پنجره هیدن ونت

یکی از انواع پنجره های دوجداره که امروزه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده پنجره آلومینیومی است. پنجره دوجداره آلومینیومی دارای انواع مختلفی می باشد اما یکی از به روزترین و زیباترین نوع پنجره آلومینیومی پنجره هیدن ونت شناخته می شود و می تواند یکی از بهترین انتخاب های پیش روی هر مشتری باشد.

همان طور که می دانید امروزه ظاهر و نمای داخلی و خارجی ساختمان های مسکونی، تجاری و حتی اداری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است به همین دلیل طراحان به دنبال آن هستند که ظاهری زیبا و منحصر به فردی را در هر ساختمان ایجاد کنند. اگر در عین زیبایی به دنبال ظرافت در یک پنجره هستید پیشنهاد ما به شما انتخاب پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک هیدن ونت است که می تواند همه نیازهای شما را برآورده کند و از کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردار باشد زیرا با ظرافت بالایی تولید شده و یراق آلات مورد استفاده در آن نیز در قسمتی نصب و طراحی می شود که دیده نشده و مخفی بماند.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با پنجره هیدن ونت آشنا کنیم تا شما بتوانید هنگام خرید بهترین انتخاب را داشته باشید زیرا شما لایق بهترین ها هستید پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

پنجره هیدن ونت

پنجره هیدن ونت چیست ؟

قبل از هر چیزی بهتر است با این پنجره به خوبی آشنا شویم تا بتوانیم درک درستی از عملکرد آن داشته باشیم. همان طور که گفتیم پنجره هیدن ونت یا لنگه مخفی، یکی از انواع بسیار جذاب و پرکاربرد پنجره های آلومینیومی به حساب می آید. همان طور که از نام این مدل مشخص است، لنگه بازشو و ثابت پنجره از نمای کاملا مشابه و یکسانی برخوردارند.

به دلیل همین ویژگی، در زمان بسته بودن لنگه پنجره، پروفیل لنگه به صورت کامل پشت پروفیل فریم پنجره واقع شده و نمایی کاملا مسطح با بخش ثابت پنجره به وجود خواهد آورد. این ویژگی در صورتی که در عرض بالا و تعداد تکرار بیش از ۵ واحد واقع شود، بسیار جذاب و خاص خواهد بود.در این نوع از  پنجره به دلیل عدم مشاهده لنگه پنجره از نمای بیرونی، تمامی پنجره در قسمت نما از ظاهر یکسانی برخوردار است که موجب نظم و آراستگی ظاهری هر چه بیشتر نمای ساختمان خواهد شد.

پنجره دوجداره آلومینیوم هیدن ونت

انواع بازشوهای پنجره آلومینیوم هیدن ونت

  • ثابت
  • لولایی تک لت
  • لولایی دو لت
  • دو حالته تک لت
  • دوحالته دو لت
  • پنجره کلنگی
  • پنجره های دارای کتیبه
قیمت پنجره آلومینیوم هیدن ونت

ویژگی های پنجره هیدن ونت که باید آن را بدانید

از مهم ترین ویژگی هایی که در مورد این نمونه از پنجره آلومینیومی می توان ذکر کرد، استحکام بسیار بالاتری است که برای این محصول می توانیم انتظار داشته باشیم. در کنار این ویژگی می توان گفت که استفاده از لولای مخفی باعث شده است که با مخفی شدن بازشوها، ظاهری زیباتر، مدرن تر و ظریف تری را از این سری پنجره ها داشته باشیم. در کنار تمامی این ویژگی ها می توان گفت که این نوع از پنجره با قابلیت سه جداره شدن، یکی از بهترین انتخاب ها برای عایق کاری گرمایی شده و همچنین صدا را کمتر عبور می دهد تا به گزینه ای مطلوب برای شهرهای بسیار گرم، بسیار سرد و شهرهای بزرگ کشور به شمار رود.

اگر بخواهیم از لحاظ اطلاعات فنی به این محصول نگاه کنیم نیز این پنجره نسبت به سایر انواع پنجره های آلومینیومی با ضریب انتقال کمتر گرما به یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما تبدیل شده است و شما می توانید با خیال راحت از این محصول در تمامی ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری استفاده کنید زیرا این محصول از آلومینیوم ترمال بریک که عایق بسیار خوبی است ساخته شده و از هر نظر منحصر به فرد می باشد.

ویژگی های منحصر به فرد پنجره آلومینیوم هیدن ونت

  • مخفی بودن بازشو ها
  • زیبایی و تقارن در نما
  • عایق صوتی و حرارتی بالا
  • قابلیت استفاده از سه جداره شیشه
  • قابلیت لولای مخفی
  • اقتصادی و مقرون به صرفه
  • استحکام بالا
قیمت پنجره هیدن ونت

ویژگی درب و پنجره ترمال بریک هیدن ونت لولایی

کاربرد و نوع بازشو این نوع از درب و پنجره ترمال بریک هیدن ونت به شکل لولایی معمولی است و در آن ها پروفیل آلومینیوم قرار داده شده است.از تفاوت های ترمال بریک و نرمال  که بین این دو مدل محصول مورد توجه است این است که نمای بیرونی آن ها با هم متفاوت است که تفاوت های ظاهری باید مورد توجه معماران و سازندگان قرار گرفته شود. مدل ترمال بریک لولایی این پنجره در نمای بیرونی در قسمت های متفاوت خود دارای اندازه و حجم یکسانی نیست.در این درب و پنجره ها ضخامتی که برای پروفیل بازشوی آن ها در نظر گرفته شده است از ضخامت قسمت ثابت آن ها بیشتر است.

این مورد به این معنی است که بین لنگه ثابت و بازشو هارمونی قرار ندارد و در اصطلاح می توان گفت که این درب و پنجره ها نامتقارن هستند بنابراین در هنگام خرید حتما به این موارد دقت کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را در خرید پنجره هیدن ونت داشته باشید.

قیمت پنجره هیدن ونت

قیمت پنجره هیدن ونت نیز مانند سایر انواع پنجره های آلومینیومی بر حسب متر مربع محاسبه می شود اما از عوامل تاثیر گذار در قیمت پنجره آلومینیوم ترمال بریک هیدن ونت می توانیم به برند و رنگ پروفیل، نوع و رنگ شیشه، عرض و ارتفاع، نوع یراق آلات (تک حالته، دوحالته)، کشور تولید کننده یراق آلات (ترکیه، آلمان) و … اشاره کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره پنجره هیدن ونت و خرید این محصول و محصولات دیگر شرکت ما می توانید با کارشناسان ما در پنجره سازان تماس بگیرید تا آن ها شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع