ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره

ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره

اگر در حال ساخت و ساز هستید و یا قصد تعویض پنجره های قدیمی خانه خود را دارید اما به دنبال ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره نیز هستید باید به شما بگوییم بهتراست قبل از خرید یک پنجره ارزان این مقاله را بخوانید زیرا ارزان بودن به هر قیمتی می تواند در نهایت برای شما گران تمام شود زیرا یک پنجره بی کیفت ارزان خیلی زود کارایی خود را از دست داده و شما را مجبور به تعویض پنجره می کند پس بهتر است قبل از هر کاری به یکسری از نکات توجه کنید سپس با توجه به این نکته ها به دنبال ارزانترین قیمت پنجره برای خانه خود باشید. با قیمت های ارزان نیز می توانید متریال استاندارد تهیه نمایید . از پروفیل های اکونومی استفاده کنید و یراق های ایرانی با قیمت مناسب مثل یراق آلات ویناک تهیه نمیایید.

پنجره دوجداره ارزان به پنجره ای گفته می شود که نسبت به سایر پنجره ها قیمت مناسب تری داشته باشد اما این ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره نباید روی کیفیت تاثیر گذار باشد همان طور که گفتیم علاوه بر قیمت باید از کیفیت مناسبی نیز برخودار باشد تا در کوتاه مدت کارایی خود را از دست ندهد و نیازمند تعمیر و ریگلاژ مجدد نباشد و از نظر ویژگی ها بتواند نیاز مشتری را برطرف کند. توجه داشته باشید که اگر قصد دارید پنجره ارزان قیمتی تهیه نمایید ابتدا باید به این نکته توجه کنید که آیا پروفیلی که قصد تهیه آن را دارید استاندارد می باشد. نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که اگر پروفیل متفرقه تهیه کنید ممکن است پس از مدت کوتاهی زرد شود و یا دفرمه شود. یراق آلاتی که تهیه می نمایید باید از آلیاژ با کیفیت تهیه شده باشد.

ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره

آیا ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی برای خرید انتخاب خوبی است؟

در واقع باید گفت ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره می توان گفت ، پنجره ای است که در آن از پروفیل های گرید دوم به بعد استفاده می شود قیمت پنجره هافمن می تواند یکی از انواع پروفیل های قیمت مناسب و با کیفیت باشد. اگر ابعاد پنجره های شما خیلی بزرگ نیست و به دنبال یک پنجره دوجداره ارزان قیمت نیز هستید پروفیل هافمن می تواند برای شما بهترین گزینه باشد. در صورت انتخاب این پروفیل فقط قیمت پروفیل مصرفی پنجره دوجداره شما ارزان می شود اما از کیفیت و کارایی پنجره شما کاسته نمی شود.

اگر از آن دسته افرادی هستید که نیاز به تعویض پنجره خانه خود را دارید اما دوست دارید با یک هزینه کم اقدام به تعویض کنید پیشنهاد ما به شما پنجره دوجداره UPVC وینتک است زیرا هم قیمت مناسبی دارد و هم می تواند حداقل انتظارات شما را برآورده نماید.

باید بدانید ابعاد پنجره دوجداره در انتخاب نوع پروفیل شما نقش بسیار مهمی را ایفا می کند پس اگر پنجره شما ابعاد استاندارد و کوچکی دارد و نمی خواهید هزینه زیادی را صرفه پنجره خانه خود کنید پروفیل های ارزان قیمت تری نیز در بازار وجود دارند که توسط تولیدگان خوب به صورت استاندارد عرضه می شوند فقط قبل از اقدام به خرید خوب درباره سابقه و کار شرکت مورد نظر تحقیق کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

پنجره استاندارد

شاید برایتان سوال شود پنجره استاندارد به چه معنی است ما در اینجا به شما می گوییم پنجره استاندارد پنجره ای است که تولید کننده هنگام تولید آن از جنس و یراق آلات در کار نزند و فقط ارزان سازی در قیمت پروفیل و یراق آلات صورت بگیرید نه این که صرفا برای ارزان تر کردن پنجره از گالوانیزه داخل پروفیل استفاده نکند و حتی از لولا های معمولی استفاده کند که نتوانند وزن پنجره را تحمل کنند و پس از مدتی پنجره دچار افتادگی شود. به عنوان مثال می توانید تغییر لولای پنجره را تغییر دهید و یک یراق استاندارد با آلیاژ قوی استفاده کنید منجر به کاهش هزینه خواهد شد.

حتی در تولید یک ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره  باید از انواع یراق آلات پنجره دوجداره مناسب و لولای قابل تنظیم و گالوانیزه استاندارد استفاده شود در غیر این صورت پنجره ارزان قیمتی که به این صورت تولید شود نه تنها نمی توان گفت ارزان است بلکه گران نیز است.

گروه صنعتی پنجره سازان سعی در این داشته است که طبق سلیقه و بودجه مشتریان خود به آن ها خدمات و محصول ارائه دهد برای ما ارزان سازی تنها به معنی این است که از پروفیل های UPVC ارزان تر و همچنین یراق آلات با قیمت مناسب تر استفاده کنیم اما سایر الزامات فنی در پنجره های ما رعایت می شود چه شما برای پنجره خود از پنجره دوجداره ویستابست که یکی از بهترین و گران ترین پروفیل ها است بخواهید استفاده کنید چه پروفیل هافمن یا وینتک فرقی نمی کند الزامات برای تمامی پنجره ها رعایت می شود در غیر این صورت نمی توان اسم این کار را ارزان سازی گذاشت.

عوامل موثر در تهیه ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره

همان طور که بیان شد یک پنجره دوجداره ارزان باید ویژگی های مشخصی داشته باشد که ما در ادامه به آن خواهیم پرداخت پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

1. پروفیل مصرفی در پنجره دوجداره

برای داشتن ارزان ترین قیمت پنجره Upvc می توان برای ساخت پنجره از پروفیل های قیمت مناسب استفاده کرد پروفیلی که هم ارزان باشد هم استانداردهای لازم را داشته باشد تا بتواند وزن پنجره شما را تحمل کند. خوشبختانه تمام مواد اولیه و تولید آن در کشور عزیزمان ایران تولید می شود و فقط برندهای مختلف با کیفیت و قیمت متفاوت وجود دارد به طور مثال پروفیل ویستابست یکی از بهترین و با کیفیت ترین پروفیل های موجود در بازار می باشد اما شاید همه توان خرید آن را نداشته باشند از این رو می توان از پروفیل های ارزان قیمت تر که وارد بازار شدند استفاده کرد. فقط باید در انتخاب پروفیل خود دقت لازم را داشته باشید تا پروفیل شما استاندارد باشد و جهت ساخت پنجره مورد نظر شما جواب گو باشد. یکی از عوامل مهم در تهیه ارزان ترین قیمت پنچره دوجداره پروفیل می باشد.

ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره Upvc

2. یراق آلات پنجره دوجداره

دومین عاملی که می توان در قیمت نهایی پنجره شما تاثیر گذار باشد یراق آلات مورد استفاده در پنجره است. در تولید پنجره دوجداره مدل های مختلفی از بازشو وجود دارد و هر پنجره با توجه به نوع بازشویی که دارد یراق آلات خاص خود را دارد و برند مورد استفاده در یراق آلات نیز در قیمت آن موثر است شما می توانید برای پنجره خود از یراق آلات ترک که قیمت مناسب تری نسبت به یراق آلات آلمانی دارند استفاده کنید این یراق آلات در ابعاد استاندارد جوابگوی خوبی برای پنجره شما می توانند باشند و قیمت مناسب تری را نیز ارائه می دهند. یک نکته که باعث می شود ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره را داشته باشید اندازه گیری پنجره دوجداره و نوع بازشو آن می باشد .

بیشترین یراق آلات مورد استفاده در پنجره دستگیره ، لولا ، اسپانیولت و گالوانیزه می باشد. استفاده از گالوانیزه در پنجره دوجداره با ضخامت های استاندار در داخل پروفیل UPVC باید در تمام مقاطع استفاده گردد و بیشتر در فریم دور پنجره قسمتی که به فرم فلزی یا سنگ نما با پیچ متصل می شود اما متاسفانه برخی از تولید کنندگان جهت ارزان تمام تر شدن پنجره از گالوانیزه با ضخامت مناسب و استاندارد استفاده نمی کنند و یا حتی اصلا در پروفیل از گالوانیزه استفاده نمی کنند که این می تواند برای شما گران تمام شود زیرا پس از مدتی پنجره عملکرد مناسبی را به شما ارائه نخواهد داد.

ارزان ترین قیمت پنجره یو پی وی سی

3. شیشه مورد استفاده در پنجره دوجداره

یکی دیگر از عواملی که در پنجره شما موثر است نوع شیشه انتخابی شما است استفاده از شیشه های دوجداره که دارای حداقل استاندارد های لازم باشند و به صورت کارخانه ای تولید شده باشند می توانند در هزینه شما صرفه جویی کنند.توجه داشته باشید که تفاوت پنجره دوجداره با سه جداره از نظر قیمت کمی متفاوت می باشد . اگر دنبال ارزان ترین قیمت پنجره یو پی وی سی هستید و عایق برایتان مهم نیست می توانید پنجره تک جداره تهیه کنید.

4. استفاده از یراق آلات تک حالته

برای داشتن ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره می توانید از یراق آلات تک حالته به جای دو حالته استفاده کنید. البته این بستگی به محل زندگی شما نیز دارد اگر شدت سر و صدا در منطقه شما کم است یراق آلات تک حالته یک یراق مناسب با ساختاری ساده و قیمت بهینه است. در واقع می توان گفت شما با کم کردن آپشن های پنجره خود البته آپشن هایی که از استاندارد پنجره شما نکاهد، به ارزانترین قیمت پنجره دوجداره می توانید دست یابید.

در چه صورتی نباید کیفیت را فدای قیمت کنیم ؟

1. اگر ابعاد پنجره دوجداره شما بزرگ است هرگز به دنبال ارزانترین قیمت پنجره دوجداره نباشید. زیرا در پنجره های ارزان قیمت از پروفیل های سبک و گالوانیزه با ضخامت غیر استاندارد و ضعیف استفاده می شود به همین دلیل ممکن است پنجره شما دچار لرزش شود و در طی زمان مخصوصا در پنجره های که ارتفاع آن ها زیاد است پنجره دچار دفرمگی و خمیدگی در ارتفاع پروفیل می شود و بازشوهای پنجره به راحتی باز و بسته نخواهند شد و کل سیستم از عایق بودن خارج می شود.

2. اگر در یک محله شلوغ و پر سر و صدا مانند کنار خیابان یا نزدیک فرودگاه و راه آهن زندگی می کنید هرگز دنبال یک پنجره ارزان قیمت نباشید برای آسایش بیشتر و زندگی آرام تر پنجره ای را برگزینید که همه نیاز های شما را برطرف کرده و عایق صوتی خوبی باشد.

نتیجه گیری

با توجه به مطالب گفته شده ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره به این معنا نیست که باید از کیفیت پنجره کاسته شود بلکه شما باید پنجره ای را انتخاب کنید که از پروفیل و یراق آلات ارزان تر و البته استاندارد در آن استفاده شده باشد. ارزان سازی به استفاده از گالوانیزه های ضعیف و لاستیک های آب بندی بی کیفیت نیست بلکه باید یکسری اصول فنی در تمام پنجره های دوجداره رعایت شود تا بتوان پنجره ای قابل قبول داشت. در هنگام خرید و سفارش پنجره حتما به نکات گفته شده توجه کنید تا بعد از مدتی مجبور به تعویض پنجره خود نشوید.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع