شرکت درب و پنجره UPVC

شرکت درب و پنجره UPVC

خرید درب و پنجره جدید یک سرمایه گذاری بلند مدت برای خانه است و از این رو باید از نظر قیمت و کیفیت مناسب باشد. عواملی مانند استحکام، دوام، سهولت نگهداری و راحتی نقش کلیدی در انتخاب دارند. درب‌ها و پنجره‌های UPVC (پلی‌وینیل کلرید غیرپلاستیک) به‌عنوان انتخاب ارجح در میان خانه‌های شهری و آپارتمان‌های سازنده نسبت به مواد معمولی مانند آهن یا آلومینیوم ظاهر شده‌اند. پیدا کردن شرکت درب و پنجره Upvc بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد و باید در انتخاب آن نهایت دقت را انجام دهید.

اما سوال این است که با وجود تولیدکنندگان بسیار زیاد محصولات UPVC در بازار و اکثر محصولات UPVC شبیه به هم، چگونه می توان مناسب ترین برند یا سازنده را انتخاب کرد؟ نگران نباشید، در اینجا نقاط بازرسی برای هر جزء از درب‌ها و پنجره‌های UPVC وجود دارد که به شما در انتخاب صحیح کمک می‌کند. ما در شرکت درب و پنجره UPVC پنجره سازان در کنار شما خواهیم بود تا بتوانید بهترین درب و پنجره یو پی وی سی را با نازل ترین قیمت انتخاب کنید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

شرکت درب و پنجره UPVC

عوامل موثر در کیفیت درب و پنجره یو پی وی سی

1. پروفیل های یو پی وی سی

پروفیل های UPVC بخش های چند محفظه ای هستند که برای استحکام با فولاد تقویت می شوند. این بخش ها چارچوبی را تشکیل می دهند که شیشه های پنجره در آن تعبیه شده اند. در این جا نحوه بررسی کیفیت پروفایل UPVC آمده است:

فقط به سراغ پروفایل های UPVC بروید که بدون سرب هستند.
برای پایداری در و پنجره، عرض هر بخش از پروفیل UPVC باید بین 2.2 تا 3 میلی متر باشد.
پروفیل های UPVC باید در برابر ترک خوردگی و پوسته پوسته شدن مقاوم باشند.
علاوه بر این، بررسی کنید که مواد ضد شعله و مقاوم در برابر قرار گرفتن مداوم در برابر آتش باشد.
اطمینان حاصل کنید که پروفیل ها در برابر نور خورشید مقاوم هستند و دچار تغییر رنگ نمی شوند.

پروفیل ها نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری در کیفیت و قیمت درب و پنجره یو پی وی سی دارند و با برندها و قیمت های متفاوتی به بازار عرضه می شوند. شرکت درب و پنجره UPVC برای تولید درب و پنجره های خود از برترین و معتبرترین برندها استفاده می کند از جمله این برندها می توانیم به ویستابست، هافمن و وین تک اشاره کنیم.

شرکت درب و پنجره دوجداره upvc

2. آرماتورهای فولادی

مواد مورد استفاده برای تقویت‌کننده‌های فولادی در چند محفظه پروفیل‌های UPVC باید فولاد گالوانیزه مقاوم در برابر خوردگی باشد.ضخامت آرماتورها باید بین 1 تا 3 میلی متر باشد.

همان طور که بیان شد گالوانیزه موجود در پروفیل ها نقش بسیار موثری در مقاوم سازی پروفیل دارند پس حتما خریدی خود را از شرکتی انجام دهید که در پروفیل خود از گالوانیزه استفاده می کند یکی از این برندهای معتبر که در پروفیل خود از گالوانیزه استفاده می کند پروفیل شرکت ویستابست است. قیمت و کیفیت این پروفیل نسبت به سایر برندها بالاتر می باشد. شما می توانید پنجره مورد نظر خود را با پروفیل ویستابست از شرکت درب و پنجره UPVC پنجره سازان سفارش دهید.

گروه صنعتی پنجره upvc

3. مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش

درب و پنجره های یو پی وی سی باید در برابر اشعه ماوراء بنفش (فرابنفش) مقاوم باشند تا به دلیل قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید، پنجره ها تغییر رنگ ندهند و رنگ زردی به خود نگیرند.

چگونه بررسی کنیم؟

دی اکسید تیتانیوم عنصر کلیدی است که ثبات رنگ را برای پروفیل های سفید UPVC تضمین می کند. باید به نسبت 2.5 درصد وزنی پروفیل یو پی وی سی وجود داشته باشد. توجه داشته باشید که دی اکسید تیتانیوم گران است. پس بنابراین درب و پنجره با کیفیت و رنگ ثابت دارای قیمت بیشتری است در هنگام سفارش علاوه بر قیمت به کیفیت و شرکت در و پنجره UPVC دقت کنید تا بتوانید پنجره با طول عمر بالا و مقاوم داشته باشید.

4. مشخصات شیشه

شیشه در ضخامت های 4-6 میلی متر برای درب و پنجره موجود است. شیشه ای را انتخاب کنید که از نظر عملکرد، قیمت و ایمنی مناسب ترین باشد. انواع مختلفی از شیشه های مورد استفاده در درب و پنجره های یو پی وی سی وجود دارید. شما می توانید از شیشه های دوجداره و سه جداره برای درب و پنجره های یو پی وی سی خود استفاده کنید. برای خرید پنجره های دوجداره با شیشه با کیفیت و استاندارد می توانید روی شرکت در و پنجره UPVC پنجره سازان حساب کنید.

شرکت درب و پنجره یو پی وی سی

5. گاز موجود در پنجره های دو جداره

این پنجره ها از دو ورقه شیشه تشکیل شده است که بین آن ها گاز بی اثری مانند آرگون، کریپتون یا نئون پر شده است. در لبه ها مهر و موم شده است تا یک واحد را تشکیل دهد.

توجه داشته باشید که ضخامت واحدهای دوجداره کامل باید حداقل 28 میلی متر باشد.

برخی از شرکت های تولید کننده برای کاهش هزینه ها از گاز در بین شیشه های دوجداره استفاده نمی کنند و همین موضوع می تواند تاثیر مستقیمی در عملکرد درست در و پنجره یو پی وی سی داشته باشد. اگر می خواهید پنجره ای داشته باشد که عملکرد خوبی داشته باشد باید استاندارد های یک پنجره یو پی وی سی را داشته باشد تا شما بتوانید از تمامی مزایای پنجره یو پی وی سی بهره مند شوید. برای خرید و سفارش پنجره استاندارد در هر جای ایران می توانید به شرکت در و پنجره UPVC پنجره سازان اعتماد کنید.

6. عایق صدا

برای بهبود آکوستیک خانه خود، پنجره های دو یا سه جداره را در نظر بگیرید که به میزان قابل توجهی سر و صدای بیرون را کاهش می دهند. بنابراین اگر در منطقه ای پر سر و صدا مانند نزدیکی فرودگاه یا راه آهن زندگی می کنید بهترین گزینه برای شما پنجره دوجداره یو پی وی سی می باشد. شما می توانید پنجره دوجداره خود را با بهترین کیفیت و قیمت از شرکت در و پنجره UPVC پنجره سازان و همچنین جز شرکت های سازنده درب و پنجره آلومینیومی سفارش دهید برای این کار تنها کافیست با کارشناسان ما در پنجره سازان تماس بگیرید تا آن ها شما را در این حوزه راهنمایی کنند.

همچنین توجه داشته باشید که سازنده باید از درزگیرهای سیلیکونی و واشرهای لاستیکی برای هوادهی و ضد آب کردن پنجره ها استفاده کند.

شرکت در و پنجره UPVC

7. گارانتی

تولید کنندگان خوب حداقل 10 سال ضمانت پروفیل های UPVC را ارائه می دهند. شرکت در و پنجره UPVC پنجره سازان محصولات خود را از نظر کیفیت و قیمت تضمین می کند بنابراین می توانید پنجره های یو پی وی سی خود را با خیالی آسوده از این شرکت خریداری کنید.

8. امنیت

اگر می خواهید امنیت مطلوبی داشته باشید، به سراغ درب و پنجره های دوجداره با کیفیت و استاندارد بروید زیرا شکستن شیشه در این پنجره ها بسیار سخت است.
برای سخت افزارهایی مانند دستگیره ها، لولاها، پایه های اصطکاکی و پیچ ها، فقط باید از فولاد با کیفیت ممتاز استفاده کرد که زنگ نزند یا خورده نشود.
محصولات خوب یو پی وی سی دارای یک سیستم قفل اسپانیولت هستند. این محصولات شامل یک نوار فلزی تخت است که از سمت قفل پنجره می رود. در پیچ یک دسته قفل و باز می شود.

آخرین اما نه کم اهمیت فراموش نکنید که هزینه ها و لیست محصولات قابل تحویل را بین تولید کنندگان مختلف درب و پنجره یو پی وی سی مقایسه کنید تا بتوانید بهترین تجربه را از خرید درب و پنجره یو پی وی سی داشته باشید. گروه صنعتی وین سازان جز برترین فروشندگان بانک اطلاعات درب و پنجره سازان کشور می باشد.

شرکت پنجره upvc

چرا باید شرکت در و پنجره UPVC پنجره سازان را انتخاب کنید؟

ماموریت ما

ماموریت ما در شرکت در و پنجره UPVC پنجره سازان این است که بهترین عرضه کننده درب و پنجره دوجداره با سیستم یو پی وی سی و آلومینیوم در سطح کشور باشیم و کاری کنیم مشتریان مجموعه ما بتوانند بهترین قیمت محصولات را از ما تهیه کنند. روش ما این است که مدام دانش فنی پرسنل خود را ارتقا داده و نحوه ارائه خدمات رسانی به مشتریان عزیز را بهبود ببخشیم . ماموریت ما باعث شده رضایتمندی مشتریان را از خوب بودن به بهترین بودن مبدل سازیم.

چشم انداز ما

شرکت در و پنجره UPVC پنجره سازان با تكيه بر تجربه دیرینه پدران و با تكنولوژي های نوين توانست از محیط کارگاهی کوچک به کارخانه بزرگ و تولید کننده برتر استان تبدیل شود. و هم اکنون به یاری حضرت دوست تا سال ۱۴۰۵ صادرات به کشورهای همسایه داشته و همچنین تولید کننده برتر کشور باشیم و تعداد کارگران از ۵۰ نفر به ۲۵۰ نفر افزایش یابد.

ماشین آلات پیشرفته

در شرکت در و پنجره UPVC پنجره سازان مونتاژ درب و پنجره upvc و آلومینیوم نیز توسط ماشین‌آلات تمام اتوماتیک و پیشرفته صورت می‌گیرد که توانسته‌ایم میزان خطا و دخالت انسانی را کاهش دهیم و کیفیت را بالا و یکسان در مراحل مونتاژ را داشته باشیم و محصولی استاندارد را به دست شما برسانیم.

از کارخانه به خانه

از کارخانه به خانه شعار شرکت در و پنجره UPVC پنجره سازان می باشد. با خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه هزینه کمتری خواهید پرداخت . همچنین خریدی مطمئن ومحصولاتی با کیفیت بالا و بدون پرداخت هزینه اضافی به واسطه ها قیمت تمام شده خرید خود را پایین بیاورید. می توانید استاندارد ترین درب و پنجره را بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی به افراد واسطه از مجموعه ما تهیه نمایید . هدف ما ارائه استاندارد ترین درب پنجره دوجداره با کمترین هزینه می باشد.

تحویل به موقع

یکی از مهمترین موارد ، که در شرکت در و پنجره UPVC پنجره سازان بسیار حائز اهمیت است، ارائه محصولات خریداری شده در زمان موعد مقرر می باشد. تحویل به موقع طبق تقویم زمان بندی شما باعث می شود برنامه های ساخت ساز خریدارن محترم دچار بهم ریختگی نشود. با خیالی آسوده خرید خود را از مجموعه ما انجام دهید.

درباره ما

شرکت در و پنجره UPVC پنجره سازان در سال ۱۳۸۵ تاسیس شد و نمایندگی مجاز با نشان A+ شرکت ویستابست را اخذ نمونده . شرکت صنعتی تولیدی پنجره سازان در محیط تولیدی ۳۰ نفر و اداری ۱۵ نفر با اتوماسیونی مطلوب جهت خریده آسان و مطمئن و ارائه محصولی با کیفیت را دارا می باشد.

رسالت ما

رسالت ما در گرو اشتغال زایی جوانان محبوب کشورمان ایران می باشد. که به یاری خداوند عالم، کارگران و مدیران پنجره سازان به رفاهی مطلوب در زندگی دست یابند.

جهت استعلام قیمت پنجره دوجداره با مشاورین ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع