یراق آلات وی اچ اس VHS

یراق آلات وی اچ اس VHS

امروزه درب و پنجره های یو پی وی سی در بین مردم رواج بسیاری پیدا کرده و به یک انتخاب محبوب در بین مشتریان تبدیل شده است. درب و پنجره های یو پی وی سی یا به عبارتی پلی وینیل کلراید غیر پلاستیکی علاوه بر مستحکم بودن با انواع دکوراسیون داخلی مطابقت دارند. اما باید بدانید که یکی از اصلی ترین قسمت های تشکیل دهنده درب و پنجره های یو پی وی سی یراق آلات درب و پنجره هستند. در واقع به مجموعه ای از قطعات که در کنار هم نوع بازشوی درب و پنجره را مشخص می کنند یراق گفته می شود.توجه داشته باشید که قیمت یراق آلات پنجره دوجداره متفاوت می باشد اما قیمت یراق آلات VHS نسبت به کیفیتی که دارا است بسیار مناسب می باشد.

هنگام انتخاب درب و پنجره یو پی وی سی علاوه بر کیفیت متریال آن باید به یراق آلات به کار رفته در آن ها نیز توجه ویژه ای داشته باشید.

زیرا این یراق آلات هستند که باعث طولانی شدن عمر درب و پنجره و عملکرد درست آن می شوند. شرکت های زیادی هستند که در ایران در حوزه تولید یراق آلات یو پی وی سی فعالیت می کنند علاوه بر این شرکت ها واردات یراق آلات نیز در کشور انجام می شود یکی از شرکت هایی که محصولات معتبری دارد و به کشورمان وارد می شود یراق آلات وی اچ اس VHS است ما در این مقاله قصد داریم شما را با یراق آلات وی اچ اس VHS که یکی از برندهای معتبر یراق آلات درب و پنجره یو پی وی سی است آشنا کنیم تا بتوانید در هنگام خرید بهترین ها را انتخاب کنید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

یراق آلات وی اچ اس VHS

یراق آلات VHS

شرکت VHS ترکیه از سال ۱۹۹۷ کار خود را با تولید انواع یراق آلات UPVC آغاز نمود.در ابتدا تولیدات این شرکت محدود به تولید قفل و دستگیره های درب و پنجره های ابتدایی آن دوره بود. با گسترش صنعت درب و پنجره UPVC تولیدات این شرکت گسترش یافت به طوری که به جرات می توان گفت این شرکت یکی از برترین شرکت های تولید یراق آلات درب و پنجره یو پی وی سی می باشد که تمام نیاز های یک تولید کننده را در زمینه یراق آلات برطرف می نماید.

تنوع محصولات این شرکت همگام با گسترش صنعت یو پی وی سی، کیفیت بسیار بالای محصولات این شرکت در مقایسه با همتای خود از کشور های دارنده صنعت UPVC، ضمانت محصولات و بسیاری دیگر از ویژگی های منحصر به فردشرکت یراق آلات وی اچ اس VHS باعث شده تا این شرکت به یکی از شرکت های مورد اطمینان در زمینه یراق آلات محسوب گردد.

در ایران یراق درب و پنجره برندهای مختلفی دارد که هر کدام می تواند از چین،آلمان و ترکیه به داخل کشور وارد شده باشد متاسفانه محصولات چین کیفیت بسیار ضعیفی داشته و در مدت زمان کوتاهی خراب می شود محصولات آلمانی مانند روتو کیفیت بسیار بالایی دارد اما به نسبت کیفیت بالا قیمت زیادی نسبت به مارک های دیگر دارد.

یراق آلات وارد شده از کشور ترکیه مارک های مختلفی دارد که معروف ترین و با کیفیت ترین آن ها یراق آلات وی اچ اس VHS و یراق آلات جی یو می باشد، این برند از لحاظ آلیاژ آبکاری و نوع تولید خیلی با کیفیت بوده و مدت زمان زیادی بدون هیچ مشکلی روی پنجره های یو پی وی سی کار می کند البته نوع استفاده از یراق آلات توسط کاربر در طول عمر یراق بسیار تاثیر گذار می باشد.

یراق آلات VHS

محصولات مختلف یراق آلات وی اچ اس VHS

یراق آلات وی اچ اس VHS همانند یراق آلات ورنه تنوع زیادی دارد این شرکت با توجه به نیاز مشتریان خود تولیدات را انجام می دهد شما در هر زمینه ای می توانید یراق آلات با کیفیت این شرکت را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

دستگیره های یراق آلات وی اچ اس

دستگیره ها بخش مهمی از لوازم جانبی درب و پنجره یو پی وی سی هستند. آن ها واحد عملکردی اساسی هستند. اگرچه بسیاری فکر می کنند که همه آن ها یکسان هستند، اما دستگیره ها در رنگ ها و طرح های مختلف موجود هستند. شما می توانید دستگیره های یراق آلات وی اچ اس VHS را با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی خود انتخاب کنید و با خیالی آسوده از آن بهره ببرید.

لولا های یراق آلا وی اچ اس VHS

بدون لولا، یک در یا یک پنجره قابل کار نیست. این بخشی اجتناب ناپذیر از لوازم جانبی و درب پنجره UPVC است. با این حال، درها و پنجره های کشویی نیازی به لولا ندارند. شما می توانید با لولاهای یراق آلات وی اچ اس که از کیفیت بالایی برخورد دار است استفاده کنید و درب و پنجره های یو پی وی سی با طول عمر و عملکرد مطلوب داشته باشید.

اسپانیولت های یراق آلات وی اچ اس VHS

اسپانیولت مهم ترین قطعه از یراق آلات در و پنجره می باشد.اسپانیولت ها از سه آلیاژ مختلف استیل، فولا و زاماک ساخته می شوند.که بسته به ابعاد و آب و هوای محل نصب در یا پنجره از یکی از انواع اسپانیولت استفاده می شود.عدم استفاده از آلیاژ مناسب و استاندارد باعث افزایش فشار بر روی دستگیره ها شده و غلطک ها از کار می افتد. شما با اسپانیولت های یراق آلات وی اچ اس VHS که دارای آلیاژ و استاندار مناسب است استفاده کنید و بهره کامل را از درب و پنجره های یو پی وی سی خود ببرید.

یراق VHS

قیمت یراق آلات وی اچ اس VHS

با اضافه شدن و تغییر کردن صنعت و تولیدات یو پی وی سی تولیدات کارخانه یراق آلات وی اچ اس نیز تغییرات فراوانی کرده است، این تغییرات علاوه بر تنوع بسیار زیاد محصولات که بسته به نیاز منازل و مشتریان عزیز است بلکه در کیفیت و استاندارد هم بوده است تا جایی که VHS به یکی از شرکت های مورد اطمینان در زمینه یراق آلات درب و پنجره یو پی وی سی محسوب می گردد. قیمت یراق آلات VHS همانند یراق آلات روتو نیز با توجه به کیفیت و قیمت ارز مشخص می شود به دلیل نوسانات ارزی در کشور نمی توان قیمت دقیقی را برای این محصولات در نظر گرفت برای کسب اطلاعات بیشتر درباره یراق آلات وی اچ اس VHS می توانید با کارشناسان ما در پنجره سازان تماس بگیرید.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع