استعلام قیمت پنجره دوجداره

استعلام قیمت پنجره دوجداره

با توجه به دنیای پر مشغله و شلوغ امروز بعد از یک روز کاری و آمدن به منزل هر انسانی نیاز به آرامش و استراحت دارد. داشتن آرامش خیال یکی از ضروری ترین مواردی است که باید به آن توجه کرد مخصوصا اگر منزل شما در یک محله پر سر و صدا یا نزدیک راه آهن و فرودگاه باشد. اولین راه حل برای برطرف کردن این مشکل استفاده از پنجره های دوجداره است پس اگر هنوز از پنجره های قدیمی و تک جداره استفاده می کنید بهتر است هر چه زودتر دست به کار شوید و پنجره های قدیمی خود را با پنجره های دوجداره جدید تعویض کنید و آرامش را به خانواده خود هدیه دهید. کاربران عزیز میتوانند با راحتی با تماس با مشاورین گروه صنعتی وین سازان استعلام قیمت پنجره دوجداره خود را انجام دهند.

اصلی ترین مورد درباره پنجره های دوجداره که شاید ذهن شما را به خود مشغول کند قیمت درب و پنجره های دوجداره است ما در این مقاله قصد داریم درباره مزایای درب و پنجره دوجداره در مقابل هزینه پرداختی شما و استعلام قیمت  پنجره دوجداره یا محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره  صحبت کنیم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

استعلام قیمت پنجره دوجداره

درب و پنجره دوجداره چیست؟

برخلاف درب و پنجره های تک جداره که دارای یک شیشه هستند، درب و پنجره های دوجداره دارای دو جداره هستند. دو صفحه شیشه ای با یک شکاف کوچک از طریق یک سیستم فاصله از هم جدا شده اند. شکاف معمولاً با یک گاز بی اثر مانند آرگون پر می شود که به طور قابل توجهی بازده حرارتی درب و پنجره را در مقایسه با شیشه های تک جداره بهبود می بخشند.چنین گازهایی به دلیل عدم هدایت گرما استفاده می شوند. تا خانه شما در فصل زمستان گرم و در فصل تابستان خنک باقی بماند. پس به نظر سرمایه گذاری کردن بر روی پنجره های دوجداره برای منزل می تواند سودمند باشد. برای استعلام قیمت درب و پنجره دوجداره موارد دیگری نیز وجود دارد که می تواند بر روی قیمت پنجره دوجداره  تاثیر گذار باشد.

استعلام قیمت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی

متریال درب و پنجره دوجداره

هنگامی که تصمیم به نصب شیشه دوجداره در خانه خود گرفتید، پس از آن می توانید متریال مناسب قاب را انتخاب کنید. دو گزینه وجود دارد که شما می توانید با توجه به مزایای آن و کاربردی که دارید آن ها را انتخاب کنید. این دو گزینه شامل درب و پنجره آلومینیوم و یو پی وی سی می شود. انتخاب هر کدام از این موارد می تواند بر روی استعلام قیمت درب و پنجره دوجداره شما تاثیرگذار باشد. اما اگر قیمت و کیفیت همزمان برای شما حائز اهمیت است پیشنهاد ما به شما درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی است زیرا درب و پنجره آلومینیوم علاوه بر قیمت بالاتر به دلیل رسانا بودن فلز نمی تواند عایق خوبی برای خانه شما باشد مگر پنجره آلومینیوم ترمال بریک که هزینه زیادی را می تواند به شما تحمیل کند.

از طرفی درب و پنجره های دوجداره یو پی وی علاوه بر این که عایق صوتی و حرارتی خوبی هستند شما می توانید این درب و پنجره ها را به توجه به پیشرفت صنعت یو پی وی سی مطابق با سلیقه و دکوراسیون داخلی خود سفارش دهید و تا سالیان سال از آن ها به راحتی استفاده کنید زیرا نیاز به تعمیر و نگهداری ندارند و به محیط زیست نیز آسیبی نمی رسانند. پس برای استعلام قیمت درب و پنجره دوجداره به متریال مورد استفاده در درب و پنجره های خود توجه کنید.

استعلام قیمت پنجره دوجداره Upvc

در مورد استعلام قیمت پنجره دوجداره عواملی زیادی می تواند تاثیر داشته باشد مانند:

  • اندازه درب و پنجره ها
  • سبک درب و پنجره
  • یراق آلات مورد استفاده
  • برند متریال درب و پنجره
  • نرخ های نصب درب و پنجره

به دلیل وجود متغیرهای زیادی که در مورد استعلام قیمت درب و پنجره وجود دارد بنابراین با توجه به بازار امروز نمی توان قیمت دقیقی برای هر کدام در نظر گرفت زیرا این شما هستید که می توانید تعیین کننده قیمت نهانی درب و پنجره دوجداره خود باشید.

استعلام قیمت پنجره Upvc

بررسی عوامل تاثیرگذار در استعلام درب و پنجره دوجداره

اندازه درب و پنجره دوجداره

هر خانه ای با توجه به اندازه و معماری که دارد اندازه و تعداد درب و پنجره های به کار رفته متفاوتی دارد پس شما هنگام گرفتن استعلام قیمت درب و پنجره ابتدا باید اندازه و تعداد درب و پنجره های به کار رفته در منزل خود را به شرکت مورد نظر به طور دقیق اعلام کنید تا آن ها بتوانند قیمت دقیق تری را به شما بگویند یا می توانید در صورت لزوم از آن ها بخواهید به منزل شما بیایند و اندازه گیری های لازم را انجام دهند و به شما در این زمینه کمک کنند.

استعلام قیمت درب و پنجره دوجداره به صورت آنلاین
سبک درب و پنجره دوجداره

هنگام سفارش درب و پنجره دوجداره برای شما گزینه های متعددی برای انتخاب وجود دارد که شما می توانید با توجه به کاربرد، سبک معماری، سلیقه و نیاز خود سبک درب و پنجره های خود را برگزینید مانند پنجره دوجداره دو حالته ، درب و پنجره دوجداره کشویی ، درب و پنجره دوجداره فرانسوی ، درب و پنجره دوجداره آکاردئونی و … که همه ی این موارد با توجه به اندازه، متریال و یراق آلات مورد استفاده قیمت های متفاوتی دارند و می توانند بر روی استعلام قیمت درب و پنجره دوجداره موثر باشند. به عنوان مثال پنجره دوجداره اتاق کودک باید به گونه ای طراحی شود که امنیت داشته باشد.

1. پنجره دوجداره دو حالته

پنجره دوجداره دوحالته برای شیشه های دوجداره یو پی وی سی زمانی که در دهه هشتاد معرفی شدند به طور گسترده ای محبوب شدند. مزیت اصلی پنجره دوجداره دو حالته قابلیت باز شدن در چندین جهت و باز ماندن ایمن روی شیب برای تهویه است. برخلاف وقتی که پنجره را می توان با یک شیب کم باز کرد هنگامی که مجدد دستگیره را بچرخانید پنجره به طور کامل باز می شود تا امکان تمیز کردن شیشه خارجی از داخل یک ملک فراهم شود. پنجره‌های دوجداره دو حالته در هنگام بسته شدن دارای مهر و موم فوق‌العاده محکمی هستند که آن ها را به یکی از کم مصرف‌ترین گزینه‌های قاب تبدیل می‌کند. این پنجره می تواند مناسب ترین گزینه برای خانه های آپارتمانی باشد. از میان انواع استعلام قیمت پنجره دوجداره این نوع پنجره طرفداران بیشتری دارد و همچنین قیمت مناسب تری نیز دارد.

2. پنجره دوجداره کشویی

به جای یک پنجره قدیمی و سنتی یک درب یا پنجره مدرن کشویی را تصور کنید که چقدر می تواند زیبا باشد. پنجره‌های کشویی معمولاً با یک قاب باریک‌ ساخته می‌شوند که حداکثر سطح شیشه‌ای را برای یک پنجره بزرگ روشن می‌سازد. پنجره دوجداره کشویی ایده آل برای آشپزخانه پشت سینک که در آن به راحتی می توان به آن ها دسترسی پیدا کرد تا باز شوند. همچنین برای پنجره آشپزخانه استفاده می شود که به پاسیو یا تراس باز می شود تا امکان سرویس دهی را فراهم کند. همچنین پنجره های کشویی مناسب سازه های معاصر است مخصوصا برای خانه های شیک با طراحی معماری مدرن.

استفاده از پنجره ها و درهای کشویی بزرگ می تواند فضاها را به بیرون باز کند. برای استعلام قیمت درب و پنجره دو حالته تنها کافیست با کارشناسان ما در پنجره سازان تماس بگیرید تا آن ها شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

3. پنجره دوجداره خلیجی

یک پنجره دوجداره خلیجی از خط دیوار بیرونی بیرون آمده و تا کف امتداد می یابد. بسیاری از خانه‌های ویکتوریایی دارای پنجره‌های خلیجی به عنوان نقطه کانونی برای اتاق نشیمن در جلوی خانه هستند. خانه های ساحلی نیز از مناظر پانورامای اضافی از پنجره بیرون زده بهره می برند. آن ها به عنوان یک ویژگی تزئینی طراحی شده اند، اما همچنین به طور عملی، اجازه تهویه بیشتر از پنجره های باز در طرفین را می دهند که می تواند جریان هوای بیشتری را به داخل اتاق جذب کند. پنجره‌های دوجداره خلیجی می‌توانند نور اضافی را به اتاق وارد کنند و به عنوان فضای مطالعه برای بهره‌مندی از نور پشتی عالی هستند.

به دلیل برآمدگی از دیوار، یک پنجره خلیجی به عنوان یک پسوند در نظر گرفته می شود. یک پنجره حیاطی جایگزین یا ساخته شده در پشت یک ملک تحت توسعه مجاز است، اما برای یک پنجره جدید در جلوی یک ملک، به مجوز برنامه ریزی نیاز دارد. با این وجود برای استعلام قیمت پنجره دوجداره خلیجی نیاز به بازدید از محل وجود دارد به همین دلیل نمی توان قیمت دقیقی را برای آن برآورد کرد.

4. پنجره دوجداره آکاردئونی

پنجره دوجداره آکاردئونی از سه یا چند پانل تشکیل شده اند که با لولاهایی به هم متصل می شوند تا باز و بسته شوند. هنگامی که درهای دولایه پنجره بسته می شوند، ظاهر یک دیوار شیشه ای را ایجاد می کنند. پانل های چرخشی را می توان تا کرد و به خوبی در داخل خانه روی هم چید، در حالی که درهای بیرونی هنگام باز شدن به سمت بیرون جمع می شوند تا دهانه بزرگتری ایجاد کنند. آن ها به صورت صاف بسته می شوند تا ظاهری بدون درز داشته باشند. برای استعلام قیمت پنجره دوجداره آکاردئونی ابتدا باید اندازه گیری درب یا پنجره شما به طور دقیق مشخص شود تا بتوان قیمت را به درستی محاسبه کرد.

یراق آلات مورد استفاده

همان طور که می دانید در بازار امروز با توجه به نوع و سبک درب و پنجره های مورد استفاده شما یراق آلات مختلفی با قیمت و کیفیت متفاوت عرضه می شوند. شرکت سفارش گیرنده با توجه به سبک پنجره شما از یراق آلات پنجره دوجداره متفاوت و با کیفیت مختلفی می تواند استفاده کند .

برای مثال یراق مورد استفاده در درب و پنجره دوجداره کشویی با یراق آلات مورد استفاده در درب و پنجره آکاردئونی متفاوت است زیرا این دو نوع درب و پنجره بازشوهای متفاوتی دارند پس لازم به ذکر است که هنگام سفارش درب و پنجره از کیفیت یراق آلات مورد استفاده مطمئن شوید زیرا این یراق آلات هستند که نقش مهمی در عملکرد درب و پنجره دارند و می توانند بر روی طول عمر آن ها تاثیرگذار باشند بنابراین قیمت یراق آلات نیز می تواند در استعلام قیمت درب و پنجره دوجداره موثر باشد و باید به آن توجه کرد.

برند متریال درب و پنجره دوجداره

اگر قصد تعویض و یا خرید درب و پنجره دوجداره را داشته باشید با توجه به متریال مورد نظرتان با برندهای بسیاری روبرو می شوید که هر کدام از آن ها با توجه به کیفیتی که به مشتریان خود ارائه می دهند قیمت متفاوتی دارند برای مثال در مورد متریال یو پی وی سی برندهای معتبر و با کیفیتی مانند ویستابست، وین تک و هافمن وجود دارند که قیمت هر کدام از آن ها متفاوت است مثلا ویستابست با توجه به این که یکی از مرغوب ترین برندهای یو پی وی سی است قیمت بالا تری نسبت به هافمن و وین تک دارد. توجه داشته باشید که اگر بهترین برند پنجره دوجداره را نیز تهیه کنید بازهم یراق آلات ، شیشه ، نصب و مونتاژ تاثیر گذار خواهند بود.

هنگام خرید درب و پنجره دوجداره ابتدا درباره ای برند مورد نظر خود تحقیق کنید سپس تصمیم نهایی خود را بگیرید زیرا برند انتخابی شما نیز برای استعلام قیمت درب و پنجره دوجداره مهم است.

استعلام قیمت upvc
نرخ های نصب درب و پنجره دوجداره

یکی دیگر از مواردی که بر روی استعلام قیمت درب و پنجره تاثیر دارد نرخ نصب پنجره دوجداره است. برای نصب درب و پنجره های دوجداره بهتر است از نیروهای متخصص و حرفه ای در این حوزه بهره بگیرید زیرا اگر درب و پنجره شما به درستی نصب نشوند عملکرد درستی نخواهد داشت و بعد از گذشت چند وقت درب و پنجره شما نیاز به تعمیر پیدا می کند و شما را دچار مشکل و دردسر می کند با توجه به شرکتی که شما درب و پنجره خود را سفارش می دهید این نرخ می تواند متفاوت باشد.

استعلام قیمت درب و پنجره upvc

مزایای درب و پنجره دوجداره در مقابل هزینه پرداختی شما

1. امنیت بهتر

امنیت شما باید همیشه در بالاترین جایگاه باشد، چه در خانه و چه در دفتر کار. با وجود وسایل و ابزارهای بسیار برای محافظت از یک شرکت، مردم فراموش می کنند که پنجره های شیشه ای از شکننده ترین بخش های ساختمان هستند که نیاز به تقویت دارند. اما این می تواند با پنجره Upvc تغییر کند. پنجره های دو یا چند جداره می توانند منجر به تقویت شیشه ها شوند. شکستن این شیشه ها سخت است و کیفیت بیشتری را در مقایسه با نوع تک جداره حفظ می کند. امنیت نکته بسیار مهمی است که باید در استعلام قیمت درب و پنجره دوجداره به آن توجه شود و این هزینه می تواند در مقابل امنیت بیشتر خانه و دفتر کار شما باشد.

2. عایق عالی

این یکی از ویژگی های اصلی است که شیشه های دوجداره را یک درجه بالاتر از همتای تک جداره خود قرار می دهد. از طریق عایق زیاد خود، از انتقال حرارت بیش از حد از بیرون و داخل اتاق جلوگیری می کند. در عین حال، از خروج گرما از خانه در فصول سردتر نیز جلوگیری می کند. پس هزینه درب و پنجره دوجداره با توجه به این مزیت نمی تواند قابل تامل باشد زیرا این تغییرات می تواند باعث کاهش هزینه های انرژی شما شود و در استعلام قیمت درب و پنجره دوجداره توجه به این نکات می تواند برای شما در آینده سودمند باشد.

3. سد نویز

ثالثاً، پنجره‌های شیشه‌ای دقیقاً کاهش نویز را فراهم می‌کنند، زیرا لایه‌های متعدد آن ها ضخامتی را ارائه می‌دهند که به صدا اجازه می‌دهد به جای عبور از شیشه‌ها از سطح شیشه‌ها خارج شود. بنابراین، اتاقی عایق صدا دریافت می کنید توجه داشته باشید که پنجره یو پی وی سی نسبت به آلومینیوم عایق قوی تر دارا است اما با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن ترمال بریک این مشکل آلومینیوم به طور کامل برطرف شدند اما قیمت پنجره ترمال بریک نسبت به یو پی وی سی کمی بالاتر است.

البته، سطح کلی عایق صوتی به این بستگی دارد که چند لایه از شیشه‌های شیشه‌ای در کنار نوع دیوارها و مبلمانی که در یک فضای معین قرار گرفته‌اند، با هم ترکیب شوند. با این وجود، هرچه خروجی شیشه دوجداره ضخیم تر باشد، برای آکوستیک خانه و محل کار شما بهتر خواهد بود. داشتن آرامش بیشتر به دور از صدا و شلوغی در مقایسه با استعلام قیمت درب و پنجره دوجداره بسیار ناچیز است.

4. کاهش تراکم

این به نحوه چسبیدن قطرات رطوبت و آب به پنجره‌ها مربوط می‌شود و هنگام نگاه کردن به پنجره‌ها، دید مبهم را ایجاد می‌کند. این اتفاقی است که ناشی از این است که چگونه شیشه در مقایسه با دمای اتاق دمایی به طور کلی خنک‌تر دارد. و هنگامی که بخاری را روشن می کنید، احتمال این اتفاق بیشتر می شود.

هنگامی که این قطرات به درستی و به طور منظم پاک و تمیز نشوند، در نهایت باعث ایجاد کپک در قاب پنجره می شوند. یا بدتر، آسیب آب در طرفین آن که می تواند باعث پوسیدگی و زنگ زدگی شود. شیشه دوجداره به جلوگیری از این مشکلات کمک می کند.

استعلام قیمت درب و پنجره دوجداره upvc
5. زیبایی شناسی شگفت انگیز

در نهایت، جذابیت زیبایی شناختی آن. آن ها به چشم کاملاً زیبا هستند و می توانند ظاهر هر مکانی را کامل کنند. قطعاً حس لوکسی را به ارمغان می آورد که معمولاً در هتل های 5 ستاره می بینید. آن ها در مقایسه با هزینه های تک جداره کمی بر روی کیف پول سنگین تر خواهند بود، اما در واقع در درازمدت بیشتر پس انداز خواهید کرد و سود بیشتری خواهید برد.

6. محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش

وقتی مجموعه مبلمان شما برای مدت طولانی در معرض نور خورشید بیش از حد قرار می گیرند، رنگ اصلی خود را از دست می دهند و تسلیم محو شدن می شوند. علاوه بر این، آن ها ممکن است به طور متوسط سریعتر از آن چه باید کهنه شوند.با پنجره های دو جداره می توانید از آنها در برابر قرار گرفتن بیش از حد در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کنید و از آسیب های گفته شده جلوگیری کنید. در مقایسه با استعلام قیمت درب و پنجره دوجداره این مزیت بسیار مهم و ارزشمند محسوب می شود.

7. کاهش تعمیر

با توجه به دوام پنجره های دوجداره، سطوح آنها تقویت می شود تا ظرفیت آنها در برابر فشار افزایش یابد. آیا زمانی که با پنجره های تک جداره، یک ترک کوچک روی یک شیشه به این معنی است که باید کل مجموعه شیشه پنجره را تعویض کنید، خسته کننده نیست؟
پس از نصب شیشه دو جداره دیگر این اتفاق نمی افتد. شکستگی ها و ترک ها (اگر اصلا وجود داشته باشد) به همان اندازه که در شیشه های تک جداره رخ می دهد، ایجاد نمی شود. این معادل تعمیرات کمتری است که در مقیاس وسیع‌تری قابل تصور است.

استعلام قیمت پنجره دوجداره

استعلام قیمت درب و پنجره دوجداره

با توجه به نکاتی که در این مقاله ذکر شد حتما تا کنون متوجه اهمیت درب و پنجره های دوجداره شده اید و می دانید عوامل متعددی هستند که می توانند بر روی قیمت درب و پنجره دوجداره تاثیر گذار باشند در هنگام خرید درب و پنجره دوجداره بهتر است به تمامی مواردی که به آن ها اشاره کردیم توجه کنید و درب و پنجره های دوجداره خود را از مراکز معتبر خریداری کنید تا بتوانید خریدی مطمئن را تجربه کنید. گروه صنعتی پنجره سازان می توانند بهترین کیفیت را با نازل ترین قیمت در اختیار شما مشتریان عزیز بگذارند شما می توانید برای استعلام قیمت درب و پنجره های دوجداره با کارشناسان متخصص و حرفه ای ما تماس بگیرید تا آن ها بتوانند در این زمینه شما را به خوبی راهنمایی کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع