قیمت فریم پنجره دوجداره UPVC

قیمت فریم پنجره

امروزه پنجره های یو پی وی سی یکی از پرکاربردترین و متنوع ترین پنجره ها هستند. اگر دقت کنید می توانید این پنجره ها را در هر ساختمانی مشاهده کنید. در ساختمان های جدید به جای استفاده از فریم های چوبی و فلزی از یو پی وی سی که یک ترموپلاستیک مقاوم است استفاده می شود. پنجره های یو پی وی سی به خانه های ما ارزش می دهند و نصب آن ها یکی از بهترین انتخاب هایی است که برای خانه خود خواهید داشت. قیمت فریم پنجره یکی از عوامل مهم و تعیین کننده بر قیمت پنجره دوجداره می باشد.

فریم ها و پنجره های UPVC مزایای زیادی را به صاحبان خانه ارائه می دهند به همین دلیل طرفداران زیادی دارند از مزایای این پنجره ها می توان به افزایش امنیت ، عایق صوتی و حرارتی ، نگهداری آسان ، با دوام و مقاوم بودن ، مقاومت در برابر آتش سوزی و دوستدار محیط زیست بودن اشاره کرد. جدا از تمامی این موارد قیمت فریم پنجره است که قطعا قیمت فریم پنجره یو پی وی سی نسبت به سایر فریم ها مناسب تر است.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با قیمت فریم پنجره و همچنین ویژگی ها و ابعاد فریم پنجره آشنا کنیم تا شما بتوانید هنگام سفارش پنجره یو پی وی سی بهترین تصمیم را بگیرید پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

قیمت فریم پنجره

نصب فریم پنجره یو پی وی سی

در هنگام عملیات ساختمانی در محل هایی که قرار است پنجره های دوجداره یو پی وی سی شما نصب شود یک فریم آهنی یا چوبی به ضخامت 4 تا 8 سانتی متر نصب می شود. این فریم ها نقش بسیار مهمی در استقامت پنجره شما ایفا می کند. پنجره های یو پی وی سی در هنگام نصب پس از قرار گرفتن در محل مورد نظر توسط پیچ های مخصوص و ابزار مورد نظر به فریم آهنی که قبلا توسط بنا کار شده است متصل می شوند و پس از رگلاژ و رفع گیر توسط چسب و فوم درزگیری شده و عایق بندی می شود. قیمت فریم پنجره با توجه به ضخامت و اندازه ی آن مشخص می شود.

قطعا برای شما سوال می شود که چرا باید از فریم پنجره که اصطلاحا به آن فریم انتظار یا ساب فریم استفاده کنیم ؟

همان طور که گفتیم این فریم ها نقش مهمی در نصب پنجره یو پی وی سی دارند و باعث می شوند پنجره شما تا سالیان سال عملکرد مطلوب و مناسبی داشته باشد و از رگلاژ خارج نشود وجود فریم آهنی در هنگام نصب است زیرا زمانی که پنجره دوجداره یو پی وی سی در فریم آهنی پیچ می شود باعث افزایش استحکام تا ده برابر بیشتر از حالت عادی می گردد. ابعاد پنجره شما می تواند در قیمت فریم پنجره شما تاثیر گذار باشد.

نصب فریم پنجره دوجداره UPVC

اگر فریم پنجره برای شما نصب نشود در هنگام نصب پنجره نصاب با مشکل مواجه شده و نصب پنجره شما به درستی انجام نمی شود و باعث می شود بعد از مدتی پنجره شما دچار افتادگی شود و از رگلاژ خارج شود. در هنگام این اتفاق پنجره شما عملکرد خود را از دست می دهد و آن گونه که باید عایق مناسبی نخواهد داشت. در این صورت پس از مدتی پنجره شما نیاز به تعمیر و رگلاژ پنجره خواهد داشت این کار برای شما هزینه بر خواهد بود بنابراین قیمت فریم پنجره در مقابل هزینه های اضافی که شما در آینده خواهید داشت بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

در دنیای امروز برای دلایل زیادی است که مردم در هنگام ساخت ساختمان از درب و پنجره های یو پی وی سی استفاده می کنند و مزایای منحصر به فرد آن در کنار قوانین ملی ساختمان که به مبحث ۱۹ معروف است سبب شده که مردم هزینه های مربوط به این حوزه را به جان بخرند تا هم پایان کار دریافت کنند هم تا سال ها در آرامش به زندگی ادامه دهند. قیمت فریم پنجره مناسب بوده و جای هیچ نگرانی را برای شما باقی نخواهد گذاشت.

فریم پنجره دوجداره

نکات مهم در نصب فریم پنجره

  • استاندارد و متناسب با ابعاد و سطح مقطع پروفیل باشد.
  • برای نمای زیباتر در هنگام نصب ساب فریم یا فریم انتظار پنجره دوجداره در طبقاتی که نیاز به حفاظ ندارند، بهتر است دیواره ی بیرونی فریم انتظار با نما پوشش داده شود.
  • برای ممانعت از تاب برداشتن فریم آهنی انتظار در ابعاد بزرگ باید از تسمه آهنی استفاده کرد تا از تاب دیدگی ممانعت کند.

قیمت فریم پنجره با توجه به ابعاد و نوع آن

در ادامه قصد داریم به بررسی ابعاد فریم پنجره یو پی وی سی بپردازیم برای این کار ابتدا باید شما شکل پنجره خود را مشخص کنید. ما به سه مدل از پنجره یو پی وی سی که جزو پرطرفدارترین و پر کاربردترین مدل های پنجره UPVC است می پردازیم. پنجره های یو پی وی سی معمولا در سه مدل لولایی، کشویی و فولکس واگنی به بازار عرضه می شوند و ابعاد فریم هر کدام متفاوت است. قیمت فریم پنجره نیز به نوع پنجره انتخابی شما بستگی دارد پس این شما هستید که در نهایت قیمت فریم پنجره را تعیین می کنید.

فریم پنجره upvc

ابعاد فریم پنجره لولایی

طبق ضوابط شهرداری ارتفاع پنجره در اتاق خواب باید 150 سانتی متر و عرض هر لنگه آن ۷۵ سانتی متر باشد. ارتفاع پنجره از کف هم یک متر و فاصله پنجره از سقف نیز ۳۰ سانتی متر در نظر گرفته می شود. ابعاد فریم پنجره یو پی وی سی لولایی نیز در همین محدوده است. ارتفاع فریم پنجره یو پی وی سی لولایی بین یک متر تا یک متر و هشتاد سانتی متر است و عرض هر لنگه پنجره بین ۶۰ تا ۹۰ سانتی متر متغیر است.

البته توصیه ما به شما این است که پنجره لولایی را در پذیرایی و جایی که مبلمان و پرده قرار دارد نصب نکنید در زیرا ممکن است هنگام باز و بسته کردن پنجره دچار مشکل شود در این مکان ها بهتر است از پنجره کشویی استفاده کنید. قیمت فریم پنجره با توجه به نوع بازشو پنجره یعنی لولایی یا کشویی بودن متفاوت است.

قیمت فریم پنجره دوجداره

ابعاد فریم پنجره کشویی

مناسب ترین عرض بدون در نظر گرفتن ارتفاع در محدوده ۸۰ تا ۱۵۰ سانتی متر در نظر گرفته شده و ارتفاع بین ۱۰۰ تا ۲۲۰ سانتی متر برای پنجره یو پی وی سی کشویی خوب است. به طور کل عرض پنجره یو پی وی سی کشویی بسته به ارتفاع آن معین می شود و بهتر است که عرض از ارتفاع بیشتر باشد تا پنجره کشویی عملکرد بهتری پیدا کند. در ابعاد فریم پنجره یو پی وی سی کشویی اگر عرض پنجره بالای یک متر باشد باید سه غلتک سرامیکی برای آن بکار گرفته شود. همین عوامل مثل عرض و ارتفاع پنجره کشویی نیز در قیمت فریم پنجره می تواند تاثیر گذار باشد.

قیمت فریم پنجره Upvc

ابعاد فریم پنجره فولکس واگنی

پنجره فولکس واگنی یکی دیگر از اشکال پنجره یو پی وی سی است. این پنجره ها برای بالکن و یا جاهایی که عرض و ارتفاع فریم خیلی زیاد است استفاده می شوند. مناسب ترین ارتفاع برای پنجره های یو پی وی سی فولکس واگنی بین ۱۰۰ تا ۲۵۰ سانتی متر توصیه می شود و بهترین عرض برای این پنجره ها و برای هر لنگه ۱۵۰ سانتی متر پیشنهاد می شود. قیمت فریم پنجره فولکس واگنی نیز با توجه به ابعاد آن محاسبه می شود.

همان طور که بیان شد قیمت فریم پنجره به عوامل مختلفی بستگی دارد پس نمی توان قیمت دقیقی را برای آن در نظر گرفت شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت فریم پنجره با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع