قیمت پنجره واناوین

هنگامی که به دکوراسیون یا بازسازی خانه خود فکر می کنید، پنجره UPVC بخشی از ملاحظات شما می شود. بنابراین مهم است که قیمت درب و پنجره های UPVC را بدانید و درباره شرکتی که می خواهید از آن خرید کنید اطلاعات لازم را به دست آورید. شرکت های زیادی هستند که امروزه در حوزه صنعت درب و پنجره یو پی وی سی فعالیت می کنند و شما می توانید با مراجعه به آن ها قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کنید و خرید خود را انجام دهید. زیرا یکی از عواملی که می تواند بر روی قیمت پنجره تاثیر بگذارد شرکت تولید کننده است. پنجره واناوین یکی از برند های پروفیل مطرح کشور می باشد که قیمت پنجره واناوین نسبت به کیفیت و وزن پروفیل بسیار مناسب می باشد.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از شرکت های موفق و پیشرو در زمینه پنجره و پروفیل UPVC آشنا کنیم تا شما بتوانید پنجره ای با کیفیت را به قیمت مناسب خریداری کنید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 پنجره وانا وین

یکی از شرکت هایی که در زمینه UPVC فعالیت دارد شرکت تکنما پی وی سی یا همان پروفیل واناوین است که همگام با بهینه سازی مصرف سوخت و انرژی، فعالیت خود را از سال 1389 در زمینه تولید پروفیل UPVC آغاز نمود. این شرکت هم اکنون در زمینی به مساحت 10000 متر مربع با زیربنای 4000 متر مربع در شهرک صنعتی رازی استان اصفهان به فعالیت خود ادامه می دهد و دراین مدت با تولید محصولات با کیفیت و اقتصادی توانسته است سهم خوبی از بازار کشور را به خود اختصاص دهد. باید گفت قیمت پنجره واناوین با توجه به کیفیت مرغوبی که ارائه می دهد بسیار مناسب است. قیمت پنجره ویستابست کمی بالاتر است ولی خب وزن و کیفیت بالاتری نیز دارد.

قیمت پنجره واناوین

اهداف شرکت واناوین

  • کمک به افزایش بهره وری در بخش انرژی با تولید پروفیل های UPVC با کیفیت و ارائه خدمات ارزشمند با تکیه برکارکنان با انگیزه و کوشا که موجب بهبود زندگی مصرف کنندگان ملی می گردد.
  • توسعه همه جانبه شرکت به منظور ارائه محصولات و خدمات گسترده در سراسر کشور
  • فروش به صورت اعطای نمایندگی در تمام استان های کشور
  • توجه به رضایتمندی مشتریان با پاسخ به سفارشات، نظرات و پیشنهادات آن ها در کمترین زمان ممکن
  • افزایش تولیدپروفیل تا مرز 10000 تن در سال جهت کسب سهم بازار قابل قبولی از پروفیل تولیدی کشور
  • افزایش صادرات محصولات واناوین همانند پنجره هارمونی  با اعطای نمایندگی و مالکیت دفاتر فروش درکشورهای همسایه
پنجره دوجداره واناوین

چرا پنجره UPVC واناوین

پنجره های یو پی وی سی نه تنها جذاب ترین پنجره ها هستند، بلکه مقرون به صرفه ترین نیز هستند. آن ها پنجره هایی با تعمیر و نگهداری کم هستند که با برش و اتصال قطعات پلاستیکی برای تطبیق با شکل پنجره ساخته می شوند. UPVC مخفف پلی وینیل کلرید غیرپلاستیک شده است و هنگام تولید پنجره ها به پی وی سی ترجیح داده می شود زیرا تجزیه نمی شود و در آزمایش شرایط آب و هوایی دوام بیشتری دارد. هنگام دریافت قیمت از شرکت‌های مختلف، ممکن است از اصطلاح پنجره‌های PVC استفاده کنند، اما تقریباً همیشه به یو پی وی سی اشاره می‌کنند.

ظاهر شیک

هنگامی که صحبت از پنجره به میان می آید، پنجره یو پی وی سی واناوین به طور گسترده ای شیک ترین انتخاب از پنجره ها محسوب می شود. ظاهری بسیار مدرن و شیک دارند به علاوه در رنگ ها و طرح های زیادی موجود هستند. علاوه بر ظاهر صیقلی، یک سیستم قفل دقیق تعبیه شده است و امنیت بالایی را ارائه می دهند. به‌عنوان ارزان‌ترین گزینه، پنجره‌های یو پی وی سی ساخته شده با اندازه‌گیری ممکن است سبک بیشتری به خانه‌تان بیافزایند بدون این که هزینه‌ای زیادی برای شما ایجاد کنند.

برای تعويض بدون تخريب درب و پنجره های قديمی از پنجره واناوین با پروفیل های دوجداره UPVC در زمان کم و نصب راحت بهره ببرید و قیمت پنجره واناوین را با توجه به کیفیت آن می توانید به راحتی با برندهای دیگر مقایسه کنید.

عایق با کیفیت

برای راحتی شما، پنجره‌ها و درب‌های یو پی وی سی واناوین با قیمت مناسب برای شما به بازار عرضه می شوند. آن ها نه تنها عموماً با هزینه بسیار کمتر تولید می شوند، بلکه عایق بندی خوبی نیز دارند. برخلاف گزینه های جایگزین مانند پنجره های چوبی، پنجره های یو پی وی سی واناوین فاقد شکاف هستند. آن ها در طول زمان به همان اندازه و شکل باقی می مانند. این بدان معناست که خانه شما هیچ گرمایی از دست نمی دهد که متعاقباً منجر به کاهش قبض گرمایش شما نیز می شود. پنجره واناوین با پروفیل‌های بازشو و پروفیل های UPVC با کیفیت تولید شده و برای بهینه سازی مصرف سوخت و انرژی در صنعت ساختمان کاربرد دارد.

قیمت پنجره واناوین با توجه به نیاز مشتریان و سلیقه آن ها در بازار متفاوت است پس شما با هر سلیقه و بودجه ای می توانید این پنجره ها را با قیمت مناسب خریداری کنید.

تعمیر و نگهداری

تقریباً هیچ نیازی به نگهداری و تعمیرات مربوط به پنجره های UPVC واناوین وجود ندارد. این به این دلیل است که آن ها هم در برابر آلودگی و هم در برابر آب و هوا بسیار مقاوم هستند. معمولاً پلاستیک بسیار طولانی تر از جایگزین های آن دوام می آورد. در برابر ضربه سخت است و پوسته پوسته نمی شود، پوسیده نمی شود و تجزیه نمی شود. به این ترتیب، پنجره‌های UPVC واناوین بسیار بادوام هستند و در نتیجه حداقل تعمیر و نگهداری را به همراه دارند و از آن جایی که قابل بازیافت هستند، سازگار با محیط زیست هستند. این بدان معنی است که این متریال پنجره در دراز مدت بیشترین سود را به شما خواهد داد!

این پنجره ها دارای پروفیل واناوین خوب، ساخت و مونتاژ خوب و استاندارد و همچنین نصب خوب است و می تواند با خدمات پس از فروش مناسب و گارانتی یک انتخاب عالی باشد. پنجره دوجداره و سه جداره واناوین انتخاب مناسب برای فضاهای پر سرو صدا بوده و هزینه های مصرف انرژی را کاهش می دهد و برای جلوگیری از هدررفت گرما یا سرما بسیار موثر است.

ساخت و تولید پروفیل واناوین به سرعت و با کیفیت عالی انجام می شود و از بهترين مواد اوليه موجود در بازار و يراق آلات مرغوب استفاده می شود. قیمت پنجره واناوین با توجه به مواردی که به آن اشاره شد بسیار مقرون به صرفه است و شما می توانید با خیال آسوده این پنجره را خریداری کنید.

پنجره واناوین

واناوین از چه استانداردها و گواهینامه هایی برخوردار است؟

شركت تكنما پی وی سی سپاهان دارنده گواهینامه های سيستم مديريت كيفيت است. محصولات اين شركت علاوه بر استاندارد اجباری دارای بيمه 7 ساله و ضمانت نامه كيفی 15 ساله نيز هستند.

ویژگی های پروفیل واناوین

ویژگی های منحصر بفرد پروفیل واناوین عبارتند از:

  • استفاده از مواد اولیه مرغوب همانند پنجره ویتانوا
  • طراحی جدید
  • جوش پذیری بالا
  • نوار درزبندی سرخود با قابلیت جوش پذیری
  • استقامت بالا در بدترین شرایط آب و هوایی کشور
وانا وین

آیا قیمت پنجره واناوین رنگی خاکستری و قهوه ا ی بیشتر از سفید است؟

خاکستری و قهوه‌ای انتخاب‌های رنگی بسیار محبوب برای پنجره‌ها و درب‌های uPVC هستند. خاکستری یک ظاهر شیک مدرن را ارائه می دهد، در حالی که قهوه ای سبکی سنتی و خانگی دارد. قیمت پنجره واناوین خاکستری و قهوه ای معمولاً گران تر از پنجره های دوجداره با قاب سفید است. دلیل این امر این است که پنجره های یو پی وی سی واناوین خاکستری و قهوه ای کمتر از سفید رایج هستند، بنابراین تولید آن ها گران تر است.

به جز رنگ چه چیز دیگری در قیمت پنجره واناوین لحاظ می شود؟

رنگ پنجره های یو پی وی سی شما تنها عاملی نیست که قیمت کلی پنجره واناوین را تعیین می کند. قیمت پنجره واناوین به موارد زیر نیز بستگی دارد:

اندازه:

اندازه پنجره شما عامل مهمی در قیمت پنجره واناوین خواهد بود. اگر پنجره بزرگی را نصب کرده اید، مطمئناً به طور قابل توجهی گران تر از یک پنجره کوچک حمام خواهد بود!

سبک:

سبک پنجره ای که انتخاب می کنید نیز بر قیمت پنجره واناوین تأثیر می گذارد. تفاوت قیمت قابل توجهی بین پنجره دوحالته و پنجره ارسی وجود خواهد داشت. این به این دلیل است که ساخت پنجره های ارسی به دلیل مکانیزم کشویی گران تر است.

شیشه سکوریت:

این که آیا برای پنجره های یو پی وی سی خود به شیشه مقاوم نیاز دارید یا نه، در قیمت پنجره واناوین نیز لحاظ می شود. شیشه مقاوم 4 تا 5 برابر قوی تر از شیشه معمولی است، بنابراین احتمال شکستگی آن بسیار کمتر است. در صورت بعید شکسته می شود، به جای تکه های تیز و بزرگ، به قطعات کوچک و ظریف تبدیل می شود، که احتمال آسیب را بسیار کمتر می کند. شیشه های سکوریت معمولا برای پنجره هایی که به استحکام بیشتری نیاز است، مانند پنجره های نزدیک به کف یا پنجره های نزدیک درها، مورد نیاز است.

دستگیره ها:

دستگیره هایی که انتخاب می کنید ممکن است قیمت پنجره واناوین شما را نیز تغییر دهد. اگر دستگیره هایی می خواهید که کمی تخصصی تر از دسته های استاندارد باشند، ممکن است هزینه اضافی داشته باشید.

اشکال سفارشی:

شکل هایی که مربع یا مستطیل ساده نیستند احتمالاً هزینه بیشتری دارند. برخی از صاحبان خانه ها به اشکال غیر استاندارد مانند دایره یا قوس نیاز دارند که در عین حال که قطعاً قابل انجام است، به دلیل تخصص و برنامه ریزی اضافی مورد نیاز می تواند قیمت پنجره واناوین را افزایش دهد.

هزینه‌های نصب:

هزینه‌های نصب ممکن است بسته به مکان شما و مقدار پنجره‌هایی که نصب می‌کنید متفاوت باشد.

سایر ویژگی های اضافی:

سایر ویژگی های اضافی مانند طاقچه های داخلی نیز در هزینه نهایی پنجره های یو پی وی سی رنگی شما لحاظ می شود. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت پنجره واناوین با تیم متخصص وین سازان تماس بگیرید تا آن ها شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع