

هنگام ساخت و ساز یک خانه جدید عوامل زیادی وجود دارد که باید به آن توجه شود تا بتوانیم خانه ای زیبا و کارآمد داشته باشیم و از زندگی در آن لذت ببریم. یکی از جزئیات مهمی که شاید آن را نادیده بگیرید پنجره های خانه شماست. وجود یک پنجره زیبا و کارآمد می تواند تا حد زیادی در مصرف انرژی خانه شما صرفه جویی کنید و در تابستان ها هوای دلپذیر و خنک و در زمستان گرمای لذت بخش را به شما هدیه دهید. از گذشته تا به امروز پنجره ها راهی برای ارتباط بیشتر ما با طبیعت و فضای بیرون از منزل بوده اند. پس بیایم بیشتر به پنجره های خانه هایمان اهمیت بدیم زیرا آن ها بخش جدای ناپذیر زندگی ما هستند. توجه داشته باشید که قیمت پنجره بوتیا بسیار مناسب و اقتصادی می باشد.

قبل از هر چیزی برای انتخاب یک پنجره خوب و با عملکرد خوب باید اطلاعاتمان را در این زمینه بالا ببریم تا بتوانیم بهترین ها را برای خانه خود انتخاب کنیم.ما در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از شرکت ها معتبر در زمینه تولید درب و پنجره دوجداره Upvc که یکی از پرطرفدارترین متریال های روز دنیا می باشد آشنا کنیم پس پیشنهاد می کنم با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

قیمت پنجره بوتیا

پنجره بوتیا

اگر در حال ساخت ساختمان جدید هستید یا اگر قصد تعویض پنجره های قدیمی خود را داشته باشید حتما نام های زیادی را شنیده اید یکی از این شرکت های معتبر که از اولین تولید کنندگان پروفیل است شرکت بوتیا نام دارد. تولید کارخانه بوتیا به خصوص در زمینه UPVC معروف است. این شرکت با هدف کم کردن مصرف انرژی کار خود را در اوایل دهه 80 در استان کرمان شروع کرد.

این شرکت با استفاده از مدرن ترین تکنولوژی روز دنیا و بهره مندی از دستگاه های تمام اتوماتیک در سه بخش تولید پروفیل UPVC با ظرفیت سالانه 6000 تن بخش تولید شیشه دوجداره با ظرفیت سالانه 150000 مترمربع و بخش تولید درب و پنجره با ظرفیت سالانه 80000 مترمربع و آزمایشگاهی مجهز جهت انجام آزمایش های مربوطه، برای محصولات داخلی و خارجی در حال فعالیت می باشد. قیمت پنجره بوتیا نسبت به قیمت پنجره دوجداره ویستابست ارزان تر می باشد.

قیمت پنجره دوجداره بوتیا

سیاست اصلی و جهت گیری نهایی مجموعه بوتیا صنعت تولید و ارائه در و پنجره یو پی وی سی باکیفیت مطابق با استانداردهای روز صنعت و در پی آن رضایتمندی مشتریان و مصرف کنندگان در و پنجره با نام تجاری بوتیا می باشد. لذا در این راستا این شرکت با استفاده از مواد اولیه درجه یک تهیه شده از تأمین کنندگان معتبر و بر اساس الزامات فنی استانداردهای معتبر این صنعت اقدام به تولید پروفیل در و پنجره یو پی وی سی باکیفیت بالا و مطابق با استانداردهای داخلی و بین المللی نموده است که گواه این مسئله دریافت استانداردهای داخلی و بین المللی برای تولیدات بوتیا و انتخاب بعنوان تنها واحد تولید نمونه کشور در صنعت یو پی وی سی تا به امروز می باشد.

پنجره بوتیا علاوه بر کیفیت بسیار بالا که قابل رقابت با بهترین پروفیل های روز دنیا می باشد به لحاظ تنوع سیستم های بازشو و همچنین تنوع طرح و رنگ سبد محصول کاملی را در اختیار تولیدکنندگان، شرکای تجاری و مصرف کنندگان قرار می دهد. در ادامه شما را با محصولات این شرکت آشنا می کنیم. نکته دیگری که باید مد نظر داشته باشید قیمت پنجره بوتیا نسبت به قیمت پنجره هافمن کمی بالاتر  و همچنین از قیمت پنجره هارمونی نیز بالاتر می باشد ولی وزن آن بیشتر می باشد.

قیمت بوتیا

برخی از محصولات و تولیدات شرکت در و پنجره بوتیا

پنجره دوجداره با سیستم لولایی

بازشو در و پنجره های تولید شده توسط پروفیل های این سیستم با قابلیت چرخش بر روی محورهای عمودی و افقی پنجره بصورت چرخشی بوده و بیشترین میزان عایق بندی در بین انواع در و پنجره های UPVC را دارا می باشد.

سیستم لولایی سری بوتیا

پروفیل سری بوتیا با ضخامت ۳ میلی متر دیواره های خارجی مطابق با مشخصات و ویژگی های کلاس A پروفیل های جهانی تولید و با توجه به تنوع مقاطع و طرح و رنگ حداکثر نیازمندی های مصرف کننده در خصوص انواع بازشوهای لولایی را دارا می باشد.

قاب باز سازی

سری بوتیا دارای قاب بازسازی می باشد. این قاب مناسب جهت انجام پروژهای تعویضی بدون نیاز به تخریب می باشد که با توجه به لبه پروفیل UPVC داخلی و کاور نمای خارجی پروفیل قابلیت پوشش قاب فلزی پنجره های قدیمی را دارد تا علاوه بر جلوگیری از تخریب درگاه پنجره، نمایی زیبا به همراه عایق بندی کامل را برای پنجره های ساختمان ایجاد نماید. شما می توانید با استفاده از قاب بازسازی بوتیا پنجره های قدیمی خود را تعویض کنید و نگران قیمت پنجره بوتیا نباشید.

سری بوتیا 1500

پروفیل های سری بوتیا ۱۵۰۰ ضمن حفظ کیفیت مواد اولیه و تولید بر اساس استانداردهای بوتیا با ایجاد تغییرات در هندسه و ابعاد پروفیل در حیطه استانداردهای بین المللی تولید گردیده که کاربرد آن صرفاً در تولید پنجره در ابعاد کوچک و متوسط در پروژه های انبوه سازی می باشد تا ضمن حفظ و رعایت استانداردهای کیفی پروفیل به لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه باشد. قیمت پنجره بوتیا در کنار کیفیتی که به مشتریان خود ارائه می دهد بسیار مناسب و اقتصادی است. پروفیل بوتیا جز بهترین برند های پنجره دوجداره می باشد.

پنجره بوتیا
پنجره یو پی وی سی کشویی

بازشو در و پنجره های تولیدی در این سیستم قابلیت بازشو ریلی را داشته و هنگام باز و بسته شدن پنجره ها فضای داخلی یا خارجی را اشغال نمی کند و مناسب برای فضاهایی است که امکان چرخش به داخل یا خارج پنجره ها وجود نداشته باشد. قیمت پنجره ویتانوا نسبت به بوتیا پایین تر است ولی قابل مقایسه با آن می باشد.

در کشویی تک ریل

پروفیل این در از پروفیل های سری تک ریل کشویی می باشد و به لحاظ عایق بندی بالاترین میزان عایق بندی را در بین انواع در و پنجره های کشویی را دارد. در بخش ثابت این سری از پنجره ها شیشه بر روی قاب پنجره با عایق بندی کامل نصب می شود و امکان ورود گرد و غبار، نفوذ آب و تبادل حرارتی به حداقل ممکن کاهش می یابد.

پنجره کشویی دو ریل

سری دو ریل از پنجره کشویی رایج ترین نوع از در و پنجره کشویی می باشد که در مواردی که نیاز به بازشوهای بیشتری در قاب پنجره باشد از این سری استفاده می شود و قابلیت اجرا انواع حالت های در و پنجره های کشویی را دارا می باشد. قیمت پنجره بوتیا با توجه به اندازه ها و نوع شیشه قابل تعیین است.

قیمت پنجره دوجداره بوتیا
پروفیل رنگی بوتیا

با توجه به تنوع نیازهای معماران، طراحان و مصرف کنندگان، این شرکت با استفاده از رنگ های مخصوص پروفیل UPVC تولید شرکت ZOBEL آلمان (معتبرترین شرکت تولید رنگ پروفیل UPVC) امکان رنگ آمیزی پروفیل و در و پنجره های تولیدی را با بالاترین کیفیت و با تاییدیه شرکت ZOBEL دارد. شما می توانید مطابق با سلیقه و دکوراسیون داخلی خود پنجره ها را با پروفیل رنگی بوتیا سفارش دهید. قیمت پنجره بوتیا با پروفیل رنگی بالاتر از پروفیل سفید بوتیا است.

پروفیل لمینیت بوتیا

پروفیل لمینیت بوتیا با استفاده از بهترین روکش های لمینیت تولید شرکتRENOLIT آلمان در طرح ها و رنگ های مختلف بصورت دو وجه لمینیت و یک وجه لمینیت (نمای داخلی و نمای خارجی) با بهترین مواد اولیه و خط تولید مجهز و پیشرفته برای تامین نیاز طراحان و سازندگان جهت استفاده از درب و پنجره لمینیت، تولید و عرضه می گردد. اگر نگران قیمت پنجره بوتیا با پروفیل رنگی هستید مطابق با سلیقه خود می توانید پنجره های بوتیا را با پروفیل لمینیت بوتیا سفارش دهید و نمای زیبا را به خانه و ساختمان خود ببخشید.

قیمت پنجره بوتیا

محصولات پنجره دوجداره بوتیا متنوع و با کیفیت است و روز به روز در حال بهبود کیفیت و مشخصات مورد انتظار بازار داخلی می باشد. این شرکت در سال های اخیر در تولید محصولات رو به رشد بوده و به تولید نه هزار تن نیز رسیده است و در تلاش است تا فازهای جدیدی به کارخانه خود اضافه کرده و بتواند تا صدها هزار تن ، ظرفبت خود را ارتقا بخشد. شما می توانید جهت سفارش کسب اطلاعات درباره قیمت پنجره بوتیا با کارشناسان وین سازان تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع