قیمت پنجره ماوی

یک پنجره عالی محیط کلی خانه شما را بهبود می بخشد و مزایایی مانند نور طبیعی، نماهای بهبود یافته، سبک سفارشی و کاهش نویز را برای شما فراهم می کند. اگر شما هم از دسته افرادی هستید که در حال ساخت و ساز یا در فکر تعویض پنجره های خانه خود هستید پس باید به نکات مهم قبل از خرید یک پنجره خوب و با دوام دقت کنید.توجه داشته باشید که قیمت پنجره ماوی نسبت به هم رده های خود بسیار مناسب می باشد.

در هنگام انتخاب پنجره شما با گزینه های مختلفی مواجه می شوید زیرا پنجره ها با قاب های مختلفی ساخته می شوند در صنعت پنجره سازی کشور عزیزمان ایران بیشتر از پنجره های آلومینیوم و پنجره دوجداره UPVC استفاده می شود اما باید گفت پنجره های یو پی وی سی به دلیل مزایا و همچنین قیمت مناسب بیشتر از پنجره های آلومینیوم مورد استفاده قرار می گیرند به همین دلیل ما در این مقاله به پنجره های UPVC می پردازیم. در ادامه مقاله به جزئیات و قیمت پروفیل ماوی خواهیم پرداخت.

مهم ترین نکته در انتخاب یک پنجره خوب پروفیل پنجره شما است این که از چه پروفیلی برای ساخت پنجره خانه خود استفاده می کنید بسیار حائز اهمیت است یک پروفیل با کیفیت می تواند خیال شما را تا سال ها از بابت پنجره خانه راحت کند. پس بهتر است از پنجره های با پروفیل خوب استفاده کنید یکی از این پروفیل های نام آشنا و با کیفیت پروفیل شرکت ماوی است. ما در این مقاله قصد داریم شما را با این شرکت معتبر و قیمت پنجره ماوی آشنا کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را برای پنجره خانه خود داشته باشید.

قیمت پنجره ماوی

قیمت پنجره دوجداره ماوی یو پی وی سی

شرکت ماوی از سال 1340 در قالب سه شرکت به نام های شرکت تولیدی متامین و پی وی سی افرا شرکت تولیدی نوارلبه پی وی سی، کاغذ شبکه افرا ، شرکت چوب و کاغذ و پی وی سی ، چسب افرای ماکو کار خود را آغاز کرد.

واحد تولید این شرکت در قالب 5 کارخانه تولید نوار لبه پی وی سی ، کاغذ شبکه Honeycomb نوار لبه متامین پروفیل UPVC و چسب Hotmelt توانسه سهم بزرگی از بازار داخلی و بازارهای خارجی را به خود اختصاص دهد و ارتباط مستقیم و تنگاتنگ با تولید کنندگان و شرکت های خارج از ایران داشته باشد.

شرکت ماوی همواره در تلاش است تا بتواند بهترین ها را به مشتریان خود ارائه دهد زیرا سیاست های این شرکت بر مبنای مشتری مداری استوار است و همیشه کیفیت مطلوب کالاهای تولیدی و سرویس دهی منظم را در راس کارهای خود قرار داده است.همچنین توانسته در سال های اخیر افتخارات متعددی را از سازمان های مختلف کشور کسب نماید که یکی از این افتخارات کسب افتخار کارافرین برتر ملی در سال 1390 و واحد نمونه صنعتی بوده است. قیمت پنجره ماوی نسبت به قیمت پنجره ویستابست مناسب تر است و وزن این دو پروفیل تقریبا یکسان می باشد.

در این شرکت هر مرحله از تولیدات توسط واحد کنترل کیفی در آزمایشگاه این شرکت مورد آزمایش قرار می گیرد.

  • سنجش برگشت حراراتی پروفیل برای مقاومت کاما در برابر گرما و سرما
  • آزمایش مقاومت پروفیل در برابر ضربه ناشی از سقوط وزنه
  • تست کیفیت، ثبات و براق بودن رنگ پروفیل ها در آزمایشگاه
  • تست استحکام و ضربه های کششی
  • بررسی جوش و زوایای پروفیل
  • تست تغییرات ظاهری در دمای 150 درجه
پنجره Mavi

ویژگی های این نوع برند

شناسایی پنجره های مناسب برای خانه شما آسان نیست. این امر مستلزم داشتن دانش در مورد انواع مختلف پنجره ها و دانستن نوع مزایایی است که هر کدام می توانند برای پروژه مسکن شما ارائه دهند. از آن جایی که شما نه طراح پنجره و نه تولید کننده آموزش دیده هستید، ممکن است طراحی کامل را ندانید. شرکت ماوی با انتخاب گسترده ای از پنجره ها ایده های مختف رو به شما ارائه می دهد. قیمت پنجره ماوی نسبت به مزایای که دارا بسیار مناسب می باشد  برای پروژه خانه شما انتخاب خوبی می باشد.

شما فقط باید پنجره هایی را انتخاب کنید که مکمل طراحی و ظاهر خانه شما باشد. شما می توانید هر سوالی در مورد پنجره بپرسید تا با مزایا و معایب آن آشنا شوید تا مطمئن شوید که پنجره مناسب خانه شما است پس نگران چیزی نباشید زیرا حتی قیمت پروفیل ماوی نسبت به کیفیتی که دارد بسیار مناسب است.توجه داشته باشید که  قیمت پنجره هافمن نسبت به ماوی مناسب تر است اما کیفیت و وزن این پروفیل را دارا نمی باشد.

پنجره ماوی یک پنجره بادوام برای خانه شما

ساختن خانه یک کار گران است. این کاری است که نمی خواهید اغلب انجام دهید. به همین دلیل است که دوام برای پروژه خانه شما مورد توجه است. این در مورد پنجره های شما نیز صدق می کند. بنابراین انتخاب یک پنجره بادوام بسیار مهم است قیمت ماوی یکی از پنجره های است که با کیفیت مناسبی و تست های لازم در آزمایشگاه می تواند به شما پنجره ای بادوام با عملکرد مناسب ارائه دهد شما با توجه به قیمت پنجره ماوی شما می توانید یک پنجره با دوام و مناسب داشته باشید و تا سال ها از آن استفاده کنید.

عملکرد بالا

شما به پنجره های با کارایی بالا برای خانه خود نیاز دارید. از این رو، شما باید سازنده ای را انتخاب کنید که بتواند پنجره ای را برای شما فراهم کند که دارای میزان لعاب و عایق مناسب باشد. همچنین، مهر و موم و آب و هوا را در نظر بگیرید. سازنده همچنین باید توانایی ارائه بهترین نصب را داشته باشد زیرا یک پنجره به خوبی نصب آن است. شما با انتخاب پنجره ماوی برای خانه خود می توانید از تمامی مزایای گفته شده برای یک پنجره خوب بهره مند شوید بدون این که نگران قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی ماوی برای خانه خود باشید.

پنجره دوجداره ماوی

زیبایی خانه با پروفیل ماوی

هر صاحب خانه ای آرزو دارد که خانه ای زیبا داشته باشد. به همین دلیل است که اکثر مردم معمولاً تعویض پنجره را انجام می دهند. شما با تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های جدید ماوی ظاهر خانه خود را بهبود می بخشید. یک تولید کننده عالی پنجره تولیدی است که طرح ها و سبک های زیبای پنجره را در اختیار شما قرار می دهد. یک پنجره خوب باید از نظر زیبایی شناسی دلپذیر، ایمن باشد، آلودگی صوتی را کاهش دهد، نور مناسبی را وارد کند و همچنین از کشش جلوگیری کند. شما تمامی این مزایا را با قیمت پنجره دوجداره ماوی تجربه کنید.

مشتری مداری عالی شرکت ماوی

خدمات مشتری یک ویژگی مهم است که باید در هر سازنده پنجره قبل از ارائه خدمات به آن توجه کند. اگر با هر چالشی مواجه شدید یا نیاز به پاسخ به سوالی دارید، سازنده ای می خواهید که پاسخگو باشد. بهترین راه برای سنجش میزان پاسخگویی سازنده پنجره، جستجوی نظرات آنلاین آنهاست. به این ترتیب شما خواهید دانست که مشتریان قبلی آن ها در مورد خدماتشان چه می گویند. شرکت پنجره ماوی همواره در تلاش است که بهترین ها را به مشتریان خود ارائه دهد به همین خاطر شما با خیالی آسوده با ضمانت نامه 25 سال در برابر تغییر رنگ و شکل می توانید پنجره خود را با پروفیل ماوی سفارش دهید. شرکت بزرگ ماوی علاوه بر پروفیل ماوی خود دو پروفیل اقتصادی تر با نامهای کندو و هانی کامب می باشد .  قیمت پنجره ماوی نسبت به قیمت پنجره کندو بالاتر می باشد و قیمت کندو کمی بالاتر از هانی کامب می باشد .اگر بخواهیم به ترتیب از گران به ارزان بگوییم ، مورد اول ماوی بعد کندو در آخر هانی کامب می باشد.

قیمت پنجره دوجداره ماوی

قیمت پروفیل  پنجره ماوی

قیمت پنجره دوجداره ماوی معمولا به طور میانگین به سادگی قابل محاسبه است. اما برای رسیدن به قیمت پنجره دوجداره به طور دقیق، لازم است که ابعاد دقیق پنجره را داشته باشیم. علاوه بر این‌ تعداد بازشوها، فیکس و نوع باز شدن پنجره براساس تک حالته، دو جهته یا کشویی بودن، برای تشخیص قیمت دقیق پنجره، موثر است. قیمت پایه درب و پنجره دوجداره براساس میانگین هر مترمربع از فضای مورد نظر مشخص می‌شود.

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع