تفاوت قیمت پنجره آهنی با دوجداره

تفاوت قیمت پنجره آهنی با دوجداره

اگر شما هم در حال بازسازی خانه خود باشید یا بخواهید پنجره های خود را تعویض کنید ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که تفاوت قیمت پنجره آهنی با دوجداره چقدر است ؟ و چرا شما باید از پنجره دوجداره به جای پنجره تک جداره و آهنی استفاده کنید؟ برای پاسخ به این سوالات لازم است موارد بسیاری را در نظر بگیرید. اگر قصد خرید پنجره دوجداره یا آهنی را دارید بهتر است قبل از هر چیز اطلاعات دقیق و کاملی از انواع این پنجره ها به دست آورید تا بتوانید با توجه به بودجه خود بهترین و با کیفیت ترین انتخاب ها را برای خانه خود داشته باشید.اگر قصد اطلاع از قیمت پنجره دوجداره را دارید می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید. ما در این مقاله به ویژگی های مهم در خصوص این پنجره ها پرداخته ایم پس با ما همراه باشید

تفاوت قیمت پنجره آهنی و دوجداره

تفاوت قیمت پنجره آهنی با دوجداره

برای مشخص شدن تفاوت قیمت پنجره آهنی با دوجداره تنها مقایسه اعداد و ارقام کافی نیست بلکه لازم است نوع و متریال این پنجره ها و خصوصیات منحصر به فرد هر یک از آن ها را مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه شما را با خصوصیات رایج پنجره آهنی و دوجداره آشنا می کنیم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

خصوصیات پنجره های آهنی

همان طور که می دانید پنجره های آهنی از گذشته مورد استفاده قرار می گرفتند اما این پنجره ها دارای ویژگی های هستند که ممکن است شما را دچار مشکل و دردسر کند. به نوعی می توانید پنجره سفارشی برای خود طیق ساختار مد نظرتان از تولید کنده بخواهید که برای شما اجرا کند. مهم ترین خصوصیاتی که پنجره های آهنی با دوجداره دارد و باعث تفاوت قیمت پنجره آهنی با دوجداره می شود به شرح زیر است :

تفاوت قیمت پنجره دوجداره با اهنی

اتلاف انرژی بیشتر در مقایسه با پنجره های دوجداره

همان طور که می دانید پنجره ها اغلب بیشترین میزان اتلاف انرژی را به خود اختصاص می دهند. اگر در خانه تان هنوز از پنجره های قدیمی و آهنی استفاده می کنید متوجه خواهید شد که گرما و سرما خانه شما به راحتی از خانه بیرون می رود و هزینه شما در قبوض انرژی بالا می رود. زیرا پنجره های فلزی رساناهای خوبی هستند و به راحتی انرژی را از خود عبور می دهند و باعث می شوند دمای خانه شما در فصل گرم و سرد سال به خوبی حفظ نشود.

اما پنجره های دو جداره با استفاده از شیشه اضافی که به عنوان یک مانع اضافی برای عناصر بیرونی عمل می کند، بازده انرژی کلی خانه شما را افزایش می دهد. اگر پرکننده بین دو شیشه نیز گاز آرگون باشد ، بازده انرژی و خواص عایق بیشتری را برای خانه شما فراهم می کند. از آن جایی که با استفاده از پنجره های دوجداره هزینه کمتری برای مصرف انرژی خواهید داشت، با در نظر گرفتن هزینه پنجره های دوجداره، این صرفه جویی را در نظر داشته باشید. پنجره ها در اصل می توانند به مرور زمان هزینه های خود را پرداخت کنند.

البته در این مورد باید گفت متریال مورد استفاده در پنجره دوجداره نیز بسیار حائز اهمیت است زیرا پنجره دوجداره شما آهنی نیز می تواند باشد اما امروزه پرطرفدارترین پنجره های دوجداره، پنجره UPVC هستند که خود این متریال به دلیل این که از نوعی پلاستیک فشرده است می تواند عایق خوبی برای پنجره شما باشد و دمای خانه شما را در هر شرایط آب و هوایی حفظ کند. همین امر می تواند دلیل بسیار محکمی برای تفاوت قیمت پنجره آهنی با دوجداره باشد پس بهتر است به تمامی نکات دقت کنید.

تفاوت پنجره دوجداره با اهنی

کاهش سرو صدا در پنجره های دوجداره نسبت به آهنی

نکته دومی که باید در تفاوت قیمت پنجره آهنی با دوجداره در نظر بگیرید کاهش سر و صدا در این پنجره ها است. منطقی است که اگر یک شیشه اضافی در پنجره های خانه خود داشته باشید، سطح صدای بیرونی شنیده شده در خانه شما کاهش می یابد. بسیاری از مناطق شهری و حتی برخی از محله ها عوامل مختلفی در ایجاد آلودگی صوتی دارند. به عنوان مثال برای بیمارستان که نیاز به آرایش دارد پنجره دوجداره بیمارستان انتخاب بهتری می باشد.

این صداها می توانند از ترافیک خیابان گرفته تا سر و صدای بچه ها در کوچه و خیابان را شامل شوند به خصوص اگر شما در نزدیکی مدرسه یا مکان های پر سر و صدا مانند فرودگاه ها زندگی کنید. با انتخاب پنجره های دو جداره، اطمینان حاصل می کنید که آلودگی صوتی بیرون به راحتی به خانه شما نفوذ نمی کند. قطعا خانه ای آرام تر، خانه ای شادتر است!توجه داشته باشید که انتخاب بهترین برند پنجره دوجداره در عایق بودن آن بسیار مهم می باشد.

تفاوت پنجره اهنی با دوجداره

منافذ بیشتر در پنجره های آهنی در مقایسه با دوجداره

یکی از شرایط عایق بودن در پنجره عدم وجود عایق در پنجره ها است. اما متاسفانه در هنگام نصب پنجره های آهنی اجزای مختلف پنجره و چارچوب آن به صورت کامل در هم جفت نمی شود و در نتیجه باعث می شود منافذی برای عبور گرما یا سرما و حتی ورود گرد و غبار به داخل خانه شما باقی بماند.

بعضی افراد سعی می کنند با چسباندم چسب ها و نوارهای به دور پنجره ها این منافذ را ببندند اما باید گفت بدون شک تمام منافذ به طور کامل بسته نمی شود در واقع در این مواقع مقایسه بین تفاوت قیمت پنجره آهنی با دوجداره جای بحث و بررسی پیدا می کند و باعث می شود تمایل افراد به نصب پنجره های دوجداره بیشتر شود.توجه داشته باشید ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره را هم خرید کنید باز هم عایق قوی تری نسبت به آهنی خواهد داشت.

امنیت بیشتر پنجره های دوجداره در مقایسه با پنجره های آهنی

از آن جایی که پنجره ها یکی از اصلی ترین نقاط دسترسی به خانه شما هستند، مهم است که تا حد امکان ایمن باشند. در نتیجه، امنیت باید یکی از مهمترین عواملی باشد که باید در هنگام سرمایه گذاری در پنجره های جدید خانه خود در نظر بگیرید. در تئوری، انتخاب نوع نادرست پنجره‌ها می‌تواند شما و خانواده‌تان یا دارایی‌هایتان را در معرض خطر حملات سارقان یا متجاوزان قرار دهد. در این جا باید گفت یکی از چیزهای دیگری که باعث تفاوت قیمت پنجره آهنی و دوجداره می شود زیرا پنجره های دوجداره دارای اتصالات و قفل های ایمن تر هستند همین دوجداره بودن شیشه ها می تواند تا حدی زیادی در امنیت پنجره شما داشته باشد.جهت خرید بهترین قیمت پنجره دوجداره مارک خوب با ما در ارتباط باشید.

قیمت پنجره اهنی در مقایسه با دوجداره

چشم اندازی زیبا با پنجره های دوجداره نسبت به پنجره های آهنی

شما با استفاده از پنجره های دوجداره می توانید شیشه های با ابعاد بزرگ را به راحتی تعبیه کنید و از این طریق می توانید چشم اندازی زیبا برای محل کار یا خانه خود به ارمغان آورید علاوه بر این پنجره دوجداره با متریال UPVC می توانند نمای زیباتر به خانه شما ببخشند زیرا به رنگ سفید هستند و نیاز به هیج رنگ آمیزی ندارند و می توانند تا سالیان سال به خوبی بدون تعمیر و نگهداری سخت برای شما کار کنند.

افزایش ارزش ملک شما با وجود پنجره های دوجداره

امروز وجود پنجره های دوجداره برای یک ساختمان مزیت بزرگی محسوب می شود. در واقع می توان گفت دوجداره بودن شیشه ها ارزش بیشتری به خانه شما می بخشند همین موضوع می تواند تفاوت قیمت پنجره آهنی با دوجداره را به خوبی توجیه نماید. پس اگر هنوز اقدارم به خرید پنجره دوجداره برای خانه خود نکرده ایده بهتر است سریع تر دست به کار شوید و با همین کار می توانید سرمایه گذاری خوبی روی ملک خود داشته باشید.پنجره مدرن ظاهر بهتری به ساختمان شما داده و ارزش افزوده برای شما خواهد داشت.

تفاوت قیمت پنجره اهنی با پنجره یو پی وی سی

بازشو های بزرگ و مختلف با پنجره های دوجداره

پنجره های دوجداره با متریال UPVC دارای انواع بازشو پنجره دوجداره های بزرگ و اتصالات خاص برای بازکردن از جهات مختلف هستند که علاوه بر راحتی ، زیبایی خاصی را نیز به پنجره و خانه شما می بخشند. باید به این نکته نیز توجه کنیم که وجود پنجره های دوجداره از ورود گرد و غبار به داخل منزل جلوگیری می کنند و به همین خاطر شما نیازی به گردگیری مداوم مبلمان، میزها و وسایل خانه و همچنین شست و شوی مداوم پرده ها ندارید.

یک انتخاب به صرفه تر برای آسایش بیشتر با پنجره های دوجداره

بعد از بررسی این نکات شاید برای شما هنوز هم تفاوت قیمت پنجره آهنی با دوجداره مطرح باشد و ندانید که بالاخرع باید کدام یک از این پنجره ها را برای خانه خود انتخاب کنید تا بتوانید نتیجه بهتری از خرید خود داشته باشید. اگر شما هم به دنبال مناسب ترین نوع پنجره برای خانه خود باشید باید این موضوع را مد نظر قرار دهید که امروزه پنجره ها تنها به عنوان نورگیر محل زندگی شما نیستند بلکه با توجه به شرایط کنونی جامعه مدرن باید آرامش و آسایش افراد خانواده را نیز فراهم کنند. شاید پنجره های آهنی نورگیرهای خوبی برای خانه شما باشند اما هنگامی که از سر و صدا، گرما و سرما ، گرد و غبار و … مطرح می شوند نه تنها نمی توانند نیاز افراد را برآورده سازند بلکه اصلا قابل مقایسه با پنجره های دوجداره نیستند.

شاید به نظر از دید شما قیمت پنجره های دوجداره بیشتر از پنجره های آهنی باشد اما نکته اینجاست که اصلا این پنجره ها با یکدیگر از هیچ نظر قابل مقایسه نیستند و مقایسه قیمت این دو پنجره با هم اصلا کار درست و منطقی نیست. پس اگر به دنبال پنجره های با کیفیت هستند تا آرامش و آسایش را برای افراد خانواده خود فراهم کنید بهتر است بدون درنگ پنجره های دوجداره را انتخاب کنید و بدانید انتخاب این پنجره ها با توجه به طول عمر و عملکردی که دارد می تواند برای شما یک سرمایه گذاری مادام العمر محسوب شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع