قیمت پنجره طرح چوب

قیمت پنجره طرح چوب

پنجره بیانگر سبک شخصی است. این یک عنصر حیاتی برای خانه شما است. هنگام انتخاب پنجره برای خانه خود، عوامل زیادی را باید در نظر داشت. جدا از کیفیت، رنگ، طرح و جنس، باید از طول عمر و استحکام مواد اطمینان حاصل کرد. هنگامی که کیفیت و طراحی عالی را انتخاب کردید که مکمل محل اقامت شما باشد، انتخاب پنجره های ایده آل آسان تر می شود. پنجره طرح چوب یکی از محبوب ترین انواع نوع پنجره می باشد. قیمت پنجره طرح چوب نسبت به پنجره معمولی کمی بالاتر می باشد. بعضی از شرکت های برتر تولید کننده پروفیل رنگ طرح چوب را دارند و نیاز به تغییرات مجدد ندارد . این پروفیل ها مغز رنگ یا فاینال کالر نامیده می شود که حتی داخل پروفیل هم رنگ شده است. اگر قصد خرید دارید می توان گفت این مدل خرید کردن به صرفه تر و ماسب تر می باشد.

با بهبود زیبایی شناسی مردم در سبک معماری ساختمان ها، رنگ پروفیل های پنجره یو پی وی سی به طور مداوم در حال افزایش است و در نتیجه منجر به افزایش تقاضا برای تولیدکنندگان پنجره یو پی وی سی می شود.یکی از پنجره های پرطرفدار و زیبا پنجره UPVC طرح چوب است. با توجه به این که رنگ اصلی پروفیل یو پی وی سی سفید است ممکن است نتواند جذابیت لازم را برای شما فراهم کند و مطابق با طراحی و دکوراسیون خانه شما نباشد اما پنجره UPVC طرح چوب با زیبایی، طرح و رنگی که دارد توانسته به خوبی نیازهای مردم را برطرف کند. قیمت پنجره طرح چوب نیز به دلیل اینکه پروفیل به صورت ذاتی سفید است و قرار است به این رنگ بیاید کمی بالاتر می باشد.

قیمت پنجره طرح چوب

آیا قیمت پنجره طرح چوب بالاتر از پنجره معمولی است؟

با توجه به این که پنجره چوبی نیاز به نگهداری زیادی دارد و علاوه بر آن از نظر هزینه نیز مقول به صرفه نیست و همچنین نمی تواند عایقی به خوبی پروفیل یو پی وی سی باشد تولید کنندگان از پنجره UPVC طرح چوب استفاده کردند این پنجره در واقع پنجره لمینت شده است که در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار عرضه می شود.لازم است این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت پنجره دوجداره طرح دار به دلیل رنگ آمیز و لمینت شده پروفیل بالاتر می باشد. توجه داشته  باشید که قیمت پنجره طرح چوب با سیستم یو پی وی سی کمی بالاتر از سفید می باشد.

پنجره UPVC طرح چوب چگونه ساخته می شود

همان طور که گفته شده پنجره های دوجداره طرح چوب همان پنجره لمینت است در این پنجره ها از یک روکش لمینت بر روی پروفیل و قاب استفاده می شود که می تواند طرح و رنگ های مختلفی داشته باشد. محبوب ترین و پر طرفدار ترین پنجره لمینت، پنجره UPVC طرح چوب است که در رنگ های مختلفی مانند گردویی، بلوطی تیره و بلوطی روشن تولید می شود.

برای ساخت پنجره UPVC طرح چوب در کارخانه ساخت پنجره یو پی وی سی از تجهیزات و دستگاه های خاصی استفاده می شود که روکش لمینت را روی پنجره می چسبانند که این خدمات بیشتر باعث شده قیمت پنجره طرح چوب بالاتر برورد. در ساخت پنجره UPVC طرح چوب لمینت معمولا از پروفیل رنگی استفاده می شود تا رنگی نزدیک به روکش لمینتی داشته باشد و علاوه بر جلوه زیباتر با کیفیت تر نیز باشد به این نوع پروفیل ها پروفیل های مغز قهوه ای می گویند. قیمت پنجره دوجداره در سیستم یو پی وی سی و الومینیوم طرح چوب کمی متفاوت است.

قیمت پنجره دوجداره طرح چوب

تفاوت قیمت پنجره دوجداره طرح چوب (لمینت) با پنجره رنگی

به طور کلی می توان گفت پنجره های رنگی عرضه شده در بازار به دوسته تقسیم می شوند یکی پنجره های رنگی و دیگری پنجره های لمینت شده اما این دو پنجره با یکدیگر متفاوت هستند. که برای درک تفاوت این دو پنجره ما به آن می پردازیم. توجه داشته باشید که قیمت پنجره یو چی وی سی و قیمت پنجره ترمال بریک کمی در پنجره طرح چوب متفاوت است.

پنجره رنگی

پروفیل های یو پی وی سی به طور ذاتی دارای رنگ سفید هستند. اما در کارخانه ساخت پروفیل هنگام تهیه خمیر یو پی وی سی از رنگ دانه ها استفاده می کنند که پروفیل ها رنگی شوند این پنجره های رنگی دارای رنگ بندی های بسیار زیاد و گسترده هستند اما طرح خاصی ندارند و فقط از یک رنگ ساده تشکیل شده اند. توجه داشته باشید قیمت پنجره طرح چوب بالاتر از پروفیل سفید است اما بعضی پروفیل ها فاینال کالر می باشند ، به عنوان مثال قیمت پنجره دوجداره کندو که به صورت مغذر نگ است قیمت مناسبی دارا می باشد.

پنجره UPVC طرح چوب

پنجره های طرح چوب اما با پنجره های رنگی متفاوت اند زیرا در این پنجره ها از روکشی روی پروفیل استفاده می شود که لمینت نام دارد پس بنابراین این روکش ها می توانند داری طرح و الگو خاصی باشند که همان طور که گفته شد رایج ترین آن ها پنجره UPVC طرح چوب است باید گفت این پنجره ها دارای رنگ بندی محدودتری نسبت به پنجره های رنگی هستند.

پنجره Upvc طرح چوب

آیا روکش لمینت پنجره UPVC طرح چوب مقاومت لازم را دارد

شاید برای شما این سوال ایجاد شود که با توجه به این که پنجره UPVC طرح چوب از روکش لمینت ساخته شده ممکن است این روکش ها دچار آسیب و کندن شدن شوند؟

در پاسخ به این سوال باید گفت پوشش های لمینت با استفاده از ماشین آلات و دستگاه های خاص و صنعتی، و همچنین چسب های مخصوص ساخته می شوند و لایه ای مخصوصی روی آن کشیده می شود بنابراین جای هیچ نگرانی وجود ندارد زیرا امکان باز شدن و کنده شدن لمینت وجود ندارد.

البته این نکته فقط درباره پنجره های ساخته شده با کیفیت استاندارد صدق می کند پس باید هنگام خرید پنجره UPVC طرح چوب به این نکته خوب دقت کنید زیرا در صورت بی کیفیت بودن پنجره هیچ تضمینی برای این مشکل وجود ندارد. قیمت پنجره طرح چوب ب نوعی می توانید رنگ بندی پنجره یو پی وی سی خود را تغییر داده اید.

با توجه به این موضوع قیمت پنجره UPVC طرح چوب بیشتر از پنجره های یو پی وی سی معمولی است پس بهتر است ابتدا با صرف هزینه ای معقول و مناسب از سازندگان معتبر و با کیفیت خرید کنید تا روکش لمینت پنجره از بین نرود.

مزایای پنجره دوجداره طرح چوب

  • مناسب برای نمای خارجی و داخلی ساختمان
  • دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد
  • قابل ست کردن با دیگر اجزای دکوراسیون خانه
  • دارای طرح و رنگ های مختلف چوب
  • عایق بندی بالا
  • انواع لمینت پنجره UPVC طرح چوب
  • پنجره های لمینت شده طرح چوب با توجه به نوع پوششی که دارند به سه دسته کلی تقسیم می شوند:
  • پنجره UPVC طرح چوب با روکش بیرونی : این پنجره ها همان طور که از نام آن ها مشخص است دارای پوشش در سمت بیرونی هستند بنابراین برای زیبا سازی نمای بیرونی ساختمان کاربرد دارند.
  • پنجره UPVC طرح چوب با لمینت درونی : در این پنجره ها روکش در طرف داخلی قرار گرفته اند تا باعث زیبایی و جلوه نمای داخلی ساختمان شوند و معمولا این مدل برای طراحی دکوراسیون داخلی استفاده می شود.
  • پنجره UPVC طرح چوب دو رو لمینت : در این پنجره ها رو کش لمینت در هر دو طرف قرار گرفته اند تا هم نمای داخلی و هم بیرونی طرح و زیبایی خاص را داشته باشند.
پنجره دوجداره طرح چوب

رنگ های پنجره UPVC طرح چوب

همان طور که در قسمت های قبل گفتیم پنجره های طرح چوب می توانند در رنگ های مختلفی ساخته شود اما ساخت آن ها معمولا محدود است از رایج ترین و پر طرفدارترین رنگ های برای پنجره UPVC طرح چوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پنجره UPVC طرح چوب بلوطی روشن
  • پنجره UPVC طرح چوب بلوطی تیره
  • پنجره UPVC طرح چوب گردویی
  • پنجره UPVC طرح چوب نقره ای
  • پنجره UPVC طرح چوب ماهاگونی

هر یک از این رنگ های می تواند در طیف های مختلفی عرضه شوند.

قیمت پنجره UPVC طرح چوب

به طور کلی باید گفت قیمت پنجره UPVC طرح چوب نسبت به پنجره معمولی بالا تر است. اختلاف قیمت پنجره دوجداره طرح چوب به میزان پروفیل طرح چوب مصرفی در پنجره دوجداره شما بستگی دارد که با اضافه شدن پروفیل در هر قسمت از پنجره، قیمت آن به شکل تصاعدی بالا خواهد رفت پس می توان گفت هر چقدر پنجره شما بزرگ تر و پر کار تر باشد قیمت پنجره طرح چوب شما بالاتر خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع