یراق آلات ترک پنجره دوجداره

یراق آلات ترک پنجره دوجداره

به طور کلی به مکانیزم هایی که باعث باز و بسته شدن یک درب و یا چرخش بخش متحرک درب و پنجره ها حول یک محور شود با عنوان یراق یا یراق آلات شناخته می شوند. این نوع از یراق آلات پنجره دوجداره عموما قطعاتی فلزی، پلاستیکی و یا تلفیقی از پلاستیک و فلز هستند که در کنار هم به سهولت در باز و بسته شدن آن کمک می کنند. ساده ترین مکانیزم یراق، لولاها و دستگیره ها هستند که به شکل های گوناگون و متنوعی در زندگی ما وجود دارند. در درب و پنجره های دوجداره نیز یراق آلات به شکل بسیار کامل و مستحکمی وجود دارد.

همان طور که می دانید استفاده از یراق آلات با کیفیت و استاندارد می تواند باعث افزایش طول عمر پنجره دوجداره شما شود بنابراین استفاده از یراق آلات مناسب برای پنجره دوجداره یک امر مهم و تاثیرگذار است. امروزه یراق آلات مختلفی با کیفیت و قیمت های متنوع به بازار عرضه می شود. یکی از این یراق آلات وارداتی که قیمت و کیفیت مناسبی دارد یراق آلات ترک پنجره دوجداره است. ما در این مقاله قصد داریم شما را با یراق آلات ترک پنجره دوجداره که یکی از بهترین نوع یراق آلات است آشنا کنیم تا شما بتوانید هنگام خرید پنجره دوجداره بهترین انتخاب را داشته باشید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

یراق آلات ترک پنجره دوجداره

معرفی یراق آلات ترک پنجره دوجداره

امروزه بسیاری از نمونه یراق آلات درب و پنجره دوجداره که در بازار به فروش می رسد ترک هستند. يراق آلات ترك پنجره دوجداره حز بهترین برند یراق Upvc دارای کیفیت مناسبی می باشند و قیمت خرید آن ها نیز به صرفه است. ما در این جا سه برند معتبر یراق آلات ترک پنجره دوجداره به نام های ورنه و وی اچ اس و آکادو را به شما معرفی می کنیم.

یراق آلات ترک پنجره دوجداره upvc

یراق آلات ورنه

یکی از یراق آلات ترک پنجره دوجداره یراق آلات ورنه می باشد. این شرکت فعالیت خود را از سال 1985 به نام ایلری کالیپ از یک کارگاه کوچک شروع کرد و در سال 2002 در ضمینه سیستم های درب و پنجره با برند یراق آلات ورنه وارد این عرصه شد. شرکت یراق آلات ورنه در یک کارخانه که شامل 50 هزار مترمربع فضای باز و 36 هزار متر مربع فضای مسقف بود شروع به تولید محصولات خود کرد.

شرکت یراق آلات ورنه که از یراق آلات ترک پنجره دوجداره است دارای تنوع محصولی بالایی می باشد و درضمینه تولید یراق آلات دوحالته، تک حالته، تک حالته فرانسوی، دو حالته فرانسوی، کشویی، سیستم های بیرون بازشو، آکاردئونی و همچنین تولید اسپانیولت های مختلف و انواع قفل های سوییچی فعالیت دارد.

خدمات به مشتری و کیفیت محصول برای شرکت یراق آلات ورنه همیشه در اولویت قرار دارد . شرکت یراق آلات ورنه در سال 2007 جایزه بهترین صادر کننده و همچنین جوایز ملی و بین المللی و جوایز دیگری را توسط مقامات دولتی دریافت کرده است. که این می تواند نشان از کیفیت و عملکرد خوب این شرکت در این سال ها باشد.

باید گفت شرکت یراق آلات ورنه همچنین سهم زیادی در توسعه بازار درب و پنجره ی UPVC در ترکیه را دارد.این شرکت با سرمایه گذاری، راه حل های نو آورانه، نصب ساده و راحت، دارای گواهی کیفیت ISO 14001-2004 و ISO 9001-2008 مدیریت محیط زیست و BSOHSAS 18001-2007 ، ISO 14001-2004 و ISO 9001-2008 مدیریت محیط زیست و BS OHSAS 18001-2007 ایمنی و بهداشت شغلی شد. در نتیجه شما می توانید با خیالی آسوده به یراق آلات ترک پنجره دوجداره با برند ورنه اعتماد کنید و پنجره دوجداره خود را با این برند خریداری کنید.

یراق ترک پنجره دوجداره

یراق آلات وی اچ اس

شرکت VHS ترکیه از سال ۱۹۹۷ کار خود را آغاز نمود. در ابتدا تولیدات این شرکت محدود به تولید قفل و دستگیره های درب و پنجره های ابتدایی آن دوره بود. با گسترش صنعت درب و پنجره دوجداره تولیدات این شرکت گسترش یافت به طوری که به جرات می توان گفت این شرکت یکی از برترین شرکت های تولید یراق آلات درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی می باشد که تمام نیاز های یک تولید کننده را در زمینه یراق آلات برطرف می نماید.

تنوع محصولات شرکت یراق آلات وی اچ اس و کیفیت بسیار بالای آن در مقایسه با رقبای خود و همچنین ضمانت محصولات و بسیاری دیگر از ویژگی های منحصر به فردشرکت یراق آلات وی اچ اس VHS باعث شده تا این شرکت به یکی از شرکت های مورد اطمینان در زمینه یراق آلات محسوب گردد. این شرکت انواع یراق آلات دوحالته، دستگیره دوطرفه، قفل و موارد مشابه را با استاندارد های روز جهان تولید می نماید. بنابراین شما می توانید به عنوان یک برند معتبر یراق آلات ترک پنجره دوجداره به شرکت وی اچ اس نیز اعتماد کنید و خرید یراق آلات ترک پنجره دوجداره خود را از این برند خریداری کنید.

یراق آلات ترک پنجره

یراق آلات آکادو

یکی دیگر از تولید کننده های یراق آلات ترک پنجره دوجداره شرکت آکادو می باشد این شرکت یکی از زیر مجموعه های شرکت های گروه ADO می باشد که در زمینه تولید انواع یراق آلات اختصاصی صنعت درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی و در سال 2009 میلادی در شهر آنتالیای کشور ترکیه تاسیس گردیده و با استقرار آخرین تکنولوژی و بهره گیری از پرسنل فنی و تیم مدیریتی کارآزموده توانسته است همگام با شرکت های اروپایی، تولیداتی با کیفیت بالا به بازارهای مصرف ارائه نماید.

پس از تولید سیستم های دوحالته ، این شرکت نسبت به تولید سیستم های فولکس واگنی و سیستم دوحالته اول مورب بازشو اقدام کرد و بدین صورت سبد محصولات خود را کامل تر کرد.این شرکت در راستای کیفیت برتر محصولات موفق به اخذ گواهینامه های معتبر کیفی اروپا از جمله RAL، IFT، GOS روسیه، GOSاکراین ، TECNALIA اسپانیا و TSE ترکیه شد.

آبکاری ۱۲ میکرونی و رنگ نقره ای مات آبکاری و ضمانت ۱۲ ساله از نکات برتری  یراق آلات آکادو می باشد. دریافت تمامی این استانداردها باعث شده یراق آلات آکادو به برندی محبوب در بین تولید کنندگان درب و پنجره دوجداره در ایران تبدیل شود. شما می توانید با اطمینان خاطر برای خرید یراق آلات ترک پنجره دوجداره برند معتبر آکادو را انتخاب کنید و تا سالیان سال یک تجربه بسیار خوب از خرید پنجره دوجداره داشته باشید.

یراق آلات ترک پنجره Upvc

مزایای خرید یراق آلات ترک پنجره دوجداره

1. کیفیت هر یک از انواع یراق آلات ترک بسیار مناسب می باشد. آن ها طول عمر زیادی دارند و کارایی خوبي را از خود نشان می دهند.

2. مدل های یراق آلات ترک متنوع می باشد. شما می توانید زمان خرید پنجره دوجداره از کارشناسان درخواست کنید که نمونه یراق آلات ترک را به شما معرفی کنند.

3. محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره و یراق آلات ترک برای شما به صورت اینترنتی انجام می شود. در این صورت با خیال آسوده یکی از یراق آلاتی که قیمت مناسب تری دارند را خریداری می کنید.

4. نصب هر یک از انواع یراق آلات ترک روی درب و پنجره ها به آسانی و در کمترین بازه زمانی انجام می شود.

قیمت یراق آلات ترک پنجره دوجداره

هزینه ای که شما برای خریداری یراق آلات ترک پنجره دوجداره پرداخت می کنید به نوع آن ها بستگی دارد البته در این لیست جای یراق آلات کاله کیلیت هم خالی است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است . هر یک از انواع یراق آلات ترک پنجره دوجداره دارای ویژگی ها و مشخصات متنوعی می باشند و جنس آن ها هم با یکدیگر فرق می کند.

برند تولیدی یراق آلات از دیگر فاکتورهایی می باشد که قیمت یراق آلات ترک پنجره دوجداره را مشخص می کند. توجه داشته باشید که زمان خریداری هر یک از انواع یراق آلات ترک پنجره دوجداره باید به خوبی مدل آن ها را با نوع پنجره و درب های دوجداره خود مطابقت دهید. در این صورت بهترین نمونه یراق آلات را می توانید برای درب و پنجره ها خریداری کنید.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع