قیمت پنجره هارمونی

قیمت پنجره هارمونی

چه بخواهید پنجره های شکسته یا آسیب دیده را تعمیر کنید و چه بخواهید زیبایی خانه فعلی خود را بهبود ببخشید، تعویض پنجره ها برای بسیاری از صاحبان خانه اولویت اصلی است. دلیل آن ساده است: پنجره‌های جدید نه تنها نور طبیعی و طعم معماری را به اتاق می‌دهند، بلکه مزایای عملی مانند افزایش بهره‌وری انرژی و کاهش هزینه‌های گرمایش و سرمایش شما را نیز ارائه می‌کنند. اما برای بهره مندی از مزایای پنجره دوجداره انتخاب شرکت معتبر که به تولید پنجره های با کیفیت می پردازد بسیار حائز اهمیت است به همین دلیل در این مقاله قصد داریم شما را با پنجره هارمونی که یک پنجره با کیفیت و قیمت مناسب است آشنا کنیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت پنجره هارمونی

معرفی شرکت سازنده پنجره دوجداره هارمونی

پنجره دوجداره هارمونی در کنار دیگر برند محبوب یعنی ویتانوا ، از شرکت طلا پروفیل ارس است که از سال ۱۳۹۳ به همت آقای مهندس محمدرضا میراب ، در منطقه آزاد ارس راه اندازی شد. شرکت طلا پروفیل ارس، از بزرگ ترین تولیدکنندگان درب و پنجره یو پی وی سی در کشورمان است ، که به مدیریت مهندس میراب راه اندازی شده و مشغول به فعالیت و البته گسترش آن است. مهندس میراب که از دانش آموختگان رشته های برق و انرژی از کشور آلمان است ، و مدیر عامل شرکت چند ملیتی ایتالیا ، آلمان، ترکیه و ایرانی به نام Consulting for Business in Iran است.

وی با داشتن بیش از ۳۳ سال تجربه در زمینه ی فعالیت های تولیدی ، آشنایی با ماشین آلات صنعتی و صنایع شیمیایی و تکنولوژی ، شرکت طلا پروفیل ارس را با تلفیقی از کیفیت ، فناوری و ماشین آلات کشور های آلمانی و اتریش، طراحی ایتالیایی ، و البته نیرو و پشتوانه ملی در کشورمان راه اندازی کرده است. هم اکنون پس از موفقیت چشمگیر برند محبوب ویتانوا از این شرکت ، و گسترش فعالیت های کمپانی مادر ، برند جدیدی از طلا پروفیل ارس، با نام هارمونی در اختیار هموطنان گرامی قرار گرفته است. قیمت پنجره ویتانوا و همچنین قیمت پنجره هارمونی بسیار مناسب می باشند.

قیمت پروفیل هارمونی

هماهنگی در زندگی با پنجره دوجداره هارمونی پلاس

هارمونی پلاس (که البته با نام هارمونی نیز شناخته می شود) دومین برند از طلا پروفیل ارس پس از ویتانوا است که شامل پروفیل های یو پی وی سی در سری های مختلف ، از جمله پروفیل هارمونی سری 58 ، انواع پروفیل های گالوانیزه ، و دیگر سری های پروفیل برای پنجره دوجداره و سه جداره است.

شعار برند هارمونی پلاس ، داشتن هارمونی در زندیگیست، که در واقع به معنای وجود هماهنگی، تعادل و تعامل است که بهترین و ایده آل ترین حالت ، در هر چیزی است.پنجره های دوجداره و سه جداره هامورنی پلاس ، با ایجاد عایق بندی بالا ، طراحی زیبا و تنوع طرح ها و ایجاد هماهنگی با هر دکوراسیونی ، و البته دوام و کیفیت ساخت بالا ، هماهنگی و تعادل را با ساختمان و خانه شما برقرار می کنند.هارمونی پلاس با هدف ارائه بهترین پروفیل ها چه از نظر کیفیت ، و چه از نظر طراحی و البته قیمت ساخته می شود ، که در ساخت آن کلیه این موارد به علاوه مدرن و استاندارد بودن لحاظ می شود. قیمت پنجره هارمونی همانند قیمت پنجره شفر بسیار مناسب و اقتصادی می باشد.

پنجره دوجداره هارمونی

عوامل تاثیر گذار در قیمت پنجره هارمونی

یکی از مورد توجه ترین موارد برای خرید هر محصولی، قیمت آن است. برای خرید پنجره دوجداره نیز پس از کیفیت و کارایی پنجره، باید به قیمت آن نیز توجه کنید و قیمتی مناسب را در نظر بگیرید. پنجره های دوجداره یو پی وی سی هارمونی دارای تنوع بسیار زیادی از نظر کیفیت ساخت، کارایی ، طرح و رنگ، بازشو و ابعاد هستند، که همگی این موارد در قیمت پنجره هارمونی همانند قیمت پنجره سی فور تاثیر گذار می باشند. در ادامه به عوامل تاثیر گذار در قیمت پنجره هارمونی می پردازیم.

1. مواد

وقتی نوبت به تغییر پنجره‌ها می‌رسد، یکی از اولین انتخاب‌هایی که انجام می‌دهید متریال است. یکی از محبوب ترین متریال ها برای پنجره، یو پی وی سی است. متریال و مواد انتخابی شما برای پنجره تاثیر بسیار زیادی در قیمت پنجره هارمونی دارد. در ساخت پنجره یو پی وی سی هارمونی از بهترین مواد اولیه استفاده شده است.

قیمت پنجره دوجداره هارمونی
2. هزینه نصب

بسیاری از صاحبان خانه ها می خواهند خودشان پنجره ها را نصب کنند، اما توصیه ما به شما این است که یک متخصص برای تعویض پنجره خود انتخاب کنید . این امر مستلزم آموزش مناسب، ابزار، استعداد و توجه دقیق به جزئیات است. یک اشتباه ممکن است منجر به نشت پنجره یا خرابی زودرس شود. نصب پنجره های هارمونی توسط نصاب های کارآزموده و حرفه ای انجام می شود و این عوامل می تواند در قیمت پنجره هارمونی وهمچنین دیگر پنجره های یو پی وی سی از جمله قیمت پنجره انزو تاثیر گذار می باشند.

3. نوع شیشه

قیمت پنجره هارمونی همچنین تحت تأثیر اندازه و کیفیت شیشه است. هزینه پنجره‌های با شیشه‌های بیشتر و پهن‌تر معمولاً بالاتر است. از سوی دیگر، رتبه‌بندی افزایش بهره‌وری انرژی آن‌ها ارزش این هزینه را دارد. فضای داخلی خانه شما به دلیل کیفیت انرژی و صرفه جویی در هزینه، با پنجره های دوجداره هامورنی دلپذیرتر خواهد بود.

4. اندازه پنجره

اندازه پنجره تاثیر بسزایی در قیمت پنجره هارمونی دارد. وقتی صحبت از پنجره‌ها می‌شود، پنجره‌های بزرگ‌تر با شیشه‌های بیشتر اجازه ورود نور بیشتری را می‌دهند، اما گران‌تر هستند، بنابراین اگر بودجه کمی دارید، می توانید از گزینه‌های کوچکتر یا معمولی استفاده کنید. پنجره هارمونی با قیمت مناسب باعث می شود تا هموطنان بیشتری بتوانند با هر بودجه و توان مالی این پنجره را برای خانه خود خریداری کنند و از مزایای آن بهره مند شوند.

پنجره هارمونی

5. گارانتی و گواهینامه ها

تولید کنندگان معتبر پنجره برای کالاهای خود گارانتی ارائه می کنند. از سوی دیگر، تعویض پنجره های دارای گارانتی و گواهینامه، گران تر از پنجره های بدون گارانتی است. از طرف دیگر گارانتی تضمین می کند که هر گونه مشکل با پنجره شما برطرف می شود. گارانتی ۲۰ ساله ، مهر تاییدی بر کیفیت بالا و اورجینال پروفیل هارمونی پلاس است. قیمت پنجره هارمونی با توجه به کیفیت و گارانتی که ارائه می دهد بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

در وین سازان ، ما بر این باوریم که پنجره‌های جایگزین سرمایه‌گذاری هستند که باید در مسیر خانه شما جواب دهند. متخصصان حرفه ای آموزش دیده ما پنجره های شما را نصب می کنند تا از تناسب دقیق اطمینان حاصل کنند که منجر به بهره وری انرژی طولانی مدت، دوام بی نظیر و رضایت کامل مشتری می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت پنجره هارمونی و همچنین قیمت پنجره وایزروین می توانید با کارشناسان با تجربه ما تماس بگیرید تا آن ها شما را در این حوزه راهنمایی کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع