بانک اطلاعات در و پنجره سازان

بانک اطلاعات در و پنجره سازان

پنجره های یو پی وی سی به دلیل دوام و قابلیت های چند منظوره امروزه انتخاب بسیار محبوبی هستند. دلیل محبوبیت بسیار زیاد پنجره های یو پی وی سی به دلیل کیفیت عالی آن هاست. پنجره های معمولی فاقد خاصیت عایق کاری بالا، حذف نویز و مقاوم در برابر آب و هوا هستند که در پنجره های یو پی وی سی دیده می شود. بانک اطلاعات در و پنجره سازان در سطح کشور بسیار گسترده می باشد و ما در این مقاله قصد داریم به مهمترین آنها بپردازیم و همچنین اساس رتبه بندی پنجره دوجداره را بازگو نماییم.

UPVC یا پلی وینیل کلرید غیرپلاستیک شده ماده ای است که در ساخت پنجره ها و درها استفاده می شود. در پنجره های یو پی وی سی از یو پی وی سی پودری برای ساخت قاب پنجره ها استفاده می شود. یو پی وی سی در دمای معینی حرارت داده می شود و در قالب تزریق می شود و سپس سرد می شود. پس از خنک شدن، آن را برش داده و برای مونتاژ در پنجره آماده می کنند. از آن جایی که یو پی وی سی پلاستیکی نشده است، نرم نمی شود و در نتیجه استحکام خود را حفظ می کند. بنابراین، تعمیر و نگهداری کم و بسیار بادوام است.

بانک اطلاعات در و پنجره سازان

تعویض پنجره قدیمی

تعویض پنجره قدیمی به پنجره های یو پی وی سی مزایای زیادی دارد. البته بعضی از شرکت های بانک اطلاعات در و پنجره سازان دارای فروش اقساط پنجره دوجداره می باشند . مزیت های تعویض پنجره قدیمی به شرح زیر می باشد :

• دوام
• فاکتور زیبایی
• تعمیر و نگهداری کم
• نسبت قیمت به کیفیت
• سازگار با محیط زیست
• عایق عالی
• بدون خوردگی
• امنیت پیشرفته
• سیستم زهکشی مناسب
• مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی
• راندمان انرژی بالا
• بازدارنده آتش
• خانه را از آلودگی هوا محافظت می کند

به عنوان یکی از بهترین نمایندگی‌ های درب و پنجره‌های یو پی وی سی در ایران در این جا پنج نکته وجود دارد که هنگام خرید پنجره‌های یو پی وی سی با بهترین کیفیت باید به خاطر بسپارید. پس در مقاله بانک اطلاعات در و پنجره سازان ما همراه باشید تا بتوانید بهترین تجربه را از خرید در و پنجره یو پی وی سی داشته باشید.

بانک اطلاعات درب و پنجره سازان

 کیفیت و طیف محصولات

اول از همه، مهم است که کیفیت یک پنجره یو پی وی سی داده شده را در نظر بگیرید. پنجره های یو پی وی سی عالی هستند به شرط این که تمامی استانداردهای لازم در آن موجود باشد.

پنجره های UPVC عایق حرارتی هستند

این پنجره های برای هر آب و هوایی ایده آل هستند. آن ها از دست دادن گرما در زمستان و افزایش گرما در تابستان را کاهش می دهند. نوع شیشه نیز نقش مهمی در عایق حرارتی دارد. توجه داشته باشید که قیمت پنجره دوجداره مارک خوب ممکن است بسیار بالا نباشد و با پروفیل مناسب و یراق آلات اقتصادی بتوانید با قیمت پایین نیز تهیه نمایید ، موردی که مهم است سازنده و مونتاژ کننده کار خود را به شکل استاندارد انجام دهد . این مورد را نمی توان در بانک اطلاعات در و پنجره سازان جستجو کرد و باید با اطلاعات کامل به سراغ خرید بروید.

سازگار با محیط زیست

از آن جایی که یو پی وی سی را می توان بازیافت و استفاده مجدد کرد و به عنوان جایگزینی برای چوب استفاده کرد، به جرات می توان گفت که دوستدار محیط زیست هستند و به کاهش جنگل زدایی کمک می کنند. آن ها همچنین در مقایسه با سایر مواد از انرژی کارآمد هستند.

بادوام و ماندگار

UPVC بسیار بادوام است و برای مدت طولانی دوام می آورد زیرا به راحتی تحت تأثیر سایش ناشی از عوامل فیزیکی قرار نمی گیرند. به همین دلیل، آن ها نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارند. برخلاف سایر مواد، پنجره ها یا درب های یو پی وی سی نیازی به رنگ آمیزی منظم ندارند.

با توجه به طیف وسیعی از محصولات، طیف گسترده ای از گزینه ها به شما این امکان را می دهد تا از بین انواع مختلفی مانند درهای کشویی، پنجره های دو حالته، پنجره های بزرگ فولکس واگنی و غیره انتخاب های متفاوتی داشته باشید. بنابراین با توجه به سبک و سلیقه خود می توانید در و پنجره خود را از گروه صنعتی پنجره سازان سفارش دهید.

اطلاعات شرکت های در و پنجره سازی

از ویژگی های پنجره عبور کنید

هنگام انتخاب پنجره های UPVC، بررسی ویژگی های آن ها بسیار مهم است. شما باید با توجه به محیط خود ویژگی های پنجره یو پی وی سی را انتخاب کنید. از ویژگی های پنجره یو پی وی سی می توان به عایق دوجداره، تقویت کننده های فولادی قوی و آب بندی درست پنجره اشاره کرد.

عایق دو جداره

شیشه دو جداره از اتلاف گرما و عملکرد به عنوان عایق جلوگیری می کند. پنجره های دوجداره به جای یک جداره دارای دو جداره هستند. این دو شیشه توسط شکافی به نام میله فاصله از هم جدا می شوند که با گاز بی اثر پر شده یا به عنوان خلاء عمل می کند. این کار از انتقال گرما به داخل خانه جلوگیری می کند و آن را خنک و راحت نگه می دارد.

تقویت‌کننده‌های فولادی قوی

تقویت‌کننده‌ها یا گالوانیزه موجود در پروفیل ها سرعت انبساط را کنترل می‌کنند و استحکام بخش‌های قاب با اندازه مشخص را فراهم می‌کنند. همچنین استحکامی را برای سخت افزار در مکانیسم اتصال قفل درب فراهم می کند. توجه به این نکته مهم است که اگر UPVC تقویت نشده باشد، مناسب نیست و نمی توان دوام و طول عمر خوبی داشته باشد.

مهر و موم چندگانه

آب بند پنجره یک واشر لاستیکی است که به طور محکم بین پانل های شیشه ای و پنجره یو پی وی سی نصب شده است. برای حفظ فضای هوای پر از گاز بین دو شیشه ای که پنجره را تشکیل می دهند ضروری است. درزگیر پنجره یو پی وی سی باید هر پنج سال یکبار تعویض شود تا پنجره همیشه عایق خوبی را به شما ارائه دهد. برای خرید پنجره ای با کیفیت استاندارد و قیمت مناسب می توانید روی تیم پنجره سازان حساب کنید. جهت استعلام قیمت پنجره دوجداره می توانید با مشاورین مجموعه ما در تماس باشید.

بانک اطلاعات پنجره سازان

گزینه های سفارشی سازی را بررسی کنید

پنجره ها جذابیت زیبایی را به خانه شما، چه در داخل و چه در خارج، ارائه می دهند. لازم است به دنبال پنجره‌هایی باشید که می‌توانند سفارشی‌سازی شوند نه این که با پنجره‌های آماده همراه شوند که ممکن است با جذابیت کلی خانه شما مطابقت نداشته باشند. معمولا هنگام سفارش ساخت پنجره دوجداره می خواهید بدهید با این سوال مواجه خواهید شد که کدام پنجره دوجداره بهتر است ؟ جهت رسیدن به پاسخ این پرسش در زیر قسمتی از آن را توضیح داده ایم ، جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در تماس باشید.

سفارشی سازی پنجره های یو پی وی سی از قاب و شیشه تا سخت افزار آن متغیر است. چند نمونه در زیر آورده شده است:

چهارچوب یا فریم

پنجره‌های محفظه‌ای، پنجره‌های ویلا، پنجره‌های قوسی، پنجره‌های ترکیبی، پنجره‌های دو حالته و غیره.

لمینیت

روکش چوب طبیعی (بلوط طلایی، گردو، ماهون) یا سفید ظریف.

رنگ ها

آبی، سفید، قهوه ای، مشکی و غیره.

نوع شیشه

لمینت رنگی یا شفاف

جداره

جداره تک، دو یا سه جداره

سخت افزار یا یراق آلات

دستگیره ها و قفل ها

اطلاعات در و پنجره سازان

نصب پنجره

از تولید کننده ای در و پنجره خود را سفارش دهید که نصب پنجره را نیز برای شما انجام دهند. اطمینان حاصل کنید که آن ها متخصصان معتبری دارند که می دانند چگونه به درستی نصب و راه اندازی پنجره های UPVC را انجام دهند. پنجره ها باید دارای تقویت کننده های فولادی و سیستم قفل برای افزایش امنیت باشند.

در برخی از موارد، نصب پنجره به راحتی نادیده گرفته می شود. یک پنجره ضعیف نصب نشده نمی تواند مزایایی را که با یک یو پی وی سی همراه است ارائه دهد. به عنوان مثال عایق حرارتی. UPVC همچنین مجهز به سیستم های قفل متعددی است که امنیت را افزایش می دهد. در گروه صنعتی پنجره سازان ما از کارشناسان نصب با تجربه و کارآزموده برای نصب پنجره های شما استفاده می کنیم پس می توانید با خیالی آسوده به ما اطمینان کنید.

نصب صحیح پنجره شامل چهار مرحله است
  • آماده سازی
  • حذف
  • نصب و راه اندازی

حتی اگر نصب پنجره دوجداره به درستی به نظر برسد، عدم وجود آب بندی مناسب اغلب منجر به نصب نامناسب و آسیب ساختاری می شود. بنابراین توصیه می شود برای نصب پنجره خود به دنبال کمک حرفه ای باشید.

خدمات پس از فروش

با مراقبت و کیفیت عالی، یک پنجره یو پی وی سی تا بیست سال دوام می آورد. اما گاهی اوقات به دلیل عدم مراقبت، نگهداری، کیفیت و نصب مناسب، ممکن است پنجره های یو پی وی سی در معرض آسیب هایی مانند ترک، خط و خش، مشکل در باز و بسته شدن پنجره ها قرار گیرند. در این جا خدمات پس از فروش وارد می شود. خدمات پس از فروش هرگونه مشکل عملکردی یا آسیب فیزیکی به پنجره های UPVC ناشی از علل طبیعی را به صورت رایگان در طول یک دوره گارانتی خاص پوشش می دهد.

صرف نظر از انتخاب های شخصی، تجزیه و تحلیل یک محصول و مزایای آن از هر منظر مهم است. بسیار مهم است که فقط بهترین ها را برای خود در نظر بگیرید. ما مفتخریم به اطلاع شما برسانیم که ما یکی از بهترین تولید کنندگان پنجره یو پی وی سی در ایران هستیم. ما در مورد محصولات و خدمات آن ها فقط بهترین ها را به شما ارائه می دهیم. اگر علاقه مند به خرید درب و پنجره یو پی وی سی هستید، ما در خدمت شما هستیم تا راه حل مناسبی را به شما ارائه دهیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع