بازسازی پنجره های قدیمی

بازسازی پنجره های قدیمی

اگر سال های طولانی است که در خانه خود زندگی می کنید و هنوز از پنجره های آهنی یا چوبی استفاده می کنید وقت آن رسیده که به فکر بازسازی پنجره های قدیمی یا تعویض پنجره های قدیمی بدون تخریب باشید و آن ها را با پنجره های جدید جایگزین کنید. شاید نگران تخریب خانه و یا هزینه های هنگفت هستید ؟ باید بگوییم جای هیچ نگرانی نیست شما می توانید با طرح های بازسازی پنجره های قدیمی بدون تخریب پنجره های خود را تعویض کنید و از مزایایی داشتن پنجره های زیبا و جدید بهره مند شوید و با آرامش بیشتر از کنار هم بودن لذت ببرید.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با پر طرفدارترین پنجره دوجداره و مزایای آن آشنا کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را برای خانه خود داشته باشید پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

بازسازی پنجره های قدیمی

بازسازی پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره یو پی وی سی

یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین پنجره دوجداره که در بازار عرضه می شود پنجره دوجداره یو پی وی سی است. ابتدا قبل از هر چیزی باید با این متریال به خوبی آشنا شویم و سپس به مزایا و دلایل استفاده از آن بپردازیم.

پنجره یو پی وی سی چیست؟

UPVC مخفف پلی وینیل کلرید پلاستیکی نشده، یک ماده پلاستیکی سخت است که معمولا در پنجره ها و درها استفاده می شود. اعتبار مدرن و کارآمد حرارتی آن ها منجر به تبدیل شدن آن ها به یک ماده محبوب برای پنجره ها شده است. برای صاحبان خانه جذاب است زیرا مقرون به صرفه است، تعمیر و نگهداری پایینی دارد و یک عایق فوق العاده است. پیشرفت‌ها در طراحی همچنین به این معنی است که پنجره Upvc می‌توانند مانند چوب گرم به نظر برسند و در طیف وسیعی از رنگ‌ها و روکش‌ها باشند تا کاملاً با بسیاری از انواع خانه‌ها چه قدیمی یا جدید مطابقت داشته باشند.

تعمیر و نگهداری کم آن ها تضمین می کند که آن ها در سال های آینده بهترین ظاهر را خواهند داشت و به خوبی روز نصب آن ها خواهند بود. تمام پنجره های یو پی وی سی که همیشه به آن نیاز دارند این است که هر از گاهی با یک پارچه مرطوب پاک کنید تا هرگونه آلودگی ایجاد شده را از بین ببرید. با توجه به مزایای که بیان شد چه تصمیمی گرفته اید اگر نظر شما برای بازسازی پنجره های قدیمی خانه خود و جایگزین کردن آن با پنجره های دوجداره یو پی وی سی مثبت است فقط کافی است با کارشناسان ما در پنجره سازان تماس بگیرید تا شما را در این باره راهنمایی کنند.

بازسازی پنجره قدیمی

در این جا 10 مزیت بازسازی پنجره های قدیمی با یو پی وی سی آورده شده است پس با ما همراه باشید تا بیشتر با این ماده شگفت انگیز آشنا شوید.

1. قابل تنظیم

به طور معمول اکثر پنجره‌ها، درها و نمای خارجی UPVC به رنگ سفید هستند. با این حال، پیشرفت‌ها در فرآیند تولید به این معناست که صاحبان خانه‌ها دیگر نه تنها به رنگ، بلکه به مجموعه‌ای از اشکال، سبک‌ها و جلوه‌ ها می توانند پنجره های یو پی وی سی خود را سفارش دهند و آن ها را با رنگ و طرح دکوراسیون منزل خود هماهنگ کنند.

شرکت‌های نصب و تولیدکنندگان اکنون می‌توانند محصولات UPVC را مطابق با مشخصات مورد نظر شما تنظیم کنند. به این معنی که پنجره ها و درها کاملاً در خانه یا ملک شما همان طور که شما می خواهید قرار می گیرند. پس جای نگرانی نیست شما می توانید مطابق با سلیقه خود بازسازی پنجره های قدیمی خود را شروع کنید. البته پنجره آلومینیوم نیز این قابلیت را دارا می باشد اما قیمت پنجره آلومینیوم نسبتا از یو پی وی سی گران تر می باشد.

بازسازی پنجره های قدیمی با دوجداره

2. امنیت

امنیت یک ملک یا خانه برای هر نصب پنجره یا درب بسیار مهم است. به همین دلیل است که UPVC با یک قاب فوق سبک و در عین حال مستحکم فراتر از انتظارات است که در ترکیب با قفل های مختلف استفاده می شود و شیشه دو جداره از نفوذ نفوذگر جلوگیری می کند.بنابراین برای امنیت بیشتر خانه خود بازسازی پنجره های قدیمی خانه را شروع کنید تا خانه شما از سارقین و افراد سودجو در امان بماند. توجه داشته باشید که اگر بهترین برند پنجره دوجداره را نیز تهیه کنید باز هم ممکن است به دلایل مختلف امنیت بالایی نداشته باشد.

بازسازی پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره

3. عایق

وقتی صحبت از پنجره‌ها و درهای جدید به میان می‌آید، بهره‌وری انرژی در اولویت ذهن همه است و انتخاب مواد مورد استفاده بر درجه حرارت و انرژی پنجره خانه شما تأثیر می‌گذارد. توجه داشته باشید که یو پی وی سی بسیار عایق قوی نسبت به آلومینیوم می باشد اما با تکنولوژی جدید ترمال بریک این مشکل به طور کامل برطرف شده است ، اما قیمت پنجره ترمال بریک نسبت به یو پی وی سی کمی بالاتر است.

UPVC یک رسانای حرارتی کم است به این معنی که وقتی به درستی نصب شود یک سیستم هوای بسته را تشکیل می دهد که اتلاف گرما را که توسط مواد غیر عایق تجربه می شود به حداقل می رساند. اگر می خواهید در زمستان ها خانه ای گرم و در تابستان ها خانه ای خنک و مطبوع داشته باشید بازسازی پنجره های قدیمی و جایگزین کردن آن با پنجره های یو پی وی سی بهترین راه حل است.

4. تعمیر و نگهداری کم

UPVC بر خلاف مواد طبیعی که نیاز به سنباده سالیانه، لاک زدن و رنگ آمیزی مجدد دارند، ماده ای کم تعمیر و نگهداری است. پنجره‌ها و درب‌های ساخته شده از UPVC می‌توانند برای چندین دهه بدون هیچ نشانه‌ای از هوازدگی دوام بیاورند، تنها راه نگهداری آن تمیز کردن با آب صابون برای جلوگیری از لکه‌گیری و از بین بردن آلودگی یا کثیفی است. پس اگر از هزینه های جانبی تعمیر و نگهداری پنجره های قدیمی خود خسته شده اید بهتر است به فکر بازسازی پنجره های قدیمی با پنجره های جدید باشید تا از هزینه های جانبی جلوگیری کنید.

5. دوام

این ماده فوق‌العاده سخت است به این معنی که قاب‌ها می‌توانند با شدیدترین عناصر مقابله کنند و تحت تأثیر پوسیدگی و خوردگی قرار نگیرند، که به ویژه برای خانه های که در نزدیکی ساحل قرار دارند، جایی که محتوای نمک زیاد می‌تواند مشکل‌ساز باشد، مفید است. پوشش UPVC همچنین در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) محافظت می شود که از محو شدن مواد در قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید جلوگیری می کند.

جهت مطالعه مقاله تفاوت پنجره ترمال با نرمال کلیک کنید.

6. تهویه

پنجره‌های UPVC می‌توانند در پیکربندی‌های مختلف به سبک پنجره ارائه شوند که یک سیستم تهویه کارآمد با جریان هوای مؤثر به داخل اتاق ارائه می‌کنند. یک پیکربندی موثر پنجره دو حالته است که از آرایش دو پنجره تشکیل شده است که می تواند در دو جهت مجزا باز شود و تهویه خوبی را فراهم کند.

هنگامی که در حالت کج به سمت داخل است، هوای گرم می تواند از دهانه های بالا و کناری خارج شود، در حالی که باز کردن کامل پنجره می تواند به سرعت فضای کل اتاق را تهویه کند که برای تمیز کردن یا طراوت مفید باشد. شما می توانید در صورت بازسازی پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره دو حالته که یکی از بازشو ها و پیکربندی های محبوب و پرطرفدار است بهره مند شوید.

7. سازگار با محیط زیست

طول عمر متوسط پنجره‌های UPVC می‌تواند بین 40 تا 80 سال باشد و از مواد عمدتاً قابل بازیافت ساخته شده‌اند تا حداقل تأثیر طولانی‌مدت بر محیط‌زیست داشته باشند.

هنگام بازسازی پنجره‌های قدیمی با پنجره های ساخته شده از UPVC از نصاب خود بپرسید که آیا برای اطمینان از بازیافت آن ها دور ریخته می‌شوند و می‌توان از مواد در محصولات دیگر مانند لوله‌ها، اتصالات لوله‌کشی و موارد دیگر استفاده مجدد کرد.

8. مقاوم در برابر آب و هوا

هوازدگی یک مشکل رایج در میان اکثر مواد مورد استفاده در نمای بیرونی یک ملک است. درب‌ها و پنجره‌های یو ‌پی ‌وی ‌سی با آب و هوا واکنش نشان نمی‌دهند و در برابر عوامل طبیعی حساس نیستند، به این معنی که عمر طولانی‌تری بدون پیری دارند.در حالی که UPVC می تواند در برابر آب و هوا مقاومت کند و به نگهداری کمتری نسبت به مواد همتای طبیعی مانند چوب نیاز دارد. پنجره یو پی وی سی و آلومینوم تفاوت هایی دارا می باشد که هنگام بازسازی پنجره های قدیمی باید توجه کنید که میتوانید در مقاله تفاوت قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی با Upvc مطالعه کنید.

باز سازی پنجره های قدیمی

9. عایق صدا

مواد UPVC در ترکیب با پانل های پنجره دو جداره کار می کند تا میزان سر و صدایی را که می تواند به خانه شما منتقل شود کاهش دهند. بیشتر پنجره‌ها و درب‌های UPVC در مقایسه با نمونه‌های سنتی باید صدای خارجی را تا 50 درصد کاهش دهند. اگر در یک محله پر سر و صدا یا نزدیک راه آهن و فرودگاه زندگی می کنید بازسازی پنجره های قدیمی خانه شما با پنحره های دوجداره یو پی وی سی می تواند مشکل را برطرف کند و شما را به آرامشی بی نظیر دعوت کند.

جهت مشاهده لیست قیمت هافمن کلیک کنید.

بازسازی پنجره های قدیمی با پنجره upvc

10. ضد حریق

مقررات ساختمانی بیان می‌کند که واحدها و قاب‌های پنجره‌ها و درها باید از مواد ضد حریق ساخته شوند که از گسترش آتش خارجی جلوگیری می‌کنند. UPVC همچنین ماده ای است که طبق مقررات ساختمان برای رعایت پروتکل ایمنی آتش نشانی لازم است، به این معنی که در صورت وقوع آتش سوزی، این ماده مسیر اصلی را به مدت 30 دقیقه باز نگه می دارد.

جهت مشاهده لیست قیمت پنجره ویستابست کلیک کنید.

نتیجه گیری برای بازسازی پنجره های قدیمی

در این مقاله با متریال یوی پی وی سی که یکی از محبوب ترین هاست آشنا شدید و از مزایای آن ها مطلع شدید پس بنابراین می دانید که بازسازی پنجره های قدیمی تا چه اندازه می توانند برای شما سودمند باشند و باعث ارزش بیشتر ملک شما شوند قطعا اگر قصد فروش ملک خود را نیز داشته باشید داشتن پنجره های یو پی وی سی دوجداره می تواند باعث افزایش فروش ملک شما شود و نظر مشتریان را به خود جلب کند. شما می توانید بدون هیچ تخریبی پنجره های قدیمی خود را با پنجره های جدید جایگزین کنید و بهترین ها را در کنار خانواده خود تجربه کنید.

برای بازسازی پنجره های قدیمی با پنجره های یو پی وی سی می توانید با کارشناسان ما در پنجره سازان تماس بگیرید تا آن ها شما را راهنمایی کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع