قیمت پنجره فربد

پنجره ها یکی از مهم ترین و استثنایی ترین اجزای ساختمان به شمار می روند که نور، هوا و صدا از طریق آن ها به یک فضا می رسد. از طریق پنجره ها است که فضای داخلی خانه با فضای بیرونی ارتباط برقرار می کند و از این طریق به ساکنان خانه کمک می کند تا از محیط بیرونی لذت ببرند. با توجه به اهمیت پنجره و نقش آن در خانه، مهم است که شما از چه پنجره ای برای خانه خود استفاده می کنید. یکی از بهترین نوع پنجره ها برای خانه پنجره دوجداره یو پی وی سی است زیرا این نوع پنجره ها عایق صوتی و حرارتی بسیار خوبی هستند همچنین می توانند امنیت خانه شما را در برابر عوامل بیرونی و خطرناک حفظ کنند. قیمت پنجره فربد از قیمت پنجره هافمن پایین تر می باشد.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از شرکت های معتبر و با کیفیت تولید پنجره های یو پی وی سی به نام فربد و قیمت پنجره فربد آشنا کنیم تا شما عزیزان بتوانید در هنگام خرید بهترین انتخاب را داشته باشید.

قیمت پنجره فربد

پنجره دوجداره یو پی وی سی فربد

در ابتدا شما را با کارخانه تولید پنجره یو پی وی سی فربد آشنا می کنیم تا بتوانید بهتر و بیشتر با این شرکت معتبر ارتباط بر قرار کنید. شرکت فربد، کارخانه خود را در سال 1386 تاسیس کرد. ایـن کارخانه در زمینی بـه مساحت دو هکتار و زیربنای 75۰۰ مترمربع، در شهرک صنعتی اشتهارد ساخته شد و در سال 1390 به بهره برداری رسید. در این مجموعه تولیدی، از ماشین آلات و تجهیزات برندهای مطرحی چون Krauss Maffei آلمان، Greiner اتریش و سایر تامین کنندگان اروپایی استفاده می شود. این تجهیزات ظرفیت تولید این مجموعه را به 8 هزار تن در سال رسانده اند. نکته که باید به آن توجه کنید قیمت پنجره دوجداره فربد می باشد که نسبت به قیمت پنجره دوجداره وین تک ارزان تر می باشد.

قیمت پنجره دوجداره فربد

قیمت پنجره دوجداره فربد با در نظر گرفتن مواد اولیه

خط تولید این کارخانه شامل 47 سطح مقطع می باشد. از این تعداد 16 سطح مقطع به سری پروفیل های سری 70 میلی متری 4 و 5 حفره تعلق دارد و 20 سطح مقطع به سری 60 میلی متری 3 و 4 حفره و 9 سطح مقطع نیز به سری کشویی تک ریل و جفت ریل اختصاص دارد. تمامی سری ها قابلیت عرضه به صورت سطح مقطع سفید، رنگی یا لمینیت را دارند. استفاده از ماشین آلات و تجهیزات معتبر اروپایی علاوه بر افزایش کیفیت محصولات، تضمین کننده یکنواختی در تولید است.

این تجهیزات باعث شده اند تا کیفیت پنجره های فربد همواره در سطحی بالا قرار داشته باشد. قیمت پنجره فربد با توجه به سطح کیفیت و تنوع بسیار مناسب و به صرفه می باشد بنابراین شما عزیزان می توانید با هر سبک و سلیقه ای پنجره های فربد را خریداری کرده و خریدی مطمئن و با کیفیت داشته باشید.

قیمت فربد

مزایای پنجره فربد

امروزه در و پنجره های یو پی وی سی طرفداران بسیار زیادی دارد و گزینه مناسبی برای پنجره های قدیمی و فلزی هستند. UPVC به عنوان پلی وینیل کلراید غیر پلاستیک شناخته می شود، جایگزین پایدارتر و انعطاف پذیرتری نسبت به آن چه در حال حاضر در بازار رایج است، ارائه می دهد. پروفیل‌های UPVC در دماهای بالا گرم می‌شوند و سپس چندین روش خنک‌سازی را طی می‌کنند تا ماده گرم‌شده را به شکلی درآورند. این پروفیل ها بسیار بادوام هستند، حاوی مواد شیمیایی اضافی نیستند و جذابیت خود را در طول عمر خود حفظ می کنند.

پنجره های یو پی وی سی فربد علاوه بر دوام و ماندگاری قیمت مناسبی نیز دارند. قیمت پنجره فربد در کنار مزایای که دارد بسیار اقتصادی و مناسب است. ما در ادامه به مزایای پنجره های فربد خواهیم پرداخت.

بادوام

این شرکت در ابتدا کار خود را با شعار کیفیت غالب است شروع کرده و همواره نیز در تلاش است که بهترین ها را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. پنجره های یو پی وی سی فربد تحت تأثیر شرایط آب و هوایی شدید قرار نمی گیرند. و می توانند برای بیش از 25-30 سال بدون تعمیر و نگهداری و بدون افت در عملکرد آن دوام بیاورد. پنجره یو پی وی سی فربد در برابر اشعه ماوراء بنفش نیز مقاوم است به همین دلیل زنگ نمی زند و همچنین پنجره ها دچار تغییر رنگ نمی شوند. قیمت پنجره فربد با توجه به دوام و ماندگاری که در اختیار مشتریان خود قرار می دهد مقرون به صرفه است.

عایق مناسب

پنجره های یو پی وی سی فربد عایق های عالی آلودگی، گرد و غبار، گرما و صدا هستند. از آن جایی که این پنجره رسانای گرما نیست، بدون توجه به آب و هوای بیرون، دمای عالی را در داخل خانه شما حفظ می کند. گرد و غبار، آلودگی کمتر در خانه شما به معنای کیفیت هوای خوب در فضای شخصی شماست. و خاصیت عایق صوتی پنجره یو پی وی سی فربد به معنای خداحافظی با تمام صداهای تحریک کننده و نابهنگام بیرون است. شما باید تصمیم بگیرید که چه نوع محیطی در خانه شما وجود دارد نه عوامل و سر و صدای بیرونی. شما با خرید پنجره های فربد می توانید آرامش و آسایش را به خانواده خود هدیه دهید بدون این که نگران قیمت پنجره فربد باشید زیرا این پنجره های با نازل ترین قیمت به بازار عرضه می شوند.

مصرف انرژی

پنجره یو پی وی سی فربد با کارایی بالا یک عایق عالی است. این بدان معنی است که در هوای گرم و سرد دمای مناسبی را در داخل خانه شما حفظ می کند. بنابراین، استفاده شما از سیستم های گرمایش و سرمایش در طول سال به میزان قابل توجهی کمتر خواهد بود. منجر به کاهش قبض انرژی می شود. قیمت پنجره فربد با توجه به مزایایی که دارد برای شما می تواند یک سرمایه گذاری بلند مدت محسوب شود و در هزینه های انرژی شما صرفه جویی کند.

دوستدار محیط زیست

با توجه به گرم شدن زمین، نیاز به سیستم های خنک کننده افزایش یافته است. بسیاری از منازل داخلی اغلب چنان گرم می شوند که بدون سیستم خنک کننده مناسب غیرقابل تحمل است. در چنین حالتی، سرمایه‌گذاری در UPVC می‌تواند بسیار سودمند باشد، زیرا خاصیت عایق حرارتی آن‌ها به کاهش قابل توجه قبض انرژی کمک می‌کند.علاوه بر این، درب و پنجره های یو پی وی سی فربد طول عمر بالایی دارند و از مواد قابل بازیافتی ساخته شده اند که برای محیط زیست مضر نیستند. قیمت پنجره دوجداره فربدهمانند قیمت پنجره دوجداره ویستابست با توجه به نیاز شما مشتریان عزیز محاسبه می شود و به عوامل متعددی بستگی دارد.

تنوع طرح رنگ

شرکت کار تجارت فربد در راستای پاسخ بـه نیاز مشتریان خود و با استفاده از بهترین تجهیزات شرکت FOX اتریش و روکش های شرکت Renolit، قابلیت روکش کردن کلیه محصولات خود را فراهم کرده است. روکش لیمنیت می تواند در نمای داخل و بیرون و یا هر دو طرف پروفیل قهوه ای یا سفید انجام شود. همچنین در روکش کردن پروفیل ها از فرآیند چسب گرم استفاده می شود کـه عمر روکش نصـب شده را بالا می برد. شما می توانید با توجه به سبک و طرح دکوراسیون داخلی منزل خود پنجره های فربد را سفارش دهید و بهترین ها را در کنار خانواده خود تجربه کنید.

پنجره فربد

قیمت پنجره فربد
قیمت پنجره فربد به چند عامل بستگی دارد. برخی عوامل قیمت را افزایش می دهند که از جمله دو مورد پروفیل یو پی وی سی و ساختار پنجره upvc است و مورد بررسی قرار می گیرد.
پروفیل UPVC فربد از اصلی ترین قطعات تشکیل دهنده پنجره دوجداره است، به همین دلیل میزان استفاده از پروفیل روی قیمت پنجره فربد کاملا تاثیر گذار است.قیمت مترطول پروفیل UPVC با میزان وزن آن ارتباط مستقیم دارد، برخی از پروفیل های UPVC نامرغوب با کاهش وزن در یک متر پروفیل UPVC قیمت آن را نیز کاهش می دهند و موجب افت مقاومت و کیفیت خواهند شد.

قیمت پنجره فربد را نمی توان بدون دانستن ابعاد پنجره و تعداد بازشو های آن به طور دقیق محاسبه کرد چون قیمت پنجره فربد به میزان پروفیل مصرفی بر اساس متر طول و مقدار شیشه دوجداره بر اساس متر مریع و تعداد بازشوها و یراق آلات آن بستگی دارد. جهت محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره با مشاورین ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع