بهترین یراق آلات پنجره دوجداره

بهترین یراق آلات پنجره دوجداره

در درب و پنجره دوجداره یراق آلات مهم ترین بخشی است که در هنگام خرید پنجره بسیار مهم بوده و باید مورد توجه قرار گیرد زیرا میزان ایمنی و طول عمر پنجره های دوجداره به کیفیت یراق آلات آن بستگی دارد. همچنین علاوه بر کیفیت تولید، کیفیت مونتاژ یراق آلات نیز در کیفیت و مقاومت پنجره ها تاثیر بسزایی دارد به همین دلیل توصیه می شود پنجره ها را از مراکز و فروشگاه های معتبر خریداری کنید. یراق آلات پنجره دوجداره جز عناصر اصلی پنجره می باشد . ما در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین یراق آلات پنجره دوجداره آشنا کنیم تا شما عزیزان هنگام خرید بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین یراق آلات پنجره دوجداره

یراق آلات پنجره دوجداره چیست؟

یراق آلات پنجره دوجداره به اتصالات و پیچ هایی گفته می شود که جهت نصب قاب و لنگه پنجره از آن ها استفاده می شود . با کیفیت بودن یراق آلات مصرفی بسیار مهم می باشد ، زیرا یراق آلات با کیفیت می تواند در برابر سرقت ، خوردگی و زنگ زدی مقاومت بالایی از خود نشان دهد و بسیار تاثیر گذار باشد . یراق آلات شامل لولا ، متعلقات میانی لولا ، دستگیره ، سیلندر ، زبانه ، اسپانیولت و … می باشند . انتخاب بهترین برند یراق آلات پنجره Upvc بسیار مهم می باشد و باید بررسی فراوانی در این زمینه داشته باشید.

یراق آلات پنجره دوجداره توسط کشور هایی نظیر آلمان ، ترکیه و چین تولید می شوند . که از این میان محصولات کشور آلمان دارای کیفیت بالایی می باشد و کشور ترکیه نیز محصولات با کیفیتی دارد و کشور چین متاسفانه نسبت به سایر کشور ها ، دارای کیفیت پایین تری می باشد. پس در هنگام خرید بهترین یراق آلات پنجره دوجداره به کشور تولید کننده یراق آلات نیز توجه کنید تا بتوانید پنجره ای استاندارد و با دوام داشته باشید.

یراق آلات پنجره دوجداره

پنجره دوجداره از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که یراق آلات آن از مهم ترین قسمت های پنجره دوجداره می باشید ما در این بخش شما را با یراق آلات مهم پنجره دوجداره که باید هنگام خرید بهترین یراق آلات پنجره دوجداره به آن توجه کنید آشنا می کنیم.

بهترین یراق آلات پنجره دوجداره upvc

1. اسپانیولت پنجره دوجداره

اسپانیولت پنجره دوجداره مهمترین قطعه در مجموعه یراق آلات پنجره دوجداره است که کیفیت آن بسیار مهم و حائزاهمیت بوده عدم استفاده از آلیاژ مناسب در ساختار قطعات اسپانیولت و مکانیزم مرکزی آن ، موجب از کار افتادن چرخ دنده ها ، شکستن زبانه ، فشار بیش از حد بر روی دستگیره و عدم کارکرد مناسب فنر اسپانیولت را منجر می شود. این امر منجر به قفل شدن دائمی پنجره در هنگام بسته شدن و از بین رفتن کارایی یراق آلات پنجره دوجداره می گردد. بهترین یراق آلات پنجره دوجداره برندهای آلمانی و ترک هستند که اسپانیولت های آن ها از کیفیت و دوام خوبی برخوردار است.

بهترین یراق آلات پنجره upvc

2. دستگیره های پنجره دوجداره

دستگیره ها نیز یکی دیگر از یراق آلات پنجره دوجداره می باشند که روی کیفیت پنجره دوجداره تاثیر بسیار زیادی می گذارند. همچنین می توانند باعث افزایش طول عمر اسپانیولت نیز شوند. هنگام خرید بهترین یراق آلات پنجره دوجداره به ویژه دستگیره ها باید به ضخامت و استحکام صفحه اصلی دستگیره نیز بسیار دقت داشته باشید تا بتوانید خریدی مطمئن را تجربه کنید. یکی از برترین یراق های آلمانی که دستگیره بسیار قوی دارد یراق آلات روتو می باشد.

یراق آلات پنجره دوجداره

3. جلو قفلی پنجره دوجداره

جلو قفلی یک قطعه ی به ظاهر ساده در درب و پنجره دوجداره می باشد ، اما در عمل دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد. این قطعه دارای وزنی در حدود 7 گرم تا 13 گرم می باشد. این قطعه از آن جایی که یک قطعه ظریف و سبک می باشد، ممکن است که به راحتی بشکند. بنابراین باید حتما دارای کیفیت مناسبی باشد تا از شکسته شدن در آینده جلوگیری شود. همچنین نصب دقیق و صحیح این قطعه نیز روی کیفیت پنجره دوجداره تاثیر بسیار زیادی می گذارد.

تنها انتخاب بهترین یراق آلات پنجره دوجداره هنگام تصمصیم گیری کافی نیست مونتاژ خوب و با کیفیت نیز می تواند در عملکرد و طول عمر پنجره دوجداره شما موثر باشد. شما می توانید برای خرید بهترین پنجره دوجداره با کیفیت استاندارد و قیمت مناسب الخصوص یراق آلات جی یو روی تیم پنجره سازان حساب کنید.

بهترین یراق پنجره

4. لولای پنجره دوجداره

لولای پنجره دوجداره نیز یکی از مهم ترین یراق آلات پنجره می باشد و قسمت متحرک توسط این قطعه کنترل و نگهداری می شوند. در پنجره دوجداره، لولا دارای اندازه ی 75 میلی متر می باشد. و وزن تقریبی آن حدود 80 گرم است. در صورتی که کیفیت این قطعه پایین باشد، می تواند باعث شکستن این قطعه شود. تنها با انتخاب درست بهترین یراق پنجره می توانید از خرید مطمئن و با کیفیت بهره مند شوید. از جمله یراق های ایرانی که کیفیت لولای بسیار بالایی دارد را می توان یه یراق آلات ویناک اشاره کرد.

5. سیلندر پنجره دوجداره

یکی دیگر از یراق آلات مهم در پنجره دوجداره، سیلندر می باشد. در صورتی که این قطعه از جنس برنج ساخته شده باشد و روکش آلومینیوم داشته باشد، دارای کیفیت مناسبی می باشد. سیلندر مورد استفاده، باید متناسب با نوع پروفیل تهیه شود. هنگام خرید بهترین یراق آلات پنجره دوجداره باید به تمامی این نکات دقت کنید تا بتوانید پنجره ای با مستحکم و با دوام داشته باشید.

بهترین یراق آلات پنجره

بهترین یراق آلات پنجره دوجداره باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

قبل از خرید پنجره دوجداره حتما باید به نکات مهم درباره بهترین یراق آلات پنجره دوجداره توجه کنید همان طور که گفتیم یراق آلات پنجره دوجداره یکی از مهم ترین بخش های پنجره است که در عملکرد آن تاثیر بسزایی دارد. کاربران عزیز جهت محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره و همچنین بهترین برند یراق پنجره دوجداره با مجموعه ما در تماس باشید.

1. ایمنی و ضدسرقت بودن پنجره دوجداره یراق آلات

بحث ایمنی و ضدسرقت بودن در تمام انتخابات انسان نقش به سزایی دارد. بهترین یراق آلات پنجره دوجداره باید به گونه ای طراحی شود که ورود افراد از بیرون به داخل را غیر ممکن سازد که این امر به وسیله طراحی و هندسه های خاص در مکانیزم یراق پنجره صورت می پذیرد. توجه به ایمنی مسئله مهم و حیاتی است که باید قبل از هر چیزی در انتخاب بهترین یراق پنجره به آن توجه ویژه ای داشته باشید.

2. تحمل و مهار وزن لنگه بازشو و شیشه و سایر ملزومات :

اندازه بازشو ها در پنجره ها یکسان نیستند. وزن هر لنگه بازشو با توجه به مصرف و نوع پروفیل و شیشه دوجداره آن متفاوت است به همین خاطر باید یراق آلات مناسبی برای هر پنجره انتخاب شود که بتواند وزن وارده را تحمل کند و در مدت زمان باعث افت لنگه پنجره دوجداره نشود.

بنابراین یکی از ویژگی هایی که بهترین یراق آلات پنجره دوجداره باید داشته باشد تحمل وزن است زیرا در صورتی که تحمل نگهداری وزن را نداشته باشد پس از مدتی دچار افتادگی می شود و نیاز به رگلاژ پیدا می کند و همچنین می تواند مشکلات فراوانی را در باز و بسته کردن پنجره دوجداره به وجود آورد پس حتما به این مسئله دقت کنید.

3. آب بندی کامل پنجره :

در زندگی صنعتی و شهری امروزه یکی از مهمترین مسائل جلوگیری از گرد و غبار و هوای آلوده به داخل واحدهای ساختمانی می باشد که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اگر یراق آلات پنجره دوجداره یو پی وی سی تولید شده براساس استاندارد های موجود نباشد عملیات فیتینگ میان لاستیک آب ندی و پروفیل به درستی صورت نمی پذیرد و در نتیجه پنجره تولید شده انتظارات این بحث را به درستی برآورده نمی سازد.

بهترین یراق آلات پنجره دوجداره باید بتواند تمام نیازهای یک پنجره دوجداره خوب و استاندارد را برآورده کند تا شما بتوانید بهترین ها را در کنار خانواده خود تجربه کنید.

4. مقاومت یراق آلات در برابر هر گونه آب و هوا و خوردگی :

با توجه به متنوع بودن آب و هوای منطقه کشور ما و همچنین وجود سرما و گرما، رطوبت و بارندگی می بایست یراق آلات انتخابی در برابر مسائل یاد شده مقاوم باشد تا باعث خوردگی یراق آلات و یا درگیری بین قطعات یراق در پنجره دوجداره در مدت زمان استفاده نگردد. پس بهترین یراق آلات پنجره دوجداره باید بتواند در تمام شرایط آب و هوایی کشور عزیزمان ایران با دوام باشد و دچار پوسیدگی نشود.

بهترین یراق پنجره دوجداره

خرید بهترین یراق آلات پنجره دوجداره

امروزه شرکت های مختلفی در تمامی نقاط کشور اقدام به تولید انواع یراق آلات پنجره دوجداره کرده اند که هر کدام دارای کیفیت مختلفی هستند و تعیین بهترین یراق آلات پنجره دوجداره به نیازها و ویژگی های خریدار بستگی دارد. پنجره سازان یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید پنجره دوجداره بوده است که از بهترین یراق آلات پنجره دوجداره از جمله یراق آلات وی اچ اس در تولیدات خود استفاده می کند. برای خرید و سفارش بهترین پنجره دوجداره فقط کافیست با کارشناسان ما در پنجره سازان تماس بگیرید تا آن ها شما را در این حوزه راهنمایی کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع