عکس پنجره UPVC

فناوری در و پنجره پیشرفت چشمگیری داشته است. اکنون مجموعه ای جدید از درها و پنجره ها می تواند زیبایی شناسی را افزایش دهد و ملک شما را بسیار ایمن تر و کم مصرف تر کند. از آن جایی که پنجره‌ها و درها در برابر باران‌های شدید، بادهای شدید و دمای شدید مقاومت می‌کنند، در طول سال‌ها نیاز به تعویض یا تعمیر دارند.در این مقاله عکس پنجره Upvc را برای شما به همراه مزایا و معایب هر کدام آماده کرده ایم. توجه داشته باشید که در صنعت ساختمان سازی و صنعت درب و پنجره تنوع بسیار زیادی برای ساخت پنجره دوجداره با سیستم یو پی وی سی و آلومینیوم نرمال و ترمال بریک موجود می باشد. در پنجره یو پی وی سی موارد بسیار مهمی باعث تشکیل شدن یک پنجره خواهد شد . پروفیل ، شیشه ، یراق آلات ، نصب و مونتاژ می باشد .

یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار که بسیار مهم در هنگام خرید پنجره می باشد نوع بازشو پنجره می باشد . در ادامه سعی کرده ایم لیست کاملی از تصویر انواع عکس پنجره دوجداره یو پی وی سی انواع بازشو های مهم و کاربردی را برای شما عزیزان اماده کرده ایم و مزایای و معایب هر کدام را عنوان کرده ایم . قیمت نوع بازشو در بهای تمام شده پنجره موثر است . پروفیل مصرفی ، یراق آلات مصرفی ، و میزان شیشه مصرفی در قیمت پنجره تاثیر گذار است که باعث می شود هر پنجره ای قیمت خود را داشته باشد . به عنوان مثال تصویر پنجره Upvc ثابت که در ادامه می بینید هیچگونه بازشو ندارد و یراق آلاتی در آن به کار نرفته است که باعث می شود بهای تمام شده آن به شدت پایین باشد و به نوعی ارزان ترین نوع درب و پنجره یو پی وی سی می باشد.

عکس پنجره Upvc

دیدن عکس درب و پنجره دوجداره Upvc چرا مهم است ؟

امروزه ، پلی وینیل کلرید غیرپلاستیک نشده که به اختصار پلیمرهای UPVC نامیده می شود، در سراسر جهان بسیار مورد تقاضا قرار گرفته است. این یک پلیمر محبوب برای تولید درب و پنجره یو پی وی سی است. این ماده بسیار بادوام، ماندگاری بالا و همچنین تولید ارزان است. همچنین درب‌های یو پی وی سی طرح‌ها، الگوها و سبک‌های متنوعی را ارائه می‌دهند. با طیف وسیعی از گزینه‌ها، درب‌ها و پنجره‌های یو پی وی سی مناسب همه چیز هستند، از املاک سنتی گرفته تا ساختمان‌های امروزی. توجه داشته باشید که قبل از خرید این نوع از پنجره بهتر است که عکس پنجره Upvc و مزایا و معایب آن را مطالعه کنید که در این مقاله به بررسی این مساله پرداخته ایم.

پلیمر UPVC با مواد افزودنی و تثبیت کننده های مختلف مخلوط می شود. بسته به کیفیت پنجره‌ها و درب‌های UPVC مورد نیاز، تثبیت‌کننده‌ها و افزودنی‌ها با دقت انتخاب می‌شوند. برای ساخت درب و پنجره های یو پی وی سی با کیفیت بالا، تثبیت کننده های مخصوص UV و حرارت اضافه شده است. با کمک فرآیند اکستروژن، قاب‌ها و درب‌های پنجره یو پی وی سی تولید می‌شوند که بهره‌وری انرژی، عملکرد برتر، عایق عالی و پایداری محیطی را ارائه می‌دهند.

هر سازنده درب و پنجره یو پی وی سی فرمول خاصی دارد. با استفاده از فرمول، آن ها قاب های پنجره درجه یک می سازند که در مقایسه با مواد جایگزین موجود در بازار، مقاومت و عملکرد بهتری دارند. این درب‌ها و پنجره‌های یو پی وی سی قوی‌تر و بادوام‌تر هستند تا سطح بالایی از امنیت را به ملک شما ارائه دهند. نوع بازشو تاثیری در امنیت پنجره قطعا خواهد داشت . در ادامه تصویر یا عکس پنجره Upvc را برای شما اماده کرده ایم که می توانید به صورت کامل آن نوع بازشو را بررسی نمایید.

طرح ها و سبک های عکس درب و پنجره Upvc

درب و پنجره‌ های یو پی وی سی در سبک‌ها و طرح‌های مختلف با قابلیت‌های مختلف عرضه می‌شوند. این ها جلوه ای جذاب به هر ملکی می بخشند. یک درب و پنجره با طراحی خوب نه تنها جذابیت زیبایی شناختی را افزایش می دهد، بلکه فضای داخلی را نیز درخشان می کند. پنجره های یو پی وی سی انتخابی عالی هستند زیرا تمیز کردن و نگهداری از آن ها آسان است. همچنین درب و پنجره های یو پی وی سی به تهویه بهتر، عایق کاری و صرفه جویی در انرژی کمک می کند. نوع بازشو را با مشاهده عکس درب و پنجره Upvc در ادامه بررسی نمایید.

در ادامه عکس پنجره Upvc را برای شما اماده کرده ایم و اسم بازاری تصاویر پنجره دوجداره را برای شما عنوان کرده ایم و همچنین مزایا و معایب آن ها را بیان کرده ایم . برخی از طرح ها و سبک های محبوب درب و پنجره یو پی وی سی ویا نوع بازشو عبارتند از:

عکس درب و پنجره upvc
عکس پنجره ثابت

پنجره های ثابت یا پنجره فیکس که به عنوان پنجره های تصویری نیز شناخته می شوند بسیار محبوب هستند. این پنجره های شیک قابلیت باز شدن ندارند و به منظور اجازه ورود نور به اتاق و ارائه منظره ای بدون مانع از بیرون هستند شما می توانید پنجره های ثابت یو پی وی سی را در طرح ها و رنگ های مختلف سفارش دهید و از منظره بیرون لذت ببرید.

تصویر پنجره تک حالته یو پی وی سی
عکس پنجره تک حالته

یکی از پنجره های پرکاربرد پنجره تک حالته می باشد. این پنجره های محبوب می توانند حداکثر هوا را وارد خانه شما کنند. این پنجره ها هم قابلیت بازشدن از داخل را دارند هم بیرون. قیمت پنجره تک حالته در ابعاد مساوی از پنجره ثابت بالاتر می باشد و دلیل آن لنگه بازشو و اضافه شدن یراق آلات می باشد . یراق آلات به کلیه قطعاتی گفته می شود که باعث باز و یا بسته شدن درب و یا پنجره دوجداره می باشد . بجز پنجره ثابت که در فوق ذکر شد دیگر انواع پنجره ها دارای یراق آلات می باشد . در عکس پنجره Upvc که در این مقاله آماده کرده ایم می توانید شاهد این موضوع باشید.

تصویر پنجره دوحالته با سیستم یو پی وی سی
عکس پنجره دوحالته

یکی از طرح ها و بازشوهای پنجره یو پی وی سی پنجره دو حالته می باشد. این پنجره ها برای عملکرد دوگانه ایده آل هستند زیرا هم نور خورشید به خوبی وارد اتاق می کنند هم تهویه ایمن و کنترل شده را امکان پذیر می کنند. با چرخاندن دستگیره پنجره به صورت 90 درجه این پنجره از بالا و در زاویه کمی باز می شود که باعث تهویه و گردش هوا می شود. و در صورت چرخاندن به سمت بالا می توانید پنجره دوحالته  را به صورت کامل باز کنید و از هوای بیرون و منظره لذت ببرید.

عکس پنجره دوجداره کشویی یا ریلی
تصویر پنجره کشویی

پنجره های کشویی از پنجره هایی با عملکرد آسان و همه کاره است. پنجره یو پی وی سی کشویی، همان طور که از نامشان مشخص است ، دارای سبک باز شدن افقی هستند. این پنجره را می توان به راحتی باز و بسته کرد و هوای تازه را به خانه وارد کرد و از تهویه هوا در خانه خود لذت برد پنجره کشویی اغلب امکان نفوذ بیشتر نور طبیعی به داخل خانه را نیز فراهم می کند.

تصویر پنجره دوجداره یو پی وی سی یا بازشو خلیجی
تصویر پنجره خلیجی

یکی از پنجره های جدید و زیبا که شما می توانید برای خانه خود سفارش دهید پنجره خلیجی یو پی وی سی است. این پنجره یک پنجره سه قسمتی است که به بیرون خم می شود. پنجره وسط یک پنجره ثابت است و در دو طرف پنجره ثابت سبک دیگری از پنجره قرار دارد. پنجره های کناری معمولاً یک نوع پنجره هستند. پنجره های خلیجی در 45 یا 90 درجه قرار دارند و می توانند زیبایی منحصر به فردی را به خانه شما ببخشند و فضای بیشتری را در اختیار شما قرار دهند. امیدوار هستیم تا به اینجای کار عکس پنجره Upvc که برای شما آماده کرده ایم مفید بوده باشد.

درب و پنجره فرانسوی با سیستم یو پی وی سی تصویر
تصویر پنجره فرانسوی

درب و پنجره فرانسوی به طور سنتی درهای دو لولایی هستند که عمدتا به بیرون باز می شوند که به اصطلاح به این درب و پنجره های فرانسویی، درب دوجداره فرانسویی یا دو لنگه بازشو نیز می گویند.وقتی درها باز هستند به عرض دهانه ای که در آن نصب شده اند دسترسی کامل دارید. با توجه به این ویژگی انتقال اجسام بزرگ به بیرون یا داخل منزل را برای شما آسان می کند. در این مقاله سعی شده تصویر پنجره Upvc را برای شما اماده کنیم و توضیحی درباره اون نوع بازشو داده باشیم.

درب یا پنجره کشویی
عکس پنجره فولکس واگنی

درب و پنجره یو پی وی سی فوکس واگنی مانند پنجره کشویی است ولی با این تفاوت که درب این درب و پنجره مانند اتومبیل فولکس واگن به صورت ریلی باز و بسته می شود. قیمت پنجره فولکس واگنی به دلیل نوع یراق آلات آن دارای قیمت بالایی می باشد. پس از مشاهده تصویر درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی وقتی نوبت به پنجره فولکس واگنی می رسد اولین چیزی که به فکر خریدار می رسد پنجره لاکچری بودن آن می باشد.

مجموعه تصاویر پنجره یو پی وی سی
عکس پنجره کلنگی

پنجره کلنگی به نوعی از پنجره گفته می شود که تنها از سمت بالا یا پایین باز خواهد شد. هم چنین جهت باز شدن پنجره نیز قابل تغییر بوده و می توان از بالا به پایین و یا از پایین به بالا باشد. معمولا در سرویس بهداشتی و حمام هایی که به بیرون راه دارند، به منظور خارج شدن سریع بخار و تهویه هوا، از این نوع پنجره استفاده می کنند. در ادامه مقاله به مشاهده عکس پنجره Upvc بپزدازید.

عکس بازشو اکاردئونی
تصویر پنجره آکاردئونی

پنجره آکاردئونی  از سه یا چند پانل تشکیل شده اند که با لولاهایی به هم متصل می شوند تا باز و بسته شوند. هنگامی که درهای دولایه پنجره بسته می شوند، ظاهر یک دیوار شیشه ای را ایجاد می کنند. پانل های چرخشی را می توان تا کرد و به خوبی در داخل خانه روی هم چید، در حالی که درهای بیرونی هنگام باز شدن به سمت بیرون جمع می شوند تا دهانه بزرگتری ایجاد کنند. آن ها به صورت صاف بسته می شوند تا ظاهری بدون درز داشته باشند.

عکس پنجره سایبانی

یک پنجره سایبانی در بالا دارای لولا است و از پایین باز می شود. پنجره های سایبانی به سمت بیرون باز می شوند. پنجره سایبانی دارای یک ارسی تکی با میل لنگ دستی برای باز و بسته شدن است.

تصویر پنجره هلالی

پنجره های هلالی یا پنجره قوس دار یو پی وی سی  تاثیر بی نظیری بر خانه های مدرن و سنتی می گذارند. شما می توانید این مدل از پنجره را در کنار دیگر مدل های پنجره قرار دهید تا به نمایی زیباتر در ظاهر ساختمان برسید.

نتیجه گیری عکس پنجره Upvc

همانطور که در فوق به انواع مدل ها و عکس پنجره Upvc  را برای شما آماده کرده ایم می توانید تصمیم بگیرید با توجه به شرایطی که دارید کدام نوع از این پنجره ها برای شما مناسب تر است . جهت دریافت مشاوره بیشتر می توانید با مشاورین گروه صنعتی وین سازان در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع