یراق آلات آکادو

در عصر حاضر، درب و پنجره UPVC به دلیل ویژگی‌هایی مانند نگهداری کم، دوام،عایق حرارتی و بهره‌وری انرژی بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند. آن ها همچنین در برابر پوسیدگی مقاوم هستند و در برابر فرسایش نمک مقاوم هستند. علاوه بر این، آن ها ایمن و مطمئن، مقرون به صرفه و سازگار با محیط زیست هستند.یراق آلات آکادو یکی از بهترین و محبوب ترین یراق آلات مورد استفاده در ساخت درب و پنجره می باشد که با قیمت مناسب خود توانسته بازار خوبی برای خود کسب کند.

سیستم UPVC مزایای بسیار زیادی دارد، اما انتخاب یراق آلات اشتباه می تواند عملکرد پنجره را کاملاً از بین ببرد. بنابراین، به همین دلیل، می توان گفت که یراق آلات هر پنجره یا دری، ستون فقرات سیستم است.

وقتی صحبت از انتخاب یراق آلات برای سیستم‌های UPVC می‌شود، استفاده از یراق آلات با کیفیت خوب در پنجره به دلایل متعددی از اهمیت بالایی برخوردار است: آن ها باید بسیار کاربردی باشند، رایگان نگهداری شوند و تکمیل کننده خطوط تمیز ضعیف طراحی مدرن باشند. وقتی صحبت از پروژه های مسکونی می شود، یکی از مهم ترین مولفه ها انتخاب یراق آلات در و پنجره برای سیستم UPVC است. در پروژه های مسکونی مهمترین عامل امنیت و بهره وری انرژی است. باید به دنبال یک درب و پنجره ای باشید که از همه نظر مورد تایید باشد و شما بتوانید با خیالی آسوده به آن اطمینان کنید.

یکی از شرکت های معتبر و مورد تایید که در حوزه یراق آلات درب و پنجره یو پی وی سی کار می کند یراق آلات آکادو است ما در این مقاله قصد داریم شما را یراق آلات آکادو آشنا کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را هنگام خرید درب و پنجره یو پی وی سی داشته باشید.

یراق آلات آکادو

یراق آکادو

آکادو سازمانی است که از سال 2009 در زمینه تولید لوازم در و پنجره فعالیت می کند و به تدریج جایگاه خود را در این بخش تقویت می کند.با تیم تحقیق و توسعه نوآور و متخصص خود، با گسترش مداوم دامنه محصولات خود، خواسته های مشتریان بیشتر و بیشتری را برآورده می کند. یراق آکادو یکی از بهترین یراق آلات پنجره دوجداره می باشد.

یراق آلات آکادو که بخش قابل توجهی از سهم بازار داخلی این بخش را در خارج از کشور دارد. مشتریان خود را از 4 قاره مختلف، عمدتا در اروپا، آمریکای جنوبی، آسیا و آفریقا ملاقات می کند.این شرکت همراه با کارکنان خود با تنوع و کیفیت محصولات، زیرساخت های تولید با تجربه، سیاست تحویل به موقع، شبکه لجستیک پیشرفته و پشتیبانی فنی خدمات ارائه می دهد.

چشم انداز یراق آلات آکادو

برند پیشرو لوازم جانبی در و پنجره در جهان باشید.

ماموریت شرکت یراق آلات آکادو

هدف اولیه آن ها ارائه ایده “مشتری خوشحال” = “آکادو خوشحال” بدون در نظر گرفتن بازار داخلی یا خارجی، با افزایش رقابت با محصولات با کیفیت تولید شده با تکنولوژی بالا است.

در این راستا، قصد دارد ترکیه را در جهان به عنوان یک برند لوازم جانبی پیشرو معرفی کند که در هر نقطه از دنیای جهانی که می تواند لمس کند، بدون توجه به جایی که باشد، احساس اعتماد و وفاداری به جا می گذارد. یراق آلات آکادو همانند یراق آلات جی یو محصول کشور ترکیه می باشد.

قیمت یراق آلات آکادو

تاریخچه شرکت یراق آلات آکادو

فعالیت تولیدی خود را با 100 نفر در زمینی به مساحت 6000 متر مربع در سال 2009 آغاز کرد و 1 سال بعد مساحت بسته آن به 12000 متر مربع رسید. این شرکت با افزایش تعداد کارکنان خود به 280 نفر، گروه محصولات دو افتتاحیه را به مجموعه محصولات خود اضافه کرد و خود را در این بخش ثابت کرد.

در آغاز سال 2014، با سرمایه گذاری ماشین آلات خود، ظرفیت تولید دو برابری خود را دو برابر کرد. سهم خود را در بازار دو بازگشایی افزایش داد. با سرمایه گذاری های انجام شده در اتوماسیون، شرکت یراق آلات آکاد به ظرفیت تولید سالانه 5 میلیون دهانه دوبل رسیده است و مطالعات طراحی و سرمایه گذاری خود را به سرعت ادامه می دهد. یراق آلات آکادو همانند یراق آلات ویناک از قیمت مناسبی برخوردار می باشند.

خط مشی کیفیت یراق آلات آکادو

با تیم متخصص کیفیت و تحقیق و توسعه، نیازهای مشتریان را به بهترین شکل تجزیه و تحلیل می کند و راه حل های سریع با اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه ارائه می دهد.

“کیفیت کنترل نمی شود، تولید می شود.” بالاترین سطح رضایت مشتری را با مطالعات بهبود مستمر و توسعه که با فلسفه انجام می شود، فراهم می کند.در این زمینه، به لطف سیستم مدیریت کیفیت به خوبی تثبیت شده خود، به گواهینامه های کیفیتی که دارد افتخار می کند.

به لطف فرهنگ سازمانی خود بر اساس برنامه ریزی منابع، آگاهی از هزینه و رضایت مشتری، تولید پایدار و باکیفیت می کند. تحقق اهداف خود را با ایجاد انگیزه در کارکنان، توسعه آن با آموزش، افزودن ارزش به کسب و کار در حین توسعه، تولید با روحیه تیمی و اتخاذ کار آن تضمین می کند. تولیدات حساسی را ایجاد می کند که با فعالیت های بازیافت و حداقل ضایعات به محیط زیست آسیب نمی رساند. قیمت یراق آلات روتو نسبت به قیمت یراق آلات آکائو بالاتر می باشد.

یراق آکادو

استانداردهای یراق آلات آکادو

توسعه و تحقیق و ساخت بوسیله ی تکنولوژی روز باعث شده است تا محصولات این کارخانه موفق به دریافت استاندارد های معتبر اروپا شوند، همین باعت می شود تا یراق آلات آکادو از دیگر یراق آلات متمایز گردد. از جمله این استاندارد ها می توان به RAL و IFT کشور آلمان، Tecnalia کشور اسپانیا، استاندارد های کشور ترکیه و GOS کشورهای اکراین و روسیه اشاره کرد. یراق آلات آکادو همانند یراق آلات ورنه جز استاندارد ترین یراق آلات های مورد استفاده در کشور می باشد.

استاندارد بین المللی IFT آلمان

این گواهینامه توسط موسسه بین المللی ROSENHEIM از کشور آلمان صادر می گردد که نشانی بر رعایت کلیه استانداردهای روز اروپایی می باشد، محصولات یراق آکادو به صورت منظم توسط موسسه IFT مورد بازرسی قرار می گیرند.

استاندارد بین المللی RAL آلمان

یکی از استانداردهایی که تولیدکنندگان یراق پنجره های UPVC می توانند دریافت کنند نشان کیفیت RAL است. RAL یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین موسسات کیفیتی می باشد که از سال 1925 جهت مشخص نمودن شرایط فنی محصولات در کشور آلمان تاسیس شده است. استفاده کنندگان از نشان کیفیت RAL ملزم به رعایت معیارهای تستی و کیفی RAL هستند. یراق آلات آکادو نیز از شرکت هایی است که این معیارها را رعایت کرده و بهترین کیفیت را ارائه می کند.

استانداردهای بین المللی TSE ترکیه

علامت استاندارد ترکیه ( turkish Standards Institution ) در سال 1960 به منظور همکاری با سازمان بین المللی استاندارد و تاییدیه داشتن کالاهای ترکیه در سراسر جهان تاسیس شد این سازمان توانست در سال 2007 مجوز درج علامت استاندارد در اروپا را بر روی کالاهای صادراتی خود اخذ نماید. شرکت یراق آلات آکادو نیز از جمله شرکت های است که توانسته این استاندارد را در ترکیه کسب کند.

استانداردهای بین المللی GOS روسیه

کلمه GOST به معنی استاندارد کشور روسیه است. پس از جنگ جهانی دوم استاندارد ملی از طریق یک برنامه مدرن تحول بزرگی در این زمینه صورت داد که اولین استاندارد GOST با نام GOST1 سیستم استاندارد امور خارجه در سال 1968 منتشر شد. این افتخار بزرگ نیز نصیب یراق آلات آکادو نیز شده است و این شرکت هم از این استاندارد بهره مند گردید.

در حقیقت دریافت این گواهینامه نشان دهنده :

تایید شاخص کیفیت محصول

انطباق محصول با استانداردها و یا مشخصات سفارش

انطباق با ایمنی محصول می باشد.

استانداردهای بین المللی Tecnalia اسپانیا

Tecnalia بزرگترین موسسه تحقیقاتی استاندارد اسپانیا بوده که از سال 2010 بخش تحقیقات و نو آوری آن پایه ریزی شده است. استانداردهای ساختمان های اعطایی توسط این موسسه در زمینه های توسعه مواد و محصولات نوآورانه و پایدار، طراحی و توسعه شهرها و ساختمان های هوشمند از بعد انرژی و توسعه سیستم های ساخت و ساز و زیرساخت های صنعتی می باشد. دریافت تمامی این استانداردها باعث شده یراق آلات آکادو به برندی محبوب در بین تولید کنندگان درب و پنجره دوجداره در ایران تبدیل شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع