خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره

“اگر چشم ها پنجره های روح ما هستند، پس پنجره ها چشم هایی به روح یک خانه هستند پس برای خرید پنجره دوجداره نهایت دقت را داشته باشید”وقتی صبح از خواب بیدار می‌شویم و چشمانمان را باز می‌کنیم، این فرصت به ما داده می‌شود که از چیزهای زیبایی که دنیای بیرون ارائه می‌کند لذت ببریم، مانند طلوع خورشید، دریا آبی یا حتی یک نوزاد که به ما لبخند می‌زند. مانند چشمان ما، پنجره های خانه به ما این امکان را می دهند که دنیا را ببینیم و شگفتی ها و زیبایی های بیرون را تجربه کنیم. پنجره های خانه به ما این امکان را می دهند که محیط اطراف خود را در آغوش بگیریم.

هنگامی که پرده ها را در یک اتاق تاریک باز کنید خلق و خوی شما در یک لحظه تغییر می کند. هیچ چیز مثل دیدن بچه هایتان در حال خندیدن و بازی در حیاط خانه خودتان، روز شما را روشن نمی کند.گروه صنعتی وین سازان ارائه دهنده بهترین قیمت پنجره دوجداره در سراسر کشور می باشد و همچنین با خرید پنجره Upvc عایق بسیار قوی برای خانه خود به ارمغان آورید.

کاربران عزیز باید توجه بسیار زیادی به این مساله داشته باشند که پنجره یکی از مهمترین قسمت های ساختمان می باشد. اگر تولید کننده نامناسب پروژه شما را انجام دهد و با قیمت ارزان به شما ارائه کند در مدت کوتاهی به مشکل می خورید . کوچک ترین مشکل که پس از نصب برای شما پیش خواهد آمد تغییر رنگ پروفیل می باشد و رنگ آن از سفید به زرد تبدیل می شود. مشکل دیگر رگلاژ پنجر خواهد بود که در طول سال چند بار باید هزینه کنید و پنجره را تعمییر کنید. دفرمه شدن مشکل دیگر این پنجره ها می باشد . عدم وجود گالوانیزه باعث این امر می شود.

خرید پنجره دوجداره

ارزش خرید پنجره دوجداره

اگر ارزش بهبود خانه با رضایت سنجیده شود، هیچ چیز رضایت بخش تر از نصب و خرید پنجره دوجداره نیست. پنجره ها نور، گرما و زیبایی را به خانه های ما می دهند. آن ها باعث می شوند حتی در یک اتاق کوچک کمتر احساس محدودیت کنیم. پنجره مانند یک دریچه کوچک به دنیای بیرون است که به نور، هوا، صدا و زیبایی اجازه عبور می دهد.

اما باید گفت مهم تر از هر چیزی خرید یک پنجره خوب برای خانه است تا بتواند برای ما آرامش و امنیت را فراهم کند خرید پنجره دوجداره می تواند یک گزینه عالی برای سرمایه گذاری برای منزل شما باشد اگر هنوز از پنجره های تک جداره برای خانه خود استفاده می کنید بهتر است با ما در این مقاله همراه باشید زیرا ما در این مقاله قصد داریم تفاوت های پنجره تک جداره و دوجداره را برای شما بیان کنیم.

خرید پنجره تک جداره در مقایسه آن با پنجره دوجداره

یک پنجره تک جداره با استفاده از یک جداره شیشه ای ساخته می شود. به طور معمول، این شیشه از 3 تا 10 میلی متر است که به طور خلاصه، عایق کافی برای خانه شما فراهم نمی کند. این تک شیشه تنها چیزی است که خانه شما را از فضای باز جدا می کند. پروفیل مولیون در آن استفاده می شود.

پنجره های دو جداره و پنجره Upvc با استفاده از دو جداره شیشه ای ساخته می شوند. این دو شیشه توسط لایه ای از هوا یا گاز (اغلب آرگون) از هم جدا شده و سپس مهر و موم می شوند و مانع کارآمدتری بین خانه شما و دمای سرد بیرون می شوند. پنجره های دوجداره به دلیل درزگیری هوا یا گاز، عایق بسیار بهتری برای خانه شما نسبت به پنجره های تک جداره هستند. به همین دلیل است که خرید پنجره دوجداره همیشه بیشتر از پنجره تک جداره توصیه می شود.

خرید پنجره Upvc
  1. عایق بهتر

پنجره دوجداره برای ایجاد عایق بهتر نسبت به پنجره های تک جداره و سنتی ساخته شده است. پنجره های دو جداره مانع بهتری ایجاد می کنند و بنابراین میزان انتقال حرارت از خانه شما به هوای سرد بیرون را کاهش می دهند. به این ترتیب خانه شما برای حفظ گرمای دریافتی از خورشید در طول روز بهتر است. در طول ماه های گرم تابستان، پنجره ها گرمای شدید بیرون را حفظ می کنند. عایق بهتری که توسط پنجره‌های دوجداره ارائه می‌شود این اطمینان را به شما می‌دهد که اکنون می‌توانید از زمستان‌های گرم‌تر و تابستان‌های خنک‌تر لذت ببرید. یکی از دلایل بسیار مهم برای خرید پنجره دوجداره که تمامی صاحب نظران به آن اشاره دارند همین نکته می تواند باشد.همچنین اگر به دنبال عایق قوی تر هستید می توانید از پنجره سه جداره استفاده نمایید.

2.آرامش بیشتر

آیا تا به حال در خانه‌ای زندگی کرده‌اید که به نظر می‌رسد پنجره‌ها حتی کوچک‌ترین صدا را به داخل آن راه می‌دهند؟ خوب با شیشه های دوجداره نگران سر و صدا نخواهید بود. آن ها در مقایسه با شیشه های تک جداره، عایق بهتری در برابر صدا دارند. آن ها به خصوص اگر در یک محله پر سر و صدا یا نزدیک فرودگاه زندگی می کنید عالی هستند. با خرید پنجره دوجداره، خانه شما به محیطی آرام و به دور از دنیای پر سر و صدا و شلوغ بیرون را تبدیل می شود. به همین ترتیب، پنجره ها هر گونه سر و صدایی را که از خانه شما خارج می شود، نگه می دارند. این کار مکالمات شما را در داخل خانه نگه می دارد. همچنین می توانید به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید و بدون مزاحمت برای همسایگان خود لذت ببرید.

خرید پنجره آلومینیوم

3. ایجاد محیطی امن

شکستن پنجره های دوجداره در مقایسه با پنجره های تک جداره بسیار سخت تر است. همچنین وادار کردن آن ها به باز کردن از بیرون بسیار دشوار است. این کار ورود سارقان به خانه شما را سخت تر می کند. همچنین می توانید با انتخاب پنجره لمینت یا سخت شده سطح امنیت را افزایش دهید. خرید این نوع از پنجره و نصب آن به شما این امکان را می دهد که خیالتان راحت باشد و بدانید که هیچ کس نمی تواند به راحتی وارد خانه شما شود.

4. کاهش قبوض انرژی

شیشه دوجداره به خانه شما این امکان را می دهد که بیشتر گرمای دریافتی از خورشید را در طول روز حفظ کند. افزایش عایق همچنین به این معنی است که در ماه های زمستان می توانید وسایل گرمایشی را خیلی کمتر روشن کنید. در ماه های گرم تابستان، خانه های خنک تر به این معنی است که شما نیازی به استفاده مکرر از کولر ندارید. این به معنای مصرف انرژی و قبوض بسیار کمتر است. پس با خرید پنجره دوجداره می توانید در مصرف انرژی صرفه جویی کنید. یکی دیگر از مسائل مهم در عایق آن لاستیک Epdm پنجره می باشد.

5. افزایش ارزش ملک

همان طور که می بینید نصب شیشه های دو جداره خانه شما را بهتر و راحت تر می کند. اگر متوجه شدید که نیاز به فروش خانه خود دارید، می توانید مطمئن باشید که با خرید این نوع  پنجره معامله بهتری نسبت به پنجره های تک جداره خواهید داشت.

خرید درب و پنجره دوجداره

6. کاهش آسیب داخلی با خرید پنجره دوجداره

همان طور که متوجه شده اید، وسایل شما به خصوص آن هایی که نزدیک به پنجره ها و درها هستند تحت تأثیر نور خورشید قرار می گیرند. اشعه ماوراء بنفش نور خورشید به آرامی به مبلمان، دکور و حتی فرش شما آسیب می رساند. خرید پنجره دوجداره و نصب پنجره دوجداره  آن باعث کاهش میزان اشعه UV وارد شده به خانه می شود. عایق ارائه شده توسط شیشه های دو جداره تضمین می کند که دکوراسیون داخلی و مبلمان شما آسیب زیادی از نوسانات زیاد دما را متحمل نشوند.

7. با خرید پنجره دوجداره دوستدار محیط زیست باشید

قرن گذشته شاهد رشد و توسعه باورنکردنی در این سیاره بوده است. این توسعه تا حد زیادی توسط سوخت های فسیلی و تأثیر آن ها بر محیط زیست عمیق بوده است. بسیار مهم است که راه هایی برای کاهش تأثیر خود بر محیط زیست پیدا کنیم. شیشه دوجداره مصرف انرژی را کاهش می دهد و بنابراین برای محیط زیست بسیار بهتر است.

8. تراکم کم با خرید پنجره دوجداره

آیا گاهی اوقات به پنجره خود نگاه می کنید و قطرات آب را می بینید؟ این قطرات ظاهر می شوند زیرا پنجره ها خنک تر از هوای داخل خانه هستند. این باعث می شود که رطوبت روی شیشه های پنجره متراکم شود. دمای پنجره داخلی به دمای هوای داخل خانه نزدیکتر است، بنابراین از تراکم جلوگیری می شود. اگرچه ممکن است آن قدرها هم جدی به نظر نرسد، تراکم عواقب گسترده ای دارد. قطرات آب می تواند منجر به کپک شود که همین می تواند باعث مشکلات سلامتی شود. رطوبت همچنین می تواند باعث پوسیدگی قاب پنجره های چوبی شود. کاهش سطح تراکم به جلوگیری از تعمیر و نگهداری پرهزینه و تعمیرات ناشی از آسیب آب کمک می کند.

9. تعمیر و نگهداری آسان با خرید پنجره دوجداره

بسیاری از مردم تصور می کنند که شیشه های دو جداره منجر به مشکلاتی در تمیز کردن و نگهداری پنجره های شما می شود. با این حال، این فقط یک تصور اشتباه است. اطمینان حاصل کنید که پنجره ها را به طور منظم تمیز می کنید زیرا تجمع گرد و غبار می تواند باعث تغییر رنگ پروفیل Upvc  در پنجره های دوجداره UPVC می شود. چگالش را پاک کنید تا از پوسیدگی قاب پنجره جلوگیری کنید و از وسایل ساینده تمیز کردن اجتناب کنید. این کار را انجام دهید و مطمئن باشید که پنجره های دوجداره شما برای مدت طولانی به شما خدمت خواهند کرد.

امروزه تولید کنندگان محصولات خود را به فناوری تمیز کردن آسان مجهز می کنند که نه تنها تمیز کردن آن را آسان می کند بلکه کثیفی را نیز از بین می برد. به این ترتیب می توانید همیشه به پنجره های تمیز و براق خود افتخار کنید پس با خرید پنجره دوجداره می توانید بهترین ها را در کنار خانواده خود تجربه کنید.

پنجره Upvc

10. ظاهری زیبا

پنجره دوجداره راه بسیار خوبی برای افزایش جذابیت خانه شما است. امروزه تمام پروفیل های معماری را می توان بدون لطمه زدن به ظاهر و احساس اصلی خانه با شیشه های دو جداره نصب کرد. با استفاده از خدمات یک پیمانکار مجرب و ماهر برای نصب شیشه دوجداره خود می توانید از ظاهری عالی مطمئن باشید. قیمت فریم پنجره در زیبایی و قیمت نهایی بسیار تاثیر گذار می باشد.

نتیجه گیری

همان طور که می بینید مزایای پنجره دوجداره بسیار زیاد است. خانه شما نه تنها عایق بسیار خوبی دارد و آن را در تمام طول سال دنج می کند، بلکه عایق صوتی بهتر، امنیت و آسیب کمتر ناشی از اشعه ماوراء بنفش و گرما را دریافت می کنید. در عین حال، می‌توانید با آگاهی از این که ردپای کربن خود را کاهش می‌دهید و در نتیجه به تلاش‌های جهانی حفاظت از محیط زیست کمک می‌کنید، خیالتان راحت باشد. در حالی که ممکن است در مقایسه با شیشه های تک جداره کمی گران باشد، اما از نظر کاهش قبض انرژی و ارزشی که برای خانه شما افزایش می دهد، هزینه خود را پرداخت می کند. برای خرید پنجره دوجداره با کیفیت بالا و قیمت مناسب می توانید با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع