یراق آلات ویناک

یراق آلات ویناک یکی از برترین و اقتصادی ترین یراق های سطح کشور می باشد که برای درب و پنجره دوجداره Upvc تولید شده است.یراق آلات قدرت هر در یا پنجره ای است. اتصالات سخت افزاری باید واقعا قوی باشند تا مطمئن شوید که درها و پنجره ها به درستی کار می کنند. هر پروژه ساختمانی نیاز به اتصالات سخت افزاری محکم دارد تا مطمئن شود که درها و پنجره ها محکم می مانند. یراق آلات باید از بهترین کیفیت برخوردار باشند.

اگرچه، چندین تولید کننده یراق آلات در سراسر ایران و جهان وجود دارد، اما همه آن ها محصولات با کیفیت بالا تولید نمی کنند. بنابراین، مقایسه و شناسایی برخی از بهترین تولیدکنندگان اتصالات سخت افزاری در ایران برای شما مهم است. بعد از این که بهترین ها را مشخص کردید، می توانید از آن ها با خیالی آسوده خرید کنید.

یراق آلات ویناک

یراق ویناک

یکی از این شرکت های معتبر یراق آلات که در کشور عزیزمان ایران فعالیت می کند یراق آلات ویناک است این شرکت طراح و تولید کننده مجموعه یراق آلات درب و پنجره می باشد. یراق آلات ویناک همواره در تلاش است که یراق آلات در و پنجره UPVC را با کیفیت منطبق بر استانداردهای جهانی و با قیمت رقابتی برای تولید کنند گان در و پنجره داخلی و منطقه ای تولید کند.

در این جا مزایای برتر انتخاب یراق آلات ویناک که یکی از تولید کنندگان یراق آلات با کیفیت برای درب و پنجره است آورده شده است پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا بتوانید بهترین ها را برای درب و پنجره خود انتخاب کنید.

عملکرد مناسب درب و پنجره

اولین مزیت انتخاب بهترین یراق آلات سخت افزاری برای درب و پنجره این است که عملکرد مناسب درب و پنجره را تضمین می کند. اتصالات سخت افزاری با کیفیت عالی برای استحکام بخشیدن به درها و پنجره ها مورد نیاز است. همچنین، دانستن نوع یراق آلات مورد نیاز برای درب و پنجره برای مشتریان مهم است. شما باید به دنبال انواع خاصی از یراق آلات برای درها و پنجره های خود باشید. برای شما باید مهم باشد که یراق آلات در و پنجره را از سازندگان اتصالات سخت افزاری معتبر انتخاب کنید یکی از این شرکت ها که عملکرد مناسب درب و پنجره شما را تضمین می کند یراق آلات ویناک است. یراق آلات GU  نیز بسیار با کیفیت است ولی از نظر قیمت یراق آلات ویناک به صرفه تر می باشد.

یراق ویناک

پیدا کردن بهترین سازنده مهم است

طیف گسترده ای از تولید کنندگان اتصالات سخت افزاری در ایران وجود دارد. برای یافتن بهترین یراق آلات در بین همه، باید محصولات و قیمت اکثر تولید کنندگان بازار را با هم مقایسه کنید. بر اساس نتیجه مقایسه خود، می توانید انتخاب ایده آل برای نیازهای خود را شناسایی کنید. همچنین ممکن است بخواهید نوع محصولاتی را که آن ها تولید می کنند مقایسه کنید. اگر می دانید به چه نوع اتصالاتی نیاز دارید، نزدیک شدن به تولید کنندگان مناسب برای شما آسان خواهد بود. یکی از مزیت رقابتی یراق آلات ویناک تولید و تحویل کالایی باکیفیت، مطابق با استانداردهای بین‏‌المللی و به قیمتی پایین‏‌تر از موارد مشابه‏ خارجی می‏‌باشد. به طور مثال قیمت یراق آلات ویناک نسبت به قیمت یراق آلات ROTO پایین تر می باشد.

البته در دسترس بودن، سهولت تامین، تحویل‌‏دهی سریع‌‏تر کالای سفارش داده شده مشتری، ضمانت و گارانتی اجرایی یراق‏‌آلات، پاسخ‌گویی سریع به خواسته‏‌های مشتری و … نیز جزو مزیت‏‌های رقابتی ویناک نسبت به رقبای خارجی خود می‏‌باشد.

قیمت یراق ویناک

محصولات و یراق آلات ویناک

اسپانیولیت تک حالته در سایزهای مختلف

در اسپانیولیت‌های WINAC با تاکید بر افزایش زیبایی و دوام، حساسیت خاصی در امور طراحی، انتخاب مواد و دقت در ساخت شده است. ایجاد رینگ‌های برجسته در محل بسته شدن پیچ‌ها به جای خزینه‌های معمول که بر زیبایی اسپانیولیت‌ها می‌افزاید، آبکاری مقاوم و ظریف که با گذراندن تست‌های متداول اروپا، اطمینان بخش دوام محصول خواهد بود، استفاده از چرخ دنده‌های فلزی در آینده نزدیک ، که مقاومت بالایی در برابر سایش و خوردگی داشته و عملکرد مطلوب اسپانیولیت‌ها را همراه با افزایش عمر مکانیزم تضمین میکند و همچنین بهره گیری از قاب چرخ دنده‌های زاماکی که سبب کاهش صدا و تولید حرکتی نرم در عملکرد مکانیزم میشود، گواهی بر این مدعی است که حساسیت‌های لازم جهت تولید محصولاتی با کیفیت در تمام ابعاد لحاظ شد‌ه ا‌ست.

دستگیره

در طراحی و ساخت دستگیره حاضر سعی شده است تا با ایجاد قوس‌هایی ملایم و حجمی حساب شده علاوه بر خلق ظاهری شکیل و زیبا بر قابلیت‌های ارگونومیک دستگیره افزوده شود و تجربه‌ای خوشایند را برای مصرف‌کننده فراهم آورد. افزون بر بر ویژگیهای هندسی، اسکلت فلزی محیط شده درون دستگیره بر مقاومت آن در برابر نیروهای اعمالی افزوده و تضمین‌کننده افزایش عمر مصرف آن خواهد بود.

لولای 75 و 100

در طراحی این محصول تلاش شده است تا مقاومت قطعات در محل‌های تحت نیرو با اضافه کردن ریب‌هایی به میزان قابل توجهی افزایش یابد و جهت سهولت بیشتر در نصب لولا روی در یا پنجره قرار‌‌هایی به قسمت نری اضافه شد‌ه است که قرارگیری لولا را در موقعیت مطلوب آسان‌تر میسازد. نکته دیگر قابل توجه در این محصول کیفیت رنگ قطعات است که بر پایه مطالعات و آزمون‌های متعدد و بهره گیری از تیمی مجرب حاصل شد‌ه است که نتیجه آن دستیابی به محصولی با پوشش مقاوم در برابراشعه UV، سایش و خراشیدگی شد‌ه است که قابلیت رقابت با برند‌های مطرح اروپایی را نوید میدهد یراق آلات ویناک همواره با بهترین کیفیت به بازار عرضه می شود.

دریافت گواهینامه ISO9001 توسط شرکت ویناک

ISO 9001 در واقع گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت با هدف تضمین اجرای سیستماتیک فعالیت‌ها و بهبود آن ها در راستای نیل به محصول هر چه با کیفیت‌تر است و گواهینامه ISO TS16946 در برگیرنده گواهینامه ISO9001 هم هست. در حدود دو سال پیش شرکت یراق آلات ویناک، اسکوپ ISO9001 را برای در برگرفتن محصولات یراق‌آلات در و پنجره بسط داد که نسخه جدید توسط شرکت IMQ ایتالیا اجرایی گردید این گواهینامه‌ها در واقع مهر تاییدی است بر رعایت اصول کیفیت در تولید محصولات باکیفیت در شرکت یراق آلات ویناک است.

خدمات پس از فروش شرکت یراق آلات ویناک

1. گارانتی 10 ساله کلیه اسپانیولیت ها
2. خدمات پس از فروش برای کلیه محصولات ویناک
3. رسیدگی به خدمات پس از فروش در کمتر از 24 ساعت در استان های دارای نمایندگی
4. ضمانت و پشتیبانی محصولات در برابر تغییر رنگ،تغییرحالت،زنگ زدگی و پوسیدگی یراق آلات

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع