بهترین پنجره دوجداره

بهترین پنجره دوجداره

یکی از بزرگترین و مهمترین سوالات هنگام جستجوی پنجره های دو جداره این است که “کدام پنجره دوجداره برای خانه من بهتر خواهد بود؟ برای انتخاب بهترین پنجره دوجداره برای خانه خود ، قبل از هر چیز باید سبک ملک خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، اگر خانه ای قدیمی دارید ، ممکن است بخواهید یک پنجره سبک سنتی تر را در نظر بگیرید.

مزایای داشتن پنجره های دو جداره بی شمار است و قطعا ارزش خرید را دارد. شیشه دوجداره در پنجره های شما به شما کمک می کند تا خانه خود را بهتر عایق بندی کنید ، بنابراین آن ها جزء ضروری هر ساختمان هستند. انتخاب پنجره های مناسب می تواند تفاوت زیادی در عملکرد و راحتی آن ساختمان ایجاد کند. ایا قیمت پنجره دوجداره در انتخاب بهترین پنجره دوجداره عامل موثر می باشد؟

پنجره های دو جداره می توانند سبک های فریم متفاوتی داشته باشند ، بنابراین می توانید آن ها را با خانه مدرن خود وفق دهید. قاب پنجره های شما می تواند فلزی ، آلومینیومی باشد یا اگر به دنبال راه حل مقرون به صرفه تری هستید ، پیشنهاد ما به شما به عنوان بهترین پنجره، پنجره هایی با فریم UPVC است.

ما به شما کمک می کنیم تصمیم بگیرید که آیا پنجره های دو جداره سرمایه گذاری مناسبی برای شما هستند یا خیر ؟ با ما در این مقاله همراه باشید تا شما را با بهترین پنجره دوجداره و بهترین برند های موجود در بازار که گروه وین سازان با آن کار می کنند آشنا کنیم.

بهترین پنجره دوجداره

پنجره دوجداره چیست؟

پنجره های دو جداره فریم هایی با دو شیشه هستند که بین آن ها 12 تا 16 میلی متر فاصله دارند. فاصله بین دو شیشه به لطف نوار فاصله در جای خود باقی می ماند. به طور معمول ، این فاصله با هوای معمولی پر می شود ، اما می تواند با گاز آرگون نیز پر شود.
این روش شیشه های دو جداره را شیشه عایق نیز می نامند زیرا به این دلیل می تواند هوا را بین شیشه ها به دام اندازد که منجر به کاهش چشمگیر انتقال حرارت و سر و صدا می شود.

بنابراین ، هرچه لایه های شیشه بیشتر ساخته باشد ، کاهش سرو صدا نیز بیشتر خواهد بود. با این حال ، روش لعاب تنها به دو لایه شیشه محدود نمی شود ، شیشه سه جداره نیز برای نتایج بهینه تر در دسترس است.البته قیمت پنجره سه جداره حدود 10 درصد بیشتر از قیمت پنجره دوجداره می باشد.

انتظار می رود که شیشه های دو جداره همچنان محبوبیت خود را افزایش دهند و به دنبال آن مشوق های صرفه جویی در مصرف انرژی و سایر محصولات موجود در بازار افزایش یابد. امروزه با تنوع زیاد در انتخاب ، نه تنها شیشه دوجداره خانه شما را بهبود می بخشد ، بلکه در عین حال ردپای کربن شما را نیز کاهش می دهد. پس برای انتخاب بهترین پنجره باید تعداد جداره ها را در نظر بگیرید داشتن پنجره دوجداره قطعا می تواند یک انتخاب بهتر نسبت به پنجره تک جداره باشد.

هزینه پنجره های دو جداره چقدر است؟

هنگام بحث هزینه پنجره های دو جداره ، عوامل مختلفی را باید در نظر گرفت. تعداد پنجره هایی که به آن احتیاج دارید و سبکی که متناسب با خانه شماست ، چیزی است که باید در ابتدا مورد توجه قرار گیرد. علاوه بر این ، نوع متریال و نوع شیشه به تعیین قیمت نهایی کمک می کند ، زیرا مواد مختلف و انواع شیشه ها مقادیر متفاوتی دارند. توجه داشته باشید انتخاب بهترین برند درب پنجره دوجداره کار بسیار مشکلی است و قطعا نیاز به مشاوره دارد .

از نظر جنس قاب ، PVC به دلیل کارایی و قیمت پایین بیشترین کاربرد را برای شیشه دوجداره دارد. از طرف دیگر ، قاب های آلومینیومی و آهنی هزینه بیشتری دارند در حالی که عملکرد بیشتری نسبت به جایگزین UPVC ندارند.

در مورد سبک/نوع پنجره های دو جداره ، محبوب ترین آن ها پنجره دوحالته و کشویی است.بودجه شما برای خرید نیز می تواند در انتخاب بهترین پنجره دوجداره تاثیر گذار باشد بهترین پنجره برای شما پنجره ای است که متناسب با بوجه شما باشد .  آلاچیق دوجداره UPVC نیز یکی از برترین سازه هایی می باشد که با یو پی وی سی ساخته می شود.

انواع و طول عمر پنجره های دوجداره

بسته به نیازهای خاص شما ، شرکت های شیشه دوجداره می توانند انواع پنجره های دوجداره را برای رفع نیازهای شما تهیه کنند.
شما حتی می توانید پنجره های خود را با توجه به نوع شیشه ، جنس قاب و شکل پنجره ، نوع میله فاصله و فضای بین شیشه ها به فروشنده خود بگویید که با چه چیزی پر شود. بهترین پنجره دوجداره پنجره ای است که با توجه به نوع پروفیل طول عمر مناسبی داشته باشد تا شما بتوانید بیشترین بهره را از پنجره دوجداره خود ببرید. توجه کنید که ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره در صورت مونتاژ مناسب می تواند طول عمر کافی برای شما داشته باشید و به نوع بهترین پنجره دوجداره در قیمت مناسب می باشد.

بهترین پنجره دوجداره یو پی وی سی

انواع مختلف شیشه برای بهترین پنجره

1. شیشه کم نشر

شیشه ای که در یک پنجره دو جداره برای عایق حرارتی استفاده می شود ، شیشه Low-E یا کم نشر نامیده می شود. این نوع شیشه برای مناطق سردسیر که انرژی زیادی برای گرمایش خانه استفاده می شود بهترین است. از این رو ، این نوع شیشه از نظر مصرف انرژی صرفه جویی می کند و به کاهش هزینه های گرمایش شما کمک می کند.

2. شیشه آکوستیک

شیشه های آکوستیک به منظور کاهش سطح سر و صدای ناخواسته از خارج توسعه یافته اند. از دو یا چند ورقه شیشه ساخته شده است که با یک یا چند لایه آکوستیک به هم چسبیده اند. این لایه ها هنگام عبور از شیشه امواج صوتی را ضعیف می کنند.

3. شیشه ایمنی

به منظور اجتناب از صدمات ناشی از شکستن شیشه ، اشکال شیشه ای سخت و چند لایه ساخته شده است. در صورت شکستن ، تکه ها و شکاف های خطرناکی مانند شیشه استاندارد ایجاد نمی کنند.

4. شیشه سکوریتی

این شیشه حتی بیشتر از شیشه ایمنی محافظت می کند و می تواند از خرابکاری ، تخلف یا هر نوع تجاوز به خانه شما محافظت کند. نحوه تولید آن چیزی است که توانایی منحصر به فرد این شیشه را برای عمل به عنوان محافظ ایجاد می کند.

5. شیشه تزئینی

شیشه ای که برای شیشه های دو جداره استفاده می شود می تواند به روش های مختلفی ساخته شود تا انتخاب های مختلف الگوها ، رنگ ها ، بافت و کدورت را ارائه دهد. این نوع شیشه را می توان با برخی از انواع قبلی ترکیب کرد تا عملکرد آن بهبود یابد.این شیشه های تزئینی بیشتر برای درب های دوجداره قابل استفاده می باشد.

علاوه بر این که شیشه ها هر کدام به تنهایی بسیار کاربردی هستند ، اکثر انواع شیشه را می توان برای یک هدف با هم ترکیب کرد ، بنابراین می توان هر نیاز فردی را برآورده کرد. انتخاب یک شیشه مناسب برای پنجره خانه شما بسیار حائز اهمیت است یک شیشه خوب در انتخاب بهترین پنجره UPVC می تواند موثر باشد.

بهترین انواع پنجره دوجداره

انواع متریال قاب های پنجره

نوع متریال پنجره در انتخاب بهترین پنجره دوجداره بیشترین تاثیر را دارد.معمولاً قاب پنجره های دو جداره از چوب ، آلومینیوم یا UPVC (مشتق پلاستیکی) ساخته شده است. انتخاب قاب مناسب بسیار مهم است ، زیرا این امر تا 30 درصد بر ویژگی های عایق بندی پنجره تأثیر می گذارد.

قاب های UPVC

UPVC ، پرکاربردترین مصالح در مورد پنجره های دو جداره است. دلیل این امر این است که فریم های UPVC معمولاً کم هزینه ترین گزینه هستند ، اما همچنان عایق عالی را ارائه می دهند و نیاز به تعمیر و نگهداری بسیار کمی دارند. نه تنها این ، بلکه این فریم ها دارای رنگ های نیز مختلف هستند.

قاب های چوبی

قاب های چوبی از انواع مختلف چوب سخت ساخته می شوند. آن ها ظاهر سنتی به خانه می دهند و بسیار بادوام هستند. معمولاً آن ها رنگ آمیزی شده و لاک زده می شوند. با این حال ، گرچه بسیار جذاب هستند ، گرانتر از قاب پنجره دوجداره UPVC هستند و نیاز به تعمیر و نگهداری بیشتری دارند.

آلومینیوم

قاب های پنجره آلومینیومی عمدتا به دلیل قیمت بالا و ویژگی های عایق ضعیف کمترین محبوبیت را دارند. با این وجود ، مزایای این مواد این است که آن ها محکم ، ایمن ، از نگهداری کمی برخوردار هستند و انتظار می رود برای مدت بسیار طولانی دوام بیاورند.

میله های فاصله

نوار فاصله دهنده یک قاب توخالی پیوسته است که برای جداسازی دو شیشه در پنجره های دو جداره استفاده می شود. نوار فاصله یکی از عناصر مهم واحد پنجره های دو جداره است و معمولاً از آلومینیوم یا مواد رسانای حرارت کم ساخته شده است.

میله های فاصله آلومینیومی در حال حاضر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند زیرا ارزان ، سبک ، انعطاف پذیر و بسیار قوی هستند. فاصله اندازهای لبه گرم هنگام عایق شدن در برابر حرارت موثرتر هستند.هنگام سفارش پنجره دوجداره برای این بهترین پنجره را داشته باشید بهتر است به تمامی موارد در هنگام خرید توجه کنید.

علاوه بر نوع مصالحی که پنجره های دو جداره از آن ها ساخته شده است ، شرکت های شیشه دوجداره طیف وسیعی از اشکال و سبک ها را برای تناسب با هر خانه ایجاد کرده اند. معروف ترین آن ها عبارتند از:

  • پنجره های خلیجی و کمانی
  • پنجره های دو حالته
  • پنجره های کلنگی
  • پنجره های کشویی
  • پنجره های ارسی
  • پنجره های تاشو

مزایای بهترین پنجره دوجداره

1. قبض های انرژی کمتر

آمارها نشان می دهد که تقریبا 50 تا 70 درصد گرمای خانه های ما از طریق پنجره های تک جداره از بین می رود. از آن جا که پنجره های دو جداره تأثیر معکوس دارند ، به شما کمک می کنند تا در قبوض انرژی خود صرفه جویی کنید.

2. ایمنی خانه

آیا می دانید پنجره های دو جداره بسیار قوی تر از پنجره های تک جداره هستند؟ این امر به ایمن تر شدن پنجره های دو جداره کمک می کند ، زیرا شکستن شیشه مقاوم برای سارقین بسیار سخت تر است.

3. خانه آرام

پنجره های دو جداره می توانند تا 60 درصد صدای بیرون را کاهش دهند. این امر به ویژه برای کسانی که در مناطق شهری شلوغ زندگی می کنند بسیار مهم است.بهترین پنجره برای شما پنجره ای است که بتواند آرامش و آسایش را برای شما به ارمغان آورد.

4. مبلمان شما را ایمن نگه می دارد

اگر برخی از مبلمان ها در معرض نور زیاد خورشید قرار گیرند ، گرما می تواند به آن ها آسیب برساند. با این حال ، پنجره های دو جداره میزان تابش مستقیم نور خورشید و گرمای وارد شده به خانه شما را محدود می کند ، بنابراین خطر آسیب دیدن مبلمان ، نقاشی ، فرش و سایر اشیاء اطراف خانه را از بین می برد.

5. افزایش ارزش خانه

خانه ای با پنجره های دو جداره نصب شده ارزش بالاتری نسبت به خانه های بدون پنجره دارد. بنابراین ، پنجره های دو جداره نه تنها به دلایلی که در بالا ذکر شد بلکه در بلند مدت نیز سرمایه گذاری کارآمدی است ، در صورتی که تصمیم به فروش خانه خود در آینده داشته باشید.

6. ردپای کربن خود را کاهش دهید

شیشه دوجداره می تواند انتشار گازهای گلخانه ای (GHG) را از گرمایش و سرمایش به میزان قابل توجهی کاهش دهد و این امر باعث کاهش رد کربن شما در زمین می شود.

اجزای پنجره های دو جداره

6 جزء اصلی واحد پنجره های دو جداره وجود دارد: تابه های شیشه ای ، مهر و موم اولیه ، مهر و موم ثانویه ، حفره و نوار فاصله. علاوه بر این ، اغلب بین شیشه ها یک ماده خشک کننده وجود دارد تا رطوبت را جذب کرده و از ایجاد مه بین آن ها جلوگیری شود. علاوه بر این ، پنجره ها می توانند شفاف ، رنگی یا لایه ای با پوشش بازتابنده باشند. برای داشتن بهترین پنجره دوجداره باید به تمام اجزای آن توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین پنجره یو پی وی سی

پنجره های دو جداره به روش های مختلف عایق بندی می شوند. اولا ، داشتن دو شیشه باعث می شود که گرما سخت تر خارج شود.دوم ، و مهمترین ، هوای محبوس شده بین شیشه ها به دلیل قدرت عایق تولید شده است.

از آن جا که گرما حرکت سریع مولکول ها است (هرچه ماده گرمتر باشد ، مولکول ها سریعتر حرکت می کنند) هنگامی که مولکول های برانگیخته حرکت کرده و با مولکول های دیگر برخورد می کنند ، گرما سپس پخش می شود. به این فرآیند رسانایی می گویند. در نتیجه این فرآیند ، هوای بین شیشه ها به عنوان یک عایق عمل می کند و خروج گرما را از بیرون بسیار دشوار می کند.

بهترین پنجره دو جداره چه برندی دارد؟

مواد تشکیل دهنده و پروسه تولید پنجره دو جداره روی کیفیت آن تاثیر دارد. پنجره دو جداره UPVCاز سه قسمت مجزا تشکیل شده که در فرایند تولید صنعتی تبدیل به پنجره های یو پی وی سی می شوند. پروفیل درب و پنجره UPVC گروه صنعتی وین سازان با توجه به نوع سفارش با یراق آلات مختلف و به صورت تک حالته، دو حالته و کشویی ساخته می شود. در و پنجره دوجداره به دو روش دستی و صنعتی با دستگاه های مجهز تولید می شود. دستگاه های تزریق گاز آرگون، تزریق چسب و پلمپ اتومات در پروسه ساخت پنجره دو جداره استفاده می شوند.

پنجره دو جداره وین تک

انواع مدل پنجره دوجداره در شرکت های معتبر تولید شده که هر کدام کیفیت و قیمت متفاوتی دارند. پنجره وین تک و تحت استاندارد RAL آلمان تولید می شود و از بهترین پنجره دو جداره موجود در بازار هستند. در و پنجره UPVC با بیشترین سطح مقطع از تولیدات این شرکت هستند.قیمت پنجره دوجداره وین تک نسبت به هافمن بالاتر و نست به ویستابست پایین تر می باشد.

پنجره دو جداره هافمن

با توجه به محل نصب پنجره دو جداره و کیفیت پروفیل ساخت، انتخاب مناسب تری خواهید داشت. محصولات شرکت هافمن یکی دیگر از پروفیل های مرغوب در تولید انواع مدل پنجره دو جداره است که به لحاظ ضخامت پروفیل با دو جداره وین تک برابری می کند. قیمت پنجره دوجداره هافمن نسبت به ویستابست و وینتک پایین تر می باشد.

پنجره دو جداره ویستا بست

محصولات پروفیل شرکت ویستا بست در مقایسه با دو شرکت دیگر سنگین تر، ضخیم تر و البته گران تر نیز هست. استاندارد RAL آلمان به دو جداره های ویستا بست هم تعلق گرفته است. معروف ترین مارک های درب و پنجره دو جداره یکی از این پروفیل ها هستند. قیمت پنجره ویستابست نسبت به وین تک و هافمن از کیفیت بالاتر و قیمت بالاتری برخوردار می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع