بهترین مارک پروفیل پنجره upvc کدام است؟

بهترین مارک پروفیل پنجره UPVC

امروزه در صنعت درب و پنجره متریال یو پی وی سی بیشترین طرفدار را دارد این متریال به دلیل مزایا و قیمت مناسب تری که نسبت به آلومینیوم دارد بیشتر مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. اگر در حال ساخت و ساز هستید یا قصد تعویض پنجره خانه خود را دارید حتما به مارک های مختلف و قیمت های متفاوت در این حوزه برخورده اید. باید بگوییم هر برند تولید کننده درب و پنجره UPVC با توجه به کیفیتی که دارد درب و پنجره خود را با قیمت متفاوت به بازار ارائه می دهد. در واقع باید گفت مارک یا همان برند در این صنعت می تواند تعیین کننده قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی شما باشد. باید گفت بهترین مارک پروفیل پنجره UPVC باید به اصولی و قوانینی پایند باشد و بتواند پنجره خود را مطابق استاندارد های جهانی تولید کند.

همان طور که می دانید برندهای مختلفی در کشور عزیزمان ایران در حال فعالیت می باشند و انتخاب بهترین مارک پروفیل پنجره UPVC قطعا کار ساده ای نخواهد بود اما ما در این مقاله تصمیم گرفته ایم شما با مارک های مختلف در این حوزه آشنا کنیم و به مقایسه آن ها با یکدیگر بپردازیم تا شما بتوانید در هنگام سفارش و خرید پنجره یو پی وی سی بهترین انتخاب را داشته باشید. یکی از موارد مهم در انتخاب پروفیل و مارک مناسب میزان هزینه ای است که قصد دارید برای اینکار انجام دهیم . معمولا تولید کنندگان هر کدام چند پروفیل در سبد کالایی خود قرار دارند و بر اساس آن شما را راهنمایی خواهند کرد. خرید بهترین مارک پنجره دوجداره کار مشکلی نیست و کافی است اندکی از مقالات سایت ما را مطالعه کنید که ما در این مقاله سعی کردیم به شما در این زمینه آگاهی بدهیم.

بهترین مارک پروفیل پنجره upvc

بهترین مارک پروفیل یو پی وی سی کدام می باشد ؟

پروفیل یو پی وی سی یکی از مهم ترین قسمت های هر پنجره دوجداره با سیستم یو پی وی سی می باشد . انتخاب بهترین مارک پروفیل پنجره Upvc کار مشکلی می باشد و دلیل آن تنوع بسیار گسترده آن می باشد . در این مقاله قصد داریم موارد مهم و اساسی در انتخاب بهترین مارک را برای شما بیان کنیم . همانطور که می دانید و تحقیق کردید یک پنجره یو پی وی سی از قسمت های متنوعی تشکیل شده است نظیر پروفیل پنجره یو پی وی سی ، یراق آلات ، نوع بازشو ، شیشه تک جداره ، شیشه دوجداره و یا سه جداره ، نوع مونتاژ و مونتاژ کار و در مرحله آخر نصب. هر کدام از این موارد اگر به خوبی رعایت نشود شما پنجره خوبی نخواهید داشت . انتخاب پروفیل مناسب کار مشکلی است .

شما اگر لیست تولید کنندگان پروفیل یو پی وی سی در ایران را بررسی کنید به موارد برند های زیادی برخورد خواهید کرد. معمولا بر اساس بودجه و هزینه ای که می خواهید بکنید پروفیل های متعدد و انتخاب های مختلفی خواهید داشت . معمولا تولید کنندگان درب و پنجره دوجداره در سبد کالایی خود چند پروفیل قرار می دهند که مشتری بتواند با بودجه ای که دارد بتواند انتخاب مناسبی داشته باشد . با افزایش قیمت ارز و بالا رفتن قیمت ها شرکت های تولید کننده پروفیل به فکر این افتادند که در کنار پروفیل سنگین خود یک پروفیل اکونومی نیز تولید کنند. پروفیل اکونومی نسبت به پروفیل اصلی وزن کمتری دارد و کیفیت پایین تری دارد ولی قیمت آن پایین تر است . نمی توان گفت پروفیل اکونومی بد است و اگر تولید کننده خوبی داشته باشید مناسب می باشد.

انواع مارک پنجره دوجداره یو پی وی سی

در کشور ما مارک های بسیاری وجود دارد و انتخاب بهترین مارک پروفیل پنجره دوجداره Upvc کار مشکلی می باشد . توجه داشته باشید که هر تولید کننده ای تمرکز خود را بروی چند پروفیل گذاشته است و هنگام مشاوره به شما از پروفیل خود تعریف کرده و آن را بهترین مارک معرفی می کند . ممکن است اطلاعات درستی هم به شما بدهد . ما در این مقاله سعی داریم بتوانیم به شما اطلاعاتی بدهیم که بتوانید هنگام خرید اطلاعات مفید و کاربردی داشته باشد. در ادامه برندهای پروفیل های سنگین با وزن بالا و قیمت بالا را مشاهده خواهید کرد. و بعد از آن مارک های پروفیل اکونومی و سبک تر و ارزان تر را بررسی خواهیم کرد.

پروفیل های سنگین وزن
  •  ویستابست
  •  وین تک
  • هافمن
  • سیندژ
  • بوتیا
  • ماوی
  • همارشتن
  • فربد
  •  ایده آل
  • واکاکرویتز
مارک های پروفیل های پنجره اکونومی
  • پترولاین
  • وایزروین
  • کندو
  • وین پلاس
  • هانی کامب
  • هارمونی
  • ویتانا
  • آبایان
  • سی فور
  • شفر
  • واناوین

این برند ها معرفی شده در بین انواع برندهایی که در بازار امروز به بازار عرضه می شوند بیشترین تقاضا را از میان مشتریان دارند و علاوه بر این هر سه برند از نظر کیفیت و عملکرد بسیار عالی بوده و سعی هر سه شرکت این است که با رعایت استانداردهای لازم بهترین ها را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. در سایت ما در زمینه تمامی برندهای موجود که در فوق ذکر شد مقاله موجود است و به طور کامل به بررسی آنها پرداخته ایم و کافی است مارک برند را در قسمت سرچ سایت جستجو کنید. با مطالعه مقالات می توانید با اطلاعات کامل ترین بهترین مارک پنجره Upvc را انتخاب نمایید.  نکته دیگر این است که می توانید از مشاوره در زمینه انتخاب بهترین پنجره دوجداره برای ادارات از مجموعه و مشاورین ما به صورت رایگان کمک بگیرید.

بهترین مارک پروفیل پنجره upvc کدام است؟

آیا ویستابست  بهترین مارک پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی می باشد ؟

پروفیل ویستابست یکی از پروفیل های نام آشنای بازار درب و پنجره یو پی وی سی است که حتما نام آن را تا کنون شنیده اید. شرکت ویستابست در حال حاظر پروفیل های خود را در دو نوع سری 60 و سری 70 تولید می کند. این شرکت مطابق با استانداردهای جهانی پروفیل های خود را تولید و به بازار عرضه می کند متریال شرکت ویستابست دارای استاندارد RAL آلمان در محصولات پنجره دوجداره ی خود است. محصولات این شرکت در مقایسه با شرکت های وین تک و هافمن در مقایسه با دو فاکتور مهم وزن پروفیل و ضخامت دیواره خارجی بیشترین مقدار را دارد بنابراین بدیهی است که نسبت به دو برند معرفی شده دیگر قیمت پنجره ویستابست بالاتر می باشد.

پنجره های ویستابست از نظر عایق بودن در برابر صدا و حرارت کیفیت قابل قبولی را ارائه می دهند. همچنین بهترین شیشه های نشکن و ایمن توسط این شرکت ارائه می شود.

شما می توانید با هر سلیقه و ابعادی پنجره های خود را از این شرکت سفارش دهید زیرا این شرکت پروفیل های رنگی را با تکنولوژی لمینیت با استفاده از مرغوبترین مواد اولیه اروپایی ارائه می دهد. علاوه براین فاکتوری که حتما باید در هنگام خرید پنجره UPVC رعایت کنید ارائه ضمانت نامه معتبر از سوی شرکت سازنده است این شرکت با توجه به اطمینانی که به محصولات خود دارد 10 سال ضمانت برای پنجره های UPVC خود در نظر گرفته است. اگر به دنبال پنجره ای با ابعاد استاندارد هستید که کاملا عایق باشد و کیفیت بالایی داشته باشد، و از لحاظ قیمت هم مناسب باشد، بهترین مارک پروفیل UPVC به پیشنهاد ما پنجره ویستابست است.

مارک پروفیل یو پی وی سی

وین تک جز بهترین مارک های پروفیل پنجره یو پی وی سی

یکی دیگر از مارک های محبوب و با کیفیت در بازار پنجره UPVC وین تک است. وین تک توانسته با به کارگیری نیروی متخصص و ماهر و همچنین به کارگیری ماشین آلات پیشرفته و به روز دنیا پروفیل های با کیفیت و مرغوب تولید کند و آن را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. پنجره وین تک نیز مانند ویستابست تحت استاندارد RAL آلمان تولید می شود. درب و پنجره یو پی وی سی این شرکت بیشترین سطح مقطع را دارد و پروفیل های آن تعداد حفره های بیشتری نسبت به باقی شرکت ها دارد. پنجره های دوجداره یو پی وی سی وین تک مقاومت بالای دارد و همچنین در برابر صدا و حرارت نیز عایق خوبی است. قیمت پنجره وین تک نسبت به ویستابست پایین تر می باشد.

اگر به دنبال بهترین مارک پروفیل پنجره UPVC با کیفیت و ضد آتش هستید بهترین انتخاب برای شما پنجره وین تک است. در این جا باید اشاره کنیم وزن پروفیل این شرکت در مقابل رقیب خود یعنی شرکت ویستابست کمتر است. البته محصولات این شرکت با کیفیت و اندازه های مختلفی به بازار عرضه می شود که به شما توصیه می کنیم حتما در انتخاب خود هنگام خرید دقت لازم را داشته باشید.

نحوه انتخاب بهترین پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی

هافمن جز بهترین پروفیل Upvc

یکی دیگر از پنجره های که در ایران مطابق با شرایط آب و هوایی کشور تولید می شود و کیفیت بسیار خوبی دارد پنجره های هافمن است. این پنجره با توجه به طول عمر زیاد، کیفیت بالا و کارایی خوبی که دارد با قیمت مناسب تری در بازار عرضه می شود. همچنین باید بگوییم پروفیل های هافمن در اندازه ضخامت با شرکت وین تک برابری می کند و در برابر صدا و حرارت نیز عایق مناسبی هستند. اگر در کنار تمامی پارامترهای بهترین مارک پروفیل پنجره UPVC قیمت نیز برای شما حائز اهمیت است پیشنهاد وین سازان به شما انتخاب پنجره هافمن است. قیمت پنجره هافمن نسبت به ویستابست و وین تک پایین تر می باشد.

مقایسه برند وین تک با ویستابست

برای مقایسه درست دو برند ویستابست و وین تک باید اول شناخت صحیحی از ساختار هرکدام این برند ها داشته باشید. در بین این دو برند، پنجره دوجداره یو پی وی سی وین تک سابقه طولانی تری در بین بازار های ایرانی دارد. برند وین تک تحت لیسانس کشورهای پیشرفته دنیا است. همین امر باعث شده است که فناوری تولید در برند وین تک کاملا پیشرفته و به روز باشد. با داشتن خط تولید پیشرفته این برند توانست در طول سال های فعالیت خود به منبع و کانال توزیع پنجره دوجداره تبدیل شود. آیا باز هم می توان گفت بهترین مارک پروفیل پنجره یو پی وی سی کدام است ؟

توزیع پنجره دوجداره وین تک به صورت عرضه مستقیم انجام می شود. درب و پنجره های وین تک قسمت بزرگی از صنعت ساخت‌وساز را فرا گرفته اند. این امر رقابت با برند وین تک را به کاری دشوار تبدیل کرده است. قیمت پنجره های وین تک در رقابتی بسیار سخت با برند ویستابست قرار دارد. تنوع رنگ و طرح و نوع پروفیل ها در برند وین تک نیز یکی دیگر از مزیت های این برند می باشد.

مقایسه برند وین تک با ویستابست

شرکت ویستابست از سال 1386 فعالیت خودش را در زمینه تولید پروفیل های درب و پنجره یو پی وی سی شروع کرد. در سال های اولیه فعالیت برند ویستا بست خوش درخشید و در مدت زمان 3 سال توانست به یکی از بزرگترین تولید کنندگان در سطح کشور تبدیل شد. در گذشت این سال ها در صنعت ساختمان سازی روز به روز نیاز به انواع و مدل های مختلف پنجره افزایش داشت. شرکت ویستابست توانست محصولات خود را به 43 قالب در انواع 3 محفظه ای، 5 محفظه ای و کشویی افزایش دهد. در حال حاظر 7 رنگ لمینیت در خط تولیدی خود قرار داده است.

از نظر قیمت پنجره های دوجداره وین تک رقابت را برنده شده اند اما یراق آلاتی که بر روی آن ها نصب شده پیچیدگی خاصی را ندارد و همین امر باعث شده با مقدار هزینه کمتر تولید آن به پایان برسد. اما در بسیاری دیگر از زمینه‌ها گوی سبقت و پیشرفت دردستان برند ویستابست می‌باشد. واقعا انتخاب بهترین مارک پروفیل پنجره یو پی وی سی مهم و سخت می باشد .

بهترین مارک یو پی وی سی

تاثیر مارک های مختلف بر کیفیت پروفیل پنجره دوجداره UPVC

در واقع می توان گفت این برندها هستند که به پنجره ها هویت می بخشند. پشتوانه و ضمانت کیفیت یک محصول خوب به طور چشمگیری به برند و شرکت سازنده آن وابسته است. برندهای شناخته شده در این حوزه با سال ها تلاش و جلب رضایت مشتری به این درجه رسیده اند. همچنین نوع خدماتی که به مشتری ارائه داشته اند نیز به بهترین شکل ممکن بوده است. توجه داشته باشید که خرید پنجره دوجداره مارک خوب به عوامل متعددی بستگی دارد که یکی از آنها پروفیل می باشد.

شما برای انجام یک خرید عالی در مرحله اول باید برند ها و مشخصات کامل محصولات این شرکت ها را داشته باشید و با مقایسه آن ها با یک دیگر انتخاب درست را انجام دهید. هر شرکت سازوکار مختص به خود را در تولید و نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی دارد که ممکن است با سفارش شما همخوانی نداشته باشد . پس این نکته را حتما مورد بررسی قرار دهید. با توجه به توضیحات داده شده انتخاب بهترین مارک پروفیل پنجره UPVC به شما بستگی دارد و در نهایت این شما هستید که حق انتخاب دارید و تعیین می کنید بهترین مارک پروفیل یو پی وی سی کدام است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع