تفاوت قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی با UPVC

تفاوت قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی با UPVC

هنگامی که به دنبال پنجره مناسب خود هستید، باید تصمیم بگیرید که کدام متریال برای شما مناسب است. با این حال، عاملی که ممکن است بر تصمیم شما تأثیر بگذارد، هزینه تعویض پنجره است. در این جا ، ما تصمیم گرفتیم نگاهی به دو مورد از محبوب ترین متریال های پنجره بیندازیم که تفاوت قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی با UPVC را توضیح می دهند، به این امید که بتوانید تصمیم بگیرید که کدام یک برای شما بهترین است.توجه داشته باشید که قیمت پنجره Upvc در مقایسه با پنجره آلومینیوم ممکن است متفاوت باشد و بستگی به متریالی که استفاده می شود دارد.در ادامه به بررسی هر کدام خواهیم پرداخت. در حال حاضر در سطح کشور از سه نوع یو پی وی سی ، آلومینیوم و آهن می باشد . همانطور که میدانید پنجره آهنی از رده خارج شده اما همچنان استفاده می شود.

آهن همانطور که میدانید نیاز به رنگ آمیزی سالیانه دارد و دچار خوردگی و زنگ زدگی می شود. عایق آهن بسیار ضعیف است . تفاوت قیمت پنجره آلومینیومی با Upvc بسته به برند پروفیل و نوع آن متفاوت است . پنجره آلومینیوم خود به دو دسته کلی نرمال و ترمال بریک ساخته شده است . پروفیل نرمال کمی از ترمال بریک ارزان تر می باشد . پنجره آلومینیوم نرمال نسبت به ترمال بریک عایق ضعیف تری دارد . پنجره UPVC پر فروش ترین و محبوب ترین نوع قاب پنجره می باشد . یو پی وی سی عایق صوتی بسیار قوی می باشد و خیال خود را از آلودگی صوتی راحت می نماید.یو پی وی سی به طور ذاتی سفید رنگ می باشد اما می توان به هر رنگ و مدلی که میخواهید در بیاورید. عایق حرارتی بسیار قوی می باشد که باعث می شود مصرف انرژی ساختمان پایین بیاید.

تفاوت قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی با UPVC

پنجره های آلومینیومی چیست؟

پس از نصب پنجره های آلومینیومی، آن ها می توانند تا سالیان سال یکی از ویژگی های خانه شما باشند و آن ها را به یک انتخاب بسیار محبوب تبدیل کنند. آن ها اغلب به دلیل طراحی شیک و مدرن خود می توانند کاملاً ظریف به نظر برسند، در واقع می توانند خانه شما را بسیار بهتر از بسیاری از مواد دیگر ایمن نگه دارند. قیمت پنجره آلومینیوم بسیار متفاوت می باشد و بستگی به نوع پروفیل ، شیشه و یراق آلات آن دارد. تفاوت قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی با UPVC بستگی به عوامل زیادی دارد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت. نوجه داشته باشید که شرکت های سازنده پنجره آلومینیومی در کشور زیاد است ولی انتخاب مناسب ترین آن می باشد.

تفاوت قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی با آلومینیومی

پنجره یو پی وی سی چیست؟

UPVC یا پلی‌وینیل کلراید غیرپلاستیک شده، در انتخاب مواد برای قاب پنجره‌ها به یک انتخاب محبوب در میان صاحبان خانه ها تبدیل شده است. آن ها با برچسب قیمت پایین تری نسبت به بسیاری از مواد دیگر عرضه می شوند و اگر قصد نصب شیشه دوجداره را دارید اغلب توصیه می شود از این متریال برای پنجره ها استفاده کنید. آن ها در اکثریت قریب به اتفاق خانه های نوساز استفاده می شوند.

مقایسه پنجره آلومینیومی و UPVC

بهره وری انرژی

وقتی پنجره‌های آلومینیومی و UPVC را از نظر بازده انرژی مقایسه می‌کنید، با تعجب متوجه خواهید شد که پنجره‌های آلومینیومی راندمان حرارتی پایینی دارند. این بدان معنی است که آن ها می توانند گرما را از طریق فریم خود منتقل کنند. بنابراین، پنجره‌های UPVC نسبت به پنجره‌های آلومینیومی از نظر انرژی کارآمدتر هستند.با این حال، آن ها راه درازی را از آن پیموده‌اند، زیرا فناوری می‌تواند به کارآمدی انرژی هر دو پنجره کمک کند.توجه داشته باشید که به وسیله تکنولوژی ترمال بریک این مساله تا حدود زیادی حل شده اما قیمت پنجره ترمال بریک نسبت به الومینیوم بیشتر است.

پنجره های آلومینیومی دوجداره می توانند به اندازه پنجره های UPVC از نظر انرژی کارآمد باشند. با توجه به پیشرفت تکنولوژی شما می توانید برای بهره وری بیشتر انرژی از پنجره آلومینیوم ترمال بریک استفاده کنید. اما باید گفت تفاوت قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی و UPVC آن هم از نوع ترمال بریک چشمگیر است و شما برای این پنجره باید هزینه بیشتری بپردازید.

امنیت

هر دو پنجره آلومینیومی و یو پی وی سی بسیار ایمن هستند و می توانید یکی از آن ها را به جای پنجره های قدیمی خود انتخاب کنید. جدای از آن، امنیت پنجره ها بستگی به نوع قفلی دارد که انتخاب کرده اید. شما، می توانید هر دوی آن ها را کاملاً امن بیابید. آن ها بادوام و دارای ویژگی های مدرن هستند بنابراین می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. با این حال، یکی از مزایایی که یو پی وی سی نسبت به آلومینیوم دارد این است که عایق صوتی بهتری نسبت به دومی ارائه می دهد.

مطمئن باشید، می توانید هر کدام را که مناسب استایل شماست انتخاب کنید. اگر بودجه برای شما مطرح نیس بدون در نظر گرفتن تفاوت قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی با UPVC برای خانه خود پنجره انتخاب کنید و سعی کنید با توجه به نیازهای خود آن ها را انتخاب کنید. البته توجه داشته باشید که انتخاب بهترین برند پنجره دوجداره کار مشکلی است و با قیمت های گوناگونی مواجه خواهید شد .

سبک زیبایی شناختی

پنجره های آلومینیومی سبک زیبایی را که برای خانه شما ارائه می دهند. آن ها جذاب و منحصر به فرد هستند. آن ها این سبک براق را با ویژگی های مینیمالیستی دارند که می توانند حداکثر نور طبیعی را جذب کنند.اگر به دنبال چیزی شبیه به این هستید، باید پنجره های آلومینیومی را نسبت به پنجره های یو پی وی سی انتخاب کنید. اگرچه آن ها دارای خطوط دید باریک هستند، این پنجره ها به اندازه کافی محکم هستند و می توانند شیشه های بزرگ را در خود جای دهند. توجه داشته باشید که رنگ بندی پنجره Upvc باید با نمای ساختمانی شما ست باشد.

بهترین بخش این است که آن ها نیازی به تقسیم شدن در چندین شیشه ندارند، بنابراین این به معنای تابش مستقیم نور است! شاید تفاوت قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی با UPVC زیاد باشد اما می تواند زیبایی خاص و منحصر به فردی را به شما هدیه دهد.

فاکتور مقایسه قیمت پنجره دوجداره Upvc با آلومینیوم

با توجه به فاکتور قیمت، پنجره‌های آلومینیومی به دلیل هزینه‌های ساخت، گران‌تر از پنجره‌های UPVC هستند. اگر پنجره‌های بلندمدت را در نظر می‌گیرید، پنجره‌های آلومینیومی شما را ناامید نخواهند کرد زیرا می‌توانند برای ۴۰ تا ۴۵ سال بدون تغییر سالم بمانند. آن ها مانند UPVC تخریب نمی شوند و از این رو می توانند گزینه ای مقرون به صرفه در دراز مدت باشند.

جدا از آن، اگر در خانه خود پنجره های آلومینیومی دارید، می تواند ارزش ملک را به خانه بیافزاید! بنابراین بر اساس متریال، اندازه دهانه و شیشه های پنجره، هزینه پنجره ها تعیین می شوند.با این حال، اگر احساس می کنید که یو پی وی سی به دلیل ویژگی های دیگر تصمیم بهتری است و همچنین هزینه کمتری نسبت به پنجره های آلومینیومی دارد، می توانید یو پی وی سی را انتخاب کنید. این شما هستید که باید تصمیم نهایی را بگیرید تفاوت قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی با UPVC مهم نیست شما باید پنجره ای را سفارش دهید که مطابق با نیازها و سلیقه شما باشد. هنگام خرید پنجره توجه ویژه ای به قیمت پنجره دوجداره داشته باشید و سعی کنید از چند پنجره ساز مختلف استعلام قیمت بگیرید.

مزایای پنجره های آلومینیومی در مقابل UPVC

اکنون که هر دو را کمی می شناسید، اجازه دهید مزایای پنجره های آلومینیومی و یو پی وی سی را درک کنیم.

پنجره های آلومینیومی

تفاوت قیمت پنجره آلومینیومی با UPVC

1. آن ها جذابیت زیبایی شناختی تازه ای را نشان می دهند، زیرا شیک و خاص هستند.

2. آن ها همچنین قوی هستند و دلیل این امر این است که فریم پنجره های آلومینیومی بسیار مستحکم هستند و فضای بزرگی را برای قرار گرفتن نامناسب پنجره های شیشه ای فراهم می کنند. از شیشه های آکوستیک گرفته تا شیشه های ضد سرقت هر نوع شیشه ای می تواند در قاب فلزی پنجره های آلومینیومی قرار بگیرند.

3. از آن جایی که مانند آهن زنگ نمی زنند، برای مدت طولانی (40-45 سال) دوام می آورند. آن ها جذاب می مانند و نیازی به تعمیر و نگهداری زیادی ندارند.

4. پنجره های آلومینیومی گران تر از UPVC هستند زیرا هزینه تولید و یراق آلات به کار رفته در آن ها بیشتر است. با این حال، اگر از نظر دوام به این موضوع نگاه کنید، در مقایسه با طول عمر 20 تا 30 ساله پنجره های UPVC، پنجره های آلومینیومی 45 سال عمر می کنند.

پنجره های UPVC

تفاوت قیمت پنجره یو پی وی سی با آلومینیومی

1. نگهداری و تمیز کردن آن ها راحت است شما فقط می توانید را با یک پارچه مرطوب پنجره UPVC تمیز کنید تا مثل روز اول زیبا به نظر برسند.

2. آن ها ارزان تر از پنجره های آلومینیومی هستند. آن ها همچنین به اندازه کافی گرم و عایق هستند تا قبوض برق زمستانی شما را کاهش دهند. حتی عایق های بهتری نسبت به آلومینیوم هستند.

3. یو پی وی سی سبک است اما کمی حجیم هستند و شما می توانید پنجره های دو جداره یا سه جداره UPVC را در مدت زمان کوتاه و به سرعت نصب کنید.

4. آن ها می توانند تا 20 سال بدون هیچ آسیبی دوام بیاورند و به مرور زمان رنگ خود را از دست نمی دهند.

5. پنجره‌های UPVC دارای سبک‌های مختلفی هستند، مانند پنجره‌های کشویی، پنجره‌های دو حالته ، پنجره‌های فرانسویی، پنجره‌های آکاردئونی.

تفاوت قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی با UPVC

برای بررسی تفاوت قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی با UPVC و سایر انواع پنجره ها، عوامل متعددی دخیل هستند. برای کاهش قیمت پنجره های منزل یا پروژه های خود، می توانید پنجره های یو پی وی سی را انتخاب کنید. وزن سبک، قیمت پایین و ظاهر سفید و یکدست این نوع پنجره ها عامل اصلی استقبال از آن ها می باشد. اما اگر به دنبال پنجره های مقاوم تر هستید، پنجرهای آلومینیومی بهترین انتخاب هستند. نمیتوان گفت ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره مربوط به آلومینیوم می باشد یا یو پی وی سی ولی هر کدام برند های متفاوتی دارا می باشد که باعث افزایش یا کاهش قیمت پنجره خواهد شد.

در پنجره های آلومینیومی می توانید از قفل های ایمن تر و باکیفیت تر از UPVC استفاده کنید، همچنین با مقایسه پنجره ترمال بریک با UPVC متوجه خواهید شد که انواع یراق آلات متنوع در انواع طراحی باعث زیبایی دوچندان درب و پنجره های آلومینیومی می شود که جذابیتی تازه را به این سبک پنجره ها می بخشد. پنجره های آلومینیومی قابل بازیافت و سازگار با محیط زیست هستند. امکان استفاده مجدد از فلز آلومینیومی باعث شده است که فلز آلومینیومی پس از پایان مصرف به طبیعت باز نگردد و امکان تولیدات متنوع را داشته باشد.جهت محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره می توانید با مشاورین گروه صنعتی وین سازان در ارتباط باشید.

5 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع