قیمت پنجره سی فور

قیمت پنجره سی فور

وقتی صحبت از خانه شما به میان می‌آید، پنجره‌ها بسیار مهم هستند، می‌توانند در کنار تهویه زیاد و هوای تازه، جلوه یا کلاسی را به خانه شما اضافه کنند و آن پرتوی پرانرژی از درخشش خورشید را برای شما به ارمغان بیاورند، بنابراین در انتخاب پنجره‌ها باید بسیار مراقب باشید و دقت کنید. موادی را برای قاب پنجره خود انتخاب کنید که همه نیاز شما را برآورده می کند مانند پنجره های یو پی وی سی که از پلی وینیل کلراید ساخته شده اند. این پنجره ها امروزه به دلیل تطبیق پذیری بسیار محبوب هستند. آن ها گرما را در تابستان و سرما را در زمستان حفظ می کنند. در دنیای امروزی، پنجره‌های یو پی وی سی به پنجره‌های چوبی سنتی ترجیح داده می‌شوند. قیمت در انتخاب پنجره بسیار مهم می باشد که قیمت پنجره سی فور همانند قیمت پنجره وایزروین مناسب و اقتصادی می باشد.

انتخاب یک برند استاندارد و با کیفیت نیز در خرید پنجره یو پی وی سی نقش موثری دارد. یکی از این برندهای معتبر که امروز بسیار محبوب است پنجره سی فور می باشد. ما در این مقاله قصد داریم شما را با قیمت پنجره سی فور و مزایای این پنجره آشنا کنیم تا شما عزیزان بتوانید در هنگام خرید بهتری انتخاب را داشته باشید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت پنجره سی فور

شرکت پنجره سی فور

مجتمع صنایع فناور پلاستیک سپاهان در سال 1384 با هدف تولید اجزا ساختمانی از جنس PVC، UPVC و WPC فعالیت خود را در شهرک صنعتی نجف آباد واقع در استان اصفهان آغاز نمود، در حال حاضر در مساحتی بیش از 120000 متر مربع فعالیت دارد.شرکت فناوران پلاستیک با بهره گیری از بزرگ ترین مجموعه خطوط اکستروژن به عنوان یکی از تولید کنندگان متخصص و پیشتاز در زمینه قطعات پلیمری ساختمانی در کشور شناخته می شود. قیمت پنجره سی فور همانند قیمت پنجره هامر بسیار مناسب می باشد و نسبت به قیمتی که دارد کیفیت بسیار بالایی به شما ارائه می کند.

این شرکت هدف از تولید محصولات نوآورانه خود را همسو با راهبرد جهانی کاهش و بهینه سازی مصرف سوخت و انرژی بنیان نهاد. بر این اساس به منظورحفظ و صیانت از انرژی های فسیلی و همچنین بالا بردن کیفیت محصولات ساختمانی اقدام به تولید انواع مصالح ساختمانی پلیمری نمود. و باعث افزایش سرعت در ساخت و ساز، بهینه سازی در قیمت مصالح ساختمانی، سبک سازی در صنعت ساختمان سازی و دیگر قابلیت هایی که از محاسن این دسته از محصولات است شد.

از جمله مطرح ترین محصولاتی که در حال حاضر در این مجتمع تولید می شوند می توان به: پروفیل های در و پنجره از جنس یو پی وی سی در انواع دسته بندی سفید و رنگی با نام تجاری سی فور اشاره کرد،که در این مجتمع تولید و به بازار مصرف آن عرضه می گردد.پروفیل های سی فور دارای استاندارد تولید محصولات چوب پلاست هستند و موفق به کسب گواهینامه تحقیق و توسعه از سازمان صنایع و معادن شده اند. همچنین باید اشاره کنیم قیمت پنجره سی فور همانند قیمت پنجره شفر نیز با توجه به کیفیتی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

قیمت پنجره دوجداره سی فور

مزایای پنجره UPVC سی فور

1. پنجره های UPVC شماره یک در بهره وری انرژی هستند

قاب یک پنجره نقش تعیین کننده ای در ارتقاء انرژی و عایق حرارتی مقرون به صرفه ایفا می کند. پروفیل های پنجره ساخته شده از UPVC سی فور در مقایسه با پنجره های آلومینیومی یا چوبی امتیاز بالایی کسب می کنند. آن ها ارزش عایق بهتری دارند و می توانند هزینه های انرژی و گرمایش را کاهش دهند. هنگام استفاده از قاب های پنجره یو پی وی سی استاندارد پتانسیل صرفه جویی در مصرف انرژی بالا است. امروزه، پنجره‌های قدیمی و فرسوده خانه را می‌توان با استفاده از پروفیل‌های UPVC پیشرفته و شیشه‌های دوجداره کاملاً رایج، به‌طور کارآمد و مقرون‌ به‌ صرفه تولید کرد، زیرا قیمت پنجره سی فور همانند قیمت پنجره فربد مناسب بوده و با کیفیت بالا به مشتریان عرضه می شود.

2. پنجره‌های UPVC سی فور نسبت هزینه و فایده بسیار خوبی دارند

پنجره‌های UPVC سی فور مزایای هزینه‌ای واضح را هم در خرید و هم در کل چرخه عمر ارائه می‌دهند. قاب های چوبی تقریباً 20 تا 30 درصد گران تر از پروفیل های یو پی وی سی هستند و پنجره های آلومینیومی 30 درصد بیشتر هزینه دارند که گران ترین جایگزین هستند. بر اساس پتانسیل صرفه جویی در انرژی بالا و حداقل تعمیر و نگهداری در طول عمر بیش از 50 سال، هزینه ها نیز در دراز مدت صرفه جویی می شود زیرا قیمت پنجره سی فور نسبت به دیگر برندها منصافه تر است و باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود.

3. مراقبت از پنجره های UPVC سی فور آسان است

مراقبت از پنجره های یو پی وی سی با کیفیت بالا بسیار آسان است و به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارند. از سوی دیگر، پنجره های چوبی باید تقریبا هر دو سال یکبار لعاب شوند و هر 5 سال یکبار رنگ آمیزی شوند. پروفیل پی وی سی با کیفیت در برابر شرایط جوی بسیار مقاوم است و دوام خوبی دارد. برای تمیز کردن قاب پنجره تنها چیزی که نیاز دارید یک دستمال مرطوب است که به دلیل ویژگی های مراقبت آسان سطوح پروفیل به راحتی تمیز می شود و شما می توانید مانند روز اول از زیبایی و تمیزی آن لذت ببرید.

4. پنجره های UPVC سی فور به طور قابل توجهی بادوام هستند

برخلاف پنجره های آهنی، پنجره های یو پی وی سی عمر طولانی دارند. پنجره های با کیفیت بالا با مقاومت در برابر اعوجاج و سطح عملکرد بالا برای سال های سال متمایز می شوند. با توجه به عمر طولانی حداقل 50 سال و همچنین قیمت پنجره سی فور همانند قیمت پنجره واناوین این پنجره‌های یو پی وی سی، یک سرمایه‌گذاری عالی هستند، علاوه بر این ارزش ملک شما را نیز حفظ می کنند.

5. پنجره‌های UPVC سی فور دارای تعادل محیطی عالی هستند

پنجره‌های UPVC سی فور صد در صد قابل بازیافت هستند و بنابراین در مصرف منابع صرفه‌جویی می‌کنند. 40 درصد از کل ذخایر گاز و نفت در جهان برای گرمایش و تأمین انرژی ساختمان‌ها استفاده می‌شود، در حالی که تنها 4 درصد صرف تولید پلاستیک می‌شود که تنها 1 درصد آن برای UPVC استفاده می‌شود. علاوه بر قابل بازیافت بودن، دوام و سطوح پایین آلودگی در طول تولید پروفیل‌های یو پی وی سی به ایجاد تعادل محیطی عالی کمک می‌کند و به حفاظت از محیط زیست کمک می‌کند. پنجره‌های UPVC سی فور بسیار بیشتر از پنجره‌های آهنی قدیمی دوام می‌آورند و در طول فرآیند تولید انرژی کمتری مصرف می‌کنند همچنین با توجه به قیمت پنجره سی فور هزینه کمتری را نیز متحمل می شوند.

پنجره سی فور

قیمت پنجره دوجداره سی فور

قیمت پنجره سی فور معمولا به طور میانگین قابل محاسبه است و نسبتا از قیمت پنجره ایده آل پایین تر می باشد،  زیرا برای رسیدن به قیمت پنجره سی فور لازم است موارد متعددی به طور دقیق بررسی شود. از جمله این عوامل می توان به تعداد پنجره ها، ابعاد پنجره، نوع پروفیل، یراق آلات مصرفی، نوع شیشه، هزینه نصب، نوع بازشو و … اشاره کرد. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت پنجره سی فور می توانید با کارشناسان ما در پنجره سازان تماس حاصل فرمایید تا آن ها شما را در این زمینه راهنمایی کنند. گروه صنعتی پنجره سازان انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی را با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت به شما مشتریان عزیز ارائه می دهند تنها کافیست به ما اعتماد کنید تا خریدی مطمئن و به صرفه داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع