قیمت پنجره کندو

امروزه صنعت درب و پنجره یو پی وی سی بازار گسترده ای را در کشور به خود اختصاص داده است. معمولا یکی از جایگزین های مناسب برای پنجره های قدیمی پنجره یو پی وی سی است در کشور شرکت های زیادی در این حوزه فعالیت می کنند. اگر شما هم در حال ساخت و ساز هستید یا قصد تعویض پنجره های قدیمی خود را دارید حتما با نام ها و شرکت های مختلفی برخورد کرده اید یکی از این شرکت های معتبر که در این زمینه فعالیت دارد شرکت ماوی است که پروفیل های خود را با نام کندو تولید می کند. قیمت پنجره کندو نسبت به دیگر پنجره های تولید شده در کشور بسیار مناسب تر است.

کمپانی ماوی دارای سه پروفیل با وزن های متفاوت ماوی ، کندو و هانی کامب می باشد ک هر کدام قیمت خود را داشته و تفاوت آنها در کیفیت نمی باشد درتنها در وزن می باشد . ماوی وزن بالاترو قیمت بالاتر دارد . کندو وزن یک کیلوگرم دارد و قیمت کندو از ماوی پایین تر است. هانی کامب هم پروفیل اکونومی این مجموعه می باشد که قیمت پایین تری نسبت به دو پروفیل دیگر دارد. شرکت ماوی که پروفیل کندو زیر مجموعه آن می باشد بسیار معتبر بوده و انواع گواهینامه ها و لوح های افتخار را دریافت کرده است.

در این مقاله قصد داریم شما را با پنجره کندو و این پروفیل با کیفیت آشنا کنیم و مزیت ها و معایب آن را بیان کنیم زیرا پروفیل به کار رفته در پنجره دوجداره یکی از مهم ترین و تاثیر گذارترین اجزای تشکیل دهنده پنجره است که هنگام خرید باید به این نکته توجه کنید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. ممنون از وقتی که برای مطالعه این مقاله می گذارید.

قیمت پنجره کندو

پنجره یو پی وی سی کندو

در ابتدا برای آشنایی بیشتر با این پنجره و درک پروفیل یو پی وی سی باید بدانیم که یو پی وی سی چیست؟ UPVC که به نام پلی وینیل کلرید پلاستیکی نشده نیز شناخته می شود، یک مصالح ساختمانی کم تعمیر و نگهداری است که به عنوان جایگزینی مناسب برای پنجره های آهنی استفاده شده است. پنجره دوجداره upvc  یک جایگزین ارزان و مقرون به صرفه به جای آهن و آلومینیوم است. این ماده که در درب و پنجره های دوجداره به کار می رود به دلیل عایق بودن ، استحکام شگفت انگیز ، تطبیق پذیری و نگهداری کم طرفداران زیادی پیدا کرده است. یکی از پنجره های دوجدار که عایق پذیری بسیار خوبی در برابر صدا و گرما دارد پنجره کندو است. قیمت پنجره کندو نسبت به کیفیتی که دارد بسیار مقرون به صرفه است پس می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

پنجره کندو

پروفیل کندو و تاثیر آن بر قیمت پنجره کندو

یکی از محصولات اصلی که شرکت ماوی تولید می کند و از اهمیت زیادی برخوردار است پروفیل کندو می باشد. این پروفیل جزو یکی از پروفیل های با کیفیت بوده و وزن آن یک کیلو گرم می باشد. این شرکت معتبر توانسته در سال های اخیر لوح های افتخار متعددی کسب کند و از جمله کار آفرینان برتر ملی در سال های 1390 برتر استانی در سال های اخیر و همچنین واحد نمونه صنعتی باشد. از جمله مواردی که می توان گفت تاثیر مستقیم بر روی قیمت پنجره کندو دارد همین پروفیل کندو می باشد که از کیفیت مرغوبی برخوردار است.

از دیگر افتخاراتی که در قالب کشوری می توان درباره این برند به آن اشاره کرد این است که از موفق ترین شرکت ها در ایران می باشد که توانسته بالغ بر 5000 نفر را مشغول به کار کند. و همچنین در حال حاظر پروفیل کندو توانسته با پروفیل های برتر سطح کشور رقابت کند و و کیفیت مطلوبی را نیز ارائه دهد و 25 سال ضمانت تغییر رنگ و شکل را به مشتریان محترم خود ارائه دهد. یکی از مسائلی که نسبت به دیگر پنجره ها می توان به آن اشاره کرد قیمت پنجره کندو است شاید نسبت قیمت پنجره دوجداره در برند های دیگر قیمت پایین تری برای شما حساب خواهد شد.

پنجره کندو

باید توجه داشت که در مرحله آماده سازی پنجره نظارت کاملی بر روی محصول صورت بگیرد تا فریم ها کاملا قالبی باشند. برای این که یک پنجره عملکرد مناسبی داشته باشد باید به طور کامل کیپ شود و ان مسئله مهمی است به طوری که 30 درصد از کیفیت پنجره بستگی به همین موضوع دارد. در این راستا شرکت کندو یکی از شرکت هایی است که به این موضوع توجه ویژه ای داشته و شما می توانید پنجره کندو را با کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید.

این شرکت انواع و اقسام پروفیل یو پی وی سی را تولید و در معرض فروش گذاشته است و همچنین یکی از برندهای مطرح در زمینه ساخت پروفیل یو پی وی سی می باشد شما می توانید برای اطلاع از قیمت پنجره کندو با ما تماس بگیرید.

قیمت پنجره upvc کندو

مزایای پنجره کندو با توجه به قیمت پنجره کندو

همان طور که گفتیم امروزه مردم زیاد در سراسر دنیا از پنجره های یو پی وی سی کم مصرف و بادوام برای خانه خود استفاده می کنند. نه تنها به خاطر ویژگی های کاربردی بلکه پنجره های یو پی وی سی جذابیت زیبا شناختی و مینیمالیسی را به فضاهای زندگی مدرن ارائه می دهند. با گذشت سال ها این پنجره ها به یک انتخاب محبوب در سراسر جهان تبدیل شده اند. پنجره کندو نیز از آن دسته از پنجره هایی است که می تواند زیبای منحصر به فردی را به خانه شما ارائه دهد علاوه بر آن قیمت پنجره کندو نیز بسیار منصفانه و خوب است. پنجره کندو زیر مجموعه برند ماوی می باشد که قیمت پنجره ماوی نیز با توجه به وزن و کیفیتی که دارا می باشد همانند قیمت پنجره دوجداره کندو نیز بسیار منصفانه و مناسب می باشد.

1. مقاوم در برابر پوسیدگی

همان طور که می دانید، پنجره های یو پی وی سی کندو در برابر پوسیدگی مقاوم هستند. این پروفیل پنجره در برابر خوردگی و تاب خوردگی نیز مقاوم است. این بدان معناست که پنجره های upvc کندو عمر طولانی دارند و ممکن است تا 20 سال یا بیشتر دوام بیاورند. آن ها حتی می توانند در برابر فرسایش نمک مقاومت کنند و از این رو راه حلی عالی برای ساخت و ساز در مناطق ساحلی هستند. قاب های پنجره یو پی وی سی کندو حتی در سخت ترین شرایط آب و هوایی خواه بادهای شدید یا بارش برف سنگین مقاومت می کنند. با توجه به مقاومتی که پروفیل کندو نسبت به رقبای خود دارد قیمت پنجره کندو نیز قابل تامل است شما می توانید خریدی مطمئن داشته باشید.

قیمت کندو
2. به صورت معقولانه قیمت گذاری شده

طبق گفته‌های تامین‌کنندگان حرفه‌ای پنجره‌های upvc، پروفیل‌های uPVC در مقایسه با پنجره های آهنی یا مواد دیگر در پارامترهای مختلف کاملاً معقول هستند. هزینه پنجره ها معمولا به کیفیت، هزینه نصب و امکانات اضافی بستگی دارد. با این حال، قیمت کلی پنجره های یو پی وی سی معفول است. توجه داشته که قیمت پروفیل های سنگین نسبت به سبک تر و اکونومی بالاتر است . قیمت پنجره دوجداره کندو نسبت به  قیمت پنجره دوجداره Upvc  پترولاین خیلی پایین تر یا بالاتر نمی باشد . بسته به وزن پروفیل و گوشت پروفیل قیمت آن متفاوت می باشد . البته این نکته را در نظر داشته باشید که بعضی از پروفیل های واقعا کیفیت پایینی دارند و خیلی زود زرد می شوند و حتی موقع جوش و مونتاژ به مشکل جدی خواهید خورد.

علاوه بر این، قیمت اصلی این قاب‌ها بعداً با کاهش قبوض گرمایشی شما جبران می‌شود، زیرا پنجره‌های یو پی وی سی از مصرف انرژی بالایی برخوردار هستند. پنجره های یو پی وی سی به افزایش ارزش ملک شما و افزایش قیمت فروش آن کمک می کند. از این رو، بازده بالایی در پنجره های سرمایه گذاری ارائه می دهد. پس با این وجود قیمت پنجره یو پی وی سی کندو باتوجه به کاهش هزینه های آینده شما می تواند به سود شما باشد.

3. کاهش آلودگی صوتی

شیشه های دو یا سه جداره در پنجره های کندو می توانند آلودگی صوتی را تا 70 درصد کاهش دهند. طراحی چند محفظه ای این پروفایل ها برای فیلتر کردن صداها یا نویزهای ناخواسته از بیرون مفید است. از این رو، آن ها را به قاب های پنجره ای عالی برای ساختمان ها در شهرها یا مناطق نزدیک به راه آهن، فرودگاه یا جاده های اصلی تبدیل می کند. شما با انتخاب پنجره کدو و همچنین با توجه به قیمت پنجره کندو می توانید انتخابی معقولانه داشته باشید و در کنار خانواده خود در آرامش زندگی کنید.

پنجره‌های یو پی وی سی کندو برای افرادی که در خانه کار می‌کنند، نوازنده‌ها یا دارایی‌های تجاری، گزینه‌ای عالی هستند تا اطمینان حاصل کنند که صداهای بیرونی کارهای روزمره آن ها را مختل نمی‌کند.

قیمت پنجره دوجداره کندو
4. راندمان حرارتی

نصب پنجره های یو پی وی سی کندو به دلیل خاصیت عایق حرارتی گزینه بسیار خوبی است. زیرا به دلیل ماهیت غیر رسانایی مواد uPVC، انتقال حرارت را از طریق قاب ها امکان پذیر نمی کند. از این رو، تضمین می‌کند که فضای داخلی دمای داخلی را ثابت نگه می‌دارد و در عین حال وجود پیش‌نشینی را از بین می‌برد و گرمای داخل را حفظ می‌کند. به این ترتیب، این پروفیل ها برای کاهش قابل توجه هزینه های تهویه مطبوع و گرمایش فوق العاده هستند.

5. امنیت بالا

به دلیل وجود سیستم های قفل متعدد، پنجره های یو پی وی سی کندو امنیت سطح بالایی را برای ملک شما فراهم می کند و در عین حال نفوذ را برای متجاوزان دشوار می کند. مواد مختلف، از جمله فولاد محکم، که برای شکل‌دهی پروفیل‌های uPVC استفاده می‌شود، آن‌ها را قوی می‌سازد. شما می توانید برای ایجاد امنیت بیشتر خانه خود پنجره یو پی وی سی کندو را با قیمت پنجره کندو که بسیار مقرون به صرفه است سفارش دهید.

6. 100% قابل بازیافت

تولید کنندگان پنجره یو پی وی سی کندو این قاب های پنجره را زمانی که عمرشان به پایان می رسد بازیافت می کنند. این واقعیت که پنجره‌های یو پی وی سی کندو قابل بازیافت هستند، آن را به محصولی بسیار مطلوب‌تر برای املاک مسکونی و تجاری تبدیل می‌کند. پنجره های یو پی وی سی کندو با کیفیت بالا و قیمت پنجره کندو همچنین به کاهش سطح آلودگی کمک می کند و بر محیط زیست تاثیر دارد.

7. طیفی از رنگ ها و طرح ها

پنجره های یو پی وی سی کندو در طیفی از رنگ ها و طرح های فریم موجود می باشند. بنابراین، شما گزینه های زیادی برای انتخاب دارید. تمام طرح های این پروفایل ها را می توان سفارشی کرد تا مطمئن شوید که نتیجه تکمیل کننده فضای داخلی شما است و به طور یکپارچه با موضوع خانه شما مطابقت دارد. بنابراین، اگر می‌خواهید قاب‌های پنجره موجود خود را جایگزین کنید، پنجره‌های UPVC می‌توانند گزینه‌ای عالی باشند.

شما می توانید پنجره های کندو را در طرح های مختلف از جمله دو حالته سفارش دهید و با این انتخاب خانه خود را زیباتر کنید. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت پنجره کندو با وین سازان تماس حاصل فرمایید.

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع