راهنمای خرید پنجره دوجداره

راهنمای خرید پنجره دوجداره

پنجره ها شما نقش مهمی در بهره وری انرژی و کنترل دمای خانه شما دارند. آن ها همچنین به طور مستقیم بر نحوه نگهداری و به دست آوردن گرما در خانه شما در طول سال تأثیر می گذارند. همان طور که هوا در شهر شما سرد می شود تاثیر این هدر رفت انرژی و افزایش قبوض شما می تواند چشمگیرتر باشد. برای جلوگیری با این موضوع، درب‌ها و پنجره‌های دوجداره راه‌حلی طولانی‌مدت و دائمی کارآمد انرژی ارائه می‌کنند. نه تنها شرایط زندگی شما بهبود می یابد، بلکه در هزینه های انرژی خود صرفه جویی می کنید و تأثیر مثبتی بر محیط زیست می گذارید. توجه داشته باشید که انتخاب پنجره دوجداره مارک خوب بسیار مشکل است و هر پنجره سازی بر اساس پروفیلی که کار میکند شمارا راهنمایی خرید پنجره دوجداره انجام می دهد. گاهی پیش می آید برخی تولیدکنندگان برای کسب سود بیشتر از کار خود بزنند.

شیشه‌ نه تنها راه‌حل تعمیر و نگهداری کم را برای مقابله با افزایش صورت‌حساب‌های انرژی ارائه می‌دهد، بلکه به شما کمک می‌کند تا پایدار و راحت زندگی کنید و آلودگی صوتی را در خانه یا محل کار خود کاهش دهید. توجه داشته باشید که یک پنجره با سیستم یو پی وی سی یا آلومینیوم از قسمت هایی تشکیل شده که اگر اقلام استاندارد استفاده نشود در آینده نزدیک به مشکل خواهید خورد . این موارد خود شامل انواع پروفیل آلومینیوم یا Upvc ، یراق آلات ، نوع شیشه ، گازآرگون ، عملیات نصب و مونتاژ می باشد. در ایران از برند های متفرقه می باشد که با احتیاط باید خرید کنید . برای کمک به درک بیشتر شما در مورد شیشه دوجداره، ما این راهنمای کامل را ایجاد کرده ایم تا شما بتوانید هنگام خرید پنجره دوجداره بهترین تصمیم را بگیرید پس برای اطلاعات بیشتر، به خواندن ادامه دهید!

راهنمای-خرید-پنجره-دوجداره

پنجره های دو جداره چیست؟

شیشه دوجداره به زمانی اطلاق می شود که یک پنجره یا در دارای دو شیشه باشد که توسط یک شکاف پر از هوا یا گاز از هم جدا شده اند. این شیشه ها، همراه با قاب و گاز اضافی، با هم به عنوان واحد شیشه ای عایق یا IGU نامیده می شوند. اندازه شکاف بین شیشه‌های پنجره بسته به نیاز ساختمان متفاوت است و اغلب با یک گاز عایق پر می‌شود تا به کارایی انرژی و خواص کاهش نویز پنجره کمک کند. برای حداکثر عایق بندی، این فضا باید حداقل 10 میلی متر عرض داشته باشد. دو صفحه شیشه ای به عنوان عایق های اضافی عمل می کنند و میزان گرمای ورودی یا خروجی از خانه را کاهش می دهند.

در مقایسه با پنجره‌های تک جداره یا استاندارد، پنجره‌های دوجداره عایق بیشتری را ارائه می‌دهند و در نتیجه بسته به فصل، حفظ و کاهش گرما را افزایش می‌دهند.راهنمای خرید پنجره دوجداره تا حد زیادی می تواند به شما کمک کند تا پنجره ای مطمئن و با کیفیتی را خریداری کنید.

راهنمای خرید پنجره upvc

هنگام انتخاب درب و پنجره های با شیشه دو جداره چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

قبل از خرید پنجره دوجداره، باید چند نکته را در نظر بگیرید. برخی از پنجره‌های دو جداره کیفیت مشابهی با سایرین دارند اما شما باید بهترین کیفیت را در قبال قیمت خود داشته باشید.بنابراین در این جا یک نگاه سریع به عوامل اصلی که قبل از خرید باید در مورد آن ها فکر کنید، آورده شده است.

راهنمای خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی

1. متریال مورد استفاده در قالب پنجره

هوای گرم (یا سرد) خانه شما می تواند از طریق قاب و همچنین از پنجره خارج شود. بنابراین باید مطمئن شوید که متریالی را که انتخاب کرده اید به عایق کاری خانه شما کمک می کند. امروزه دو نوع متریال در بازار مورد توجه قرار می گیرد. یکی UPVC و دیگری پنجره آلومینیوم است اما باید گفت با توجه به مزایای بسیار زیادی که یو پی وی سی دارد این متریال طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است و می تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد. در هنگام مطالعه مقاله راهنمای خرید پنجره دوجداره باید بدانید که برای پایین آوردن هزینه ها می توانید از نوعی پروفیل سبک تر استفاده کرد. قیمت پروفیل اکونومی نسبت به الباقی پروفیل ها کمی پایین تر است و اکثر شرکت ها دارای این  نوع از پروفیل در سبد کالایی خود می باشند.

2. یک شرکت معتبر پیدا کنید

پیدا کردن یک شرکت پنجره کار سختی نیست، اما مطمئن شدن از قابل اعتماد بودن و قابل اطمینان بودن آن ها می تواند کمی کار بیشتری ببرد.بنابراین با درخواست از دوستان و خانواده خود برای توصیه ها شروع کنید. آیا آن ها با شرکتی کار کرده اند که تجربه خوبی به آن ها داده است؟

سپس مطمئن شوید که در مورد آن شرکت به صورت آنلاین تحقیق کرده اید. نظرات مشتریان قبلی را بخوانید و از سوابق آن ها اطمینان حاصل کنید.اولین شرکتی را که پیدا کردید انتخاب نکنید. در عوض، سه یا چهار مورد برتر خود را انتخاب کنید و با هر کدام صحبت کنید.از همه شرکت ها بخواهید که پیشنهاد خود را برای این کار به شما بدهند. به این ترتیب می توانید بهترین قیمت را پیدا کنید و بدانید که چقدر می توانید برای نصب هزینه کنید.

راهنمای خرید درب و پنجره دوجداره

3. شیشه

علاوه بر قاب پنجره باید به شیشه هم توجه کرد. شیشه استاندارد دو یا چند جداره با فاصله حداقل 24 میلی متر باید با گاز آرگون خنثی و چسب های بوتیل و پلی سولفید استفاده شود. همچنین بررسی کنید که آیا شیشه دارای گارانتی است یا خیر. برخی از شیشه های دوجداره تا 15 سال گارانتی دارند. پنجره سه جداره نسبت به دوجداره عایق قوی تری دارد.

4. گاز آرگون

پنجره های دو جداره با دو صفحه شیشه ای ساخته شده اند که یک فضای “خالی” دارند. این فضای “خالی” همان چیزی است که خانه شما را عایق می کند، اما واقعاً خالی نیست. می تواند پر از هوا یا گاز آرگون باشد.

هنگام خرید پنجره های دوجداره، مطمئن شوید که پنجره هایی با گاز آرگون تهیه می کنید.چرا؟

آرگون گرمای کمتری نسبت به هوا منتقل می کند، به این معنی که خانه شما را بهتر عایق می کند و در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود. پنجره‌های دو جداره که از هوا استفاده می‌کنند ممکن است ارزان‌تر باشند، اما کار خود را به خوبی انجام نمی‌دهند.هنگام خرید پنجره دوجداره باید وقت بگذارید و تحقیق کنید. شما باید یک شرکت قابل اعتماد پیدا کنید که محصول قابل اعتمادی را در اختیار شما قرار دهد.در غیر این صورت، در نهایت پول زیادی را برای پنجره های با کیفیت پایین خرج خواهید کرد.

5. سیستم قفل و سخت افزار با کیفیت

انواع مختلفی از سیستم های قفل برای پنجره ها وجود دارد. مدلی را انتخاب کنید که به راحتی باز و بسته شود و در عین حال محکم و ایمن باشد. توصیه می کنیم برای راحتی خود همیشه با کیفیت ترین سیستم قفل را انتخاب کنید. همچنین هر پنجره با یراق آلات با کیفیت می تواند باعث افزایش طول عمر و عملکرد بهتر پنجره شما شود. توجه داشته باشید در راهنمای خرید پنجره دوجداره ای که در حال مطالعه آن هستید باید توجه ویژه ای به یراق آلات پنجره دوجداره خود داشته باشید.

راهنمای خرید در و پنجره دوجداره

6. استفاده کارآمد از انرژی

این یک جنبه بسیار مهم است که باید هنگام انتخاب پنجره های UPVCمراقب باشید. خرید پنجره های یو پی وی سی با کیفیت بالا می تواند بهره وری انرژی خانه شما را افزایش دهد. بنابراین، هر پنجره یو پی وی سی باید دارای درزگیرهای سیلیکونی ضد آب باشد که از انتقال حرارت جلوگیری می کند. علاوه بر این، درزگیرهای سیلیکونی، پنجره ها باید دارای واشر پنجره با حداقل 3 میلی متر باشند. علاوه بر این، این واشرها باید از لاستیک EPDM و TPE ساخته شوند. پس این نکته نیز می تواند حائز اهمیت باشد.

7. قدرت و عایق صدا

پروفیل یو پی وی سی چند محفظه استحکام پنجره یو پی وی سی را تعیین می کند. این پروفیل با فولاد گالوانیزه پنجره تقویت شده است. پروفیل باید بسیار بادوام و در برابر پوسته شدن و ترک خوردگی مقاوم باشد. به همین ترتیب، پنجره ها باید دو جداره یا سه جداره باشند. آن ها باید درزگیرهای سیلیکونی و واشرهای لاستیکی EPDM داشته باشند تا انتقال صدا از طریق آن ها کاهش یابد. توجه کنید که در این مقاله که برای شما آماده کرده ایم که میخواهیم تمام نکات راهنمای خرید پنجره دوجداره را بازگو کنیم باید به این نکته بپردازیم که نوع ساخت پنجره دوجداره در خروجی و کارایی و مزیت های پنجره به طور کامل موثر می باشد.

راهنمای خرید پنجره دوجداره upvc

8. نوع پنجره

قبل از خرید حتما شکل و نوع پنجره را مشخص کنید. بررسی کنید که آیا پنجره های کشویی برای شما مناسب تر هستند یا پنجره های معمولی. بسته به چیدمان ساختمان، ممکن است در برخی قسمت ها به پنجره کشویی نیاز داشته باشید، مثلاً در یک اتاق کوچک که امکان قرار دادن مبلمان در آن وجود ندارد و باز کردن پنجره ها به روشی غیر از کشویی، فضا را کوچکتر می کند. انتخاب پنجره کشویی می تواند انتخاب مناسبی باشد.

9. گارانتی و ثبات رنگ

سازنده ای که پنجره های باکیفیت تولید می کند یک سال گارانتی سخت افزار و ده سال ضمانت برای پروفیل ها به شما می دهد. شما نباید پنجره های یو پی وی سی را با کمتر از 10 سال گارانتی خریداری کنید. گارانتی و اطمینان حاصل کردن از ثبات رنگ پنجره در برابر شرایط آب و هوایی مختلف می تواند نکته بسیار مهمی در هنگام خرید پنجره باشد.

نتیجه گیری راهنمای خرید پنجره دوجداره

به یاد داشته باشید، در و پنجره های دوجداره یک سرمایه گذاری است. ارتقاء به پنجره‌ها و درب‌های دوجداره می‌تواند سالانه صدها تومان در قبض انرژی صرفه‌جویی کند. اما قبل از شروع خرید، باید مطمئن شوید که شرکتی که انتخاب می‌کنید قابل اعتماد است و پنجره‌هایی که دریافت می‌کنید از بهترین مواد ساخته شده‌اند. برای راهنمای خرید پنجره دوجداره می توانید روی تیم با تجره پنجره سازان حساب کنید.امیدواریم از راهنمای خرید پنجره دوجداره که آماده کردیم استفاده کرده باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع