قیمت پنجره سه جداره

قیمت پنجره سه جداره

اگر به دنبال آرامش در محیط زندگی خود هستید یا خانه شما کنار مکان های شلوغ و پر سر و صدا مانند مدارس ، فرودگاه و اتوبان است یکی از گزینه هایی که می تواند آرامش را به شما و خانوادتان هدیه دهد تعویض پنجره است انتخاب شیشه سه جداره برای پنجره های خانه بسیار می تواند در ایجاد آرامش موثر باشد.این نکته را داشته باشید که قیمت پنجره دوجداره نسبت به قیمت پنجره سه جداره حدود 10 تا 20 درصد افزایش قیمت خواهد داشت.

انتخاب شیشه مناسب یک سرمایه گذاری بزرگ در خانه سازی است بنابراین اگر پنجره های سه جداره را در نظر دارید و تصمیم به انتخاب شیشه سه جداره برای پنجره خود را دارید ما در این مقاله قصد داریم درباره مزایا و معایب پنجره سه جداره با شما صحبت کنیم تا شما بتوانید بهترین ها را انتخاب کنید.

قیمت پنجره سه جداره

پنجره سه جداره چیست؟

به طور خلاصه و همان طور که ممکن است بدیهی به نظر برسد ، شیشه سه جداره شامل سه شیشه در یک قاب مهر و موم شده است ، همان طور که شیشه های دوجداره شامل دو عدد است. بین هر شیشه یک جیب هوا یا گاز بی اثر مانند آرگون وجود دارد. آرگون سنگین تر از هوا است و عایق صدا و گرما است.

سومین شیشه شیشه ای که در نیمه راه بین شیشه های داخلی و خارجی شیشه دوجداره قرار دارد ، دو قفل هوا ایجاد می کند که عملکرد انرژی شیشه های دوجداره معمولی را تا 50 درصد بهبود می بخشد.شما حتی می توانید در پنجره دوجداره ترمال بریک هم سه جداره را داشته باشید که باعث می شود قیمت پنجره ترمال بریک شما با کمی افزایش قیمت مواجه شود. قیمت پنجره سه جداره نیز حدود 20 تا 30 درصد گران تر از دو جداره می باد و عمل تبدیل پنجره دوجداره به سه جداره نیز امکان پذیر  می باشد.

بهره وری انرژی بیشتر توسط متغیرهایی مانند نوع هوا یا گاز مورد استفاده در فضای بین شیشه ها ، میله های جداکننده لبه گرم در اطراف محیط برای کاهش پل حرارتی و پوشش متفاوت روی شیشه برای کاهش اتلاف انرژی از داخل بهبود می یابد. خود قاب ها نیز تأثیر زیادی بر عملکرد کلی (و همچنین عایق) دارند. مراقب فریم های عایق بندی شده باشید که دارای درجه حرارت خوب هستند.قاب های پنجره سه جداره می توانند آلومینیوم یا UPVC باشند پنجره سه جداره UPVC از لحاظ عایق می تواند بهتر است آلومینیوم نرمال عمل کند و از لحاظ قمیت نیز مقرون به صرفه تر است.

تفاوت شیشه سه جداره با دوجداره

تفاوت پنجره های دو جداره و سه جداره در این است که پنجره دو جداره از 2 شیشه و پنجره سه جداره از 3 شیشه ساخته شده است. هر دو این پنجره ها به حفظ گرمای خانه کمک می کنند ، اما از آن جایی که شیشه سه جداره دارای لایه ای اضافی است ، پنجره های سه جداره یک قدم دیگر پیش می روند. پنجره های سه جداره در مقایسه با پنجره های دو جداره تراکم را کاهش داده و سر و صدای بسیار بیشتری را کاهش می دهند. این پنجره ها در مقایسه با پنجره های دو جداره بسیار کم مصرف هستند.

معایب پنجره سه جداره

پنجره های سه جداره به دلیل ویژگی های آن راحتی زیادی را ایجاد می کنند. نصب پنجره های سه جداره مزایای زیادی دارد که در زیر به برخی از آن ها اشاره می شود:

مزایای پنجره سه جداره

هنگامی که پنجره های سه جداره به درستی نصب می شوند ، مزایای وسیعی دارند که مهمترین آن ها عبارتند از:

1. بادوام و محکم

دوام و استحکام بیشتری نسبت به پنجره های سنتی دارند و دارای عایق بندی فوق العاده ای هستند. با یافتن بهترین کاربرد در آب و هوای سردتر ، آن ها همچنین در برابر تراکم مقاومت می کنند. این پنجره ها ارزش پول زیادی را ارائه می دهند زیرا بسیار طولانی عمر می کنند و نیازی به تغییر هر از گاهی ندارند.

2. کاهش انتقال صدا

پنجره های سه جداره انتقال صدا را نیز کاهش می دهند. بنابراین ، این پنجره ها راهی عالی برای اثبات صدا پنجره های خانه شما خواهند بود. باید بدانید که زندگی در منطقه مسکونی انواع صداها را به خانه شما دعوت می کند. همچنین ، وقتی نمی خواهید صدا از خانه شما خارج شود ، پنجره های سه جداره وارد خانه شده و به شما کمک می کند تا با این خطر طولانی مدت قرار گرفتن در معرض صدا مقابله کنید. قیمت پنجره سه جداره نسبت به عایق قوی صوتی که دارا می باشد توجیح اقتصادی دارد.

3. افزایش امنیت

از آن جا که پنجره های سه جداره دارای سه لایه شیشه هستند ، به افزایش سطح امنیت کمک می کنند. در حالی که ضخامت پنجره ها قطعاً در استحکام آن نقش دارد ، نحوه چیدمان این پنجره ها استحکام آن را مشخص می کند.

4. به صرفه جویی در انرژی می رسید

در مقایسه با شیشه های دو جداره و معمولی ، شیشه سه جداره مقدار زیادی صرفه جویی در انرژی را ارائه می دهند که در قبوض برق شما منعکس می شود. از این رو ، هنگام نصب این پنجره ها ، می توانید در مصرف انرژی و هزینه های مصرفی خود صرفه جویی کنید.

5. راحتی

علاوه بر این ، پنجره های سه جداره در جهت ایجاد راحتی حرارتی از داخل کار می کنند ، زیرا در جهت کاهش اتلاف حرارت کار می کنند. در آب و هوای سردتر ، به دلیل وجود این پنجره ها ، می توانید گرم بمانید. چه کسی به آرامش بیشتری در خانه خود نیاز ندارد؟ این پنجره ها همین کار را آسان می کنند.

پنجره های سه جداره ، به دلیل ویژگی های مفید ، گزینه ای جذاب را برای ساخت و ساز جدید یا بازسازی ایجاد می کند. اگر مزایایی که به عنوان یک محصول ارائه می دهد با بودجه شما مطابقت دارد ، این گزینه ای است که باید در نظر بگیرید.

مزایای پنجره سه جداره

معایب پنجره سه جداره

مانند هر مصالح ساختمانی دیگری، این پنجره ها می توانند معایبی نیز داشته باشند. به دلیل داشتن وزن سه عدد شیشه جداگانه، شیشه سه جداره گاهی اوقات می تواند در مورد مواد سایشی ضعیف تر مشکل ایجاد کند؛ اگر یک سازه دارای دیوارهای استاندارد و مقاوم نباشد، شیشه سه جداره برای استفاده در آن مناسب نخواهند بود.

این وزن همچنین می تواند هزینه کار و بودجه نصب شما را افزایش دهد. بایستی قبلا سه جداره بودن پنجره ها به اطلاع نصاب پنجره برسد چرا که ممکن است وسایل آن ها دارای محدودیت عرضی باشد و گاهی اوقات با باز شدن محدود می شوند که قبل از نصب باید به آن ها توجه شود. علاوه بر این، برخی از سازندگان گزارش داده اند که به دلیل ضخامت بالای شیشه های سه جداره، ممکن است در قسمت خارجی پنجره تراکم ایجاد شود.

از نظر مالی، قیمت پنجره سه جداره گران تر هستند حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد بیشتر از قیمت پنجره های دوجداره است. در اقلیم های بسیار سرد، هزینه به ارزش سرمایه گذاری در استفاده از این پنجره ها می ارزد اما در آب و هوای معتدل ممکن است اینگونه نباشد.

هنگام خرید شیشه سه جداره به چه نکاتی توجه کنیم

اگر هنوز می خواهید برای پنجره های خانه خود از شیشه سه جداره استفاده کنید، باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • آیا در بین صفحات شیشه گاز آرگون وجود دارد؟
  • آیا پنجره سه جداره حاوی شیشه کم E است؟
  • مواد پانل مرکزی را بررسی کنید
  • عمق قاب چقدر است؟
  • آیا میله های فاصله بین پنل ها وجود دارد؟
  • آیا گارانتی توسط سازنده ارائه می شود؟

کاربرد پنجره سه جداره

در هر ساختمانی که آلودگی صوتی زیادی داشته باشد مانند ساختمان ها در نزدیکی کارخانجات صنعتی ، فرودگاه ها ، ایستگاه قطار و ریل راه آهن ، نزدیکی اتوبان ها و … می توان از پنجره سه جداره استفاده کرد.در مورد ساختمان های صنعتی و فرودگاه ها و دیگر مراکز بسیار پر سر و صدا حتی از پنجره های چهار جداره هم استفاده می شود.

پنجره سه جداره

آیا پنجره های سه جداره ارزش خرید را دارند؟

هزینه شیشه سه جداره بدیهی است که بیشتر از شیشه دوجداره است. ارزش u پنجره سه جداره با فاصله مناسب بین شیشه ها و گاز آرگون 40٪ پیشرفت نسبت به شیشه دوجداره A دارد. اگر در حال تعویض پنجره ها ، ساختن خانه جدید یا ساختمان فرعی هستید ، مطمئناً ارزش توجه دارد. حقیقت این است که بازپرداخت هزینه اضافی سال ها طول می کشد ، اما این امر به شما در صرفه جویی در قبوض انرژی کمک می کند و برخی معتقدند که اگر تصمیم به فروش خانه را داشته باشید، خانه شما برای خریداران بالقوه جذاب تر می شود. قیمت پنجره دوجداره ضد صدا یا همان قیمت پنجره سه جداره در صورتی که در مکان های پر رفت و امد مثلا کنار اتوبان یا کنار مدرسه سکونت دارید و آلودگی صوتی زیادی دارید برای شما مناسب می باشد و به نوعی هزینه اضاقه که پرداخت کردید به صرفه می باشد.

نصب پنجره سه جداره UPVC

برای نصب پنجره های سه جداره باید به یک نصاب ماهر و متخصص مراجعه کرد زیرا نصب نادرست این پنجره می تواند در عملکرد و کارایی آن تاثیر بسزایی داشته باشد.باید در نظر بگیرید که نصب پنجره سه جداره با توجه به ابعاد و پهنای بیشتر و وزن بالاتر دارای حساسیت بیشتری از نصب پنجره دوجداره هم می باشد.گروه صنعتی پنجره سازان به صورت ماهانه نصاب های خود را آموزش داده تا بهترین نصب پنجره Upvc را برای شما داشته باشد.

بنابراین بازهم توصیه می کنیم که نصب پنجره را حتما به نصاب و تکنسین های ماهر بسپارید تا هزینه ای که برای پنجره کرده اید، با نصب نامناسب و غیر صحیح از بین نرود و پنجره کارایی خود را از دست ندهد.

در صورت تصمیم به خرید پنجره با شیشه سه جداره و نصب آن ، و یا سه جداره کردن پنجره دوجداره خود حتما قبل از خرید با کارشناسان مشورت کنید تا تشخیص دهند که آیا پنجره سه جداره برای ساختمان شما مناسب است یا خیر.برای نصب پنجره سه جداره می توانید با گروه صنعتی پنجره سازان تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع