پنجره دوجداره حفاظ دار

پنجره دوجداره حفاظ دار

هنگامی که صحبت از امنیت خانه و تضمین محافظت از عزیزان و دارایی های ارزشمند شما می شود، پنجره دوجداره حفاظ دار می تواند یکی از بهترین راه حل ها برای نیازهای امنیتی خانه شما باشد.
با افزایش آمار سرقت جای تعجب نیست که افراد بیشتری نگران ایمنی خانه خود باشند و در جستجوی راه حل های قابل اعتماد که بتوانند امنیت بالاتری را برای خانواده و کسب و کار خود فراهم کنند. تحقیقات و آمارها نشان می دهد که فقط ده دقیقه طول می کشد تا یک سارق به خانه شما راه پیدا کند.

هر چه قفل های شما قوی تر و هشدارهای امنیتی شما قابل اعتمادتر باشد، احتمال این که در فهرست قربانیان سارقان نفر بعدی قرار بگیرید کمتر خواهد بود. با توجه به این واقعیت که حدود 30 درصد از سارقان از درب ورودی یا پنجره برای ورود به داخل استفاده می کنند، نیازی به گفتن نیست که هر چه پنجره های شما امنیت بهتری داشته باشد، بهتر است. پنجره های دوجداره حفاظ دار بیشتر در سمت بحث‌برانگیز قرار می‌گیرند، زیرا با اشکال مختلفی همراه هستند. ما در این مقاله قصد داریم شما را با انواع پنجره دوجداره حفاظ دار و مزایای آن آشنا کنیم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

پنجره دوجداره حفاظ دار

انواع پنجره دوجداره حفاظ دار

حتما در هنگام خرید پنجره دوجداره حفاظ دار با مدل های مختلف رو به رو خواهید شد. این که از کدام و نوع و مدل دوجداره حفاظ دار بهتر است، انتخاب شود، به شناخت شما از آن ها بستگی دارد. انواع پنجره دوجداره حفاظ دار هم از بابت متریال حفاظ و هم طرح و مدل می توانند متفاوت باشند. انتخاب نوع حفاظ به فضایی که قرار است، پنجره دوجداره در آن ها نصب شود هم بستگی دارد. در ادامه ما به بررسی انواع پنجره دوجداره حفاظ دار می پردازیم تا شما بتوانید اطلاعات جامعی از این پنجره ها به دست آورید و انتخاب درستی داشته باشید.

پنجره دوجداره حفاظ دار آهنی

اگر به دنبال مقاومت بالای حفاظ پنجره دوجداره هستید، پیشنهاد می‌کنیم حفاظ آهنی را انتخاب نمایید. پنجره دوجداره حفاظ دار آهنی، می‌تواند به شکل‌های مختلفی تهیه و تولید می شود که با توجه به نظر کارفرما انجام می‌گردد. پنجره دوجداره حفاظ دار آهنی بیشتر برای ویلاها مورد استفاده قرار می‌گیرد که صاحب ویلا هرچند وقت یک‌بار به ویلا مراجعه می‌کند.

کاربرد دیگر پنجره دوجداره حفاظ دار برای پنجره‌هایی با متراژ بزرگ است که باید با حفاظ تجهیز گردند. لازم به ذکر است حفاظ‌های آهنی در برابر شرایط جوی ناپایدار همچون برف و باران، بسیار ضعیف بوده و ممکن است زنگ بزنند. از این رو باید در انتخاب این نوع پنجره دوجداره حفاظ دار دقت بیشتری به خرج دهید. به این نکته توجه کنید که ابعاد استاندارد پنجره دوجداره بسیار مهم می باشد.

پنجره دوجداره حفاظ دار استیل

از دیگر انواع مدل ها در خرید پنجره دوجداره حفاظ دار، نوع استیل ن است. حفاظ هایی که از متریال استیل ساخته شده اند برای هر شرایط آب و هوایی قابل استفاده می باشند. ظاهر و رنگ این نوع حفاظ ها در انواع شرایط اقلیمی ثابت و ماندگار است. برای مناطقی با آب و هوای مرطوب و بارانی؛ بهترین انتخاب از پنجره دوجداره حفاظ دار، نوع استیل است.

پنجره حفاظ دار

پنجره دوجداره حفاظ دار فرفوژه

از انواع دیگر پنجره دوجداره حفاظ دار، حفاظ فرفورژه‌ای است که هم زیبایی خاص و هم مقاومت خوبی در شرایط جوی دارد. برای تهیه و ساخت فرفورژه آهن را در کوره داغ می‌کنند. سپس با تحت فشار قرار دادن آهن آن را می‌کوبند تا تبدیل به فرفورژه با شکل‌های متنوع شود.

پنجره دوجداره حفاظ دار شبه چوب

در خرید پنجره دوجداره حفاظ دار حتما با حفاظ هایی شبیه چوب برخورد خواهی کرد. اگر درباره این حفاظ ها بخواهید بدانید، باید گفت که مقاومت خوبی دارند. برای استفاده در محیط مرطوب و برودتی، مناسب هستند. در برابر حریق و آتش هم از استحکام و مقاومت بالایی برخوردارند.تنها ایرادی که می توان از حفاظ های طرح چوب گرفت، این است که به دلیل جذب آلودگی ها به مراقبت و نگهداری بیشتری نیاز دارند.

پنجره دوجداره حفاظ دار آکارئونی

یکی از انواع حفاظ های پنجره دوجداره، حفاظ آکاردئونی است. با استفاده از این نوع حفاظ برای درب و پنجره های دوجداره با وسعت بالا، می‌توانید به راحتی آن را باز و بسته کنید. لازم به ذکر است امنیت این نوع حفاظ پنجره‌های دوجداره بسیار بالاست.

پنجره دوجداره حفاظ دار رولی

حفاظ‌های رولی پنجره بیشتر برای پارکینگ‌ها و مغازه‌ها استفاده می‌شود که ظاهری شکیل دارد و برای متراژهای بالا این نوع پنجره دوجداره حفاظ دار مناسب است.

پنجره دوجداره حفاظ دار نرده ای

شاید نوستالژیک‌ترین نوع حفاظ را بتوان حفاظ نرده‌ای نام برد. این حفاظ‌ها در برابر پنجره دوجداره قرار خواهد گرفت و امکان باز و بسته شدن را از شما سلب خواهد کرد.

پنجره دوجداره با حفاظ ابرویی

این نوع حفاظ همچون ابرو بر روی پنجره دوجداره قرار می‌گیرند و چهره‌ای زیبا به پنجره می‌دهند. اما امنیت این نوع پنجره دوجداره حفاظ دار کم است، چون تمام پنجره را پوشش نمی‌دهد. کتیبه پنجره دوجداره تفاوتی در ساختار ایجاد نمی کند.

پنجره upvc حفاظ دار

مزایای پنجره دوجداره حفاظ دار

امنیت بی نظیر

پنجره دوجداره حفاظ دار نه تنها جلوی جرم را می گیرد بلکه از وقوع آن نیز جلوگیری می کند. دیدن حفاظ ها به تنهایی مجرمان را از هدف قرار دادن خانه شما منصرف می کند. پنجره های دوجداره حفاظ دار بسیار قوی هستند آن ها را نمی توان به راحتی برش داد یا به آن ها آسیب رساند. اگر مزاحمان همچنان سعی کنند به خانه شما نفوذ کنند، از پنجره شما وارد نخواهند شد چون شما توانسته اید با پنجره دوجداره حفاظ دار ایمنی کاملی را برای خانه خود فراهم کنید.

محافظت از کودکان در برابر خطر

پنجره دوجداره حفاظ دار نه تنها از ورود افراد مزاحم به خانه شما جلوگیری می کند. آن ها همچنین به عنوان یک ویژگی ایمنی کودک عمل می کنند. به عنوان یک مانع، آن ها می توانند خطر سقوط فرزند شما از پنجره شما را از بین ببرند. اکنون می‌توانید آرامش بیشتری داشته باشید، حتی اگر کسی پنجره‌ای را باز بگذارد یا فرزندتان یاد بگیرد که قفل پنجره‌ها را باز کند.

زیبایی شناسی خانه شما را بهبود می بخشد

پنجره های دوجداره حفاظ دار سفارشی می توانند جزئیات چشمگیر یا تکمیل کننده ای را به خانه شما اضافه کنند. در این جا در پنجره سازان، ما می‌توانیم میله‌ های امنیتی ساده و ایده‌آل برای ظاهری مدرن یا امروزی در اختیار شما قرار دهیم. ما همچنین پنجره ها را با لیزر برش می دهیم تا طرح های ظریف یا متمایز ایجاد کنیم.

بر عملکرد پنجره شما تأثیر نمی گذارد

اجازه ندهید نیاز شما به محافظت بر دسترسی شما به هوا و نور طبیعی تأثیر بگذارد. پنجره دوجداره حفاظ دار جلوی نور خورشید و نسیم را نمی گیرند. حفاظ ها به اندازه‌ای قوی هستند که معرفی‌کنندگان را دور نگه می‌دارند، در عین حال به اندازه‌ای باریک هستند که به طبیعت اجازه می‌دهند تا خانه شما را شاداب و درخشان کند.

حفاظت از آب و هوا

پنجره دوجداره حفاظ دار می تواند عملکرد دیگری را در صورت وقوع طوفان انجام دهد. آن ها می توانند شاخه های پرنده یا زباله ها را مسدود کنند. این کار شما را از هزینه تعمیر پنجره شکسته و تمیز کردن یا پرداخت هزینه قالیشویی حرفه ای نجات می دهد.

نتیجه گیری

امروزه استفاده از وسایل امنیتی بیشتر در هر خانه‌ای مورد نیاز است. همه‌ی ما می‌دانیم که با استفاده از وسیله‌های جدید موجود در بازار می‌توانیم این امنیت را در خانه‌هایمان به وجود آورده و نگرانی‌مان را از این بابت به حداقل برسانیم. استفاده از پنجره دوجداره حفاظ دار، درب‌های ضد سرقت، دزدگیرهای پیشرفته و… این امکان را به ما می‌دهد تا ناامنی را در منازل خود به حداقل برسانیم. و مهم‌ترین نکته در خرید پنجره دوجداره حفاظ دار این است که از نمایندگی معتبر اقدام به تهیه و خرید پنجره دوجداره نمایید. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره پنجره دوجداره حفاظ دار و همچنین تفاوت قیمت پنجره آهنی با دوجداره با کارشناسان ما در پنجره سازان تماس بگیرید تا آن ها شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع