قیمت پنجره دوجداره 1402

قیمت پنجره دوجداره 1402

آیا می دانستید؟

شیشه دوجداره اتلاف حرارت از پنجره ها را تا بیش از 50 درصد کاهش می دهد و هر ماه در هزینه و انرژی شما صرفه جویی می کند. علاوه بر صرفه جویی در انرژی، مزایای طولانی مدت پنجره های دوجداره ارزش هر هزینه ای را دارد که قیمت پنجره دوجداره 1402 باعث می شود کمی قدرت خرید مردم پایین بیاید.

پنجره های دوجداره با شیشه های دوجداره با فاصله چند میلی متری بین آن ها ساخته شده است. در بین شیشه ها، حفره های هوا وجود دارد که به عنوان عایق عالی عمل می کنند و دما را تنظیم می کنند. به این ترتیب اتاق شما در زمستان گرم و در تابستان سرد می ماند.

مهم‌تر از همه، بهترین چیز در مورد شیشه‌های دوجداره مناسب بودن آن برای هر نوع پنجره‌ای است پنجره‌های لولایی، پنجره های دوحالته و حتی کشویی.
ما در این مقاله قصد داریم شما را با قیمت پنجره دوجداره در 1402 آشنا کنیم تا شما عزیزان بتوانید بهترین انتخاب را برای خانه خود داشته باشید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت پنجره دوجداره 1402

پنجره های دوجداره چقدر عمر می کنند؟

اگر به درستی نگهداری و مراقبت شود، پنجره های دوجداره حدود 20 سال یا بیشتر دوام خواهند داشت. اما مواردی وجود دارد که برخی واحدها در کمتر از 10 سال با مشکل مواجه شده اند. این به دلیل نصب ضعیف و عدم نگهداری منظم پنجره شما است. توصیه می کنیم شرکتی را استخدام کنید که حداقل ده سال گارانتی برای پنجره های دوجداره شما تضمین کند تا از ناراحتی جلوگیری شود. بهترین قیمت پنجره دوجداره 1402 را می توانید از گروه صنعتی پنجره سازان بخواهید.

قیمت پنجره دوجداره سال 1402

عوامل کلیدی که قیمت پنجره دوجداره 1402را تعیین می کند؟

قیمت پنجره های دو جداره 1402 تا حد زیادی علاوه بر شرکت درب و پنجره Upvc به چهار عامل مهم ببستگی دارد:

اندازه و نوع پنجره

پنجره های بزرگ به شیشه، گاز و مواد خشک کننده بیشتری نیاز دارند. بنابراین، هر چه پنجره بزرگ تر باشد، گران تر خواهد بود. علاوه بر این، نوع پنجره نیز بر قیمت پنجره دوجداره 1402 تأثیر می گذارد. اگر یک پنجره کشویی را دو جداره کنید، نصب آن از پنجره‌های دیواری گران‌تر خواهد بود.

تعداد پنجره های مورد نیاز

تعداد پنجره های دوجداره در هزینه نهایی بسیار موثر است. بسیاری از تامین کنندگان تخفیف های عمده ارائه می دهند و قیمت های مناسبی را برای سفارشات عمده در نظر می گیرند. بنابراین، همیشه باید قبل از ثبت سفارش با حداقل 4 تامین کننده مشورت کنید.
علاوه بر این، سبک و اندازه پنجره ها ممکن است قیمت نهایی پنجره دوجداره 1402 را تغییر دهد. پنجره های بزرگ با سبک های خاص ممکن است قیمت بیشتری نسبت به پنجره های کوچک تر با سبک استاندارد داشته باشند.

مواد قاب

همان طور که قبلا ذکر شد، دو پنجره دو جداره مختلف وجود دارد و هزینه آن نیز متفاوت است. قاب های پنجره یو پی وی سی محبوب ترین و مقرون به صرفه ترین انتخاب برای بسیاری از صاحبان خانه هستند. آلومینیوم برای ساختمان های تجاری و خانه های مدرن ایده آل است، اما نسبت به فریم های UPVC گران است. قیمت پنجره دوجداره 1402 با فریم یو پی وی سی می تواند بهترین و اقتصادی ترین انتخاب برای هر خانه ای باشد.

ضخامت شیشه

ضخامت شیشه به طور مستقیم بر خواص عایق شیشه پنجره شما تأثیر می گذارد. شیشه ضخیم تر همچنین عایق بهتری را ارائه می دهد و هزینه های انرژی را کاهش می دهد و در نهایت منجر به تجربه ای سازگار با محیط زیست و پایدار می شود. با این حال، شیشه ضخیم تر به هزینه کار، تعداد شیشه ها و مقدار گاز  پر شده بین فضاها می افزاید. از این رو، گران تر از کیفیت استاندارد شیشه است و قیمت پنجره دوجداره 1402 را افزایش می دهد.

قیمت پنجره سال1402

مزایای شیشه دوجداره

تقاضا برای پنجره های دوجداره به دلیل تجربه و مزایای بی نظیر آنها در مقایسه با پنجره های معمولی روز به روز در حال افزایش است.
برخی از مزایای پنجره های دوجداره با توجه به قیمت پنجره دوجداره 1402 عبارتند از:

کاهش سر و صدا

سر و صدایی که از خانه شما خارج می شود، به خصوص اگر در نزدیکی فرودگاه یا یک خیابان شلوغ زندگی می کنید، می تواند آزاردهنده باشد. پنجره های دوجداره گزینه ای عالی برای جلوگیری از سر و صدا و عایق صوتی خانه شما هستند که در نهایت آلودگی صوتی و اتلاف گرما را برای تجربه زندگی آرام تر و لذت بخشی کاهش می دهند. قیمت پنجره دوجداره 1402 با توجه به مزایای که ارائه می دهند بسیار مناسب بوده و انتخاب ارزشمندی خواهد بود.

انرژی کارآمد

با پنجره های دوجداره در قبوض انرژی صرفه جویی کنید. به این دلیل که خانه شما در زمستان ها گرم و در تابستان خنک می ماند، بنابراین هزینه های انرژی پایینی در تمام طول سال وجود دارد. قیمت پنجره دوجداره 1402 در برابر هزینه های سالیانه انرژی که پرداخت می شود بسیار به صرفه و مناسب خواهد بود. جهت خرید پنجره دوجداره با بهترین قیمت با مجموعه وین سازان در تماس باشید.

مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش

در آن روزهای گرم تابستان، پنجره‌های دوجداره اشعه‌های فرابنفش را که با کاهش نفوذ نور خورشید به مبلمان، فرش و سایر اثاثیه شما آسیب می‌رساند، مسدود می‌کنند.

قیمت پنجره Upvc1402
افزایش ارزش فروش مجدد

شما می توانید با سرمایه گذاری در پنجره های دوجداره ارزش فروش مجدد خانه خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. تغییراتی که در خانه خود ایجاد کرده اید ممکن است به شما این امکان را بدهد که اگر تصمیم به انجام این کار دارید در آینده آن را با پول بیشتری بفروشید. برای تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره با بهترین قیمت پنجره دوجداره 1402 می توانید روی تیم حرفه ای پنجره سازان حساب کنید.

کاهش تراکم

با نصب شیشه های دوجداره و کاهش تراکم می توانید از خانه خود بهتر استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر درها و پنجره های شما در فصل سرد میعان شوند، آسیب می بینند و کپک می زنند. با نصب پنجره های دوجداره احتمال کپک زدن و سایر آسیب ها کم می شود.

افزایش امنیت خانه

مهره های داخلی مقاوم در برابر ضربه و مکانیزم امنیتی نوآورانه یا پنجره های دو جداره ایمنی بیشتری نسبت به پنجره های معمولی ایجاد می کند. شما می توانید خانه خود را بدون نگرانی در مورد سرقت ترک کنید و دزدی جذابیت نهایی برای اکثر صاحبان خانه است. پنجره‌ دوجداره مدرن از امنیت بیشتری برخوردار هستند، زیرا برای افزایش ایمنی خانه با بن‌بست‌های امنیتی محافظت می‌شوند.

مقاوم در برابر پوسیدگی، تاب خوردگی و خوردگی

این پنجره ها نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارند و عمر طولانی دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت پنجره دوجداره 1402 با کارشناسان ما در پنجره سازان تماس بگیرید تا آن ها شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

قیمت پنجره سال 1402

نتیجه گیری قیمت پنجره دوجداره 1402

اگر به دنبال راه حلی مقرون به صرفه برای عایق کاری خانه و صرفه جویی در مصرف انرژی هستید، شیشه دوجداره گزینه بسیار خوبی است. این نه تنها به صرفه جویی در انرژی کمک می کند، بلکه آلودگی صوتی را متوقف می کند و ایمنی را افزایش می دهد.

تعداد زیادی از تامین کنندگان پنجره برای تایید قیمت پنجره دوجداره 1402 وجود دارد. با این حال، میانگین کلی هزینه به عوامل بسیاری از جمله اندازه پنجره، مواد و ضخامت شیشه بستگی دارد. با نصب مناسب و تعمیر و نگهداری منظم، شاهد مزایای بلند مدت و افزایش ارزش ملک خود خواهید بود. کارشناسان ما در پنجره سازان در خدمت شما خواهند بود تا بهترین تجربه در قیمت پنجره دوجداره 1402 را برای شما فراهم کنند.

2 دیدگاه

  • سلام
    ممنون از مقاله جامع و کاملتون من قصد خرید پنجره داشتم و با مطالعه این مقاله به جواب سوالام رسیدم
    و اینکه قیمت پنجره سال 1401 نسبت به قیمت پنجره 1402 چقدر اختلاف دارد؟
    با تشکر از وین سازان

    • سلام
      وقت شما بخیر
      لطف کنید برای کسب اطلاعات بیشتر از روش های ارتباطی موجود با مشاورین گروه صنعتی وین سازان در تماس باشید و به طور رایگان از مشاوره رایگان استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع