قیمت پنجره پرولاین

قیمت پنجره پرولاین

پنجره نقش مهمی در به نمایش گذاشتن جذابیت زیبایی شناسی خانه شما دارد. اگر قصد دارید خانه خود را به زودی بفروشید، یک راه موثر برای تغییر دکوراسیون خانه، جایگزینی پنجره های فرسوده با طرح های مدرن است. شما می توانید با انتخاب سبک های طراحی منحصر به فرد، جذابیت و ارزش ملک خود را ارتقا دهید.خریداران بالقوه ترجیح می دهند تنها در صورتی گزینه های مسکن را بررسی کنند که جذابیت بیرونی به اندازه کافی جذاب باشد. طرح های منحصر به فرد یک سرمایه گذاری اولیه است که به خانه شما زیبایی بصری می بخشد. قیمت پنجره پرولاین همانند قیمت پنجره وایزروین جز پروفیل اکونومی و قیمت مناسب محسوب می شود.

یکی از محبوب ترین گزینه هایی که می توانید برای پنجره خانه انتخاب کنید پنجره های یو پی وی سی است زیرا این پنجره ها در کنار مزایایی که به شما ارائه می دهند قیمت مناسبی نیز دارند. اما این که پنجره یو پی وی سی خود را از کدام شرکت خریداری می کنید بسیار مهم و حائز اهمیت است زیرا پنجره یو پی وی سی تنها در صورتی عملکرد خوبی دارد که از کیفیت مناسبی برخوردار باشد. ما در این مقاله قصد داریم شما را با شرکت معتبر در و پنجره یو پی وی سی پرولاین و همچنین قیمت پنجره پرولاین آشنا کنیم تا شما بتوانید بهترین ها را برای خانه خود برگزینید.

قیمت پنجره پرولاین

شرکت درب و پنجره یو پی وی سی پرولاین

شرکت پرولاین از سال 1998 میلادی با هدف تولید پروفیل های UPVC جهت ساخت در و پنجره های دو جداره، در کشور ترکیه شروع به کار کرد. این شرکت با به کار گیری از تکنولوژی (اکسترودرهای تولید) کمپانی CINCINNATI کشور اتریش و قالب های شرکت GRUBER اتریش و همچنین استفاده از مواد اولیه ی مرغوب جهانی و اخذ گواهینامه های بین المللی در زمینه تولید، توانسته است در جایگاه پیشگامان صنعت UPVC جهان قرار بگیرد. یکی از افتخارات شرکت درب و پنجره پرولاین صادرات پروفیل UPVC به بیش از 30 کشور جهان می باشد. قیمت پنجره پرولاین همانند قیمت پنجره آورتا با توجه به کیفیت مرغوبی که دارد مناسب می باشد و شما می توانید با خیالی آسوده محصولات این شرکت را سفارش دهید.

پنجره یو پی وی سی چیست؟

قبل از این که درباره مزایا و قیمت پنجره پرولاین صحبت کنیم بهتر است یک با پنجره یو پی وی سی آشنا شویم تا بتوانیم درک بهتری از این موضوع داشته باشیم.
UPVC مخفف پلی وینیل کلرید پلاستیکی نشده است و به طور جهانی به عنوان پنجره سبز شناخته می شود. پنجره های یو پی وی سی نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارند و به راحتی تمیز می شوند. آن ها همچنین سبک وزن، زیبا و ایمن هستند. آن ها عایق حرارتی عالی ارائه می دهند و هم آب و هم ضد هوا هستند. همچنین با قیمت مناسبی نیز به بازار عرضه می شوند قیمت پنجره پرولاین نیز مناسب است شما می توانید این پنجره با از مراکز معتبر خریداری کنید.

قیمت پنجره UPVC پرولاین

مزایا و عوامل تاثیر گذار در قیمت پنجره پرولاین

1. ماندگاری طولانی

مصالح ساختمانی مانند چوب و آهن در معرض آسیب رطوبت هستند. وقتی در معرض آب قرار می گیرند، پوسیده می شوند و کپک روی آن ها رشد می کند. پنجره ها و درهای فلزی برای اطمینان از مقاوم بودن در برابر خوردگی نیاز به پرداخت های گران قیمت دارند و این امر هزینه های آن ها را افزایش می دهد. پنجره یو پی وی سی پرولاین در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی مقاوم است. همچنین به دلیل رطوبت پوسته پوسته نمی شود یا تحت تأثیر خوردگی نمک قرار نمی گیرد. این بدان معناست که چه در یک منطقه ساحلی زندگی کنید و چه در کوهستان، پنجره یو پی وی سی پرولاین مناسب شماست. قیمت پنجره پرولاین همانند قیمت پنجره سی فور نیز مقرون به صرفه بوده و از هزینه های اضافی شما جلوگیری می کند.

2. تعمیر و نگهداری کم

موادی مانند چوب و فلز برای جلوگیری از زنگ زدگی یا پوسیدگی نیاز به نگهداری منظم دارند. شما باید آن ها را به طور منظم بررسی کنید و در صورت وجود هرگونه نشانه ای از آسیب تعمیر کنید. شما باید آن ها را به طور مرتب رنگ کنید زیرا در هوای سرد رنگ پوسیده می شود. با پنجره یو پی وی سی پرولاین، شما مجبور نخواهید بود با هیچ یک از این مسائل دست و پنجه نرم کنید. به نگهداری کمی نیاز دارد و برای مدت طولانی کاملاً جدید به نظر می رسد. تمیز کردن پنجره یو پی وی سی پرولاین نیز آسان است، بنابراین یک روز کامل را صرف شستشوی آن نمی کنید. قیمت پنجره پرولاین در برابر هزینه های جانبی که شما مجبور به پرداخت آن ها در پنجره های آهنی هستید بسیار اقتصادی است و جای هیچ نگرانی را باقی نمی گذارید.

قیمت پنجره دوجداره پرولاین
3. اثبات صدا

خانه شما باید مکانی آرام باشد که بتوانید به راحتی در آن استراحت کنید و بنابراین عایق صدا بسیار مهم است. هنگامی که از پنجره یو پی وی سی پرولاین با شیشه‌های دوجداره استفاده می‌کنید، صدا را تا حدود ۸۰ درصد کاهش می‌دهد و محیطی آرام در خانه ایجاد می‌کند. یکی از عوامل مهم در قیمت پنجره پرولاین شیشه مورد استفاده شده در آن است در صورتی که شما از شیشه سه جداره استفاده کنید قیمت پنجره پرولاین همانند قیمت پنجره شفر افزایش می یابد.

4. ایمن

پنجره ها و درها باید خانه شما را در برابر مزاحمان محافظت کنند. بیش از ده گزینه قفل مختلف وجود دارد که می توانید هم با پنجره ها و هم درب های یو پی وی سی پرولاین استفاده کنید. هنگامی که از شیشه های ایمنی مقاوم با قاب پنجره یو پی وی سی پرولاین استفاده می کنید، ورود دزدان یا سارقان به خانه شما را غیرممکن می شود. یراق آلات به کار رفته در پنجره پرولاین با توجه به نوع بازشو آن و همچنین سلیقه شما متفاوت بوده و همین امر می توانید در قیمت پنجره پرولاین شما موثر باشد.

پنجره پرولاین
5. عایق

متریال عالی پنجره ها و درهای پرولاین اجازه نمی دهد گرمای داخل خانه شما خارج شود. این باعث می شود خانه شما گرم و راحت باقی بماند. پروفیل یو پی وی سی پرولاین دارای کیفیت عایق عالی است که آن را به یک ماده عالی برای استفاده در پنجره ها و درها تبدیل می کند. پنجره پرولاین میزان مصرف انرژی در خانه را کاهش داده و در نهایت هزینه ماهانه قبوض را کاهش خواهید داد. علاوه بر قیمت پنجره پرولاین همانند قیمت پنجره واناوین که از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است این شرکت از افراد کارآزموده برای نصب پنجره ها استفاده می کند که می تواند نقش مهمی در عایق بندی بهتر پنجره شما داشته باشد.

6. مقاوم در برابر آتش

اگر در منطقه ای زندگی می کنید که مستعد آتش سوزی است، باید از پنجره های یو پی وی سی پرولاین در هنگام ساخت خانه خود استفاده کنید زیرا ضد حریق هستند. آن ها همچنین برای مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی سخت مانند طوفان سفارشی شده اند. از عوامل حائز اهمیت و مهم در قیمت پنجره پرولاین می توانیم به کیفیت پروفیل این محصول نیز اشاره کنیم که می تواند نقش مهمی در عملکرد و طول عمر پنجره داشته باشد.

قیمت پرولاین
7. سازگار با محیط زیست

همان طور که در بالا ذکر شد، پنجره های UPVC پنجره سبز هستند. شرکت‌ها UPVC را به کاشی‌ها، لوله‌ها، پست‌های راهنمای کنار جاده‌ها و موارد دیگر بازیافت می‌کنند. پنجره های یو پی وی سی بین 40 تا 80 سال عمر می کنند که در مقایسه با سایر متریال ها بسیار طولانی است.

8. مقاوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی

یکی از دلایل اصلی عدم دوام درب و پنجره های فلزی آسیب های ناشی از زنگ زدگی و خوردگی است. در مناطق ساحلی، خوردگی نمک می تواند طول عمر یک در یا پنجره را به شدت کاهش دهد. که منجر به تعمیر و تعویض گران قیمت می شود. پنجره یو پی وی سی پرولاین حتی در مناطق بسیار مرطوب زنگ نمی زند یا خورده نمی شود. برای مدت طولانی به شما خدمت می کند و برای جلوگیری از آسیب رطوبت نیازی به رنگ آمیزی منظم آن ندارید. . قیمت نهایی هر پنجره در نهایت به کیفیت ساخت و انتخاب شما بستگی دارد که این در مورد قیمت پنجره پرولاین نیز صدق می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع