درب و پنجره سوئیچی

درب و پنجره سوئیچی

دلایل زیادی برای نصب درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی وجود دارد که از مهم ترین آن ها می توان به عایق بودن صدا و حرارت بالا و همچنین بازشوی مدرن، آسان و جذاب اشاره کرد. با این حال، توجه به این نکته ضروری است که یراق آلات پنجره دوجداره به اندازه پروفیل ها از نظر عملکرد مهم هستند. قفل پنجره دوجداره نیز از جمله این یراق آلات هستند و بیشترین استفاده را در بین مصرف کنندگان دارند و می توانند در افزایش امنیت در خانه شما بسیار تاثیر گذار باشند که یکی از آنها درب و پنجره سوئیچی می باشد. در نتیجه در انتخاب قفل پنجره دوجداره یو پی وی سی باید دقت ویژه ای داشت و بر اساس کیفیت، کارایی، عملکرد و بودجه،بهترین برند یراق Upvc  مناسب نوع قفل را انتخاب کرد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، قفل های گوناگونی با ویژگی ها و کیفیت های مختلف تولید و به بازار عرضه شده اند. ما در این مقاله قصد داریم شما را با درب و پنجره سوئیچی که یکی از انواع درب و پنجره یو پی وی سی با قفل ایمن است آشنا کنیم تا شما بتوانید در هنگام خرید بهترین تصمیم را بگیرید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

درب و پنجره سوئیچی

عملکرد درب و پنجره سوئیچی چگونه است ؟

درب و پنجره سوئیچی همان‌ طور که از نام آن پیداست توسط قفل سوئیچی قابل باز و بسته و قفل شدن در دو طرف می‌باشد. سیستم بازشوی این درب‌ ها افقی و حول محور کناری است. از این مدل معمولا برای جداسازی فضاهای داخل خانه و مکان‌ هایی مانند ورودی ویلاها استفاده می‌ شود. به طور حتم از نظر ساختار، قفل ایمن از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در مرغوبیت آن است. اگر قفل دارای عملکرد مطمئن و ساختار مقاوم باشد، افراد بیگانه و سارقان به آسانی نمی توانند وارد خانه یا آپارتمان شوند. همان طور که گفتیم با انتخاب و شناخت درست از درب و پنجره سوئیچی می توانید آرامش و امنیت را برای خانواده خود فراهم کنید.

درب سوئیچی

کاربرد درب و پنجره سوئیچی

این مدل بازشو را در بسیاری از فضاها می توان به کاربرد اما به طوری کلی از این نوع اغلب برای استفاده به عنوان درب اتاق خواب، درب تراس، درب و پنجره های لابی، درب های انبار، درب ها و پنجره های داخلی درساختمان های مسکونی و اداری و … به کار گرفته می شود.

جنس یراق آلات درب و پنجره سوئیچی باید چگونه باشد؟

معمولا جنس دستگیره های درب و پنجره سوئیچی از پلاستیک یا آلومینیوم می باشد. بهترین برندهای معتبر در این حوزه برندهای آلمانی و ترک هستند که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. برای ساخت این درب و پنجره ها لازم است که از مواد و آلیاژ با کیفیت استفاده گردد تا در زمان نصب بر روی درب و پنجره آسیب نبینند. همچنین به این نکته باید توجه نمود که حتی اگر از بهترین نوع دستگیره ها استفاده کنید، در مدت زمان طولانی ممکن است دچار فرسودگی شوند.

برای سیلندر های این درب و پنجره ها جنس برنج همراه با روکش آلومینیوم بهترین نوع می باشد. نوع سیلندر مصرفی نیز به مواردی مثل سایز، آکس و نوع پروفیل بستگی دارد. یراق آلات Upvc ایرانی در این سالها به خوبی توانسته در بازار جای خود را باز کند.

لولا نیز باید به اندازه‌ای انتخاب شود که تحمل وزن درب و پنجره را داشته باشد. همچنین به این نکته باید توجه نمود که حتی اگر از بهترین نوع یراق آلات استفاده کنید، در مدت زمان طولانی ممکن است دچار فرسودگی شوند.

پنجره سوئیچی

مزایا و ویژگی های درب و پنجره سوئیچی یو پی وی سی

  • استحکام بالا با ضخامت مناسب لایه بیرونی و به کارگیری پروفیل های گالوانیزه درون فضاهای خالی حتی نیاز به بهترین یراق پنجره دوجداره را تهیه نمایید.
  • دوام و طول عمر زیاد و مقاوم در برابر هرگونه شرایط آب و هوایی، نور، اشعه ماوراء بنفش(U.V)، گرمای مستقیم و شدید خورشید
  • غیر قابل پوسیدگی و زنگ زدگی
  • مقاوم در برابر عوامل خورندگی (اسیدها و بازها) و مواد شیمیایی
  • غیر قابل اشتعال و بدون تغییر شکل در محدوده دمایی ۸۰+ تا ۴۰- درجه سانتی گراد
  • خود رنگ و بدون نیاز به مواد نگهدارنده و براق کننده
  • قابلیت شستشو و کاملا بهداشتی
  • عایق صوتی تا ۷۰% با استفاده از شیشه های دوجداره
  • جلوگیری از اتلاف انرژی های سرمایشی و گرمایشی ساختمان تا ۴۵%
  • جلوگیری از ورود گرد و غبار و سایر آلودگی های محیطی (آنتی استاتیک)
  • بدون لرزش و صدا با استفاده از یراق آلات مدرن
  • منطبق با هرگونه یراق آلات و آکسسوار
  • وزن سبک و نصب سریع و آسان
  • امکان نصب کتیبه در بالای فریم درب و هم چنین در پایین بازشوها
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن
درب و پنجره دوجداره سوئیچی

قیمت درب و پنجره سوئیچی

به طور کلی قیمت درب و پنجره سوئیچی به عوامل متعددی بستگی دارد و قیمت این درب ها و پنجره ها نسبت به درب آلومینیومی نرمال و ترمال بریک مناسب تر می باشد. قیمت گذاری درب و پنجره با بازشو سوئیچی نیز با توجه به نوع یراق آلات مصرفی (لولا، دستگیره، سیلند، زبانه و…) و ابعاد درب و پنجره با توجه به سفارش مشتری ، متفاوت می باشد. که می توان از طریق مشاوره با متخصصین از آن آگاه شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت درب و پنجره سوئیچی می توانید با کارشناسان ما در پنجره سازان تماس بگیرید تا آن شما را در این زمینه راهنمایی کنند. همچنین اگر تمایل دارید که تبدیل پنجره لولایی با کشویی دارید با ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع