بهترین برند یراق آلات UPVC

بهترین برند یراق آلات UPVC

در عصر حاضر پنجره ها و درب های یو پی وی سی به دلیل ویژگی هایی مانند نگهداری کم، دوام، راحتی و بهره وری انرژی بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند. آن ها همچنین در برابر پوسیدگی و فرسایش مقاوم هستند. علاوه بر این درب و پنجره های یو پی وی سی ایمن و مطمئن، مقرون به صرفه و سازگار با محیط زیست نیز هستند. یراق آلات پنجره دوجداره بسیار مهم می باشد و انتخاب بهترین برند یراق آلات Upvc بسیار مهم می باشد.

سیستم UPVC مزایای بسیار زیادی دارد، اما انتخاب یراق آلات و سخت افزار غیر استاندارد می تواند عملکرد پنجره را کاملا از بین ببرد. بنابراین، به همین دلیل می توان گفت که یراق آلات هر پنجره یا دری، ستون فقرات سیستم است.

وقتی صحبت به انتخاب یراق آلات برای سیستم های UPVC می شود، استفاده از سخت افزار با کیفیت خوب در پنجره به دلایل متعددی از اهمیت ویژه ای برخوردار است: آن ها باید بسیار کاربردی باشند، آزادانه نگهداری شوند و مکمل خطوط تمیز و ظریف طراحی مدرن باشند. وقتی صحبت از پروژه مسکونی می شود، یکی از مهم ترین مولفه ها انتخاب بهترین برند یراق آلات UPVC است. باید به دنبال یک سیستم قفل چند نقطه ای برای پنجره ها و درب های سیستم یو پی وی سی خود باشید که امنیت و عایق بالایی را فراهم کند. همچنین برندی را انتخاب کنید که کیفیت و دوام آن مورد تایید و آزمایش شده باشند تا بتوانید بهترین تجربه را از خرید درب و پنجره یو پی وی سی داشته باشید.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین برند یراق آلات UPVC آشنا کنیم تا شما عزیزان بتوانید در هنگام خرید بهترین انتخاب را داشته باشید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین یراق آلات UPVC

همان طور که گفتیم یراق آلات یکی از مهم ترین اجزاء در و پنجره دوجداره محسوب می شود. مصرف کنندگان می توانند با توجه به سلیقه ، بودجه و محل کاربرد استفاده پنجره یو پی وی سی، یراق آلات مورد نظر خود را انتخاب کنند. بهترین برند یراق آلات UPVC عبارتند از :

بهترین برند یراق آلات UPVC

1. یراق آلات روتو ساخت کشور آلمان

شرکت روتو آلمان با بیش از ۷۵ سال سابقه در زمینه یراق آلات درب و پنجره UPVCبه عنوان یکی از بهترین برند یراق آلات UPVC در سطح جهان شناخته شده است. یراق آلات تولید شده توسط این شرکت قبل از فروش باید تمامی تست های مقاومت در برابر زنگ زدگی، تست نمک و مقاومت در برابر آب را به بهترین نحو ممکن پشت سر بگذارند. هنگام خرید از نمایندگی یراق آلات یو پی وی سی روتو باید توجه داشته باشید که علامت اختصاری ROTO بر روی لولا، اسپانیولت و دستگیره ها حک شده باشد.

یراق آلات روتو این برند معتبر بالای ۲۰۰۰ ساعت تست آب و نمک را به بهترین حالت پشت سر گذاشته اند و این در حالی است که هیچ یراقی در دنیا نتوانسته است بیشتر از ۸۰۰ ساعت تست آب و نمک را پاس نماید. همچنین یراق آلات روتو یک یراق ماژولار و دارای انعطاف پذیری است و به راحتی می توان آن ها را از حالت تک حالته به دو حالته تغییر داد و امنیت در و پنجره ها را افزایش داد.

کیفیت هر قطعه از محصولات ROTO در آبکاری و سایر مراحل ۴ مرتبه توسط نمایندگی یراق آلات یو پی وی سی روتو تست می شود و همچنین جهت بررسی میزان فرسودگی محصولات توسط مرکز تست مورد بررسی قرار می گیرد تا برای ۱۰ سال استفاده روزانه آماده شود. بنابراین می توان گفت شما می توانید یراق آلات روتو را که از بهترین برند یراق آلات UPVC است با خیالی آسوده خریداری کنید و تا سالیان سال از آن بهترین بهره را ببرید.

بهترین برند یراق آلات پنجره

2. یراق آلات جی یو ساخت کشور آلمان

یکی دیگر از بهترین برند یراق آلات UPVC یراق آلات جی یو آلمان است. این برند از برجسته ترین شرکت های آلمانی است که توانسته از به روز ترین تکنولوژهای درب و پنجره استفاده کند و امروزه یراق آلات جی یو با کیفیت بالا و متریال بی نظیر خود مورد تایید قرار گرفته است. مهم ترین ویژگی یراق آلات جی یو، کیفیت آن ها است. معمولاً متریالی که در تولید یراق آلات استفاده می شود پس از مدتی از کیفیت خارج می شود اما GU توانسته با انجام بهترین آزمایش های روز دنیا، محصولی را عرضه نماید که هم ظاهری بی نظیر داشته و هم دوام و طول عمر بالایی دارد.

آلیاژ به کار رفته در محصولات جی یو به قدری قدرتمند ظاهر شده است که به مرور زمان دچار خوردگی نشده و تحلیل نمی رود. جی یو در تولید یراق آلات سعی کرده ارتفاع درست را اعمال نماید، از سوی دیگر رنگ کاری های چند لایه به صورت کاملاً حرفه ای صورت گرفته است و مقاومت شفت ها نیز مورد سنجش واقع شده است.

وقتی از پروسه رنگ کاری چند لایه در تولید یراق آلات صورت می گیرد، دیگری خبری از کمرنگ شدن یراق پس از شستشو وجود ندارد و این طور که مشخص است طول عمر دستگیره ها نیز بیشتر می شود. چرخ دنده های فلزی تولید شده توسط GU، به قدری قدرتمند است، که حرکت دستگیره ها را روان تر می سازد. جی یو به عنوان یکی از بهترین برند یراق آلات UPVC دیگر جای هیچ نگرانی را برای شما باقی نخواهد گذاشت و شما می توانید با اطمینان خاطر از این برند در درب و پنجره های یو پی وی سی خود استفاده کنید.

بهترین یراق آلات UPVC

3. یراق آلات ورنه ساخت کشور ترکیه

یکی از یراق آلات معتبر که امروزه در پنجره های یو پی وی سی به کار می رود یراق آلات ورنه می باشد. شرکت یراق آلات ورنه دارای تنوع محصولی بالایی است و در ضمینه تولید یراق آلات دوحالته، تک حالته، تک حالته فرانسوی، دوحالته فرانسوی، کشویی، سیستم های بیرون بازشو، آکاردئونی و همچنین تولید اسپانیولت های مختلف و انواع قفل های سوییچی فعالیت دارد.

خدمات به مشتری و کیفیت محصول برای شرکت یراق آلات ورنه همیشه در اولویت قرار دارد. شرکت یراق آلات ورنه در سال 2007 جایزه بهترین صادر کننده و همچنین جوایز ملی و بین المللی و جوایز دیگری را توسط مقامات دولتی دریافت کرده است. که این می تواند نشان از کیفیت و عملکرد خوب این شرکت در این سال ها باشد و آن را به یکی از بهترین برند یراق آلات UPVC تبدیل نماید.

باید گفت شرکت یراق آلات ورنه همچنین سهم زیادی در توسعه بازار درب و پنجره ی UPVC در ترکیه را دارد.این شرکت با سرمایه گذاری، راه حل های نو آورانه، نصب ساده و راحت، دارای گواهی کیفیت ISO 14001-2004 و ISO 9001-2008 مدیریت محیط زیست و BSOHSAS 18001-2007 ، ISO 14001-2004 و ISO 9001-2008 مدیریت محیط زیست و BS OHSAS 18001-2007 ایمنی و بهداشت شغلی شد.

4. یراق آلات وی اچ اس ساخت کشور ترکیه

شرکت VHS ترکیه از سال ۱۹۹۷ کار خود را با تولید انواع یراق آلات UPVC آغاز نمود.در ابتدا تولیدات این شرکت محدود به تولید قفل و دستگیره های درب و پنجره های ابتدایی آن دوره بود. با گسترش صنعت درب و پنجره UPVC تولیدات این شرکت گسترش یافت به طوری که به جرات می توان گفت این شرکت نیز یکی از بهترین برند یراق آلات UPVCمی باشد که تمام نیاز های یک تولید کننده را در زمینه یراق آلات برطرف می نماید.

تنوع محصولات این شرکت همگام با گسترش صنعت یو پی وی سی، کیفیت بسیار بالای محصولات این شرکت در مقایسه با همتای خود از کشور های دارنده صنعت UPVC، ضمانت محصولات و بسیاری دیگر از ویژگی های منحصر به فردشرکت یراق آلات وی اچ اس VHS باعث شده تا این شرکت به یکی از شرکت های مورد اطمینان در زمینه یراق آلات محسوب گردد. یراق آلات وی اچ اس VHS همانند یراق آلات ورنه تنوع زیادی دارد این شرکت با توجه به نیاز مشتریان خود تولیدات را انجام می دهد شما در هر زمینه ای می توانید یراق آلات با کیفیت این شرکت را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

انتخاب بهترین برند یراق آلات UPVC

شما می توانید باتوجه به نوع بازشو پنجره خود و با توجه به بودجه خود نوع یراق آلات خود را انتخاب نمایید. اگر به دنبال پنجره با کمترین آپشن و قیمت مناسب هستید که حداقل نیازهای شما را از یک پنجره دوجداره برطرف نماید، از یراق آلات تک حالته ترک استفاده نمایید، با توجه به مکانیزم ساده یراق آلات تک حالته، شما نیازی به استفاده از نوع آلمانی را ندارید و با یک هزینه کم یک پنجره دوجداره تک حالته عایق را خواهید داشت. اما اگر می خواهید پنجره شما دوحالته باشد و ابعاد باز شو آن بزرگ است بهتر است در ابعاد بزرگ از یراق آلات دوحالته آلمانی استفاده شود، اگر ابعاد بازشو شما کوچک باشد، یراق آلات ترک هم گزینه بسیار مناسبی می باشد.

اما اگر خواهان یراق های پیچیده مثل فولکس واگنی هستید حتما حتما از مدل آلمانی آن استفاده نمایید چون بخاطر عملکرد پیچیده این یراق آلات ، فقط مدل آلمانی آن ها از کیفیت خوب برخوردار است و مدل های ترک اصلا کیفیت ندارند. بهترین پنجره دوجداره از نظر هزینه پنجره دوجداره تک حالته می باشد. در نهایت این شما هستید که با توجه به نیاز خود بهترین برند یراق آلات UPVC را تعیین می کنید.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع