یراق آلات جی یو GU

پنجره ها و درها یک سرمایه گذاری مهم در هر ساختمانی هستند. آن ها می توانند هزینه های انرژی را کاهش دهند، جذابیت را افزایش دهند، تهویه را بهبود بخشند و فضای داخلی را راحت تر کنند. پیدا کردن پنجره مناسب برای خانه شما مهم است، اما انتخاب سخت افزار مناسب پنجره نیز مهم است. یراق آلات جی یو جز بهترین یراق های سراسر جهان می باشد و در پروژه های عظیم از آن استفاده می کنند. به عنوان مثال دستگیره پنجره دوجداره جی یو با کیفیت ترین یراق می باشد . یراق جی یو آلمان می باشد.

سخت افزار و یراق آلات ممکن است هنگام انتخاب پنجره یا درب مناسب برای یک پروژه مورد توجه قرار نگیرد، اما بخش مهمی از دستیابی به ظاهر مناسب و اطمینان از داشتن پنجره ها و درهایی است که به نرمی کار می کنند و در برابر سال ها استفاده مقاوم هستند. از سنتی تا معاصر، یراق آلات پنجره دوجداره در انواع سبک‌ها و پرداخت‌های معماری ارائه می‌شود تا نیازهای زیبایی‌شناختی و اهداف طراحی شما را برآورده کند. برای عملیات بدون زحمت، ایمنی و امنیت طراحی شده است.

یراق آلات باکیفیت کارکرد را آسان می کند و می تواند به ایجاد امنیت بیشتر کمک کند. فراتر از اطمینان از این که این انتخاب حداقل نیازهای عملکرد را برآورده می کند، معمولاً به ظاهر و پایان درب و سخت افزار آن توجه بیشتری می شود تا این که در طول زمان چقدر خوب عمل می کنند. اگر بهترین یراق آلات را انتخاب نکنید، اقلام و ایمنی خود را به خطر می اندازید زیرا سارقان می توانند به راحتی به محل شما دسترسی داشته باشند. شما باید یراق آلات درب و پنجره خود را بشناسید تا بتوانید از عملکرد آن اطمینان حاصل کنید.

یراق آلات جی یو

شرکت این محصول

یکی از شرکت های معتبری که در حوزه یراق آلات درب و پنجره فعالیت دارد یراق آلات جی یو GU است. این شرکت یکی از تامین کنندگان پیشرو یراق آلات و قطعات موردنیاز در ساخت انواع درب و پنجره با سیستم های بازشو متفاوت، سیستم های درب ورودی اتوماتیک و سیستم های مدیریت ساختمان است.

یراق آلات جی یو GUو سیستم های امنیتی جی یو که برای درب های ورودی ساختمان و پنجره ها مورد استفاده قرار می گیرند، از پرطرفدارترین محصولات این گروه آلمانی هستند. یراق جی یو دارای سبد کالایی کاملی می باشد  و در زمینه درب و پنجره یو پی وی سی و درب و پنجره آلومینیوم دارای مصحولی کامل می باشد.

گروه جی یو آلمان به تولید و توزیع سخت افزارهای معماری، قفل ها و سیستم های کنترل دسترسی می پردازد و محصولات خود را در سرتاسر دنیا با برند های GU ،BKS ، FERCO و ela-soft را تولید و توزیع می کند.پس شما می توانید با خیالی آسوده به یراق آلات جی یو GU اطمینان کنید. ما در این مقاله قصد داریم شما را با این محصول آشنا کنیم تا شما بتوانید در هنگام سفارش درب و پنجره برای منزل خود بهترین انتخاب را داشته باشید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

یراق جی یو

یراق جی یو GU

گروه Gretsch-Unitas یا به اختصار GU از بیش از ۵۰ شرکت تولیدی و بازرگانی در ۳۵ کشور تشکیل شده است .همان طور که GU در شعار تبلیغاتی خود بیان می کند این گروه ” فناوری امن برای شما ” را ارائه می دهد. این شرکت در سال ۱۹۰۷ توسط ویکتور گرتش تاسیس شد و امروز توسط برادران جولیوس و مایکل فون رش اداره می شود.

شرکت GU اکنون با بیش از ۱۰۰ سال تجربه و با بیش از ۳۷۰۰ کارمند ، یراق آلات جی یو GU ، سخت افزارها و راه حل هایی برای طراحی و ساخت سیستم های امنیتی درب و پنجره ارائه می دهد. کیفیت بالا و سازگاری محصولات GU عامل موفقیت این شرکت می باشد . یراق جی یو اگر با متریال های با کیفیت ترکیب شود میتوانید بهترین پنجره دوجداره را در ساختمان خود داشته باشید.

شرکت GU جدیدترین فناوری ها را برای تامین امنیت منازل مسکونی ارائه می دهد و همواره یکی از بهترین ها در زمینه یراق آلات درب و پنجره می باشد. گروه صنعتی وین سازان نیز مفتخر است که در ساخت درب و پنجره های خود از یراق آلات جی یو GU استفاده می کنید و شما می توانید با آرامش خاطر درب و پنجره های خود را از گروه صنعتی وین سازان سفارش دهید. تغییر لولا پنجره دوجداره با سیستم جی یو بسیار خروجی خوبی خواهد داشت.

قیمت یراق آلات جی یو GU

معرفی تعدادی از یراق آلات جی یو GUو سیستم های قفل GU

  • یراق آلات فولکس واگنی جی یو (GU Tilt & Slide) ؛ فولکس واگنی مکانیکی، فولکس واگنی نیمه اتوماتیک و فولکس واگنی فول اتوماتیک
  • درب و پنجره های آکاردئونی (GU Fold & Slide)
  • درب و پنجره های آلومینیومی لیفت و اسلاید (GU Lift & Slide)
  • دستگیره درب ج یو (GU Turn handles)
  • آرام بند درب جی یو (Door closer)
  • قفل امنیتی چند نقطه ای ( GU Multi-point door locks)
  • قفل برقی جی یو (GU Electric strikes)
  • لولا درب جی یو (GU Door hinges)
  • سیستم های قفل مکانیکی جی یو (GU Locking systems, mechanical)
  • سیستم های قفل الکترونیکی (GU Locking systems, mechanical)
  • سیستم های درب ورودی اتوماتیک
  • یراق آلات درب های کشویی جی یو (GU sliding door fitting)
  • سیستم پنجره کشویی جی یو
  • یراق آلات درب های چرخان (GU Revolving Doors)
  • درایو درب اتوماتیک گردان جی یو (Swing-door drives)
  • سیستم نظارت و کنترل دسترسی فیزیکی
  • دیوارهای کشویی تمام شیشه ای جی یو (All-glass sliding walls)
یراق آلات Gu

قیمت یراق آلات جی یو GU

یراق آلات جی یو GU دارای کیفیت بالایی هستند و مشتری می تواند با اطمینان کامل از عملکرد بهینه، آن ها را سفارش دهد.یراق آلات GU برند آلمانی، نسبت به مارک های چینی و ترک، کمی گران تر هستند ولی در عوض کیفیت بهتری را نسبت به نمونه های مشابه خود ارائه می دهند. هر کدام از یراق آلات جی یو با توجه به عملکردی که دارند به قیمت متفاوتی در بازار عرضه می شوند علاوه بر آن با توجه به نوسانات قیمت نمی توان قیمت دقیقی را برای آن ها برآورد کرد. پس بنابراین شما می توانید برای کسب اطلاع از قیمت یراق آلات جی یو GU با متخصصان ما در گروه صنعتی وین سازان تماس بگیرید.

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع