یراق آلات روتو

همان طور که می دانید یراق آلات پنجره دوجداره یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده درب و پنجره می باشد یک پنجره خوب با یراق آلات با کیفیت و مطمئن می تواند عمر طولانی تری نسبت به یک پنجره با یراق آلات بی کیفیت و غیر استاندارد داشته باشد. پس توصیه ما به شما این است که قبل خرید پنجره برای خانه خود ابتدا با برخی از یراق آلات با کیفیت و استاندارد که در کشور عزیزمان ایران وجود دارد آشنا شوید تا بتوانید پنجره ای با طول عمر بیشتر و با عملکردی بهتر برای خانه خود تهیه کنید. یکی از برترین یراق های سطح کشور یراق آلات روتو آلمان می باشد. در بازار کشور برند های یراق آلات زیادی وجود دارد که ساخته کشور آلمان ، ترکیه و حتی ایرانی می باشد . بعضی از آنها با کیفیت و بعضی بی کیفیت می باشند.

یراق آلاتی که تولید کننده در پنجره سفارش داده شده استفاده می کند بسیار در قیمت نهایی تاثیر گذار است که بعضی از تولید کنندگان جهت بالا بردن سود خود از یراق آلات متفرقه استفاده می کنند . یراق آلات از نظر ساخت کشور و برند در کشور به سه دسته تقسیم می شود . یراق های ساخته شده توسط شرکت های آلمانی که بسیار با کیفیت می باشند و آلیاژ به کار رفته بسیار خوب می باشند اما توجه داشته باشید قیمت آن بالا می باشد . یراق روتو و یراق جی یو ساخته کشور آلمان می باشد . کشور دوم که یراق با کیفیت تولید می کند ترکیه می باشد که می توان به یراق کاله ، یراق ورنه ، یراق وی اچ اس اشاره کرد . قیمت یراق ترکیه نسبت به یراق آلمان پایین تر می باشد. یراق ویناک هم که ایرانی است کیفیت خوبی دارد.

یراق آلات روتو

استاندارد جهانی

یراق روتو مطابق گواهی های استاندارد جهانی بوده و این اطمینان را به مشتریان خود می دهد که پنجره هایی با طول عمر طولانی تر داشته باشند. علاوه بر این باید گفت محصولات و یراق آلات روتو دارای زیبایی فوق العاده در طراحی و همچنین دارای سطح امنیت در قفل ها و دستگیره های درب و پنجره یو پی وی سی و آلومینیوم می باشد. به همین دلیل شرکت های معتبر تولید کننده درب و پنجره دوجداره برای افزایش کیفیت کار خود از یراق روتو استفاده می کنند.یکی از معتبرترین یراق آلات روز دنیا یراق آلات روتو می باشد. شرکت روتو آلمان با بیشتر از 75 سال سابقه در زمینه درب و پنجره دوجداره به عنوان یکی از برترین شرکت های تولید کننده یراق آلات UPVC در سطح جهان شناخته شده است.

یراق آلات روتو کلیه مباحث مربوط به وزن، دقت در عایق بندی ، ایمنی و ضد سرقت بودن و کاربردی آسان و روان بودن به بهترین وجه ممکنه رعایت گردیده است و در برابر ساییدگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم می باشد و در نتیجه عمر مفید در و پنجره دو جداره upvc  را افزایش می دهد.

قیمت یراق روتو

انواع محصولات تولید شده در شرکت روتو آلمان

  • NT (لوازم جانبی درب و پنجره روتاری تاشو “روتو” برای محصولات PVC).
  • Compakt S (مکانیسم درب و پنجره تاشو چرخشی برای محصولات چوبی).
  • فنترو (مکانیسم های طراحی شده برای کرکره).
  • پاسیو (مکانیسم های مختلف برای درب بالکن).
  • E-Tec (اتصالات اتوماتیک برای نظارت و کنترل کل سیستم).
  • DOOR (لولا و قفل برای درب های چند قفل).
  • Deco Line و Line (دستگیره برای پنجره).
یراق روتو

مزایای یراق روتو

بیشتر برای پنجره هایی با دسترسی آسان

همان طور که می دانید پنجره های طبقه همکف یک ساختمان نسبت به سایر طبقات به دلیل پایین بودن از امنیت کمتری برخوردار هستند و همین باعث دسترسی و نفوذ پذیری بیشتر سارقان به خانه می شود. یراق آلات روتو با داشتن زبانه های قفل کننده چرخان، دستگیره های قفل شونده و دستگاه های هوشمند الکترومانیکی حافظت پنجره شما را تا بالاترین درجه افزایش می دهند و می توانند امنیت خانه شما را تضمین کنند. یراق آلات روتو همانند یراق آلات جی یو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند.

ظاهر زیبا و فوق العاده پنجره با یراق آلات روتو

همان طور که گفته شد این محصول دارای ظاهری زیبا و منحصر به فرد است این یراق آلات که در سطح جهانی ساخته شده ضد خش و خوردگی ، دارای طول عمر بسیار طولانی، زیبایی فوق العاده بالا در طراحی هستند و می توانند از طریق زاویه دید وسیع چشم اندازی زیبا را برای شما به ارمغان آورند.

امنیت بیشتر برای اتاق کودکان شما با یراق آلات روتو

کودکان در هنگام بازی ممکن است به راحتی پنجره را باز کنند و خود را به خطر بیاندازند. روتو از طریق فناوری جدید مورب باز شو «Tilt-First» راه حلی مطمئن را برای کاشفان کوچک شما ارائه داده است. در صورتی که دستگیره قفل باشد، پنجره تنها به صورت مورب از بالا و به صورت زاویه دار باز خواهد شد. شما با داشتن پنجره هایی با یراق آلات روتو دیگر هیچ نگرانی برای فرزندان خود نخواهید داشت. می توان گفت یراق روتو یکی از بهترین برند یراق آلات Upvc می باشد.

تعویض خودکار هوا (برای نمونه در حمام):

هنگام دوش گرفتن اغلب رطوبت بالایی در حمام به وجود می آید اما، به دلیل عجله و شتا بزدگی صبحگاهی وقت کافی برای گردش هوا نخواهیم داشت. سیستم Roto E-Tec Driv عمل گردش هوای منظم و تنظیم خودکار را امکان پذیر می سازد. بدین صورت دیگر هیچ گونه امکانی برای پیدایش و رشد قارچ ها باقی نمی ماند.

گردش هوای متناسب در اتاق خواب با یراق آلات روتو

در زمستان، باز بودن پنجره در حالت مورب از بالا ( Tilt ) اغلب اتاق را بیش از اندازه سرد می کند. از سوی دیگر در تابستان نیز جریان هوا ممکن است کافی نباشد. بنابراین بوسیله قطعه یراق اضافی و اهرم تهویه، حالت قرارگیری پنجره قابل تنظیم خواهد بود که نام این قطعه (night vent) قطعه تهویه هوا است.

عملکرد و راحتی بیشتر با یراق آلات روتو

با وجود یراق آلات روتو، زمان تلاش و عمل مشقت بار برای باز کردن پنجره به سر آمده است. خرید پنجره های مجهز به یراق آلات مدرن و باکیفیت روتو آسایش و راحتی در جابجایی پنجره را برای شما فراهم می کند.

پنجره های کشویی با یراق آلات روتو

در مقایسه با پنجره های لولایی دو حالت بازشو ( Tilt & Turn ) این نوع پنجره ها، دارای دهانه خروجی بزرگتری برای تعویض سریع تر هوا است. به این منظور به هنگام باز کردن به فضای کمتری نیاز دارد. به گونه ای که هیچ لنگه پنجر های فضای اتاق را اشغال نمی کند و شما بدون هیچ درد سری می توانید پنجره خود را باز کرده و از هوای بیرون لذت ببرید.پنجره های کشویی در صورت نداشتن کیفیت استاندارد و مناسب پس از مدتی دچار مشکل شده و ممکن است به خوبی کار نکند اما پنجره های کشویی با یراق آلات روتو به دلیل استفاده از فناوری مدرن و جدید در این یراق آلات این اطمینان را به شما می دهد که تا سالیان سال برای شما به خوبی کار کند.

قیمت یراق آلات روتو

فرق بین یراق آلات روتو با یراق آلات ترک و ایرانی

روتو یک یراق ماژولار و دارای انعطاف پذیری است و به راحتی می توان آن ها را از حالت تک حالته به دو حالته تغییر داد و امنیت در و پنجره ها را افزایش داد. روتو برای ابعاد مختلف در و پنجره و مصارف گوناگون یراق آلات پیشرفته در اختیار دارد.روش آبکاری منحصر به فرد و انجام تست های مختلف از نکات قابل توجه در مورد این یراق آلات است. قیمت یراق آلات روتو نسبت به یراق آلات دیگر کمی بالاتر است ، در نتیجه قیمت درب و پنجره دوجداره شما کمی بالاتر تمام می شود. یراق ویناک یکی از بهترین یراق آلات یو پی وی سی ایرانی می باشد.

کیفیت هر قطعه از محصولات و یراق آلات روتو در آبکاری و سایر مراحل ۴مرتبه تست می شود و همچنین جهت بررسی میزان فرسودگی محصولات توسط مرکز تست مورد بررسی قرار می گیرد تا برای ۱۰سال استفاده روزانه آماده شود. یراق روتو بالای ۲۰۰۰ ساعت تست خورندگی یراق پنجره دوجداره یو پی وی سی (تست آب و نمک) را پاس نموده است و این در حالی است که هیچ یراقی در دنیا نتوانسته است بیشتر از ۸۰۰ ساعت تست خورندگی (آب و نمک) را پاس نماید. همین ویژگی های منحصر به فرد است که یراق روتو را از سایر یراق آلات متمایز می کند.

یراق روتو

از آن جایی که پنجره ها با درخواست مهندسان، معماران و مشتریان در ابعاد و اندازه های گوناگون ساخته می شود، قطعاً اندازه بازشو ها در پنجره ها یکسان نیستند و به همین علت وزن هر لنگه بازشو با توجه به مصرف و نوع پروفیل و شیشه دوجداره آن متفاوت است. به همین علت می بایست یراق مناسبی برای هر پنجره انتخاب شود که بتواند وزن وارده را تحمل کند و در مدت زمان باعث افت لنگه پنجره دوجداره نشود. این مسئله می تواند سبب خارج شدن لنگه از رگلاژ گردد که باعث بوجود آمدن مشکلات فراوان در باز و بسته کردن پنجره دوجداره یو پی وی سی می گردد.

متأسفانه امروزه به شدت این مسئله دیده می شود که برای پایین آوردن قیمت یک پنجره از یراق های نامناسب استفاده می شود و این در حالی است که در پنجره دوجداره یو پی وی سی با تغییر ارتفاع و عرض بازشو مکانیزم یراق نیز به خاطر تحمل وزن تغییر می کند، اما عمدتاً به خاطر پایین نگه داشتن قیمت پنجره به این مسئله توجه زیادی نمی شود. پس هنگام انتخاب و سفارش پنجره ها برای خانه خود حتما به برند یراق آلات مورد استفاده در آن ها دقت کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

یراق roto

قیمت یراق آلات روتو آلمان

برای دریافت مشاوره درباره انتخاب یراق آلات مناسب با سیستم درب و پنجره خود و همچنین اطلاع از هزینه ساخت درب و پنجره با استفاده از یراق روتو آلمان کافیست با مشاوران گروه صنعتی وین سازان تماس بگیرید.

از طریق تماس با متخصصین و مشاوران باتجربه در گروه صنعتی وین سازان می توانید درباره هزینه ساخت درب و پنجره با استفاده از یراق آلات روتو ، اطلاعات به روز را کسب نموده و در صورت تمایل داشتن، پروژه طراحی ، برآورد هزینه و ساخت و پیاده سازی درب و پنجره موردنظرتان را به ما محول کنید.

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع